Volledige versie bekijken : Sluiting dreigt voor Yin Yang
Ricardo Banana
31 januari 2017, 11:51
http://www.1limburg.nl/roermond-wil-seksclub-yinyang-sluiten-na-drugsvondst?context=topstory
Volgende week nog maar gauw naar de party.
Nulnulzeseneenhalf
31 januari 2017, 13:02
http://www.1limburg.nl/roermond-wil-seksclub-yinyang-sluiten-na-drugsvondst?context=topstory
Volgende week nog maar gauw naar de party.
Je hebt het toch wel goed gelezen? Er kan nog beroep aangetekend worden. Vervolgens duurt dat weer een eeuwigheid eer dat daar een uitspraak is. Vervolgens wordt er hoger beroep aangetekend. En ondertussen gebeurt er helemaal niks. Maar de gemeente heeft in ieder geval laten zien dat ze het juiste willen doen.
pret
31 januari 2017, 13:16
Je hebt het toch wel goed gelezen? Er kan nog beroep aangetekend worden. Vervolgens duurt dat weer een eeuwigheid eer dat daar een uitspraak is. Vervolgens wordt er hoger beroep aangetekend. En ondertussen gebeurt er helemaal niks. Maar de gemeente heeft in ieder geval laten zien dat ze het juiste willen doen.
Wees daar maar niet zo zeker van. In geval van drugs kan het sneller gaan dan je denkt.
Elmo3108
31 januari 2017, 13:22
Potverdorie, ik heb nog een vrijkaartje liggen... dat wordt een collectors-item op deze manier...
Maar zou wel heel jammer zijn, zeg. Yin Yang dicht, ik zal het missen, hoor!!
Elmo3108
31 januari 2017, 13:23
en wat een drukte wordt dat bij de andere clubs in de buurt, zowel wat beren als dames betreft....
John mc Snek
31 januari 2017, 13:41
Heb jij het wel goed gelezen? Want er staat dat er allereerst bezwaar kan worden aangetekend , als dit wordt afgewezen volgt normaliter pas de beroepsfase.
Soms kan men cq moet men ook rechtstreeks in beroep gaan maar hier wordt in het artikel niet over gerept.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bezwaar-en-beroep/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-in-hoger-beroep-gaan-tegen-een-overheidsbeslissing
Overigens kennen we de exacte feiten niet maar typisch Nederlands om juist prostitutie meteen zo rigide aan te pakken.
Als het om aanwezigheid van drugs gaat, kun je vandaag nog vele uitgaansgelegenheden op slot doen laat staan andere party's waar het algemeen bekend is dat er drugs worden gebruikt / cq aanwezig zijn .
Maar als het om prostitutie gaat zoekt men elke stok om mee te kunnen slaan...
Maar nogmaals de exacte feiten en hoeveelheden zijn onbekend maar als dit echt substantieel was dan was dit wel breder in de pers uitgemeten ... men doet niet anders bij het OM.
Yy succes in wat er komen gaat...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
rokkenjager
31 januari 2017, 14:33
Bron: de Telegraaf
ROERMOND - De gemeente Roermond wil seksclub Yin Yang voor een jaar sluiten. De politie vond er tijdens een grootschalige inval op 26 november vorig jaar onder meer drugs. De 'saunaclub' wordt daarnaast verdacht van het witwassen van crimineel geld dat afkomstig zou zijn van motorclub Satudarah.
De inval bij Yin Yang was onderdeel van een reeks doorzoekingen in een groot onderzoek naar witwaspraktijken en mensenhandel. Ook bij hotel de Roerdalhoeve in Melick werden toen drugs gevonden. De gemeente Roerdalen liet dinsdag weten dit hotel om die reden ook voor een jaar te willen sluiten. Meerdere vrouwen die voor Yin Yang werken verblijven op de Roerdalhoeve. Voor hen is opvang geregeld.
Saunaclub en hotel kunnen nog beroep aantekenen tegen het voornemen van beide gemeenten. ............... http://www.telegraaf.nl/binnenland/27532706/__Seksclub_dicht_na_drugsvondst__.html
SFL
31 januari 2017, 14:48
Ik verkondig, de volle 8 jaar dat ik hier op het forum actief ben, dat elke saunaclub een witwasbedrijf is! Dus in dat geval dient elke club gesloten te worden!
GT is naar mijn inschatting de enige club die winst kan maken en voortbestaan. Daarmee zeg ik niet dat het zo is.
De enige club waar ik volgens goede bron van weet dat ze geen witwasbedrijf is, dat is Babylon... En dan nog kan ik me vergissen. Hoe die club op winst blijft draaien (want anders bestond ze niet meer in Duitsland), dat is me een raadsel. Volgens bepaalde mensen die ik ken, kan Samya niet eens winst draaien... En van al die keren dat ik Samya bezocht heb, was het er enorm druk.
Het probleem met YY is dat ze misschien niet de juiste mensen in hun zak hebben of dat er al teveel is misgelopen en daardoor lopen ze nu kans om te sluiten!
Andere clubs hebben een beter deurbeleid, houden zich koest of verlenen medewerking aan de flikken... Niet zelden hebben ze politici in hun zak. Ik heb in YY zelf al te veel gezien en meegemaakt en de vele kleine feitjes hebben zich gestaag opgestapeld totdat het er moest van komen!
pret
31 januari 2017, 14:52
Ipv Sudlanders te weren zouden de clubs een deurbeleid moeten hebben voor drugsdealers.
SFL
31 januari 2017, 15:32
Ipv Sudlanders te weren zouden de clubs een deurbeleid moeten hebben voor drugsdealers.
Is in 85% van de gevallen hetzelfde hé :thefinger:
Maar let wel op mijn beste Pret, in dit geval voornamelijk je Marokkaanse broeders en Turken in mindere mate betreft dealen. :smile2:
Als het gaat om lawaai maken, mokkels bezet houden, met onderbroeken gaan douchen, provoceren naar meiden en andere gasten... Dan gaan jullie wel gelijk op, hoor :hah:
In groep natuurlijk. Wanneer jullie alleen of per 2 zijn, dan zijn jullie allen brave lammetjes :patpat[1]:
pret
31 januari 2017, 15:50
Is in 85% van de gevallen hetzelfde hé :thefinger:
Maar let wel op mijn beste Pret, in dit geval voornamelijk je Marokkaanse broeders en Turken in mindere mate betreft dealen. :smile2:
Als het gaat om lawaai maken, mokkels bezet houden, met onderbroeken gaan douchen, provoceren naar meiden en andere gasten... Dan gaan jullie wel gelijk op, hoor :hah:
In groep natuurlijk. Wanneer jullie alleen of per 2 zijn, dan zijn jullie allen brave lammetjes :patpat[1]:
Hahaha verwachtte al zo een soortgelijke opmerking. Op deze en andere fora zijn er leden, waarvan wordt gezegd dat ze dealers zijn. Al deze leden zijn Nordlanders.
Ga maar eens naar Salome of Samya waar je veel Turken in groepen hebt, deze zul je niet treffen in onderbroeken. Daarnaast heb ik ook velen Nordlanders getroffen in onderbroeken.
cula
31 januari 2017, 16:33
Op de telegraaf staat geschreven dat melick het hotel waar de dames verblijven ook wil sluiten, daar staat bij vermeld dat voor de dames opvang is geregeld. Iemand enig idee of dit al gesloten is dan?
Piet Plezier
31 januari 2017, 16:36
Hahaha verwachtte al zo een soortgelijke opmerking. Op deze en andere fora zijn er leden, waarvan wordt gezegd dat ze dealers zijn. Al deze leden zijn Nordlanders.
n.
ze hebben groot gelijk dat ze een centje proberen te verdienen
Dat maakt voor hun het clubben een stuk goedkoper
En wat dat controleren betreft dat is niet te doen
Want ze duwen de drugs onder hun ballen en tussen bilnaad
Dan dien je in elke club een drugshond neer te zetten
Clubganger75
31 januari 2017, 16:41
Het slaat eigenlijk nergens op. Want als jer het leest is het gevonden waar de dames wonen. En wat ze in de club hebben gevonden zal waarschijnlijk ook bij De dames en de klanten zijn in hun kluisjes zijn gevonden. Dus het zou raar zijn als derde het mee naar binnen nemen hun daar verantwoordelijk voor worden gehouden. Zo zou iedereen die een hekel aan een bepaalde club heeft ze zo een oor aan kunnen naaien!!! Ze hebben 5 weken de tijd om beroep aan te tekenen en met argumenten te komen. Dus het hoeft niet lang te duren voor we het zullen weten of het echt moet sluiten voor een jaar..
Ik ben benieuwd mocht het zo zijn worden ze gewoon flink genaaid door de burgemeester in roermond want die beslist over de sluiting
cameltoe slide
31 januari 2017, 16:46
.....
Bing-translator is not able to give a meaningful translation for: "mokkels bezet houden"
but:
1.) "om lawaai maken" = making excessive noise and molesting other guests and playmates
2.) "met onderbroeken gaan douchen" = cleaning dirty underwear inside the shower
3.) "provoceren naar meiden en andere gasten" = deliberate provocation of other guests and playmates
(f.e.: bump into other guests with shoulder or elbow)
4.) "In groep natuurlijk. Wanneer jullie alleen of per 2 zijn, dan zijn jullie allen brave lammetjes" = minimum together
with four but better together with eight companians or you don´t see or hear these entertaining principal boys and old
experienced heroes.
I can confirm point 1.) to point 4.) and have only one addition as supplement from my former visits inside MAGNUM:
5.) Two bottles of JACK DANIELS on the table for six or eight entertaining principal boys and old experienced heroes.
After two hours the entertaining group have chucked up every corner and is ready to relieve stress with other guests
and playmates --->> let´s get ready to rumble, yalla yalla.
These groups of entertaining principal boys and old experienced heroes from Turkey, Marocco and other well known
countries are reason why polar bears without their group of wingmen prefer places like GOLDEN TIMES with a containment
policy of problems that some people understand negative as racial discrimination. These people like to talk about a
racial discrimination of policy by entrance into a club but not like to work as security and don´t like to solve occuring
problems in these places.
Only my 2 cents from MAGNUM and why I prefer GOLDEN TIMES. Thanks for information I will not visit YING YANG.
volmer
31 januari 2017, 17:25
Kan wel eens druk worden in sixsens.
Nulnulzeseneenhalf
31 januari 2017, 17:31
Als ik de websites hier in de omgeving en van heel Limburg een beetje volg, want daar woon ik, dan is het oprollen van een hennepkwekerij of het vinden van softdrugs eerder regel dan uitzondering. Je kijkt er bijna niet meer van op dat er weer wat gevonden is. Sluiten kunnen ze als er daadwerkelijk drugs is gevonden. Binnenkort zelfs als er alleen al de materialen gevonden zijn, maar de boel nog niet in productie is.
http://www.1limburg.nl/drugspanden-voortaan-mogelijk-eerder-op-slot?context=section-1
Als ik lees dat er een pand gesloten wordt vanwege het aantreffen van voornoemde feiten, dan is dat nooit een aankondiging waar beroep aangetekend kan worden, maar een beslissing die uitgevoerd wordt. Het feit dat men hier dus wel een vooraankondiging doet, doet bij mij de twijfel rijzen. Zoals hierboven al eens vermeld, van wie waren de softdrugs die aangetroffen waren. Van klanten, van dames of van de club zelf. Waarschijnlijk is dit niet helemaal duidelijk. Een rechter zal daar zeker rekening mee houden als dit feit niet duidelijk is. Anders ben je inderdaad vogelvrij als iemand anders wat meebrengt en het bij jou achter laat
Ik ben overigens helemaal voor een strenge aanpak van drugshandelaren. Maar je wilt achteraf niet tot de ontdekking komen dat je te snel een beslissing hebt genomen omdat je de feiten niet goed gecheckt hebt.
laplagne
31 januari 2017, 17:33
Deze beslissing van de gemeente-bobo's zal een harde klap voor de leiding en dames van Yin Yang zijn. Ik heb zo het vermoeden gezien de grote drukte van bezoekers en de rentree van heleboel vaste avondklanten dat er binnenkort wel weer een inval zou kunnen komen. Als je de kranten volgt is dat meestal de werkwijze van de politie. Als ze dan bijvoorbeeld drugs vinden, bestaat de grote kans een zaak met onmiddellijke ingang te sluiten. Zo iets schijnt in de meeste gemeenteverordeningen te staan. Ik ben blij dat Yin Yang met grootheid Weski een topadvocaat in huis heeft gehaald, maar het zal een zware strijd gaan worden. Misschien is dat het al, want wie weet wat er allemaal de afgelopen maanden achter de schermen is gebeurd. Vooralsnog zie ik géén problemen gezien de mogelijkheid om een bezwaarschrift in te dienen. Wel uitgekiend om de dames onderdak te bieden als Yin Yang dicht is ... Beetje vergelijkbaar om iemand op de Noordpool een zonnebank te geven terwijl er in de omgeving van duizend kilometer geen stopcontact is. Door de bemoeienis van de burgemeester is destijds alle ellende bij Badda Bing ook begonnen en we weten allemaal hoe het daar in Hulten is afgelopen met de sluiting van Badda Bing. Ik wens de leiding van Yin Ying veel sterkte in deze eigenlijk oneerlijke strijd.
Ricardo Banana
31 januari 2017, 17:34
Op de telegraaf staat geschreven dat melick het hotel waar de dames verblijven ook wil sluiten, daar staat bij vermeld dat voor de dames opvang is geregeld. Iemand enig idee of dit al gesloten is dan?
Nee, daar mogen ze ook bezwaar tegen indienen bij de gemeente.
Dalton
31 januari 2017, 17:41
Hoeft geen hond te zijn maar een papegaai zoals ze hebben bij ACAGOLD kan ook,die pikt het zo onder je ballen en bilnaad vandaan PIET en hij kijkt niet op een stukje vlees meer of minder.
De pleisters bij de ballen zijn voor de dvp's een doorn in het oog en het blasen is haast niet meer te doen.
Morgen houden ze een protestmars in RATINGEN tegen de papegaai.
de duisburg spesjalist
31 januari 2017, 17:45
in plaats van die drugs hond kunnen ze er mijn ook neer zetten ;)
phoenix
31 januari 2017, 18:14
lang leven de verkiezingen, er zijn weer partijen die kiezers ruiken!
Ricardo Banana
31 januari 2017, 18:27
Als ik de websites hier in de omgeving en van heel Limburg een beetje volg, want daar woon ik, dan is het oprollen van een hennepkwekerij of het vinden van softdrugs eerder regel dan uitzondering. Je kijkt er bijna niet meer van op dat er weer wat gevonden is. Sluiten kunnen ze als er daadwerkelijk drugs is gevonden. Binnenkort zelfs als er alleen al de materialen gevonden zijn, maar de boel nog niet in productie is.
http://www.1limburg.nl/drugspanden-voortaan-mogelijk-eerder-op-slot?context=section-1
Als ik lees dat er een pand gesloten wordt vanwege het aantreffen van voornoemde feiten, dan is dat nooit een aankondiging waar beroep aangetekend kan worden, maar een beslissing die uitgevoerd wordt. Het feit dat men hier dus wel een vooraankondiging doet, doet bij mij de twijfel rijzen. Zoals hierboven al eens vermeld, van wie waren de softdrugs die aangetroffen waren. Van klanten, van dames of van de club zelf. Waarschijnlijk is dit niet helemaal duidelijk. Een rechter zal daar zeker rekening mee houden als dit feit niet duidelijk is. Anders ben je inderdaad vogelvrij als iemand anders wat meebrengt en het bij jou achter laat
Ik ben overigens helemaal voor een strenge aanpak van drugshandelaren. Maar je wilt achteraf niet tot de ontdekking komen dat je te snel een beslissing hebt genomen omdat je de feiten niet goed gecheckt hebt.
Iedereen kan tegen een dergelijke beslissing in bezwaar/beroep.
forgetskinnyletsgetfatty
31 januari 2017, 18:33
Als ik de websites hier in de omgeving en van heel Limburg een beetje volg, want daar woon ik, dan is het oprollen van een hennepkwekerij of het vinden van softdrugs eerder regel dan uitzondering. Je kijkt er bijna niet meer van op dat er weer wat gevonden is.
Op het gebied van drugs, is Nederland het Colombia van Europa.
Brad Clitt
31 januari 2017, 19:09
Als de dames een opvangplek nodig hebben, ik stel mijn huis ter beschikking.
Wel even controleren of ze drugs bij zich hebben... ;)
Sluiting van YinYang... over my dead body.
Voor mij zou het juist nu wel extra zuur zijn om twee redenen.
Eddy_V
31 januari 2017, 19:28
Tja.... Illusion plop, zoals Sjeufke altijd schrijft
de duisburg spesjalist
31 januari 2017, 19:31
Als de dames een opvangplek nodig hebben, ik stel mijn huis ter beschikking.
Wel even controleren of ze drugs bij zich hebben... ;)
ik heb nog wel 20 kamer in de aanbieding met jacuzzi bij mijn op de vulkanstrasse :biggrin:
Picasso 1
31 januari 2017, 19:40
Als het om aanwezigheid van drugs gaat, kun je vandaag nog vele uitgaansgelegenheden op slot doen laat staan andere party's waar het algemeen bekend is dat er drugs worden gebruikt / cq aanwezig zijn .
Maar als het om prostitutie gaat zoekt men elke stok om mee te kunnen slaan...
Er zijn denk ik maar weinig uitgaansgelegenheden waar geen drugs wordt gebruikt. Op dit criterium kun je bijna alles we sluiten.
Maar goed, we weten natuurlijk niet wat de omvang is van wat ze aangetroffen hebben.
Je mag YY overigens niet binnen met tassen dus van klanten uit lijkt me dat de drugsvondsten beperkt moeten zijn geweest.
de duisburg spesjalist
31 januari 2017, 19:47
Er zijn denk ik maar weinig uitgaansgelegenheden waar geen drugs wordt gebruikt. Op dit criterium kun je bijna alles we sluiten.
Maar goed, we weten natuurlijk niet wat de omvang is van wat ze aangetroffen hebben.
Je mag YY overigens niet binnen met tassen dus van klanten uit lijkt me dat de drugsvondsten beperkt moeten zijn geweest.
je mag er je toilet tas mee nemen en je heb niet veel ruimte nodig voor die rotzooi . je kan drugs alleen maar tegen houden met een drugs hond en die zou iedere sauna club moeten hebben . het lijk mijn niet dat de gemeente roermond het voor elkaar krijg om ying yang te sluiten . het wordt voor ying yang wel tijd om een hond aan te schafte ;)
Brad Clitt
31 januari 2017, 19:49
Ik ga soms met een plastic tas van de V&D naar binnen, vorige week vroeg de beveiliger nog of ik een bom bij me had...
Maar hij vond het niet nodig om een kijkje te nemen, toen ik zei dat ik wat chocolaatjes had meegenomen (Milka Love).
En waarvoor ook, ze kennen me toch...
Piet Plezier
31 januari 2017, 19:51
Ik mag me club tasje ook altijd mee naar binnen nemen
Ze kijken alleen of er geen sterke drank in zit
de duisburg spesjalist
31 januari 2017, 19:59
Ik mag me club tasje ook altijd mee naar binnen nemen
Ze kijken alleen of er geen sterke drank in zit
en hebben ze er welles sterke drank gevonden of Zwitsal poeder
Piet Plezier
31 januari 2017, 20:02
en hebben ze er welles sterke drank gevonden of Zwitsal poeder
sterke drank nooit
Maar wel die lekkere zachte zwitsal poeder voor me balletjes
Bosco
31 januari 2017, 20:26
Ik heb altijd een tas bij me, de ene keer zeg ik dat er badslippers en een toilettas in zit en de andere keer zeg ik dat er inderdaad een bom in zit. Vriendelijk lachend word ik dan doorgelaten zonder koekieloekie in mijn tas.
langlekker
31 januari 2017, 20:28
Hoop dat andere clubs hierdoor geen veel strenger beleid gaan houden, ik kom nogal eens met een tas aan;)
Maar goed die mogen ze inkijken als ze willen, zitten geen verdovende middelen in dus hoef ik niet bang voor te zijn.
Bij YY kwam die inderdaad niet binnen maar GT en Babylon was dat geen probleem.
de duisburg spesjalist
31 januari 2017, 20:59
Hoop dat andere clubs hierdoor geen veel strenger beleid gaan houden, ik kom nogal eens met een tas aan;)
Maar goed die mogen ze inkijken als ze willen, zitten geen verdovende middelen in dus hoef ik niet bang voor te zijn.
Bij YY kwam die inderdaad niet binnen maar GT en Babylon was dat geen probleem.
van mijn mogen alle clubs een strengen beleid houden de teke en ontvangst dames mogen me zelfs fouilleren zolang het manlijke geslagt maar van me af blijft :asshole::thefinger:
sofaking
31 januari 2017, 21:14
Er is ook nog dat akkefietje van "witwassen van misdaadgeld". Nu is het klaar dat alle centrale banken een scherp oog houden op de biljetten van 500 € in omloop, maar om die briefjes positief als misdaadgeld te herkennen zouden die dan niet afkomstig moeten zijn van hold-ups of afpersingen, zodat de serienummers met een misdrijf gelinkt kunnen worden. Of misschien van een undercover operatie in het drugsmilieu ? Dat zal dan niet bij de kleine wietteler geweest zijn.
Ik hoop dat het allemaal een scheet in een fles zal blijken te zijn, want YY is mijn favoriet ontspanningsoord van de laatste jaren. crossing fingers.
Flipper
31 januari 2017, 22:00
Tja hadden jullie iets anders verwacht.. zou royaal gezichts verlies voor politie zijn als het allemaal zonder enige reactie gewoon doorging....zeker na zo'n over de top actie.
manke nelis
31 januari 2017, 22:08
alé, hoe is het mogelijk, waar dan naartoe '(vanuit Belgisch Limburg)?
Nulnulzeseneenhalf
31 januari 2017, 22:42
Dat witwas-akkefietje wat hierboven genoemd wordt is niet helemaal uitgekomen zoals verwacht. De aanleiding daarvoor was het schandaal van de broer van Jos van Rey, die via kippenvlees vele miljoenen naar Aruba heeft gesmokkeld. In de vorm van €500 biljetten. Vandaar ook dat er bij die grootscheepse controle zoveel aandacht was voor de coupures waarmee werd betaald. Maar als je rekent hoeveel briefjes van €500 je nodig hebt om een miljoen bij elkaar te krijgen, 2000 dus, en hoe weinig mensen bij YY daarmee betalen, kunne je voorstellen dat dat wat lang duurt.
Maar bij zo'n grote politie-actie zal er een zeker resultaat uit moeten komen, anders geeft een volgende keer geen enkele rechter of officier van justitie nog toestemming voor de inzet van zoveel mankracht.
Flurkman
31 januari 2017, 23:15
Ik vraag me af wat de commentaar van Jansen zou zijn...
deket
1 februari 2017, 00:59
Betreffende de nieuwe verblijfplaats van de dames uit de Roerdalhoeve, is dat relevant?
Waarom noemen ze dit vluchthuizen, denk je? En dat clubs witwasmiddelen zijn dat kon je toch al lang zien?
heb eens hier op forum, de vaste kosten opgesomd. Babylon en andere kleine clubs draaien zeker op verlies, daar hoef je geen economie voor gestudeerd te henben, hoor. En wat te eeggen van H7, waar men tot een bepaald uur gratis binnenmag en je a volonte kan volvreten en zuipen.
En ivm weigeren van tassen wat drugsmokkel kan tegengaan, laat me niet lache', in gevangenissen mag je als bezoeker niets meenemen, naar binnen daar maar nergens dealt men zovrel dan in die plaatsen
Betreffende de Samya, die Turkse eigenaar bezit ook de Mondial, een restaurant, een privebordeel en nog wat vastgoed. Hij valt wel mee, hij gaf me na een gesprek 2keren een vrijjaart in de vorm van een visa zonder tijdslimiet, eenmaal samen met een andere ijsbeer, maar voor de veredelde discotheek, de Samya, ben ik te oud geworden. Dit terzijde.
alle clubs drzaien op verlies en doen aan witwassen, daar steek ik mijn handen voir in het vuur, net eozls 80% van de dvps aan de coke zitten.
Betreffende Bada Bing bij de Efteling, die keet sloot men in het kader van de Byloswet of hoe heet dat onduidelijk ding.
Maak je maar geen zorgen waar de meiden terecht kunnen, clubs in overvloed, zeker aan de grensstreek in Duitsland.
Kern van de zaak lijkt me dat er een puriteinse tendens in Nederland heerst.
vroeger de perceptie van liberaal, open en tolerant land met vrij van sex en drugs en nu lijkt er een oorlog naar dat
Cupido
1 februari 2017, 01:53
Dus als ik het goed begrijp leggen we wat drugs neer in het gemeentehuis van Roermond en na wat tips kunnen we dan een jaar lang het gemeentehuis sluiten
swazontneuf
1 februari 2017, 07:04
Deze beslissing van de gemeente-bobo's zal een harde klap voor de leiding en dames van Yin Yang zijn. Ik heb zo het vermoeden gezien de grote drukte van bezoekers en de rentree van heleboel vaste avondklanten dat er binnenkort wel weer een inval zou kunnen komen. Als je de kranten volgt is dat meestal de werkwijze van de politie. Als ze dan bijvoorbeeld drugs vinden, bestaat de grote kans een zaak met onmiddellijke ingang te sluiten. Zo iets schijnt in de meeste gemeenteverordeningen te staan. Ik ben blij dat Yin Yang met grootheid Weski een topadvocaat in huis heeft gehaald, maar het zal een zware strijd gaan worden. Misschien is dat het al, want wie weet wat er allemaal de afgelopen maanden achter de schermen is gebeurd. Vooralsnog zie ik géén problemen gezien de mogelijkheid om een bezwaarschrift in te dienen.
Op 1Limburg is vanochtend de reactie van Inez Weski gepubliceerd, zie http://www.1limburg.nl/advocaat-vecht-sluiting-seksclub-yinyang-aan?context=latestarticles
Ga er maar vanuit dat deze topadvocate alle registers opentrekt en dat mogelijk tot aan de Raad van State zal worden geprocedeerd (door YY en/of de gemeenten). Nou, dan heb je dus eerst de afhandeling van de bezwaarprocedure, dan de afhandeling van het door één der partijen ingestelde beroep en als finale het hoger beroep. Ben je al snel een dik jaar verder.
Clubganger75
1 februari 2017, 08:15
Volgens de wet mogen ze ieder pand sluiten waar meer als 0.5 gram hard drugs en 5 gram soft drugs wordt gevonden. En in dit geval zal het ook dit willen doorzetten om zo de inval van 26 november geen gezichtsverlies te willen lijden. Als ze verlies kun je een dikke vette schade vergoeding verwachten als ze de sluitings zaak winnen is die kans ineens een heel stuk kleiner.
Piet Plezier
1 februari 2017, 10:06
dat wint die club nooit
Daar zit binnen nu en 3 maanden het slot op voor 1 jaar
Maakt niet uit hoe de drugs binnenkomt
Dat is de wet in Nederland
Er zijn genoeg clubs die nog wel open zijn om te bezoeken
przybo
1 februari 2017, 11:39
Jammer indien de club zou sluiten. YY is toch een van mn favoriete clubs maar door hun deurbeleid hebben ze er wel zelf voor gezorgd.
Ben benieuwd.
Verstuurd vanaf mijn S50 met Tapatalk
rob45
1 februari 2017, 12:10
Jammer indien de club zou sluiten. YY is toch een van mn favoriete clubs.
Sluiting zou in ieder geval altijd tijdelijk zijn.
Mijn idee is er over dat men het witwassen met 500 eurobiljetten niet echt hard heeft kunnen maken.
Om geen gezichtsverlies te lijden en om de club toch "een loer te draaien" dan maar de waarschijnlijk kleine gebruikershoeveelheden aangetroffen drug aangrijpen.Als het kleine hoeveelheden zijn meegenomen door dames en klanten dan ook zeker aanvechtbaar. De vraag is ook zeker of YY in deze verwijtbaar is ze zijn immers een facilitair bedrijf. Dames en klanten naakt visiteren tot in elke lichaamsholte toe is niet realistisch te noemen en tassen mocht je al niet meenemen naar binnen.naast de beveiliging. Verder verzorgt een keurig beveiligingsbedrijf de beveiliging dus wat kun je redelijker wijs nog meer doen ?
Anders word het als men verboden middelen bij de medewerkers heeft aangetroffen van YY maar zo dom zal men toch niet geweest zijn hoop ik.
de duisburg spesjalist
1 februari 2017, 12:20
Sluiting zou in ieder geval altijd tijdelijk zijn.
Mijn idee is er over dat men het witwassen met 500 eurobiljetten niet echt hard heeft kunnen maken.
Om geen gezichtsverlies te lijden en om de club toch "een loer te draaien" dan maar de waarschijnlijk kleine gebruikershoeveelheden aangetroffen drug aangrijpen.Als het kleine hoeveelheden zijn meegenomen door dames en klanten dan ook zeker aanvechtbaar. De vraag is ook zeker of YY in deze verwijtbaar is ze zijn immers een facilitair bedrijf. Dames en klanten naakt visiteren tot in elke lichaamsholte toe is niet realistisch te noemen en tassen mocht je al niet meenemen naar binnen.naast de beveiliging. Verder verzorgt een keurig beveiligingsbedrijf de beveiliging dus wat kun je redelijker wijs nog meer doen ?
Anders word het als men verboden middelen bij de medewerkers heeft aangetroffen van YY maar zo dom zal men toch niet geweest zijn hoop ik.
we gaan het beleven het mes staat met de scherpe kant op de keel van ying yang ik wens ze veel sterkte maar eigen schuld dikke bult;) en laat het een leer zijn voor de sauna clubs zowel Nederland als Duitsland
satanic surfer
1 februari 2017, 12:22
Wat met YY gebeuren zal zal gebeuren, in gelijk welke richting dat evolueert...Doch als men hier in dit draadje gaat opperen dat ELKE club verlies draait dwalen die heren ijsberen die dat neerpennen toch behoorlijk. Het is een simpele rekenoefening met inkomsten en uitgaven en dat in balanssvergelijk enzo...ss rekent op basis van gemiddelde vaststellingen effe mede om die poneringen vakkundig te ontkrachten alvorens men elke club als verlieslatend gaat inschatten...
vb 1: Golden Time
*inkomsten: 60-tal dames gemiddeld per dag die 50E entree betalen meen ´k waarvan 15E Steuer: 60*35E dus= 2100 Euro
120-tal heren gemiddeld mer dag die 60E entree betalen, geen kortingskaarten/geen verjaardagskorting: 120*60= 7200 Euro
neveninkomsten uit drank(minimaal in vergelijk met andere clubs)/ condoomverkoop met winst etc: 700 Euro (gebaseerd op 3 flessen Champus/10 whisky-cola´s en 20 dames die condooms aankopen per dag)
Totaal inkomsten per dag: 10.000 Euro
*kosten: 18-tal personeelsleden à 150E per werknemer: 2700 Euro
drank&eten: voor 200 kelen à een gemiddelde van 12E kost per kop: 2400 Euro
electriciteit/verwarmingskosten/nevenkosten etc...: 700 Euro
Totaal kosten per dag: 5800 Euro
Balans: 4200 Euro in plus per dag (uiteraard zijn er foutenmarges in zowel positieve als negatieve zin mogelijk...zullen best dagen zijn dat er minder mannen komen, méér vrouwen, méér mannen, hogere voedsel/drankkosten etc., doch globaal gaat dat toch in de richting komen meen ´k... Uitermate verlieslatend kan men dat toch bezwaarlijk noemen!!!
vb 2: Freude39
Inkomsten: 30-tal dames die entree betalen en grotendeels inslapen à 20E per dag: 600 Euro
70-tal heren die gemiddeld 15E entree betalen in Rabattweken, sommige weken gaat die gemiddelde prijs wat omhoog: 1050 Euro
drank- en neveninkomsten alla condooms als uitermate gering in te schatten dus die tel ´k niet mee (foutenmarge)
Totaal inkomsten per dag: 1650 Euro
Uitgaven: 3 personeelsleden à 150E per persoon: 450 Euro
drank en eetkosen minimalistisch in te schatten, 50 broodjes à 32 cent per stuk, een emmer of 2 soep, wat kaas en worstjes en aangelengde frisdrank/koffie uit de kan: 150 Euro ofzo
electriciteit, verwarmingskosten, water etc.: 350 Euro (enkel binnen, 1 gebouw)
Totaal uitgaven per dag 950 Euro
Balans: 750 Euro in plus per dag en deze bereking met foutenmarges is gebaseerd op Aanbodsweken qua entreeprijs en het zou zomaar kunnen dat de dames hogere entree betalen, dat weet ´k niet opzekers..Doch uitermate verlieslatend kan men ook deze club niet noemen...
En zo kunnen we doorgaan met legio clubs die een uitermate positieve balans kunnen voorleggen dunkt me stellig...Heb expres 2 erg uiteenlopende clubs genomen ter indicatie...De ene met maximaal confortaanbod naar de klanten toe waar vooral aan personeelszijde/ eten&drankaanbod geen kosten worden geschuwd (GT) en Freude uiteraard het tegenovergestelde...Daarnaast zijn beide clubs überhaupt geen betaalde drankgelegenheden waar legio sterke drankflessen aan woekerprijzen worden aangeboden...Dus indien die clubs het ietwat pienter aanpakken zullen ook die best winstgevend zijn...
Grützi from outta reality alvorens men elke clubs als verlieslatende drugs- en witwashollen gaat neerzetten...
Badslippers
1 februari 2017, 12:26
Volgens Weski heeft men drugs aangetroffen in enkele kluizen van klanten/dames én in de kluis van een medewerker. Dan zou ik toch denken dat men de mensen opspoort, aanhoudt en verhoort die deze parafernalia in hun kluis hadden liggen. Stel je voor dat elk bedrijf gesloten wordt omdat men drugs aantreft in de locker van een medewerker van dat bedrijf.
Ricardo Banana
1 februari 2017, 12:37
Nou die medewerker zou ze nog wel eens de das om kunnen doen.
Net een beetje studie gedaan naar de Damocles wetgeving.
12 maanden sluiting heeft te maken met teveel gevonden harddrugs.
Hieruit kan ook nog voortvloeien intrekking exploitatie- en horecavergunning.
Daarnaast kan volgens mij een bezwaar ingediend worden bij de gemeente. Dit bezwaar zal waarschijnlijk na een hoorzitting direct om zeep worden geholpen. De straf hierna is volgens mij ook direct uitvoerbaar bij voorraad. Dit wil zeggen dat de gemeente een beroep en hoger beroep bij de Raad van State niet hoeft af te wachten en over kan gaan tot directe sluiting. Alleen een kort geding kan dit dan nog tegenhouden.
Maar goed we wachten af en alvast succes gewenst voor de betrokkenen.
PS. SS vergeet de twee belangrijkste kosten namelijk huur pand/exploitatievergunning en de managementfee :)
rob45
1 februari 2017, 12:39
Stel je voor dat elk bedrijf gesloten wordt omdat men drugs aantreft in de locker van een medewerker van dat bedrijf.
Helemaal mee eens Badslippers maar men zoekt gewoon een stok om mee te slaan.Lekker simpel denken ook.....Sex en Drug = sluiting.Zelf zullen deze zogenaamde keurige heren van het bestuur niet in YY komen (te dichtbij) maar waarschijnlijk zeker meer in SS of GT of anders.
de duisburg spesjalist
1 februari 2017, 12:41
Wat met YY gebeuren zal zal gebeuren, in gelijk welke richting dat evolueert...Doch als men hier in dit draadje gaat opperen dat ELKE club verlies draait dwalen die heren ijsberen die dat neerpennen toch behoorlijk. Het is een simpele rekenoefening met inkomsten en uitgaven en dat in balanssvergelijk enzo...ss rekent op basis van gemiddelde vaststellingen effe mede om die poneringen vakkundig te ontkrachten alvorens men elke club als verlieslatend gaat inschatten...
vb 1: Golden Time
*inkomsten: 60-tal dames gemiddeld per dag die 50E entree betalen meen ´k waarvan 15E Steuer: 60*35E dus= 2100 Euro
120-tal heren gemiddeld mer dag die 60E entree betalen, geen kortingskaarten/geen verjaardagskorting: 120*60= 7200 Euro
neveninkomsten uit drank(minimaal in vergelijk met andere clubs)/ condoomverkoop met winst etc: 700 Euro (gebaseerd op 3 flessen Champus/10 whisky-cola´s en 20 dames die condooms aankopen per dag)
Totaal inkomsten per dag: 10.000 Euro
*kosten: 18-tal personeelsleden à 150E per werknemer: 2700 Euro
drank&eten: voor 200 kelen à een gemiddelde van 12E kost per kop: 2400 Euro
electriciteit/verwarmingskosten/nevenkosten etc...: 700 Euro
Totaal kosten per dag: 5800 Euro
Balans: 4200 Euro in plus per dag (uiteraard zijn er foutenmarges in zowel positieve als negatieve zin mogelijk...zullen best dagen zijn dat er minder mannen komen, méér vrouwen, méér mannen, hogere voedsel/drankkosten etc., doch globaal gaat dat toch in de richting komen meen ´k... Uitermate verlieslatend kan men dat toch bezwaarlijk noemen!!!
vb 2: Freude39
Inkomsten: 30-tal dames die entree betalen en grotendeels inslapen à 20E per dag: 600 Euro
70-tal heren die gemiddeld 15E entree betalen in Rabattweken, sommige weken gaat die gemiddelde prijs wat omhoog: 1050 Euro
drank- en neveninkomsten alla condooms als uitermate gering in te schatten dus die tel ´k niet mee (foutenmarge)
Totaal inkomsten per dag: 1650 Euro
Uitgaven: 3 personeelsleden à 150E per persoon: 450 Euro
drank en eetkosen minimalistisch in te schatten, 50 broodjes à 32 cent per stuk, een emmer of 2 soep, wat kaas en worstjes en aangelengde frisdrank/koffie uit de kan: 150 Euro ofzo
electriciteit, verwarmingskosten, water etc.: 350 Euro (enkel binnen, 1 gebouw)
Totaal uitgaven per dag 950 Euro
Balans: 750 Euro in plus per dag en deze bereking met foutenmarges is gebaseerd op Aanbodsweken qua entreeprijs en het zou zomaar kunnen dat de dames hogere entree betalen, dat weet ´k niet opzekers..Doch uitermate verlieslatend kan men ook deze club niet noemen...
En zo kunnen we doorgaan met legio clubs die een uitermate positieve balans kunnen voorleggen dunkt me stellig...Heb expres 2 erg uiteenlopende clubs genomen ter indicatie...De ene met maximaal confortaanbod naar de klanten toe waar vooral aan personeelszijde/ eten&drankaanbod geen kosten worden geschuwd (GT) en Freude uiteraard het tegenovergestelde...Daarnaast zijn beide clubs überhaupt geen betaalde drankgelegenheden waar legio sterke drankflessen aan woekerprijzen worden aangeboden...Dus indien die clubs het ietwat pienter aanpakken zullen ook die best winstgevend zijn...
Grützi from outta reality alvorens men elke clubs als verlieslatende drugs- en witwashollen gaat neerzetten... loonkosten in Duitsland liggen overigens lager als in NL
de duisburg spesjalist
1 februari 2017, 12:43
Helemaal mee eens Badslippers maar men zoekt gewoon een stok om mee te slaan.Lekker simpel denken ook.....Sex en Drug = sluiting.Zelf zullen deze zogenaamde keurige heren van het bestuur niet in YY komen (te dichtbij) maar waarschijnlijk zeker meer in SS of GT of anders.
sluiten die club dan kunnen ze pinkpop ook wel aflassen dit jaar :biggrin:
Nulnulzeseneenhalf
1 februari 2017, 12:55
De theorie in deze is redelijk eenvoudig. De praktijk is, zoals zo vaak, ietwat weerbarstiger.
Als men ergens een hennepkwekerij aantreft worden direkt alle aanwezigen aan gehouden. Of ze nu wel ofniet er iets mee te maken hebben is op dat moment niet eens relevant. Terwijl daar alleen maar iets wordt geteeld waar softdrugs van gemaakt kunnen worden.
Hier had men, kleinere gebruikershoeveelheden, drugs aangetroffen, en is er niemand aangehouden. Ook niet degene die het kluisje in gebruik had. Een rechter zal zeker aan de officier van justitie of de gemeente vragen hoe dat zit. Daar zit weinig logica in. Voor of tegen YY zal spelen wat zij met de betreffende medewerker gedaan hebben die iets in zijn/haar kluisje had liggen.
Daarnaast, wat hier al meermaals is aangehaald, in hoeverre kun je YY verantwoordelijk stellen dat er iemand wat binnen brengt wat niet mag of wenselijk is. Het inzetten van drugshonden, zoals hier al meermaals is gesuggereerd, is niet realistisch. Dan zijn er nog wel een heleboel openbare gebouwen waar dat zou moeten. Zoals winkelcentra, gemeentehuizen, cafe's, disco's, en nog wat van die zooi.
En een rechter zal alleen meegaan in witwaspraktijken als dat aangetoond wordt, niet omdat er volgens vele zelfbenoemde economen geen droog brood te verdienen is aan het uitbaten van een saunaclub.
Piet Plezier
1 februari 2017, 13:02
sluiten of niet ik zal er niet minder om clubben
In elke club is drugs aanwezig
En ik schat dat 70% van de dames er aan zit, in de zware weekenden
Willem2
1 februari 2017, 13:31
......
Grützi from outta reality alvorens men elke clubs als verlieslatende drugs- en witwashollen gaat neerzetten...
Nou die medewerker zou ze nog wel eens de das om kunnen doen.
Net een beetje studie gedaan naar de Damocles wetgeving.
......
Maar goed we wachten af en alvast succes gewenst voor de betrokkenen.
PS. SS vergeet de twee belangrijkste kosten namelijk huur pand/exploitatievergunning en de managementfee :)
Inderdaad gewoon afwachten en in de tussentijd is YinYang gewoon open.
Aan de grove berekening van SS kan je inderdaad opmaken dat het zeker geen verliesgevende projecten zijn.
kempie
1 februari 2017, 13:42
.
Ik had ook al willen reageren zoals SS en heb in het verleden ook wel eens inkom uitgerekend voor GT of LR en dan kom je inderdaad op flinke plussen uit de berekening van SS zal best aardig kloppen. Inderdaad is hij de hier genoemde kosten vergeten maar met 4k per dag. 360 dagen per jaar open. Hou je 1.440.000 over p/j. Grond in duitsland is niet duur zeker zo buiten het dorp. Laten we er van uitgaan dat GT is aangeschaft. Dan nog verdien je die hele tent terug in 2 jaar. Dus de afschrijving per jaar is niet hoog en dan hou je na die vergunnig nog best een goed bedrag over. Denk dat de eigenaar minimaal 500k per jaar binnenharkt. Als je normale afschrijving in 20 jaar doet. Gt is goed verdienen andere clubs misschien minder.
Een club als VV berwijvel ik wel of die winst maken. Zeker zoveel grond nog duurder pand en veel lagere inkom ivm weinig dames bezoekers door de week en het management doet er weinig aan het beter lopende te krijgen.
kempie
1 februari 2017, 13:46
In LR worden sudlanders gewoon toegelaten en ik weet van 1 persoon die drugs verstrekte dat hem de toegang is ontzegt. Dus.
rolo
1 februari 2017, 14:08
Niet dat iemand er naar vraagt, maar gooi toch mijn gedachte op tafel; Justitie wilt gewoon iets tegen vrouwenhandel, motorbendes doen en hoe is onbelangrijk als het maar werkt, dus drugs van een medewerker = de verantwoording van de werkgever en als de wetgeving dan een sanctie als sluiting toestaat hoeft het alleen in het formele kader te passen en er wordt rechtmatig gehandeld, wellicht niet in proportie met de overtreding maar dat is aan de rechter om te oordelen en ook of er dan schadevergoeding mogelijk is.
En eerlijk is eerlijk; in alle clubs komen s`avond enkele nekloze detacheerders hun sex-zzp`ers ophalen, en de verstrengeling van de onder- en bovenwereld is nu niet direct discreet te noemen, voordeel is wel dat het allemaal handig opeengepakt zit op zo´n 1500 m2 dus dat is bijna vragen om problemen. Ren er desondanks nog steeds graag achter de dvp`s aan en wens ze alle voorspoed om de komende storm te doorstaan.
Trigger
1 februari 2017, 15:48
Snel sluiten...dat criminele nest...!!
de duisburg spesjalist
1 februari 2017, 16:58
In LR worden sudlanders gewoon toegelaten en ik weet van 1 persoon die drugs verstrekte dat hem de toegang is ontzegt. Dus.
ik zwijg :rolleyes:
manke nelis
1 februari 2017, 17:21
Ach, we stellen een petitie op die we ondertekenen met onze welgemeende kwak voila...
Ik vraag me eigenlijk af, wie van de meiden zou drugs nemen? Of vraag k beter wie niet? :-)
deket
1 februari 2017, 17:54
SS vergeet enkele elementaire en hoge kosten, bv die van het personeel, zijn veel te laag ingeschat. De loonkosten mogen dan misschien lager zijn dan in Belgie en Nederland, ze zijn nog relatief hoog, en het gegeven dat de personeelsleden, een 10euro per uur vangen.
ik weet niet of je kadastrale moet betalen SS maar ik enorm veel, dus wat maakt dit voor een bedrijf ginds?
de belastingen aan de gemeentes en staat. Betreffende sterke drank lijkt het te hoog ingeschat, men gebruikt meer occasioneel dan courant en bij bv Babylon is zelf de Leffe gratis, en de Bull kopen de meiden vaak al bij de supermarkt, automaat of een klant brengt hoeveelheden mee
de logostieke, kosten etc.vervangen van oud, en gedateerd materieel, renovatie etc
bovendien vind ik de energiekosten te laag ingeschat, is wel natte vingerwerk, maar weet je wel hoeveel alleen al een jacuzzi en sauna verbruikt.
en betreffende de kleinere clubs zoals Babylon en H7, met maar een beperkt cash aan entree, kunnen niet anders dan met verlies draaien
vroeger kon je rijk worden met een bordeel of een meedrinkzaak, nu met dit concept ivm de saunaclubs? Neen, witwas, ja
de duisburg spesjalist
1 februari 2017, 18:02
SS vergeet enkele elementaire en hoge kosten, bv die van het personeel, zijn veel te laag ingeschat. De loonkosten mogen dan misschien lager zijn dan in Belgie en Nederland, ze zijn nog relatief hoog, en het gegeven dat de personeelsleden, een 10euro per uur vangen.
ik weet niet of je kadastrale moet betalen SS maar ik enorm veel, dus wat maakt dit voor een bedrijf ginds?
de belastingen aan de gemeentes en staat.
de logostieke, kosten etc.vervangen van oud, en gedateerd materieel, renovatie etc
bovendien vind ik de energiekosten te laag ingeschat, is wel natte vingerwerk, maar weet je wel hoeveel alleen al een jacuzzi en sauna verbruikt.
en betreffende de kleinere clubs zoals Babylon en H7, met maar een beperkt cash aan entree, kunnen niet anders dan met verlies draaien
dwalen we zo langzame hand hier niet af :heul: het gaat namelijk over sluiting dreigt voor ying yang financieele kostenplaatjes moeten ze maar over laten aan een boekhouder :rolleyes:
Piet Plezier
1 februari 2017, 18:03
alle clubs maken dikke winst
Anders zouden er veel meer sluiten
Piet Plezier
1 februari 2017, 18:04
dwalen we zo langzame hand hier niet af :heul: het gaat namelijk over sluiting dreigt voor ying yang financieele kostenplaatjes moeten ze maar over laten aan een boekhouder :rolleyes:
banaan kom er maar in ;)
de duisburg spesjalist
1 februari 2017, 18:04
Ach, we stellen een petitie op die we ondertekenen met onze welgemeende kwak voila...
Ik vraag me eigenlijk af, wie van de meiden zou drugs nemen? Of vraag k beter wie niet? :-)
er zijn genoeg dames die geen drugs gebruiken en er zijn genoeg dames die wel drugs gebruiken :wink2:
de duisburg spesjalist
1 februari 2017, 18:10
banaan kom er maar in ;)
als je veel gasten als de banaan en piet plezier in huis heb draai je verlies als club als je veel gasten zoals ik zelf en bijvoorbeeld boy69 in huis heb draai je winst als club :biggrin:
Eddy_V
1 februari 2017, 18:10
er zijn genoeg dames die geen drugs gebruiken en er zijn genoeg dames die wel drugs gebruiken :wink2:
Dwalen we zo langerzamerhand hier niet af?
Suggestie: Kan er door de forum admin een enquete gestart worden met als vraag blijft Yin Yang open of wordt zij gesloten ?
Enquête geopend gedurende enkele dagen, want aan het einde van de maand zal eea wel duidelijker zijn.
Uit degenen die het juiste antwoord geeft, wordt een winnaar van een vrijkaartje getrokken door Willem de Trekker :biggrin:
deket
1 februari 2017, 18:11
De associatie werd gemaakt met de reden waarom men de yy wil sluiten, DS
Alleen drugs dat is een drogreden.
er worden in Nederland meer manschappen ingezet tegen fraude en witwaspraktijken, waarmee ik niet wil insinueren dat YY zich aan dat eerste zou bezondigen
zoals ik hier al eerder schreef heerst er in eens o zo liberale, progressieve Nederland een puriteinse tendens.
moet ik eens opnoemen hoeveel bordelen van de oude stempel door justitie gesloten werden?
Dan ben ik tot in de nacht hiermee bezig
Piet Plezier
1 februari 2017, 18:12
mijn schatjes in iedergeval niet, want ik ben anti.
satanic surfer
1 februari 2017, 18:12
Uiteraard zijn niet alle inkomsten én uitgaven concreet ofte correct tot na de komma...veel te laag ingeschat qua personeelskosten lijkt me niet zozeer, eerder aan aantal dames/bezoekerskant voor bijvoorbeeld GT...Belastingen aan gemeentes en staat ken ´k me niet met uit in Duitsland..Logistieke kosten valt wel mee dunkt me, die Hummer zal al wel afgeschreven zijn.
Clubs alla Heaven7: tja, overduidelijk, met 0 Euro entree én gratis drankkaart én gratis massage etc klanten trachten te lokken is zoals ´k toen al aangaf de ganse sector in de voet schieten en daar lijkt enig witwasgebeuren niet geheel onmogelijk. Babylon nog enkele gradaties erger doch dat is niet forumgeeigend dunkt me want een uitgavenpost van het gros des clubs is het sponsoren van fora zoals YBF dus alla, ss zwijgt zedig...
Doch bottom line zijn er -tig clubs die vlot in de winstcijfers komen op basis van inkomsten...een lijstje opsommen is uiteraard gevaarlijk doch het mag niet verbazen als clubs alla Sharks/Finca/Oase/Magnum/Oceans/GT/LR/YY/Samya/Mondial/Freude39/VillaVenus/Arabella(de ganse RTC-meuk eigenlijk)/AldiDietzenbach/AcapulcoGold/ en ga zo maar door allemaal keurig winst maken dunkt me stellig...dat er enkele clubs zijn die geen winst maken lijkt me duidelijk( die dienen bijna niet benoemd te worden)...Mot iedereen maar uitmaken of ze daar gaarne rondhangen als dat al een issue zou zijn...Doch aub niet op basis van een grootschalige inval in 1 club alle clubs over dezelfde kam scheren want dat is algeheel niet van toepassing. Bovendien zijn meerdere inkomensbronnetjes alla inslapende dames etc. nog niet eens meedegeteld...Dat loopt in sommige clubs ook behoorlijk op...
Clubganger75
1 februari 2017, 18:16
Je kunt wat er nu gebeurt bij yin yang niet vergelijken met een club in duitsland. De regels in nederland zijn kwa sluiting anders als daar. Omdat ze hier in meteen denken dat er een criminele organisatie achter zit. En daar wil ze in nederland vanaf. Kijk bij de wallen is ook al zoveel gesloten omdat er criminele organisatie achter zat. Dat is ook de reden dat er in Nederland maar 2/3 saunaclubs zijn,verder geven ze geen vergunning meer af. In Duitsland weten ze ook wel hoe het werkt. Als ze er daar 1tje sluiten moeten ze na verloop van tijd allemaal dicht. Maar hun denken niet zo als in nederland. Het zijn gewoon zeikers in dit land.
Willem2
1 februari 2017, 18:17
Dwalen we zo langerzamerhand hier niet af?
Suggestie: Kan er door de forum admin een enquete gestart worden met als vraag blijft Yin Yang open of wordt zij gesloten ?
Enquête geopend gedurende enkele dagen, want aan het einde van de maand zal eea wel duidelijker zijn.
Uit degenen die het juiste antwoord geeft, wordt een winnaar van een vrijkaartje getrokken door Willem de Trekker :biggrin:
Ja ik grijp eens even in.
Ik vind het nu wel genoeg en zal dit topic sluiten.
Indien er daadwerkelijk iets nieuws bekend wordt dan kan het eventueel weer open ...
mynasch
5 februari 2017, 09:58
oei, weten we al iets meer??
patjax hintte er al op. klinkt serieus....
http://www.1limburg.nl/roermond-wil-seksclub-yinyang-sluiten-na-drugsvondst
Willem2
5 februari 2017, 10:02
oei, weten we al iets meer??
patjax hintte er al op. klinkt serieus....
http://www.1limburg.nl/roermond-wil-seksclub-yinyang-sluiten-na-drugsvondst
Eeuh nee.
Het bericht is van de 31ste en daarom misschien all weer oud ;).
YY is nog steeds open ....
swazontneuf
7 februari 2017, 06:55
'Dagblad de Limburger' meldt vandaag op pagina 1 van de regio-editie 'Roermond' en ik citeer:
"De vondst van 2,55 gram cocaïne, 16 xtc-pillen en 4,5 gram softdrugs waren voor de gemeente Roermond aanleiding om saunaclub YinYang voor een jaar te willen sluiten.
De gemeente Roermond maakte vorige week bekend dat ze Saunaclub YinYang aan de Heinsbergerweg een jaar op slot wil gooien na de vondst van drugs bij een inval in november vorig jaar. Onduidelijk was toen hoeveel drugs waren gevonden. Ook de Roerdalhoeve in Melick, waar vrouwen verblijven die bij YinYang werken, moet een jaar dicht als het aan de gemeente Roerdalen ligt. Daar werden 41 xtc-tabletten aangetroffen.
Morgen volgt een definitief besluit over de sluiting. Beroep daartegen aantekenen kan binnen zes weken."