PDA

Volledige versie bekijken : Cassandra (Roemeense)

Knfg
5 februari 2017, 12:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Cassandra (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Massage
Extra info:Cassandra is a beautiful brunette. She's playful, very nice and fun. I had a nice time with her and had a good connexion. Only problem, she doesn't do real FK. She was quite busy this Saturday although the ratio was good for the clients.

dirty Hairy
13 juli 2017, 11:23
Uit mijn verslag van 12 juli:

Één van de triodames van het begin fladderde regelmatig voorbij en dat vond ik toch wel een hele mooie verschijning: lang, met opvallend rood/roze haar, een prachtig slank en gebruind lichaam met zo te zien een prima stel tieten en een lief (al is het wel een beetje een moeke) koppie. Ze stelde zich voor als Cassandra. Deze dame had in elk geval een ferme natuurlijke C-cup (zeker geen B) en was, ook zonder haar hooker heels, eerder richting de 1,80. En had dus rood/roze haar.
Anyway: ik was eerst van plan een half uurtje met haar naar de kamer te gaan, maar het was dermate goed dat ik heb verlengd naar een uur. Prima pijpen, ze begon de doekjes te voorschijn te halen, maar op aangeven dat het allemaal wel lekker vies mocht liet ze alles lekker lopen. Tijdens het pijpen een beetje met haar poesje gespeeld, dat natter en natter werd. Op een gegeven moment begonnen haar te beffen, en ik raakte de juiste snaar. De benen gingen steeds wijder, het gekreun werd steeds harder, en de vinger die in het begin niet in de buurt mocht komen werd er op bijna gebiedende wijze ingeschoven. Ze kwam klaar of speelde dat ze klaarkwam, maar de hoeveelheid vocht loog er niet om. Daarna ging ze weer verder met mij pijpen, op een gegeven moment het condoom erom en na een paar standjes kwam ik tergend klaar in het hoesje. Deze dame heeft werkelijk de prachtigste borsten waarmee ook gespeeld mag worden: C-cup, stevig, amper hangend. Echt mijn ideale cup. Haar enige minpunt is dat ze niet echt tongzoent, een beetje lafjes met het tipje. Maar soit, prima sessie.