PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Roemeense



frits10
4 januari 2017, 09:15
Van een dame die ik gisteren voor het eerst zag, maar waarvan ik de naam alweer ben vergeten, wil ik toch even verslag doen. Ze is wat ouder (ik schat 30-35), beetje krullend halflang blond haar, een prachtig slank figuur met kleine borsten en ze had een spannende halfdoorzichtige zwarte outfit aan. Ze is Roemeens en zei dat ze pas een maand in de club werkte. Ze zat uitdagend, goed in zicht, middenin de club klanten naar zich toe te kijken.
Ik dacht: dat is misschien wel wat. Maar niets was minder waar! Op de kamer was het een drama: pijpen deed ze alleen met condoom, zoenen deed ze niet of nauwelijks, om van tongzoenen maar helemaal niet te spreken. Kortom: eens maar nooit meer. Met dit bericht wil ik alle andere ijsberen vooral even voor deze dame waarschuwen.

Piet Plezier
4 januari 2017, 11:34
Welke club?

rokkenjager
4 januari 2017, 12:24
Lijkt me toch duidelijk staat onder Aca gold.

kees1000
4 januari 2017, 14:17
Van een dame die ik gisteren voor het eerst zag, maar waarvan ik de naam alweer ben vergeten, wil ik toch even verslag doen. Ze is wat ouder (ik schat 30-35), beetje krullend halflang blond haar, een prachtig slank figuur met kleine borsten en ze had een spannende halfdoorzichtige zwarte outfit aan. Ze is Roemeens en zei dat ze pas een maand in de club werkte. Ze zat uitdagend, goed in zicht, middenin de club klanten naar zich toe te kijken.
Ik dacht: dat is misschien wel wat. Maar niets was minder waar! Op de kamer was het een drama: pijpen deed ze alleen met condoom, zoenen deed ze niet of nauwelijks, om van tongzoenen maar helemaal niet te spreken. Kortom: eens maar nooit meer. Met dit bericht wil ik alle andere ijsberen vooral even voor deze dame waarschuwen.

Een maand geleden zag ik een dame die lijkt op de dame in kwestie maar volgens mij wat jonger (een jaar of 28) en bijna 175 cm lang. Haar naam was Beatrice. Is ze de zelfde dame?

frits10
4 januari 2017, 18:10
Ja, het zou inderdaad deze Beatrice kunnen zijn. Alleen was de dame die ik trof beslist kleiner dan 175 cm, eerder 170 cm. Maar inclusief de hoge schoenen die ze draagt, kan het wel op 175 cm hebben geleken. Enfin, als je naast haar gaat zitten en ze heeft geen zin om echt te zoenen, dan weet je dat zij het is!

kees1000
4 januari 2017, 20:25
Ja, het zou inderdaad deze Beatrice kunnen zijn. Alleen was de dame die ik trof beslist kleiner dan 175 cm, eerder 170 cm. Maar inclusief de hoge schoenen die ze draagt, kan het wel op 175 cm hebben geleken. Enfin, als je naast haar gaat zitten en ze heeft geen zin om echt te zoenen, dan weet je dat zij het is!


Trouwens, waarom heb je jouw ontevredenheid niet bekend gemaakt bij de thekedame?

toyota
5 januari 2017, 09:27
De kans dat je hier een ''misser'' op de kamer hebt is zeer klein. Mij is het 2 keer overkomen in 2.5 jaar tijd.
Ik heb de laatste keer dit gemeld bij de receptie, maar er werd tegen mij gezegd: dan heb je gewoon pech gehad, kan altijd een keer gebeuren.
Ik heb de desbetreffende dame gewoon betaald, maar heb wel even een paspoort van haar aangemaakt om andere ijsberen te waarschuwen.
Het beste is altijd de service en prijs van de dame goed met elkaar af te spreken in het kennismakingsgesprek.
Zo kan je veel narigheid voorkomen.( 100 procent zekerheid heb je natuurlijk nooit ).
Ik wens u alleen nog veel wandelplezier !

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.