Volledige versie bekijken : Mercyfuck bij een DVP.
Bluebear
19 januari 2017, 21:00
Beste beren,
Ineens dacht ik aan dit onderwerp omdat het mij een tijdje geleden in de Yinyang is overkomen. Het is u misschien ook wel eens gebeurd. Een kamer maken met een DVP die je eigenlijk totaal niet ambieert. Ik weet niet of er al een draadje over dit onderwerp bestaat.
"Hoe kom je daar dan bij, Bluebear, om dit te doen?" Daar ik altijd de zaak goed observeer en pas toe sla als ik denk dat ik een topper aan de haak heb.
Nou, dat zit zo. Ik was lekker aan het relaxen toen ik een DVP tegen kwam die ik al zeer lang uit de Happy garden ken en vriendin was en is met de dames die ik daar altijd pannekoekte.
Dus deze dame kent mij zeer goed. Ze spreekt me natuurlijk aan en komt naast me zitten. Vriendelijk mens, maar totaal buiten mijn comfortzone.
Alle vragen en roddels passeren de revue en we kletsen maar wat. Om me los te weken zeg ik dat ik wat ga eten. "Oh, dan ga ik met je mee. Ik lust ook wel wat".
"Shit, denk ik, niet losgekomen." Netjes wat gegeten en daarna uitbuiken buiten op het terras. Ook hier hield ze me gezelschap. Ik ben heus niet op mijn mondje gevallen om duidelijk te maken dat ik niet geinteresseerd ben, maar mevrouw had me inmiddels al anderhalf uur gezelschap gehouden.
Laatste ontsnappingspoging dan. "Ik ga even slapen in de kino, tot straks." Ik daal de trappen af en vindt een lege kino en nestel me in een hoekje aldaar om te tukken.
Wat denk je? Nog geen vijf minuten erna nestelt mevrouw zich tegen mij aan, want ze is ook moe. "GVD", denk ik bij mezelf.
Het is echt een superaardig mens en ik weet al dat ik er niet van los kom zonder lomp te worden en dat verdient ze niet.
Ik wendt maar voor na een half uurtje dat de film mij danig opgewonden heeft en dat er maar een kamertje gemaakt moet worden. De ambitie om met deze dame te kameren is zeer laag, dus Bluebear gaat zijn eerste fakekamer maken. Dat valt niet mee voor mij.
Op de kamer doet ze haar ding zoals de DVP's dat doen en ik krijg wel een stijve, omdat ik met mijn ogen dicht aan mijn lievelingsmeisjes denk, waardoor mijn piemeltje er toch met moeite een orgasme uitperst. Hehe, gelukkig, heeft ze ook bevrediging van haar werk na een half uurtje.
Omdat het al laat was en ze nog geen kamer had gemaakt die dag heb ik er nog anderhalf uur mee liggen ouwehoeren uit mededogen. Gelukkig werkt ze niet meer in YY, dus hoef ik dit niet nog een keer te doen. Het gaat zwaar tegen mijn natuur in om met een niet geambieerde dame mijnerzijds te kameren.
Het is mij dus gebeurd en ik heb er geen spijt van. Ik ben benieuwd of jullie dit ook ooit overkomt. :redface: :confused:
19731
Nedlovefkk
19 januari 2017, 21:05
You are way too social..! De goedheid zelve...
Maar dat wist ik allang...
Brad Clitt
19 januari 2017, 21:06
Nee, dit is me nog nooit overkomen in YY of eender welke club dan ook.
Mocht het me wel ooit overkomen dan ga ik gewoon een half uur naar het schijthuis of indien je dit wat té vindt naar de Men's Lounge.
pret
19 januari 2017, 21:06
Zou ze je ook gevolgd hebben als je naar de wc was gegaan? :biggrin:
hasta la pasta
19 januari 2017, 21:20
Ik ben benieuwd of jullie dit ook ooit overkomt.
Op zeker! Ik ben in het algemeen wat lui van aard en heb niet altijd (of eigenlijk niet) zin om het gehele of groot gedeelte van het dames bestand van een club uit te testen. Als ik leuk, lekkere en/of lieve meiden tref, bijt ik mee daar in vast en blijf lekker herhalen. In elke club een paar schatjes is voor mij meer dan voldoende. Mij is het uiteindelijk om lekkere seks met een leuke meid te doen.
Het is me meer dan eens voorgekomen dat ik voorgesteld ben aan het beste vriendinnetje van een favo en me heb laten omlullen om toch maar een kamertje te doen terwijl ik al wist dat het niet je-van-het zou worden. Spijt? Absoluut niet. Gewoon weer wat gesprekstof waarom ik niet val voor de club vriendinnen maar juist voor de favo.
yylover
19 januari 2017, 22:05
Nee kerel, (nog) nooit gehad.
Wel ooit met een dame op de kamer gegaan in PSR, waarvan ik dacht niet helemaal mijn type, maar gewoon eens proberen.
Maar verdorie, een regelrechte topkamer geworden. Is inmiddels mijn vaste dame in PSR. Ook dat kan je overkomen.
Ik denk dat dit wel voor meer beren geldt. Jouw verhaal is echter mooier.
Flipper
19 januari 2017, 22:19
Bluebear wij pannekoeken niet.... wij penguinen...:biggrin: :biggrin:
https://youtu.be/TXZ5gZsYapY
En yup ooit wel eens gedaan...ben er ook niet trots op.
VAZKOR
19 januari 2017, 23:02
Zou ze je ook gevolgd hebben als je naar de wc was gegaan? [emoji3]
Als ze Miruna zou heten en in Sixsens werkt dan wel ja want dat is precies wat me overkwam met haar, zie haar topic 😂.
Ik heb ook een mercy room gemaakt met Valerie, dat arm zwart schaap, in Babylon vorige maand doch dat verhaal post ik pas dit weekend.
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Eddy_V
20 januari 2017, 00:20
Ook ik beken.
Was het eigenlijk al weer vergeten, maar een jaartje geleden in Sixsens terwijl ik in de Marrokkaanse ruimte wat later op de avond een beetje lag te pitten, heb ik zoiets met Sibel meegemaakt.
Turkse Sibel kende ik al en zij was niet echt mijn type maar wel altijd vriendelijk en een beetje ondeugend.
Sibel kwam eens polsen hoewel zij eigenlijk al wist dat ik die dag niets meer van plan was. Okay, als zij er een beetje bij wil komen liggen in afwachting van andere klanten, geen probleem. Beetje ondeugend ging ze af en toe op onderzoek (zij houdt er kennelijk van om zustertje te spelen..) maar ik maakte duidelijk dat zij zich echt geen illusies moest maken en dat ik het gehad had voor die dag/avond. Zo dommelde zij ook een beetje in terwijl ze tegen mij aangekropen lag.
Na een halfuur, driekwartier, kwamen er wat met zichzelf ingenomen Südlander de ruimte binnen en die hadden meteen de grootste praatjes. In Sibels taaltje (Turks of Bulgaars, voor mij toen allebei koeterwaals) begonnen ze de drie aanwezige dames te sommeren om bij hun te komen met hun flesje in de cooler.
Toen ze binnenkwamen had Sibel al binnensmonds duidelijk gemaakt dat ze helemaal niet op die gasten zat te wachten.
Vanaf dat moment had ik zin om hun te jennen en hoe het precies gegaan is kan ik mij niet meer herinneren, maar kort daarna lagen Sibel en ik al half in elkaar en kwam uitgerekend nog één van haar bevriende collega's binnen, die te laat die gasten opmerkte. Sibel riep duidelijk hoorbaar dat nu het trio kon beginnen en Sibel riep haar (het zou Julia geweest kunnen zijn, maar zeker weet ik het niet meer) zodat zij ook in ons hoekje dook, terwijl die gasten maar aan het koeterwalen waren om indruk te maken op de dames met hun flesje sterke drank in de cooler!
"Haast je langzaam" was mijn devies terwijl ik de dames een halfuurtje met z'n drieën beloofde..
Zo werd ik daar nog even intensief opgewarmd door twee dames die ineens heel erg hun best deden om mij te "overtuigen" een trio met hun te gaan doen.
Een minuut of 10 later naar boven, waar ik met Sibel nog een verrassend aangenaam halfuurtje doorgebracht heb!
Wat er met die andere dame gebeurd is kan ik mij niet herinneren, waarschijnlijk is zij op weg naar boven een bekende andere bezoeker tegen het lijfje gelopen. Een trio is er in ieder geval toen niet van gekomen, dat zou een double mercy room geweest zijn!
Deze niet bedoelde kamer met een dame met wie ik eigenlijk niet veel op had, werd uiteindelijk een geslaagde mercy room.
rolo
20 januari 2017, 09:38
Ja, herkenbaar die mercy fuck. Heb ook wel eens na de zoveelste keer door een zeer aardige dame aangesproken te zijn toch gedacht, ach waarom niet.
Nu ik er over nadenk waren dat wel altijd hele rustige niet opdringerige dames die gewoon niet mijn type waren, opdringerige dvp`s met brutale opstelling wimpel ik zonder schroom weg, echter het onschuldige bambi type die rond kijkt met grote kijkers van teleurstelling omdat niemand ze bespringt raakt een snaartje.
Zie mezelf al halfnaakt rond lopen en met mijn kont draaien, alle onzin aanhoren, en maar vriendelijk blijven, terwijl niemand uit mijn kraampje komt kopen, rampzalig.
Tja, dan ontstaat dat gevoel iemand te kunnen helpen en soms geef je er aan toe. Wellicht wordt ik vierkant uitgelachen door hen omdat ik er in trap maar het geeft niet, soms moet ik dingen doen die niet in mijn aard/verlangen liggen, alleen al om bevestiging te krijgen dat mijn normale keuzen toch de juiste zijn of juist om te kijken of er toch iets nieuws te ontdekken valt waar ik ´zelfstandig` niet voor zou kiezen. En ja, soms ontdek je wat nieuws, dan is het voor mij dubbel en dik waard
Heb er nooit spijt van, ga echter ook nooit op herhaling.
Wentelt Eefje
21 januari 2017, 02:24
Ik zal eerlijk bekennen dat ik weliswaar meerdere mercy-fucks op mijn naam heb staan, maar dat die me nooit extra gekost hebben. Altijd met dames waar ik in Pauschalclubs erg veel lol mee had, maar die me optisch minder dan niets deden. Uiteindelijk op een uitzondering na altijd aangename 20(+)-minuten-sessies geweest. Nooit spijt van gehad. Meestal begreep de dame in kwestie wel dat er geen herhalingsgevaar in zat, maar was wel blij met de kamer. En de nasleep ervan.
(In PSC's geldt nog altijd, blij kijkende vrouw + blij kijkende klant uit kamer komend, rest van de dag meer kans om afgevangen te worden)
Ace2
21 januari 2017, 08:26
Soms heb je een leuk contact in de barruimte van een club. De dame trekt je in eerste instantie niet of een eerdere sessie was niet wat je er van had verwacht. Toch blijken ze in het sociale contact best leuk te zijn. Natuurlijk is het hen te doen om business, maar afpoeieren blijft niet goed voelen. Als dan de alternatieven ontbreken dan boek ik zo'n dametje toch wel eens. Daarmee verzeker ik mij van leuke gesprekken/contacten in de komende tijd. En ach je heb ook weer je portie sex gehad. Ik noem het "netwerk-neuken": kameren om je sociale netwerk te onderhouden.
lekkersfan
21 januari 2017, 21:51
Soms heb je een leuk contact in de barruimte van een club. De dame trekt je in eerste instantie niet of een eerdere sessie was niet wat je er van had verwacht. Toch blijken ze in het sociale contact best leuk te zijn. Natuurlijk is het hen te doen om business, maar afpoeieren blijft niet goed voelen. Als dan de alternatieven ontbreken dan boek ik zo'n dametje toch wel eens. Daarmee verzeker ik mij van leuke gesprekken/contacten in de komende tijd. En ach je heb ook weer je portie sex gehad. Ik noem het "netwerk-neuken": kameren om je sociale netwerk te onderhouden.
Heel herkenbaar!
SFL
22 januari 2017, 16:13
Tuurlijk... Elke hoerenloper die lang genoeg meerdraait krijgt hier wel eens mee te maken. Sommigen meer dan anderen.
In mijn geval geef ik iedereen het voordeel van de twijfel. Zoals de meeste weten ben ik niet het soort hoerenloper dat sowieso de knapste stoot nodig heeft. Service en vakkennis zijn me meer waard dan uiterlijk vertoon. Een knap en dom wijf kan je ook makkelijk in real life neuken. Als je er voor betaald, dan moet het vooral goed zijn.
Zo gebeurt het al wel eens dat ik in de bar goed opschiet met iemand en dat je een soort klik ervaart. Op de kamer slaat dit dan duchtig tegen!
Andersom kan ook. BV een gek wijf of een Marokkaanse of een Gipsy met wie geen conversatie te voeren valt, en die je zo snel mogelijk kwijt wil.... Maar je belandt toch met haar op de kamer en dan blijkt dat ze je half hersendood neukt. Eerlijk gezegd... Dit zijn de mooiste momenten van het hoerenlopen.... Dat onverwachte. Dat verrassingseffect. Je strompelt wat achter haar aan en denkt bij jezelf; goh, waar zijn we nou helemaal mee bezig? En dan op de kamer een explosie van erotiek... Een GFE met vunzige en kinky kantjes... Of PSE dingen met je uithalen waar je nooit zou verwachten dat het je zou bevallen...
Dus laat het over je heen komen. De eerste indruk strookt nooit met de ware aard... Laat staan met wat je mag verwachten op de kamer!
Zo gebeurt het al wel eens dat ik in de bar goed opschiet met iemand en dat je een soort klik ervaart. Op de kamer slaat dit dan duchtig tegen!
Andersom kan ook. BV een gek wijf of een Marokkaanse of een Gipsy met wie geen conversatie te voeren valt, en die je zo snel mogelijk kwijt wil.... Maar je belandt toch met haar op de kamer en dan blijkt dat ze je half hersendood neukt. Eerlijk gezegd... Dit zijn de mooiste momenten van het hoerenlopen.... Dat onverwachte. Dat verrassingseffect. Je strompelt wat achter haar aan en denkt bij jezelf; goh, waar zijn we nou helemaal mee bezig? En dan op de kamer een explosie van erotiek... Een GFE met vunzige en kinky kantjes... Of PSE dingen met je uithalen waar je nooit zou verwachten dat het je zou bevallen...
Dus laat het over je heen komen. De eerste indruk strookt nooit met de ware aard... Laat staan met wat je mag verwachten op de kamer! Heel herkenbaar dit.:smile2:
Soms heb je een leuk contact in de barruimte van een club. De dame trekt je in eerste instantie niet of een eerdere sessie was niet wat je er van had verwacht. Toch blijken ze in het sociale contact best leuk te zijn. Natuurlijk is het hen te doen om business, maar afpoeieren blijft niet goed voelen. Als dan de alternatieven ontbreken dan boek ik zo'n dametje toch wel eens. Daarmee verzeker ik mij van leuke gesprekken/contacten in de komende tijd. En ach je heb ook weer je portie sex gehad. Ik noem het "netwerk-neuken": kameren om je sociale netwerk te onderhouden. ook deze valt te copy / pasten naar eigen clubbezoekjes in het verleden en gaat waarschijnlijk ook in de toekomst weer gebeuren.