PDA

Volledige versie bekijken : Lavina (Roemeense)

cheasehead
29 januari 2017, 11:40
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Lavina (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Vingeren
Extra info:

cheasehead
29 januari 2017, 11:53
Deze dame had ik al tijdens mijn laatste bezoek een paar maanden geleden aan YY gezien en ze stond op mijn verlanglijstje.
Na het eten was het tijd voor een 2e ronde dus ging ik een rondje maken door de bar en toen zag ik haar daar aan de bar zitten, even een praatje met haar gemaakt en daarna afgesproken dat ik na het uitbuiken naar haar toe zou komen mocht ze nog niet met iemand anders na de kamer zijn beland.
Uiteindelijk na een half uurtje naar haar toe gegaan en toen wilde ze nog ff haar longen bevuilen met een rookstokkie en daarna zijn we na de kamer gegaan.
Helaas moesten we wachten voor een kamer , maar liefst 13 nummers. Het leek wel een ware sex fabriek.
Rustig met haar op de bank gezeten totdat er een luidruchtige dame met een klant erbij ging zitten de dame was erg luidruchtig en uitbundig en roep "i had to much cocaina " haha wel grappig om te zien dat ze af en toe rare capriolen uithaalden, ach ja zo ging de tijd toch nog snel.
Uiteindelijk met haar op de kamer beland na een dik half uur wachten.
Op de kamer begon ze als eerst me lekker te pijpen wat ze overigens prima deed maar na 3 min wilde ze al neuken maar ik vroeg haar of ze nog even door wilde pijpen en dat deed ze dan ook weer lekker.
Daarna nog lekker wat geneukt en het karwei lekker in doggy afgemaakt. En daarna zijn we snel van de kamer gegaan.

Conclusie: Geen GFE sex en zoenen doet ze maar heel mondjes maat en dan alleen op de lippen voorde rest deed ze het wel prima maar het is zeker geen toppertje. Wel jammer dat ze wat slappe borstjes heeft als gevolg van moeder zijn maar optisch wel een mooie meid met een knap Roemeens gezichtje.
Herhalingsgevaar: schat ik in op 50%

Brad Clitt
29 januari 2017, 12:19
Ze heet overigens Lavinia, just for the record. ;)

cheasehead
29 januari 2017, 13:12
Thnx BC , ik wist het niet meer 100% zeker.

@admin , zou jij haar naam willen aanpassen in Lavinia