PDA

Volledige versie bekijken : NAOMI (Ghanese)

Dalton
10 januari 2017, 12:55
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Ghana.gif

NAOMI (Ghanese)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 MINUTEN minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Vingeren
Extra info:

Pietjepik
14 januari 2017, 17:34
Ik heb haar gisteren geneukt. Ze ziet er best aardig uit maar schijn bedriegt. Haar mooie billen hebben in werkelijkheid een hoog pudding gehalte en haar tieten voelen slapper dan ze ogen. Wat ik dan weer wel geil vond zijn haar tribal lichaamsversieringen, haar buik staat vol littekens welke in haar land als sieraad gelden. En de primitieve oerwoud geluiden die ze maakte toen ik haar platnaaide spraken ook zeer tot de verbeelding. Herhaling echter nul gezien het weke vlees, ik hou van strakke jonge vrouwen of van dikke oude wijven met los vel en puddingreten, een mix bevalt me niet.

satanic surfer
3 februari 2017, 17:00
haarkleur mag aangepast worden richtting rood-zwart ofzo, half in een verfpot gevallen zeg maar....Qua service beter dan 4 verzamelde RatingenRoemeentjessofa´s bijmekaar...

rob45
3 februari 2017, 17:35
haarkleur mag aangepast worden richtting rood-zwart ofzo, half in een verfpot gevallen zeg maar....Qua service beter dan 4 verzamelde RatingenRoemeentjessofa´s bijmekaar...

Klopt wel, had laatst een potje rode verf bij waar ze ver(f)kikkerd op was. ☺

24HOURS
3 februari 2017, 22:54
Already 4 rooms with this crazy girl:tongue:

Good feeling, deeeeepthroat, deeeeep french kissss, good fuck, 5 stars room :biggrin:......

Only for PSE lover like me...

Johnsonxxx
19 februari 2017, 10:28
Deze dame ook mee genomen naar de kamer. Ziet er best lekker uit als je van choco houdt (en dat doe ik:)). Herkenbaar en haar bruine huid met zwart rode haren en echt mooie dikke lippen. Zoenen doet ze lekker maar heel apart, ipv haar tong zet zet haar dikke onderlip in, aparte ervaring.

OP de kamer een buitengewoon goede blowjob gehad. Ook even aan het neuken geweest maar dat was gemiddeld en die overdreven geluiden maakte mij niet echt geil. Dus af laten maken door hand- en blowjob. Het duurde even maar ze gaat door tot je komt :freu:

Al met al goede ervaring ;)

satanic surfer
23 april 2017, 12:51
wieder da en nou in een blonde verfpot gevallen