Volledige versie bekijken : Jennifer 26 ( Roe ) (Roemeense)
Ties85
27 januari 2017, 21:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Jennifer 26 ( Roe ) (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Hand
Piercing:JaLichaamsdeel:Tong
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:
Ties85
27 januari 2017, 21:16
Vandaag Jennifer getroffen in de YY het was niet mijn eerste keuze maar door de uitstekende pre service toch voor haar gekozen. Roemeense Jennifer is na een periode vakantie ( orthodox kerstmis ) sinds kort weer terug. Het is een leuke blonde meid die niet dik is maar wel een beetje mollig. Verder heeft ze een behoorlijke boezem een geile tongpiercing en ze spreekt bijzonder goed Engels. Op de kamer was de inzet ook zeer goed geen haastwerk zoenen uitstekend intiem zeer goed verzorgd, pijpen beter als gemiddeld. Dus al met al een goede sessie dus wie weet mag ze nog eens op herhaling komen.
mr rocky
23 april 2017, 12:08
Ik heb me een keer laten strikken tot een trio met haar en Amalia. Dat viel zwaar tegen. Veel gegiechel tussen de meiden en proberen te upsellen (vibrator in anus / extra tijd).
Ook geen actie tussen de meiden onderling.
Voor mij voorlopig geen trioos meer.
Zultbroek81
30 april 2017, 12:08
Met deze dame ben ik recentelijk nog naar de kamer geweest.
Wat hier boven staat kan ook ik bevestigen.
Upselling is de rode draad in het bezoek ,zowel trio's als andere diensten.
Wel een geil wijf met d'r dikke tieten en toch moet ik zeggen dat ik ondanks het commerciële gedeelte wel een goede sessie met d'r had.
Let wel tijd is tijd bij deze dame je gaat er echt niet overheen.
Aftersales doet se wel aan ,ze is nog verschillende keren een babbeltje komen maken.
Ook is mij opgevallen dat ze heel veel Aziatische klanten heeft.