Volledige versie bekijken : Andrea (Roemeense)
peter54
4 februari 2017, 09:02
Andrea is een roemeense vrouw, die echt weet waar ze mee bezig is, Ze heeft een voor mij heerlijk lichaam en is 39 jaar. Voor mij een perfecte leeftijd, vooral haar service is van uitzonderlijke klasse. Dit samen met de goede prijs-kwaliteit verhouding bij Lekker Ding maken een bezoek aan deze club altijd tot een groot feest voor mij. Andrea is een super vrouw met een uitstekend service.
phoenix
4 februari 2017, 09:36
zeg peter maak even een paspoortje,w eten over wie je het hebt...
peter54
4 februari 2017, 16:54
Naam: Andrea
Land: Roemenie
Beetje volslank
blonde haren uit een potje
tattoo op de rug boven haar slip en op de arm
leeftijd 39 jaar
service: pzc, neuken met condom,
phoenix
4 februari 2017, 17:52
een paspoortvorm kan je hier gewoon vinden peter, net als bij de concurrent , waar je dat ook gedaan hebt
peter54
4 februari 2017, 20:09
nou het is zo toch wel duidelijk ik kan dat paspoort niet vinden
uurtje
4 februari 2017, 20:16
Peter, in 6 jaar 8 berichten waaronder de crap hierboven. Probeer, voor jou en voor ons, de stand van 8 berichten de komende 200 jaar zo te laten staan.....
hallodaarbenikweer
4 februari 2017, 23:26
Uurtje, heb compassie met iemand die gelukkig wordt van twee basale services pzc en nmc door een vette dame op leeftijd. Toch heel gemeen van ons om te reageren.
phoenix
5 februari 2017, 10:15
hmm een dame die alles doet bij Dalton.....:asshole:
peter54
5 februari 2017, 10:56
Als je na 8 jaar, na een zware strijd, weer in staat ben een leuke tent te bezoeken en je treft een vrouw waar je een echte klik mee hebt dan zijn opmerkingen als hierboven alleen maar te plaatsen in de categorie onbeschoft of ongepast of nog erger in het postvak pisvlekken.
Dalton
5 februari 2017, 12:03
Als je na 8 jaar, na een zware strijd, weer in staat ben een leuke tent te bezoeken en je treft een vrouw waar je een echte klik mee hebt dan zijn opmerkingen als hierboven alleen maar te plaatsen in de categorie onbeschoft of ongepast of nog erger in het postvak pisvlekken.
Gewoon laten lullen PETER een gezegde in NEDERLAND doet het altijd goed :JE WORDT ALTIJD DOOR EEN STRONTKAR OVERREDEN:
ANDREA is een heel goede dvp die alles heerlijk doet en waarvoor ik 2 tot 3 keer in de week naar LEKKERDING ga.
Ze staat bij mij op de 1ste plaats en tot nu toe heb ik nog nooit een dvp meegemaakt die zo goed is.
Ach ja vooral PHEA met zijn BEA die kan echt niet aan haar tippen,BEA is ook goed maar toch weer niet zo goed als ANDREA alleen jammer om dat hier allemaal te moeten vertellen want dat levert weer enorme wachttijden op in LEKKERDING om met ANDREA te kameren,had daar gisteren al last van.
Het is zonde dat je haar naam genoemd hebt,want nu moeten we in de wachtkamer gaan zitten voor een nummertje met haar te maken.
Daarom willen ze graag een paspoortje van de dame en kunnen zo bij binnenkomst meteen met haar naar de kamer omdat ze weten dat ze geweldig is.
Dalton
5 februari 2017, 12:12
Uurtje, heb compassie met iemand die gelukkig wordt van twee basale services pzc en nmc door een vette dame op leeftijd. Toch heel gemeen van ons om te reageren.
Ach wat moet ik hier op antwoorden,deze ANDREA is toch heel wat lekkerder dan de liefjes waar jij mee ligt te bonken in VILLA VENUS.
phoenix
5 februari 2017, 12:14
ik ben ook heel blij met het paspoortje, en het is in de buurt he emmerich..., we kunnen natuurlijk afspreken Dalton dat jij het laatste gaat en wij eerst...
Dalton
5 februari 2017, 19:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
ANDREA (Roemeense)
Leeftijd:39 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:OVEREENKOMST euroTijdsduur:2 UUR minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Rimmen bij jou, Russisch, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
Extra info:GEWELDIG TOT NU TOE DE BESTE OOIT GEHAD
Hier is het gevraagde paspoortje voor de verlegen ijsberen die zelf nooit op verkenning gaan.
Het kost een beetje maar is reusachtig.
phoenix
5 februari 2017, 19:10
kun je geen fanclub van Andrea beginnen dalton...
Speelkwartier
16 februari 2017, 20:09
Ik ben al lid... super met Andrea...
der lickmeister
16 februari 2017, 23:47
Klopt
Ik had een sessie van 1 uurtje geboekt maar werd 1,5 uur
Dus bij het 1 jarige bestaan had ik (wij)niks te klagen, van wippen dat was maar even maar ow wat er allemaal af speelde, ik zwjjg maar voldaan naar de bar gegaan
Mistralwind
17 februari 2017, 07:26
Toch maar een een keer kijken en kennismaken met Andrea,wil nu ook wel eens weten waar jullie het over hebben.
Dalton krijgt wellicht een grote fanclub straks:biggrin:
Dalton
17 februari 2017, 07:36
Dat krijg je hier op dit forum wanneer je de ijsberen teveel verteld hoe goed een dame is met als gevolg de wachttijden in de club om met die dame de kamer op te duiken.
Ze is dan ook echt super en zoiets maak je in geen 100 jaar mee,ik denk dat ze het heeft uitgevonden,ondanks dat dit beroep het oudste is van de wereld.
der lickmeister
18 februari 2017, 01:12
Aj dalton en lm hebben toch iets te veel verteld
Dus bij deze weet je het
Indien wachtrij overdag
dalton first inclusife extra time
S'avond lm first inclusife extra time
Dalton
18 februari 2017, 03:36
Het was weer lekker met ANDREA,ben net thuis heerlijk en nu naar bed helemaal kapot.
der lickmeister
19 februari 2017, 03:10
Heerlijke sex met haar gehad
Een sessie van 2uur het moet niet gekker worden
Speelkwartier
12 maart 2017, 17:14
Gisteren (zaterdag) weer (Afgelopen donderdag trouwens ook!) Vandaag helaas geen tijd. Andrea is top. Lekker Ding is gezellig als je je sociaal opsteld. Je Moët zelf veel initiatief nemen!
Sjeufke
12 maart 2017, 17:44
Lekker Ding is gezellig als je je sociaal opsteld.
Wat bedoel je precies met sociaal opstellen?
toyota
17 maart 2017, 05:53
Voor de liefhebbers: ANDREA is inmiddels niet meer werkzaam in LEKKER DING.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Speelkwartier
23 maart 2017, 20:52
Mag nooit meer terugkomen. (Temperament is hieraan schuld?)
Mistralwind
23 maart 2017, 22:07
Is ze met Dalton mee?:biggrin:
peter54
24 maart 2017, 15:26
nee dat zeker niet ze is samen mirela (haar nichtje) vertrokken naar een andere club en ik zou dolgaag willen weten naar welke club.
Dalton
25 maart 2017, 10:53
nee dat zeker niet ze is samen mirela (haar nichtje) vertrokken naar een andere club en ik zou dolgaag willen weten naar welke club.
Ik denk naar LOVE bij munster ergens achter schuttorf waar de oude GOLDENDREAMS zat,daar had ze het wel eens over.
peter54
25 maart 2017, 15:49
nee niet bij Love munster daar heeft ze al eens gewerkt en daar geldt als je daar weg gaat kom je nooit meer terug.
Goldendreams is al lang geleden gesloten dus dat kan ook niet
peter54
25 maart 2017, 17:43
Dalton je mag me bellen ik heb haar nummer kan je haar Appen ik kan dat niet ze heeft me geblokkeerd
vosje63
26 maart 2017, 20:43
Mag nooit meer terugkomen. (Temperament is hieraan schuld?)
Vandaag bij LD geweest.Gesprek kwam vandaag met 1 van de dames op Andrea.Weet nu ook de reden dat zij niet meer terug mag komen.Heeft inderdaad met haar temperament te maken.
peter54
27 maart 2017, 06:26
Dit klopt helemaal ze is agressief geweest naar een klant, nadat ze deze had benaderd en al behoorlijk opgewonden was gemaakt, maar de klant negatief reageerde op de kamer vraag. Ze is uiterst gevoelig voor dergelijke stress situaties en kan dan zeer agressief handelen. Ze is dan niet toerekenings vatbaar en zeer ontvlambaar. Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden. Toch zou ik heel graag weten waar ze is, omdat ik nog spullen van haar in mijn bezit heb en die graag terug wil geven.
peter54
30 maart 2017, 12:31
Andrea is een tijdje bij me ingetrokken en is zonder opgave van reden plotseling vertrokken. Ze heeft veel van haar spullen laten liggen en die wil ik terug brengen.
ik kan haar niet bereiken, ze heeft alles geblokkeerd voor me en waarom is me een raadsel. wie wil haar Appen en op een slimme manier haar nieuwe club te weten komen en het hier dan delen. ik zal je dankbaar zijn.
toyota
30 maart 2017, 13:03
Ik vind het niet netjes om een telefoonnummer van een dvp hier op dit forum met iedereen te delen !
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Big30
30 maart 2017, 15:12
Ik vind het niet netjes om een telefoonnummer van een dvp hier op dit forum met iedereen te delen !
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Niet netjes is een understatement. Uiteraard niet toegestaan en zeer ongepast!
peter54
12 april 2017, 07:43
Medewandelaars ik kan jullie mededelen dat na een zoektocht Andrea is gevonden. Ze is momenteel in Roemenie bij haar familie, maar komt binnenkort terug. Ze weet nog niet waar ze gaat werken, maar ze kan niet terecht bij LD. Ze viert pasen bij haar familie en probeert wat tot rust te komen. We gaan haar terug zien dat is wel zeker.
toyota
12 april 2017, 11:35
Ik kan me voorstellen dat ze tot rust moet komen, het is nogal iets als je foto en telefoonnummer door peter54 online worden gezet....
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.