Volledige versie bekijken : Moeten ze nu een jaar dicht of niet => 25.02. Sluiting
Ik ben van het weekend nog even bij YY langs gewipt. Omdat een aantal meiden mij (her)kent van andere clubs, en dus wilde weten hoe die clubs zich met het lokale gezag verhouden, kreeg ik wel regelmatig te horen dat er voor YY een mogelijke sluiting dreigt.
Het zou echt mega zonde zijn als de tent dicht gaat. Als ik de meiden moet geloven is het in YY véél prettiger werken dan in NRW, juist vanwege het ontbreken van vele belachelijke regeltjes die de meeste NRW clubs hanteren. De LU lijkt dat ook te bevestigen. Ik hoor en lees bijna alleen maar positieve berichten over YY en de LU het afgelopen half tot drie kwart jaar.
pietpotent44
25 januari 2019, 19:29
Voor de geinteresseerden: ik heb vandaag nagevraagd of het mogelijk is dat een uitspraak van de Raad van State ongeldig kan worden verklaard doordat de uitspraak te laat is.
Maar zoals ik al vermoedde is dat onmogelijk. Er is niet zoiets als een houdbaarheidsdatum op een uitspraak van Raad van State. Bovendien is hoger beroep ertegen ook onmogelijk.
De rechtsgeldigheid blijft gewoon. De uitspraak is bindend.
Dus dat betekent dat yy toch op een gegeven moment helaas een jaar dicht zal moeten.
Tenzij ze een deal / compromis met de gemeente kunnen sluiten of toch nog een ander juridisch hoogstandje kunnen bedenken, maar dat lijkt nogal kansloos.
Ik vermoed dat yy er gewoon niet teveel ruchtbaarheid aan wil geven, omdat ze bang zijn dat klanten en dames dan misschien wegblijven.
Met die pinautomaat hebben ze ook zon smoesje bedacht om geen speculaties te krijgen.
Brad Clitt
25 januari 2019, 19:42
Een ander punt uit de uitspraak wat ik wil aanhalen is de datum waarop de verleende vergunning aan de club is afgelopen, nl. 16 maart 2018. Als ik het goed begrijp heeft de gemeente die vergunning niet verlengd (zou logisch zijn) en dus zou de club eigenlijk sinds die datum sowieso niet open mogen zijn. Of mag dat wel aangezien een verlenging blijkbaar afhangt van de diverse rechtsgangen en totdat er zekerheid hierover is de club dan toch zolang open mag blijven, een soort gedoogconstructie dus.
pietpotent44
25 januari 2019, 20:08
Een ander punt uit de uitspraak wat ik wil aanhalen is de datum waarop de verleende vergunning aan de club is afgelopen, nl. 16 maart 2018. Als ik het goed begrijp heeft de gemeente die vergunning niet verlengd (zou logisch zijn) en dus zou de club eigenlijk sinds die datum sowieso niet open mogen zijn. Of mag dat wel aangezien een verlenging blijkbaar afhangt van de diverse rechtsgangen en totdat er zekerheid hierover is de club dan toch zolang open mag blijven, een soort gedoogconstructie dus.
Klopt inderdaad, dat had ik ook ergens gelezen.
Het is inderdaad de vraag of ze die datum aanhouden, of dat ze na die datum nog een poosje kunnen rekken, of inderdaad een soort compromis of gedoogconstructie kunnen aangaan.
Ik denk alleen niet ze dat gedogen af laten hangen van eventueel nog lopende rechtzaken. Er is tenslotte in tenminste 1 zaak een bindende uitspraak tegen yy. Hoger beroep niet mogelijk.
Ik zou het toch erg fijn vinden om in elk geval deze zomer weer lekker buiten op het terras te kunnen zitten, en bij het zwembad te kunnen liggen.
Maar ik blijf uiteraard hopen op een klein wonder (en een grote vrouw).
yylover
6 februari 2019, 12:56
Groot nieuws op L1
Brad Clitt
6 februari 2019, 12:59
Dat is inderdaad groot nieuws, ik sta op het punt om naar de club te gaan. Per maandag 25 februari 1 jaar op slot dus...
https://www.1limburg.nl/burgemeester-gooit-saunaclub-yinyang-een-jaar-op-slot?context=latestarticles
JonnyFontane
6 februari 2019, 13:15
https://middenlimburgactueel.nl/2019/02/06/burgemeester-roermond-sluit-saunaclub-yin-yang/
JonnyFontane
6 februari 2019, 13:16
Da's geen groot nieuws.......da's zwaar k*tnieuws
JonnyFontane
6 februari 2019, 13:20
En waarschijnlijk wordt daarna de vergunning ingetrokken op basis van de wet Bibob.....
Eddy_V
6 februari 2019, 13:31
Onnodige paniek. Uit goede bron weet ik dat justitie geen poot heeft om op te staan en YY gewoon open mag blijven. Terecht btw.
Aldus de expert en zijn bron..
Maar wie weet krijgt hij alsnog gelijk, want tot 25 februari zijn ze open en kan er nog van alles gebeuren (ik zou niet weten wat, maar zeg nooit nooit).
Welke clubs gaan nu reclame borden plaatsen bij YY om het publiek te lokken?
Villa Vanilla zou er verstandig aan doen.
Het gezellige avond publiek was daar altijd al van harte welkom.
En Deja Vu natuurlijk, die kunnen er ook van profiteren.
Jooploop
6 februari 2019, 13:39
Van morgen rond de klok van half 12 was er ook controle
Kaboem
6 februari 2019, 13:44
Iemand enig idee wat het effect op de LU en de drukte zal zijn komende dagen?
kempie
6 februari 2019, 13:49
Maar wie weet krijgt hij alsnog gelijk, want tot 25 februari zijn ze open en kan er nog van alles gebeuren (ik zou niet weten wat, maar zeg nooit nooit).
Voor die vrij lege clubs kan het een voordeel zijn. Magnum mag ook nog aan dat rijtje worden toegevoegd. Andere clubs zullen er vooral nadelen van kunnen onder vinden. Kan me voorstellen dat een deel van het publiek naat GT verkast met daar nog meer drukte in het weekend tot gevolg en het publiek wat daar niet binnenkomt naar sixsens waardoor dat ook ren minder fijne club wordt om te bezoeken.
Is balen zelfs al heb ik er in tijden geen stap meer gezet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pret
6 februari 2019, 14:04
Titel van de topic kan ook gewijzigd worden in --> Ja dus :wand:
phoenix
6 februari 2019, 14:06
en big maar vegen , maar ja big als het inde krant staat is het waar he of ?:hammer:
pret
6 februari 2019, 14:09
Big is er nog van overtuigt dat het nepnieuws is. :biggrin:
Piet Plezier
6 februari 2019, 14:12
ja dus
Piet Plezier
6 februari 2019, 14:12
Burgemeester gooit saunaclub YinYang een jaar op slot - http://www.1limburg.nl/l/79276 #1Limburg
phoenix
6 februari 2019, 14:14
en als het in de krant staat dan is het waar er bestaat geen nepnieuws in nederland...
de duisburg spesjalist
6 februari 2019, 14:17
ik voorspel dat sixsens de inkomen gaat verhogen naar 70 euro en leider in de markt van NL wordt nu maar hopen dat ze het deur beleid gaan hanteren van GT . en deket moet je niet 100 % serieus nemen ;)
phoenix
6 februari 2019, 14:21
ik denk ook de lijder ipv de leider ...want hoe krijg je al die jongens uit de club die nog een andere agenda hebben...de burgemeester in de buurt zal er wel blij mee zijn....
sofaking
6 februari 2019, 14:34
En waarschijnlijk wordt daarna de vergunning ingetrokken op basis van de wet Bibob.....
Zou een club überhaupt een jaar kunnen blijven bestaan zonder inkomen ? De onderhoudskosten aan tuin, gebouwen en bewaking gaan wel gewoon door.
Eddy_V
6 februari 2019, 14:53
Zou een club überhaupt een jaar kunnen blijven bestaan zonder inkomen ? De onderhoudskosten aan tuin, gebouwen en bewaking gaan wel gewoon door.
Heb je die zonnepanelen op de daken gezien ?
Daarmee kunnen ze heel Melick van stroom voorzien en dan houden ze nog geld over nu ze de sauna en jacuzzi niet meer hoeven te stoken.
Het is net als in de bijstand: werken kost je meer!
Piet Plezier
6 februari 2019, 14:53
die hebben al zoveel geld verdiend
Die kunnen makkelijk 5 jaar dicht
@j
6 februari 2019, 15:18
Burgemeester gooit saunaclub YinYang een jaar op slot - http://www.1limburg.nl/l/79276 #1Limburg
Komt beslist door de onzichtbare leiders :)
phoenix
6 februari 2019, 15:30
nee het is de raad van staat...dus een soort van wijze mannen en vrouwen...die de burgemeester steunt... en die hebben dus de rechterlijk hoogste macht...zo eenvoudig is dat...
phoenix
6 februari 2019, 15:37
https://www.raadvanstate.nl/over-de-raad-van-state/organisatie/leden-en-staatsraden.html dit zijn de mensen die daarvoor zorgen dat de burgemeester haar zin krijgt...
Eddy_V
6 februari 2019, 16:31
nee het is de raad van staat...dus een soort van wijze mannen en vrouwen...die de burgemeester steunt... en die hebben dus de rechterlijk hoogste macht...zo eenvoudig is dat...
En daarin krijgen een aantal van de onzichtbare leiders een gezicht.
phoenix
6 februari 2019, 16:35
goed kijken op wie je stemt he in maart, want hier zie je hoe regentesk ons landje wordt bestuurd.........thom de Graaf d66 is de vice voorzitter van deze bende...legale bestuurders die zich voordoen als onafhankelijk van politieke gekleurde besluitvorming??????? zoek uw partij er bij en je weet het..CDA, D66 kan je alvast schrappen..mocht je graag naar yin yang gaan dan stem je dus niet op een aantal partijen.....scheiding van machten....vraag Geert wilders maar eens hoe rechterlijke macht en regeringspartijen zich niet door elkaar laten beïnvloeden.....
Bosco
6 februari 2019, 18:29
En dan is nog de vraag of ze na de gedwongen sluiting van 1 jaar, of ze de nieuwe vegunningen gaan krijgen?!?! ( ben bang van niet)
deket
6 februari 2019, 18:31
@Ds niets is zeker in het leven, behalve dat we allemaal dood gaan en jou de travestiet noemen.
Niet dat het iemand wat aangaat maar ik kreeg mijn informatie van een kennis die een gelijkaardige club bezit en dezelfde advocate heeft. Zij waren stellig van overtuigd dat ze geen poot hebben om op te staan om YY te sluiten
laplagne
6 februari 2019, 18:34
Er komen volgende maand verkiezingen aan en ja dan willen bepaalde partijen scoren zoals die van de burgemeester van Roermond. Kijk eens hoe goed we zijn.
swazontneuf
6 februari 2019, 18:34
Als er nog personen zijn die de mediaberichtgeving in twijfel trekken, klik dan ff op onderstaande link van de gemeente Roermond:
https://www.roermond.nl/4/Nieuws-Algemeen/Nieuwsberichten/2019/Burgemeester-Roermond-sluit-saunaclub-vanwege-drugsvondst.html
Meme Moo
6 februari 2019, 18:36
@Ds niets is zeker in het leven, behalve dat we allemaal dood gaan en jou de travestiet noemen.
Niet dat het iemand wat aangaat maar ik kreeg mijn informatie van een kennis die een gelijkaardige club bezit en dezelfde advocate heeft. Zij waren stellig van overtuigd dat ze geen poot hebben om op te staan om YY te sluiten
Wijze les voor jouw kennis: als er ooit stront aan de knikker zou zijn voor zijn club, moet hij rap van advocate wisselen! ;)
mentholbear
6 februari 2019, 18:36
goed kijken op wie je stemt he in maart, want hier zie je hoe regentesk ons landje wordt bestuurd.........thom de Graaf d66 is de vice voorzitter van deze bende...legale bestuurders die zich voordoen als onafhankelijk van politieke gekleurde besluitvorming??????? zoek uw partij er bij en je weet het..CDA, D66 kan je alvast schrappen..mocht je graag naar yin yang gaan dan stem je dus niet op een aantal partijen......
Tijd voor de ijsberenpartij?
Maar alle gekheid op een stokkie, het zat er aan te komen, maar wat een naaistreek.
Het nieuwe jaar begint al lekker... Maar niet heus :mad:
Piet Plezier
6 februari 2019, 18:42
de naam van het topic moet in, ja dus worden veranderd
Piet Plezier
6 februari 2019, 18:45
ik zit er niet mee
Het is mijn club nooit geweest
Voor de YY gangers er zijn clubs genoeg
Ik moet zien of ze nog ooit open gaan
Piet Plezier
6 februari 2019, 18:46
0
Het nieuwe jaar begint al lekker... Maar niet heus :mad:
clubs genoeg joh
De wereld vergaat niet
kempie
6 februari 2019, 18:49
en als het in de krant staat dan is het waar er bestaat geen nepnieuws in nederland...
Het was zelfs in het radio nieuws.
pret
6 februari 2019, 18:50
Wijze les voor jouw kennis: als er ooit stront aan de knikker zou zijn voor zijn club, moet hij rap van advocate wisselen! ;)
Dat advies had ik al doorgegeven aan deket. :biggrin:
WA
6 februari 2019, 18:54
Goed kijken op wie je stemt??? Is er überhaupt een partij die iets over prostitutie in het programma heeft staan? In mijn ogen is pay6 politiek wisselgeld, iets waar je je idealen net wat makkelijker inlevert om op een ander vlak wat gedaan te krijgen. Een ijsberen partij (ik snap dat het ludiek bedoelt is) gaat never nooit gebeuren. Men gunt hier op het forum elkaar al het licht niet in de ogen. Hoe moet daar ooit eensgezindheid uit voort komen?
Wat voorspellingen betreft, veel dames in YY hebben gewoon de papieren om in Dld te werken. Over een maandje of wat kan er i.p.v. speculeren gewoon gemeld worden welke dame waar naar toe verhuist is.
pret
6 februari 2019, 18:59
Ik stel voor dat we met zijn allen uit protest 25 feb met een grijze badjas aan naar Gemeente Roermond gaan. Wie doet er mee?
mentholbear
6 februari 2019, 19:27
clubs genoeg joh
De wereld vergaat niet
Er zijn naast SS en PSR geen andere clubs die kwa interne wellness en plekje om even een ouwelullen dutje te doen, het zo goed op orde hebben. En beide liggen een eind verder. Als je in het oosten van Nederland woont valt het misschien mee, maar aan de andere kant van Nederland ben je best een poos onderweg.
Wat voorspellingen betreft, veel dames in YY hebben gewoon de papieren om in Dld te werken. Over een maandje of wat kan er i.p.v. speculeren gewoon gemeld worden welke dame waar naar toe verhuist is.
Er zitten daar ook aardig wat dames die zich niet voor willen registreren in Duitsland. En SS kan die vermoedelijk niet allemaal huisvesten.
Ik stel voor dat we met zijn allen uit protest 25 feb met een grijze badjas aan naar Gemeente Roermond gaan. Wie doet er mee?
Mag je dan wel of niet je onderbroek aanhouden :rolleyes:
WA
6 februari 2019, 19:39
Onder druk word bijna alles vloeibaar. Dus als de mogelijkheden beperkt zijn kunnen er best nog wel eens wat meiden overstag gaan en alsnog registreren in Dld.
pret
6 februari 2019, 20:01
Mag je dan wel of niet je onderbroek aanhouden :rolleyes:
Nou vooruit bij hoge uitzondering mag het, omdat er die dag frisse weer wordt verwacht.
mentholbear
6 februari 2019, 20:15
Onder druk word bijna alles vloeibaar. Dus als de mogelijkheden beperkt zijn kunnen er best nog wel eens wat meiden overstag gaan en alsnog registreren in Dld.
Wellicht. Maar wellicht raken we er ook een paar kwijt. Liever kon YY gewoon open blijven, maar helaas lijkt het anders te gaan verlopen.
Nou vooruit bij hoge uitzondering mag het, omdat er die dag frisse weer wordt verwacht.
Je kent me heh, kan niet tegen de kou :bibber_2:
Lig nu ook op een elektrisch verwarmde bed. Ik wordt hier lekker gebakken. Over gebakken gesproken, ik ga maar es kijken of er nog wat ik de koelkast ligt. Dan is zo een SC buffet toch een stuk makkelijk :rolleyes:
VAZKOR
6 februari 2019, 20:52
Dat chagrijnig wijf van een burgemeester kan niet tegen haar verlies en probeert het nu dus anders? Wanneer nieuwe verkiezingen in nl met een andere toeschietelijker burgemeester? En hopelijk vliegt bij de volgende die ChristenUnie eruit. Dacht toch dat er een scheiding religie en staat was....maar zo'n partijtje kan dan wel bestaan?
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
phoenix
6 februari 2019, 20:55
Vazkor deze burgemeester is van het cda.. de broederpartij van het CU, maar andere partijen zijn ondertussen net zo anti prostitutie...het trekt kiezers, we leven in een vergrijst land, vele opa's en oma's hoeven geen bordeel te hebben die willen geld voor heel holland bakt of een camper of veiligheid in de omgeving al die zwartjes en zigeuners die willen ze niet...zoiets of wat willen ze nog meer allemaal niet...vele mensen die oud zijn denken steeds minder na...die geloven de krant en tv blindelings...
pret
6 februari 2019, 20:57
In de dictatuur van Nederland worden de burgemeester niet gekozen door het volk.
phoenix
6 februari 2019, 20:59
laten we het oligarchie noemen pret..., zit het dichtst in de buurt...
manke nelis
6 februari 2019, 21:02
kunnen we dat wijf niet kidnappen? Ik stel voor dat we een vergadering in yy plannen :-)
@j
6 februari 2019, 21:13
In de dictatuur van Nederland worden de burgemeester niet gekozen door het volk.
Te gek ja, het lijken onderhand wel Turkse toestanden hier :hammer:
Partycrasher
6 februari 2019, 21:17
Dat advies had ik al doorgegeven aan deket. :biggrin:
Ik hoop dat alle domme Ijsberen zich nu realiseren dat er geen goede of slechte advocaten zijn. Advocaten hebben nergens invloed op. Advocaten zijn een van de instrumenten van de onzichtbare leiders. En advocaten houden ervan.
@j
6 februari 2019, 21:21
Ik hoop dat alle domme Ijsberen zich nu realiseren dat er geen goede of slechte advocaten zijn. Advocaten hebben nergens invloed op. Advocaten zijn een van de instrumenten van de onzichtbare leiders. En advocaten houden ervan.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190206/9efbbf093f99cca0eeaa2300d0aff592.gif
Brad Clitt
6 februari 2019, 21:51
Net terug van de club, zoals verwacht hoor je vanalles over de nakende sluiting. Wel sluiten, niet sluiten, iedereen meent het wel te weten. Bij vertrek nog even met de manager waar ik wat beter contact mee heb gesproken, volgens hem is het nog lang niet zeker dat de club binnenkort moet sluiten. Hij noemde mij twee redenen waarom en gaf mij nog mee dat ik de komende jaren gewoon langs kon blijven komen. Ik zal er verder niet op ingaan, we zullen wel zien wat er gebeurt. Gewoon de berichtgeving blijven volgen en hopen op het beste.
cheasehead
6 februari 2019, 21:52
Net terug uit YY en nog even met 1 van de managers gesproken en hij ziet het met vertrouwen tegemoet dat YY niet hoeft te sluiten. Dus ik ben benieuwd.
pret
6 februari 2019, 21:57
Muhahaha iedereen weet inmiddels dat een besluit via RvS niet omkeerbaar is.
sofaking
6 februari 2019, 21:58
Muhahaha iedereen weet inmiddels dat een besluit via RvS niet omkeerbaar is.
De onzichtbare leiders kunnen dat perfect omkeren. Twee keer zelfs, als ze dat zouden willen.
pret
6 februari 2019, 22:00
De onzichtbare leiders kunnen dat perfect omkeren. Twee keer zelfs, als ze dat zouden willen.
Het geval is dat ze dat absoluut niet willen momenteel tenzij ze beïnvloed zijn via onze forum. :biggrin:
sofaking
6 februari 2019, 22:03
Het geval is dat ze dat absoluut niet willen momenteel tenzij ze beïnvloed zijn via onze forum. :biggrin:
Jij moet gewoon een groot congres van de AKP-Europa organiseren in YY op 26 februari, met Erdoghan als eregast. Dan trekt die Roermondse trut wel rap haar kak weer in.
Eddy_V
6 februari 2019, 22:15
Als jij de grijze wolven niet in kunt zetten, dan ga ik Lilly met haar poppen en naalden inzetten ; voodoo zal ze wel leren die sukkels van de RvS.
phoenix
6 februari 2019, 22:17
volgens mij is heer Erdogan ook heel vroom dus die stemt vast in sofaking....het is mede door de angst om stemmen te verliezen aan de CU dat het CDA zo vroom wil handelen......vroeg of laat maakt een cda bestuurder wel weer een fout, die zijn geen haar beter dan jos van Rey...
JonnyFontane
6 februari 2019, 22:20
Net terug uit YY en nog even met 1 van de managers gesproken en hij ziet het met vertrouwen tegemoet dat YY niet hoeft te sluiten. Dus ik ben benieuwd.
Ik ook......
rob45
6 februari 2019, 22:21
Muhahaha iedereen weet inmiddels dat een besluit via RvS niet omkeerbaar is.Toch wel....
Een beroep bij de hoge raad zal de procedure inzake sluiting YY weer opschorten.
Ook was de uitspraak van de raad van state niet helder wat betreft bepaalde facetten van de zaak betreft het in gelijk stellen van de burgemeester van Roermond.
yylover
6 februari 2019, 22:29
De genoemde argumentatie van YY heeft alles te maken met de volgende uitspraak (juli 2018)
https://www.1limburg.nl/saunaclub-yinyang-niet-vervolgd-witwaszaak-geseponeerd?context=latestarticles
Geen idee of ze gelijk hebben. We wachten de komende weken wel af.
Badslippers
6 februari 2019, 22:31
De gehele seksindustrie wordt steevast omgeven door de geur van criminaliteit, witwassen, mensenhandel etc. Ik laat hier in het midden of dat terecht is. Prostituees worden gecriminaliseerd evenals de bezoekers van die prostituees en de uitbaters van deze gelegenheden. En bij YY zal men ook wel iets gevonden hebben. Indien het een volstrekt legale business zou zijn zou eventuele sluiting toch niet aan de orde zijn? Nog een citaat uit een Oostenrijks onderzoek:
"So sind viele Grossbordelle durch Gründungen von Gesellschaften und GmbHs stark miteinander verschachtelt, so dass es für Ausenstehende kaum nachvollziehbar ist, wer tatsächlich hinter dem Unternehmen steht. Klaus Bayerl, Leiter der Kriminalpolizei Augsburg, beschreibt Groÿbordelle als Einrichtungen, in denen als offizielle Geschäftsführer unbescholtene Strohpersonen eingesetzt werden, während die tatsächlich und im Hintergrund agierenden Verantwortlichen direkt aus dem Zuhälter- oder Schwerkriminellen Milieu stammen und fast durchgängig enge Beziehungen zur Organisierten Kriminalität haben."
Ik weet niet in hoeverre zoiets bij YY speelt. Ik heb immers niet zo'n betrouwbare bronnen als deket en BC. Misschien goed dat de club eens een jaar dicht gaat. Kan men zich eens herbezinnen over het te volgen concept. Trouwens, vroeger was de zondagavond daar altijd kei gezellig. Rustig een biertje drinken aan de bruine bar, beetje kletsen, hapje eten, nummertje maken, wellness en aldaar nog even in een van die toen aanwezige liefdesgrotten geile natte seks hebben.
Ricardo Banana
6 februari 2019, 22:44
Toch wel....
Een beroep bij de hoge raad zal de procedure inzake sluiting YY weer opschorten.
Ook was de uitspraak van de raad van state niet helder wat betreft bepaalde facetten van de zaak betreft het in gelijk stellen van de burgemeester van Roermond.
De raad van state is het hoogste rechtsorgaan in Nederland qua bestuursrecht. De hoge raad kan hiervoor niet worden ingeschakeld.
phoenix
6 februari 2019, 22:44
wellicht Badslippers mag daar toch nog een flinke aantekening bij worden geplaatst, het is bij veel mensen ook rechters, juristen , bankiers, managers, psychologen etc net zo menselijk om te 'geloven' in de altijd geheime criminele netwerken waarin alle drugshandelaren, pooiers en andere mensenhandelaren zo goed zijn georganiseerd dat de rechtvaardiging om te handelen nooit hoeft te worden betwijfeld...ze zitten aan de goede kant, dat ze ook regelmatig naast de waarheid zitten blijkt wel uit de vele dwalingen die we inmiddels kennen uit bijvoorbeeld de rechtspraak. Er zijn ook gewoon mensen die goede gronden hebben om prostitutie toe te staan en daar een bedrijf van te maken, zonder tussenkomst van een criminele organisatie die wit wast of pooier/mensenhandelaar is. Neem bijvoorbeeld fik van Goch...dat is een echtpaar waarvan de vrouw zelf dame van plezier is geweest..., of neem het oude pantera...in ratingen, de oude eigenaar van vila marisol die nog niet zolang gelden is overleden, die mensen doen natuurlijk wel eens zaken met minder nette mensen, maar dat is niet perse verbonden met alleen maar prostitutie...of drugshandel...
Tropische_verrassing
6 februari 2019, 23:08
Net terug van de club, zoals verwacht hoor je vanalles over de nakende sluiting. Wel sluiten, niet sluiten, iedereen meent het wel te weten. Bij vertrek nog even met de manager waar ik wat beter contact mee heb gesproken, volgens hem is het nog lang niet zeker dat de club binnenkort moet sluiten. Hij noemde mij twee redenen waarom en gaf mij nog mee dat ik de komende jaren gewoon langs kon blijven komen. Ik zal er verder niet op ingaan, we zullen wel zien wat er gebeurt. Gewoon de berichtgeving blijven volgen en hopen op het beste.
Kan het zijn dat de manager dat alleen maar zegt om de komende periode genoeg klanten te blijven trekken?
deket
6 februari 2019, 23:11
wel wat off topic,maar juist om prostitutie te decriminaliseren hebben ze het in Nederland en in Duitsland(door de Groenen bij onze oosterburen;btw)gelegaliseerd.
in Belgie mag het ook zo snel mogelijk wat mij betreft. btw,,. probeer maar eens een exdvp uit een EUland administratief in orde te maken,ivm ziekteverzekering enzo,dat is Kafka,ookal omdat er geen duidelijke omschrijving van het beroep was
de bedoeling van de legalisering vond ik oké,namelijk dat alle dvps ingeschreven staan,belastingen betalen,met ziektewet en verzekeringen in orde zijn etc,,
paradoxaal zijn sedert de legalisering in Nederland vele bordelen gesloten,van het meeste bekende Yab Yum,van Teo Heuft,,tot en met de volksbordelen van exleraar Jan Bik.
nu vaak noodgedwongen door internet,maar ook door een conservatieve aanpak in een meer puriteinse tijdperk. Men gebruikt oa de Bibobwet in Nederland om vele bordelen te sluiten
sofaking
6 februari 2019, 23:16
Kan het zijn dat de manager dat alleen maar zegt om de komende periode genoeg klanten te blijven trekken?
Ik denk dat er juist meer klanten zouden komen om nog een laatste groet te brengen als het zeker is dat ze sluiten. .
Ikzelf begin mijn clubseizoen pas in de lente omdat ik niet graag lange autoritten maak in het donker met slecht weer. Maar nu ben ik wel geneigd om uitzonderlijk nog eens in de wintertijd tot daar te gaan voor de sluiting. Als er een goeie kans was dat geen sluiting komt dan zou ik bij het normale plan blijven natuurlijk.
Uit-Drenthe
6 februari 2019, 23:19
Tuurlijk, wat zou jij doen.. Alle dvp’s die ik spreek praten hem nu na en geloven er helemaal in. Ik heb zelf ook een tijd terug met mijn bedrijf gevochten tegen gemeente en provincie.. heeft bakken met geld en energie gekost (en de advocaat maar pushen om door te vechten, tja om de uren te schrijven) maar als de bestuurders iets willen, dan gaat het gewoon gebeuren. Ik hoop voor iedereen het beste maar ik geloof hier niet meer in.
rob45
6 februari 2019, 23:24
De raad van state is het hoogste rechtsorgaan in Nederland qua bestuursrecht. De hoge raad kan hiervoor niet worden ingeschakeld.Kan het zo niet terug vinden maar je kan in Nederland bijna eindeloos procederen in alle soorten rechtsspraken.
Ik kan niet geloven dat met een enkel hoger beroep een uitspraak bindend zou kunnen zijn.Er zullen zeker beroepsmogelijkheden zijn tegen deze uitspraak.
VAZKOR
6 februari 2019, 23:28
is dat dan de verborgen dictatuur, de raad van state in Nederland? In Belgenland trekt men er vaak geen fluit van aan, dacht ik.
rob45
6 februari 2019, 23:48
Kan het zo niet terug vinden maar je kan in Nederland bijna eindeloos procederen in alle soorten rechtsspraken.
Ik kan niet geloven dat met een enkel hoger beroep een uitspraak bindend zou kunnen zijn.Er zullen zeker beroepsmogelijkheden zijn tegen deze uitspraak.Ah ik heb het al gevonden....
De Afdeling*bestuursrechtspraak*van de*Raad van State*is de hoogste algemene bestuursrechter van het land. Zij spreekt recht over besluiten van de overheid (gemeente, provincie en Rijk) waartegen burgers of bedrijven*beroephebben ingesteld. Het komt ook voor dat overheden onderling een geschil hebben.
Dus idd gewoon een beroepsmogelijkheid.[emoji2]
Poppalarge
6 februari 2019, 23:50
Kan het zo niet terug vinden maar je kan in Nederland bijna eindeloos procederen in alle soorten rechtsspraken.
Ik kan niet geloven dat met een enkel hoger beroep een uitspraak bindend zou kunnen zijn.Er zullen zeker beroepsmogelijkheden zijn tegen deze uitspraak.
Helaas... (https://nl.wikipedia.org/wiki/Afdeling_bestuursrechtspraak_van_de_Raad_van_State _(Nederland))
John mc Snek
6 februari 2019, 23:52
Geloof toch maar gewoon wat de Banaan zegt
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190206/b0d1e7c848b4cc06ddb8f89d83906047.jpg
Snap ook niet hoe je tot die conclusie komt in dat stuk waar je het “gevonden”
hebt, daar staat namelijk precies dat de RVS het hoogste bestuursorgaan is en over mogelijke beroepen tegen uitspraken van lagere rechters oordeelt
rob45
7 februari 2019, 00:04
Geloof toch maar gewoon wat de Banaan zegt
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190206/b0d1e7c848b4cc06ddb8f89d83906047.jpg
Snap ook niet hoe je tot die conclusie komt in dat stuk waar je het gevonden hebt, daar staat namelijk precies dat de RVS het hoogste bestuursorgaan is en over mogelijke beroepen tegen uitspraken van lagere rechters oordeelt
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkWaarschijnlijk kunnen ze nog jaren door procederen.Ook al zou de raad van state de hoogste bestuursrechter zijn in nl kan er gewoon hoger beroep worden ingesteld.
Ik denk ook dat het toch mogelijk is bij de algemene kamer van de hoge raad.
Eddy_V
7 februari 2019, 00:42
Waarschijnlijk kunnen ze nog jaren door procederen.Ook al zou de raad van state de hoogste bestuursrechter zijn in nl kan er gewoon hoger beroep worden ingesteld.
Ik denk ook dat het toch mogelijk is bij de algemene kamer van de hoge raad.
Waarom zo moeilijk ?
Als alle meisjes nu asiel aanvragen en YY zich omdoopt tot een kerk (Kerk der Liefde) dan kunnen die dames daar nog jaren blijven zitten tijdens de kerkdienst.
Genoeg vrijwilligers als misdienaar lijkt mij zo en als priester kunnen alle Limburgse bezoekers fungeren en de dames dopen met hun wijwater...
Partycrasher
7 februari 2019, 01:13
Jij moet gewoon een groot congres van de AKP-Europa organiseren in YY op 26 februari, met Erdoghan als eregast.
Dat wordt de beste dag ooit in de geschiedenis voor DVP's.
Cupido
7 februari 2019, 01:26
Kunnen ze niet op 24-2 de club definitief sluiten en verkopen en dat dan de nieuwe eigenaar op 25-2 een nieuwe club opent met de naam yang yin? Het oordeel is gevallen over yin yang. Die is definitief dicht, en er zit nog een vergunning op het locatie, die vervalt niet dus ze kunnen toch zo een nieuwe club daar openen?
Nulnulzeseneenhalf
7 februari 2019, 01:48
Kunnen ze niet op 24-2 de club definitief sluiten en verkopen en dat dan de nieuwe eigenaar op 25-2 een nieuwe club opent met de naam yang yin? Het oordeel is gevallen over yin yang. Die is definitief dicht, en er zit nog een vergunning op het locatie, die vervalt niet dus ze kunnen toch zo een nieuwe club daar openen?
Het gaat om het pand, niet om wat voor soort bedrijf er zit, de naam, de directeur of wat dan ook. Als jij eigenaar bent van een pand en je huurder doet iets met drugs wat niet mag, dan wordt jouw pand gesloten en mag jij er ook niet meer in. Klaag je huurder maar an is dan het advies.
Partycrasher
7 februari 2019, 02:33
Zullen wij de Nederlandse staat uitdagen om carnaval in Roermond te verbieden, zo gauw als er 2,55 gram cocaïne, 16 xtc-pillen en 4,5 gram softdrugs worden aangetroffen bij degenen die carnaval in die stad vieren?
Brad Clitt
7 februari 2019, 11:39
In De Limburger vandaag ook een artikel gewijdt aan de dreigende sluiting, ik citeer de belangrijkste zinsnedes:
- 'YinYang bekijkt of er juridisch nog opties zijn de sluiting te voorkomen.'
- 'Berndsen (advocaat van YY, BC) geeft aan dat de komende dagen bekeken gaat worden of er toch nog een juridische procedure kan worden opgestart. Volgens hem kan dat, omdat het nu genomen besluit in juridisch opzicht een nieuw besluit betreft. Iets dat door de gemeente Roermond wordt weersproken.'
Piet Plezier
7 februari 2019, 12:54
Zullen wij de Nederlandse staat uitdagen om carnaval in Roermond te verbieden, zo gauw als er 2,55 gram cocaïne, 16 xtc-pillen en 4,5 gram softdrugs worden aangetroffen bij degenen die carnaval in die stad vieren?
er zijn hier cafés gesloten waar minder aanwezig was
Piet Plezier
7 februari 2019, 12:57
zoveel clubs in de buurt
Dan ga je, je eigen toch niet druk maken over 1 club die er gesloten word.
Niemand word er slechter van alleen de eigenaar en de forums missen inkomsten
De dames kunnen overal terecht
fg22
7 februari 2019, 13:09
Raad van State wordt part-time bemand door :moon::fuck::asshole::smile2::smoke:
selectief omhooggepromoveerde volgelingen :fuck::moon:
uit de provincies, universiteiten, kantoren en overheden, :asshole::fuck:
dus selectief nepotisme :fuck: viert ook daar hoogtij.
Aantal met zoveel banen tegelijk dat ze in uren minstens schizo zijn, en nooit slapen. :gruebel:
Ken aantal zaken met duidelijke argumentaties,
waarbij RvS wordt belogen, en dat die dat toch negeren :confused:
en in het voordeel overheden besluiten. :confused: :fuck:
Onze N-Ombodsman houdt protesten af en is plm mede in complot. :biggrin::ranting2::thefinger:
Dat is ook onze Rechtsstaat Nederland ;) :thefinger::teuflisch:
Niets menselijks is vreemd :moon::fuck::asshole:
The Joker
7 februari 2019, 23:24
De dames kregen allemaal een brief in tig talen dat ze na 24-2 maar een nieuwe baan mochten gaan zoeken.
En dat de overheid hun wel zou helpen.
Eerst zorgen ze dat ze hun baantje van €10.000 pm kwijtraken en dan komen ze met een aanbod van €1.200 per maand.
Dames waren not amused van die brief :)
Hoop nog steeds op een juridisch konijn uit de hoge hoed om de sluiting af te wenden.
Mocht de toko dicht gaan heeft de burgemeester Roermond zelf ook miljoenen schade berokkend aan verlies van banen, toerisme, shopping etc, maar goed de gemiddele politicus heeft een IQ wat rond het nulpunt ligt dus daar kijk ik al niet meer van op.
De meeste beren en dames zullen tzt wel elders opduiken.
Een deel zal in de armoede verdwijnen, een ander deel in de iligaliteit en de staat loopt miljoenen aan belastingen en accijnsen per jaar mis.
Wat een succes weer van Mw Donders...
pret
8 februari 2019, 07:22
Ik blijf het echt ongelooflijk vinden.
YY heeft alle rechtszaken gewonnen.
YY is de enige club waar je entree kan pinnen.
Nog sluiten ze de club met RvS wat een orgaan is van dictatorischd roverheid.
Big30
8 februari 2019, 08:10
NB graag de prive sfeer van dames beschermen ... .
rolo
8 februari 2019, 08:31
Alle begin is moeilijk, zeker die van het einde.
Accepteren, anticiperen en alternatieve zoeken, de molen van justitie draait langzaam maar gestaagd, geen ontkomen aan.
de duisburg spesjalist
8 februari 2019, 08:38
de sluiting van ying yang is in ieder geval goed voor de economie van de Duitse sauna clubs . een club Gallardo, Hamminkeln kan hier zomaar is de vruchten van plukken .
rolo
8 februari 2019, 08:51
´tegen de uitspraak van de voorzieningenrechter van de rechtbank Limburg van 22 december 2017 ´
Als ik het mis heb, mijn exucces, maar dit heeft er alle schijn van dat dit een ´kortgeding procedure´ betreft, waartegen geen beroep meer mogelijk is maar er wel nog een ´bodem´procedure gevolgd kan worden, houd de sluiting niet tegen maar kan wel tot schadeplichtigheid leiden als de burgermeester hierin in het ongelijk wordt gesteld. Hebben wij niks aan maar YY kan centjes vangen.
P11111
8 februari 2019, 09:24
de sluiting van ying yang is in ieder geval goed voor de economie van de Duitse sauna clubs...
Maar wie gaat er eigenlijk nazorg aan de heer Clitt verlenen? Dat is natuurlijk ook niet onbelangrijk na deze ingrijpende (voorgenomen) maatregel. Is daar in alle emotie al over nagedacht?
Wordt de relatie in een andere seksclub voortgezet, gaat het stapelverliefde tweetal nu misschien eindelijk in een huisje samenwonen of wordt er na de sluiting een punt achter de verkering gezet? Ik ben best wel benieuwd. :) ;)
fg22
8 februari 2019, 11:16
Is/Wordt t wat drukker bij De Wallen en Sanne Privé aan de Rijksweg :tongue:
Das
8 februari 2019, 11:31
De dvp's zijn gisteren door de baas ingelicht:
De baas beweerd dat er van een sluiting geen sprake is.
De burgemeester is zot. (zijn woorden)
phoenix
8 februari 2019, 11:52
nee de burgemeester is niet zot, die denkt jippie al weer een bende hoeren uit mijn gemeente verdwenen.( carrierperspectief wordt groter over 2 jaar ene grotere gemeente waar ik kan gaan werken, zie mevrouw Krikke in Den haag, dat was eerst Arnhem)..arme meisjes worden allemaal uitgebuit en ja dan is het haar woord tegenover de degene die denken dat dat niet waar is of ten dele waar...dat mensen jaloers zijn, dat seksualiteit door de staat en katholieke kerk stelselmatig al eeuwenlang wordt onderdrukt en iedere vorm van afwijking door straf wordt opgelost is nu echt niet anders...als er een of ander randdebiel zoals Van der Staaij van de SGP macht krijgt verbiedt hij homoseksualiteit, dat soort idioten denkt dat het een ziekte is, hetzelfde met prostitutie, 'deskundigen' genoeg die prostitutie als 'ziekelijk' beschouwen...zelfs in discussie progamma's zoals in duitsland met bijvoorbeeld Salome Balthus( columniste voor die Welt en zelfstandige prostitutierte). Zeer bekende psychologen in Duitsland die hun ideologie natuurlijk moeten verdedigen...het is niet goed( blijft gewoon ene perspectief om naar seksualiteit te kijken) Natuurlijk moeten deze vrouwen zich aan arbeidswetten houden anders is dat slecht voor hun gezondheid, maar hoeveel bouwvakkers doen dat ook niet en komen na hun 50-60 thuis te zitten met een kapotte rug of knieën.Ik zie nooit hulpverleners en politie bij bouwondernemingen gek he.... Het is zwaar werk maar geen onmenselijk werk. Het is voor velen zelfs dankbaar werk en goed betaald werk ..
Bosco
8 februari 2019, 12:05
Ja, hij is bang dat de club in de laatste weken zonder dames is.
phoenix
8 februari 2019, 12:08
genau.. die man denkt aan zijn cash flow...
Teiresas
8 februari 2019, 12:13
De dames kregen allemaal een brief in tig talen dat ze na 24-2 maar een nieuwe baan mochten gaan zoeken.
Opmerkelijk: dus de baas geeft de dames een brief waarin hun de wacht wordt aangezegd, maar mondeling deelt hij ze mede dat YY niet gesloten wordt?
Het lijkt wel een soap. Yexit of geen Yexit?
Brad Clitt
8 februari 2019, 12:15
Nee, de gemeente gaf die brief op woensdagmorgen tijdens de politiecontrole. Overigens alleen aan de dames die in het hotel verblijven want die zijn meestal vanaf 11.00 aanwezig. De dames die na 13.00 of zo waren begonnen hebben die brief niet gekregen of misschien later een kopie of ze hebben mogen meelezen.
@j
8 februari 2019, 12:19
Heeft de sluiting niet meer met drugs te maken dan met gedwongen prostitutie/vrouwenhandel of iets dergelijks?
phoenix
8 februari 2019, 12:20
nou je het zegt John dat zou zomaar wel eens kunnen..., alleen politici die carrière willen maken en de C van cda misbruiken daarvoor denken het doel heiligt alle middelen....
kempie
8 februari 2019, 13:14
Maar wie gaat er eigenlijk nazorg aan de heer Clitt verlenen? Dat is natuurlijk ook niet onbelangrijk na deze ingrijpende (voorgenomen) maatregel. Is daar in alle emotie al over nagedacht?
Wordt de relatie in een andere seksclub voortgezet, gaat het stapelverliefde tweetal nu misschien eindelijk in een huisje samenwonen of wordt er na de sluiting een punt achter de verkering gezet? Ik ben best wel benieuwd. :) ;)
Zolang ze een club in de buurt kiest zal hij geen nazorg nodig hebben. Heeft ie alleen een amder 2e huis maar mocht ze naar frankfurt of nog verder verkassen. Dan wordt het natuurlijk huilen.
Das
8 februari 2019, 13:23
Opmerkelijk: dus de baas geeft de dames een brief waarin hun de wacht wordt aangezegd, maar mondeling deelt hij ze mede dat YY niet gesloten wordt?
Het lijkt wel een soap. Yexit of geen Yexit?
Nee, de brief kwam van de politie en hulpverleners die aan de deur op de dames stonden te wachten
sofaking
8 februari 2019, 15:00
Ik denk dat meneer en mevrouw Clitt nu al wel een dubbeltje van de YY huissleutel zullen hebben.
deket
8 februari 2019, 15:23
Even een rechtzetting : @Pret, YY is niet de enigste club waar je kan pinnen.
Bij Sixsens staat een geldautomaat EN je kan er je entree ook pinnen.
Btw, een aantal vrouwelijke bezoeksters van YY nemen het zekere voor het onzekere en komen volgende week in Sixsens solliciteren.
Maar het is niet zo dat de ene zijn dood de andere zijn brood zou worden.
Sixsens zit niet te wachten op een aantal van het associaal clienteel (niet alleen vreemdelingen) die YY frequenteerden hoor
Uit-Drenthe
8 februari 2019, 15:30
Woensdagmiddag melden zich ook al 7 dames van YY zich bij GT en werden vriendelijk verzocht weer naar roermond te vertrekken.
Das
8 februari 2019, 15:39
Woensdagmiddag melden zich ook al 7 dames van YY zich bij GT en werden vriendelijk verzocht weer naar roermond te vertrekken.
OEF!
AMEN!
Teiresas
8 februari 2019, 16:28
Bij die 7 zal het niet blijven verwacht ik....
phoenix
8 februari 2019, 16:33
genoeg andere clubs in de regio...., alleen tja soms verdien je dan geen 100 euro per uur meer, maar misschien 80...?
John mc Snek
8 februari 2019, 18:15
genoeg andere clubs in de regio...., alleen tja soms verdien je dan geen 100 euro per uur meer, maar misschien 80...?
Zoveel clubs zijn er niet waar elke dag zoveel mannelijk publiek komt en je als goede dame elke dag zo 500-1000 kan maken, YY GT zijn veruit de bestlopende clubs en dan misschien SS maar daar is het doordeweeks al een stuk rustiger. Je kan al die clubs wel gaan noemen maar als er overdag 5 man komen valt er geen droog brood te verdienen.
phoenix
8 februari 2019, 18:29
misschien maken al die mannen wel de afweging dat ze voor yin yang kiezen en als dat nu niet kan , een andere keuze moeten maken, ik heb dat al veel eerder gedaan...ik kwam er niet vaak meer...
keesboz
8 februari 2019, 19:35
zouden wij beren hier geen form beginnen waar de dvps van yy naar toe gaan ik zelf heb twee schatjes van yy een er van heb ik het gsm en die begin maandag of gaan kijken bij ss en mischeen er dan ook wel blijf
maar de tweede heb ik geen gsm en zou wel willen weten waar deze naar toe zou gaan heren
groet kees boz
Partycrasher
8 februari 2019, 20:00
De Nederlandse staat is te ver gegaan. Dat dit zo maar wordt geaccepteerd, is zielig. Wat een kutland, met een bijbehorend kutvolk.
Geile brabander
8 februari 2019, 20:03
De dames moeten gewoon prive of in hotel gaan ontvangen lekker illegaal dat werk je zo in de hand.
Dan is het helemaal niet te controleren en veel meer ellende.
Van de andere kant zou het yy ook een beetje aan zich zelf te danken hebben en dan bedoel ik dat vnl met het deurbeleid.
schoolmeester
8 februari 2019, 20:08
Ying Yang moeten ze gewoon een internaat van maken voor uittredende dvp,s, wil ik wel de huismeester worden.
Groet, schoolmeester.
rob45
8 februari 2019, 20:38
Los van alles staat de duur van de sluiting van 1 jaar in geen enkele verhouding met de hoeveelheid aangetroffen drug.
Bij 2.5 kilo softdrugs gevonden in een woning een sluiting van het pand van 3 maanden.
Ik denk dat 3 tot 6 maanden sluiting meer in in proportie had gestaan met betrekking van de enkele grammetjes gevonden harddrug.
Misschien een reden om in ieder geval tegen de hoogte van de straf in beroep te gaan.
Ook is het de eerste keer dat YY hiervoor een sanctie krijgt opgelegt wat meegewogen dient te worden.
Eddy_V
8 februari 2019, 20:44
Het zal YY extra aangerekend worden dat de gevonden shit in de locker van een medewerker lag en niet van een willekeurige voorbijganger. Ook al kan YY natuurlijk niet al haar medewerkers tot op de naad fouilleren..
deket
8 februari 2019, 21:03
die belachelijke kleine hoeveelhied(enkele grammetjes)is niet meer dan een DROGREDEN om uit de context van een conservatieve tendens in een terug puriteins tijdperk hun doel te bereiken. dat lijkt me al lang duidelijk. Nog even en men gaat de minirok verbieden,dat kan immers aanstootgevend gedrag stimmuleren
die hele MeToo#campagne deed er ook al geen goed aan. echte slachtoffers van verkrachting en vrouwenhandel moeten geholpen worden maar door alles op een hoop te gooien bewijs je deze geen dienst,mee integendeel
brombeerzuid
8 februari 2019, 21:27
Tsja een vrouwelijke burgemeester.
Die een saunaclub in haar gemeente heeft.
Komt het feminisme in haar op, zoekend naar een reden.
Een reden om deze oh zo poel des verderfs te kunnen sluiten.
Oh vrouwenhandel, niet bewezen, witwassen of connectie met een criminele organisatie, shit ook niet!
Drugs, he een paar kruimels gevonden, yes ze kan trots erop zijn.
Een reden om yy te sluiten, nee de rechtbank draait het terug, geen reden.
Dan maar bij haar vriendjes de rvs, wat uithuilen.
Joepie gelukt, kan yy een jaar sluiten, voor een paar kruimels.
Dvp's een uitkering beloven, laat mij niet lachen, zo trots is ze al die arme meiden uit de prostitutie gehaald.
Nee, kunnen niet allemaal in een nieuwe club terecht, in een achterkamer gaan ze werken, net zoals de politiek het doet, achterkamer politiek.
Bah bah, gaat ze morgen ook in de veldstraat kijken.
Daar grote kans op dat u daar ook enkele zaken kunt sluiten.
Ben geen yy fan,maar deze sluiting is op persoonlijke titel!
sofaking
8 februari 2019, 21:28
Of misschien heeft ze haar eigen ventje betrapt nadat die een bezoek aan YY had gebracht en is ze daarom zo razend.
Jooploop
8 februari 2019, 21:47
Of misschien heeft ze haar eigen ventje betrapt nadat die een bezoek aan YY had gebracht en is ze daarom zo razend.
ik Denk dat jij gelijk hebt vind het niet gek alsje Mv donders thuis hebt zitten
@j
8 februari 2019, 22:30
De Nederlandse staat is te ver gegaan. Dat dit zo maar wordt geaccepteerd, is zielig. Wat een kutland, met een bijbehorend kutvolk.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190208/8bec67ceadb9333c6a42e6c9279a411d.gif
phoenix
8 februari 2019, 23:23
jongens waar waren jullie toen de hardebollenstraat in utrecht werd gesloten, daar waren geen overtredingen te vinden....en toch was er een bestuurlijk gaatje gevonden om ook daar de deur dicht te doen.., eigenaar zandpad was ook eigenaar pande hardebollen....dit gaat niet meer over rechtvaardigheid , dit is allang geen rechtstaat meer waarin we leven, de man, peda-er die toen burgemeester was kreeg daarna een functie als bobo bij de commissie mensenhandel en co. waar nu dat vreselijke mens Corinne Dettmeijer werkt.
..ik was geen fan van Baudet maar heb je hem wel eens bij Jinek zien zitten toen het ging over prostitutie en er een vreselijke extreme feministe uit de V.S was ingehuurd...alleen mensenhandel keurde hij af...zijn maatje die advocaat is al net zo liberaal...
Partycrasher
9 februari 2019, 03:12
Dit schept een precedent. En niet zomaar eentje. Als YinYang echt niet open mag gaan op 25 februari, legt dat een hele zware last op elk etablissement en op elk evenement in Nederland.
aphrodisias
9 februari 2019, 09:27
Zeer triest!! voor een paar kruimeltjes rommel een tent voor een jaar sluiten!!
Laat ze eens een inval doen op een basis school of middelbare school of andere scholen gemeenschap met een drugshond, ik denk dat ze daar meer zal vinden en ik denk dat die scholen dan niet voor een jaar gesloten zal worden......
rob45
9 februari 2019, 09:39
Laat ze eens een inval doen op een basis school of middelbare school of andere scholen gemeenschap met een drugshond, ik denk dat ze daar meer zal vinden en ik denk dat die scholen dan niet voor een jaar gesloten zal worden......Nog sterker ..ze doen het zelf ook gebruiken !
De toiletten in het Europees parlement stonden jaren geleden al stijf van de coke wat zichtbaar was gemaakt met een chemisch middel.Sluiten die handel !
Zelf een sexgelegenheid bezoeken zijn ze overigens ook niet vies van.
Het zijn net mensen .....[emoji848]
Eddy_V
9 februari 2019, 11:37
Laat ze eens een inval doen op een basis school of middelbare school of andere scholen gemeenschap met een drugshond, ik denk dat ze daar meer zal vinden en ik denk dat die scholen dan niet voor een jaar gesloten zal worden......
Maar in die scholen zal het vooral in de lockers van de leerlingen liggen en niet in die van de schoolassistent, bij wijze van spreken.
Het ontslag van die medewerker heeft niet mogen baten, wat de sluiting wel extra waardeloos maakt.
De gevonden hoeveelheden waren overigens helaas wat meer dan sommige experts beschrijven als kruimels. Van de opbrengst zouden die experts menigmaal in een huurauto naar de clubs kunnen rijden. Bij wijze van spreken.
RIKLAVERGE
9 februari 2019, 12:39
Men vergeet toch één klein detail.
In SS huren de dames in de omgeving appartementen, kamers, studio’s, gaan naar de lokale winkels om inkopen te doen. Ik hoor van dames, 1 appartemeent volledig uitgerust, 3 slaapkamers = ± 400 euro per dame per maand. Dat is voor de huisbaas 1200 euro/maand. De dames winkelen, voor hun ontbijt, sigaretten, cosmetica, … tot de toilet papier, dat doen zij in de plaatselijke winkels. Ze hebben contact met de bevolking. Deze zien dan die dames ook anders. Hoogstwaarschijnlijk krijgt SS toch een zekere steun van de lokale bevolking, zij vinden er ook hun profijt aan het bestaan van SS.
In YY worden de meeste dames gelogeerd in gezamenlijke kamers, eigendom van YY. De naftstation aan de overkant van de straat verkoopt veel snoep en sigaretten. De plaatselijke bevolking ziet er geen voordeel aan YY, wel soms nachtlawaai, kleine stoornis. YY is niet populair bij de plaatselijke bevolking. De mensen die voor YY werken zijn in de over grote meerderheid ook afkomstig van Oost-Europa! YY staat er allen voor, betaalt zoals iedere bedrijf belastingen, iedereen vindt dat normaal. Dat is het ook.
John mc Snek
9 februari 2019, 13:05
Wat een onzin. De dames van YY geven in de outlet in Roermond al meer uit per maand dan dat je hier nu opsomt.
Daarnaast is het grootste deel van het Yy personeel gewoon Nederlands
rob45
9 februari 2019, 13:20
Wat een onzin. De dames van YY geven in de outlet in Roermond al meer uit per maand dan dat je hier nu opsomt.
Daarnaast is het grootste deel van het Yy personeel gewoon Nederlands
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkZie je nou dat het een nette club is....[emoji2]
pietpotent44
9 februari 2019, 14:08
Maar in die scholen zal het vooral in de lockers van de leerlingen liggen en niet in die van de schoolassistent, bij wijze van spreken.
De gevonden hoeveelheden waren overigens helaas wat meer dan sommige experts beschrijven als kruimels. Van de opbrengst zouden die experts menigmaal in een huurauto naar de clubs kunnen rijden. Bij wijze van spreken.
Dat denk ik niet.
Je mag gerust van kruimels spreken. Of beter: gebruikershoeveelheden. Het vreemde is wel dat in de juridische wereld de grens voor eigen gebruik of handel ligt op een halve gram! Ofwel, zelfs bij de geringste hoeveelheid valt het formeel al onder drugshandel. Dat is geen keiharde wet, maar gebaseerd op jurispredentie.
Het is ook niet zo dat ze de drugs in 1 locker hebben gevonden, maar op 5 verschillende plekken (6 als je de parkeerplaats meerekent).
De harddrugs coke is gevonden op verschillende plekken:
2 dvp's, en 1 personeelslid (masseur 1,1g). En ook nog (vreemd genoeg) in de bar en in een peeskamer. Samen 2,5g.
Meeste gevonden was in de locker van een klant: 16 xtc pillen (4,5g samen). Waarde van deze 16 pillen is zon 100-150e.
Waarde van die 2,5g coke is samen ook zoiets: 100-150e.
Er was ook nog 4,5g softdrugs gevonden (waarschijnlijk wiet of hasj). Waarde hiervan is nog geen 50e.
Ik ben (gelukkig) geen drugs expert, maar heb uit verschillende documentaires begrepen dat een productie van zon 1000 (xtc)pillen nog als een kleine productie wordt gezien. En dat een beetje productie al ruim over de 10.000 gaat. Dus 16 pillen is nog steeds peanuts.
En mensen die in coke handelen, doen dat natuurlijk ook niet met 1 of 2 gram.
Het is dan ook niet voor niks dat de rechtbank yy in het gelijk had gesteld. Maar de Raad van State vond het blijkbaar een goed idee om zich toch maar achter burgemeester Rianne Donders te scharen.
Formeel is het onmogelijk voor yy om tegen besluit Raad van State in te gaan.
Heel misschien kunnen ze nog wat rekken, of wat uitstel krijgen. Een lobby bij de gemeente / burgemeester lijkt me kansloos.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar anders zal yy 25 feb. helaas toch dicht gaan.
Geile brabander
9 februari 2019, 14:59
Als ze dicht moeten dan moeten al de klanten van ying yang maar naar de burgemeester gaan.
rob45
9 februari 2019, 15:21
Als ze dicht moeten dan moeten al de klanten van ying yang maar naar de burgemeester gaan.Dan kan de burgemeester de klanten afwerken of bedoel je andersom ? [emoji848]
John mc Snek
9 februari 2019, 16:41
https://www.ad.nl/binnenland/burgemeester-halsema-situatie-rond-prostitutie-op-wallen-is-onhoudbaar~afe1324c/
“Burgemeester Halsema: situatie rond prostitutie op Wallen is onhoudbaar
De situatie rond prostitutie op de Wallen is niet houdbaar, zegt burgemeester Femke Halsema in een interview met Het Parool. 'Het etaleren van kwetsbare vrouwen is niet acceptabel.’”
Over een tijd hebben ze alles in NL de nek omgedraaid...
phoenix
9 februari 2019, 16:48
gek he je zou denken die toeristen worden aangepakt, maar het is de wereld op zijn kop...een hele vreemde logica die hier in dit land geld, omdat wij ons schamen en denken dat jullie je leven niet op orde hebben waarvoor weet ik niet???( een betutteling die nog niet met een economisch argument wordt ondersteund, maar wel gedacht)...alle toeristen die vernederen weg en de dames van plezier beschermen ..., nee jullie moeten weg ....een hele oude redenering die in de nederlandse staat en in de katholieke kerk al eeuwen lang wordt vol gehouden, want wij denken dat dit niet goed voor jullie is.
Brad Clitt
10 februari 2019, 13:53
In een eerste reactie op het vonnis van de RvS liet de burgemeester weten dat zorgvuldigheid boven snelheid zou gaan bij de uitvoering van haar besluit.
Daar heeft ze inderdaad 3 weken mee gewacht en de club dan ook nog ruim 2 weken extra de tijd gegeven om vanalles te regelen wat er te regelen valt.
Ik neem dus aan dat de juristen van de gemeente het groene licht hebben gegeven aan de burgemeester, anders zouden zij en de gemeente flink in hun hemd staan (en de RvS dito) mochten zij wederom teruggefloten worden.
Maar zoals eerder al gezegd, gewoon afwachten wat er de komende twee weken gebeurt. En indien er niets gebeurt dan is er maandagmorgen over twee weken in ieder geval méér duidelijk.
RIKLAVERGE
10 februari 2019, 15:24
Wat een onzin John mc Snek, jij doet een fixatie op de outlet van de dames in Roermond.
U bent niet de wijsheid gepersonifieerd. Eens dat iemand niet tot de wekelijkse schrijver hoort wordt hij hier afgesnauwd! En bij deze wekelijkse schrijver lopen er voor het ogenblik zeer veel gefrustreerde mensen.
De outlet van de dames in Roemond, hebben die van SS ook.
3 dames aan 400€/kamer voor 1 huisbaas = 1200€ die terug vloeit naar de bevolking
120 dames aan 400€/kamer voor de huisbazen = 48 000€ die terug vloeit naar de bevolking.
Niet alle huisbazen verhuren 3 kamers, voor 120 dames maakt dat meer dan 40 huisbazen, die allen een familie hebben, vrienden, kennissen. Die huisbazen kennen hun huurders, ze kunnen attesteren dat zij geen problemen mee hebben, ze vertellen dat ook door.
De dames die een huur betalen geven iets meer dan de “outlet” van John mc Snek. Zij komen ook veel meer in aanraking met de bevolking. De inwoners zien dus deze dames anders dan alleen een bende hoeren uit Mellick. Het worden gewone vriendelijke/neutrale klanten die regelmatig eten/drinken/sigaretten … komen kopen, niet enkel “outlet”, het zijn klanten waarmee zij af en toe een woord wisselen.
Zelfs de meest gelovige inwoner die zijn appartement/huis/kamer kan verhuren aan een zeer hoge prijs zal er 2 maal over nadenken om zijn burgemeester te volgen in zijn kruistocht.
De burgemeester in Roermond heeft in deze zaak geen oppositie, tenzij John mc Snek in Roermond leeft! De bevolking is redelijk onverschillig bij het verdwijnen van YY! De burgemeester kan er dan alleen maar een paar stemmen bij winnen.
Over het Nederlandse personeel, heb ik ook mijn twijfels. Het is waar dat de meeste leidinggevende personeel, chef-kok en meestal barman inclusief Nederlanders zijn. De meeste van de klein-werkers zijn misschien Nederlanders maar spreken allerzins niet de taal!
Eddy_V
10 februari 2019, 18:11
Zo te zien kent Riklaverge het verschil niet tussen uitgaven en de outlet van Roermond waardoor zijn gepikeerde reactie nogal koddig overkomt :)
Ach ja, vergissen is menselijk.
Ik zou zeggen Google eens op “Outlet Roermond”
Dat alle dames daar hun geld uitgeven is denkelijk wat overdreven maar er zal best geshopped worden op de vrije dagen.
Rik zou daarentegen wel eens gelijk kunnen hebben dat de winkels in Vaals relatief meer baat hebben bij de inkomsten van de dames die bij SS werken en overnachten of in de omgeving van Vaals overnachten dan de middenstand van Roermond.
Maar laten we wel wezen... ca 50-75 dames als winkelend publiek valt natuurlijk in niet bij de vele toeristen in Vaals en bij de duizenden bezoekers aan de outlet.
rmjhexe
10 februari 2019, 23:02
Kan de gemeente yy niet gewoon onteigenen en er een prachtig asielzoekers centrum van maken, lijkt me een goede optie
Eddy_V
10 februari 2019, 23:09
Kan de gemeente yy niet gewoon onteigenen en er een prachtig asielzoekers centrum van maken, lijkt me een goede optie
AZC zit er al naast, in het oude Fransiscaner klooster.
Of is dat alweer gesloten wegens overlast van drugsgebruikers? Dat zal BC wel weten te vertellen..?
deket
11 februari 2019, 00:58
dat de personeelsleden van YY al dan niet Nederlanders zijn vind ik niet relevant. Indien ze 'buitenlanders'zijn vind ik het even erg dat ze hun baan verliesen
in de uikering verliest de staat en de economie. de overheid moet de uitkeringen betalen en hun koopkracht gaat verminderen
phoenix
11 februari 2019, 01:09
We leven in een tijd waarin mensen niet willen zien dat ze behoeftes hebben die lijken op dieren... alles moet daarvoor wijken , met de rechtvaardiging van mensenhandel, terwijl we zonder enige schroom de winkel binnen stappen en een telefoon kopen waarvoor mensen in China zich kapot werken en zich desnoods door niet meer weten waarvoor ze leven zichzelf dood maken ... , kledingindustrie en kleding handelen net zo goed...werken voor een hongerloon en wij hier dure kleding kopen...geen burgemeester die zich daar druk om maakt..., er zit een heel naar dingetje achter...in WO2 wist ook niemand dat de joden werden vergast... dat mocht ook niemand weten en ja nu willen we het liever niet weten...stel je toch eens voor dat jou lustbeleving plots de beleving is van een slavendrijver.... die wacht tot zijn nieuwst iPhone wordt verscheept. ................. heel raar, terwijl er toch heel veel dames zijn die hun geld moeten afgeven en de vrouwen die daar tegen strijden terecht strijden, en waarschijnlijk net zoveel dames in de prostitutie hun verdiende geld in hun zak steken.... we weten het niet...ook de politie weet het niet... en toch moeten dei dames en heren die willen seksen voor geld bloeden... en dit al eeuwen lang.....het is nog steeds legaal, maar wat is eigenlijk legaal in Nederland? voor de wet, maar niet voor de mening van de ander...die het regelmatig verwerpelijk vindt en waarom ???????????????? je koopt geen seks... nee je koopt ene huis voor een mooie vrouw en mag haar dan neuken 1 keer inde week...en als ze zelf verdiend dan moet je het verdienen ... want zij heeft de sleutel van het gat, niet jij... en dat noemen ze dan gelijkheid....
FCUK
11 februari 2019, 01:31
Een vraag voor een juridische ijsbeer: mochten de medewerkers contracten voor bepaalde of onbepaalde tijd hebben en dus geen nul uren contracten, is YY in dit geval ook een transitie vergoeding verschuldigd? Ze gaan immers niet failliet (op de dag dat ze sluiten) dus je zou zeggen dat ze de arbeidsovereenkomsten niet nakomen en dus wel transitie vergoeding moeten betalen.
pietpotent44
11 februari 2019, 06:27
Een vraag voor een juridische ijsbeer: mochten de medewerkers contracten voor bepaalde of onbepaalde tijd hebben en dus geen nul uren contracten, is YY in dit geval ook een transitie vergoeding verschuldigd? Ze gaan immers niet failliet (op de dag dat ze sluiten) dus je zou zeggen dat ze de arbeidsovereenkomsten niet nakomen en dus wel transitie vergoeding moeten betalen.
Ja, voor werknemers die 2 jaar of langer in dienst zijn zou dat wel moeten wanneer het bedrijf achter yy ermee stopt, en daarmee het personeel ontslagen wordt. Geldt overigens ook voor mensen met een 0 uren contract, maar dan wordt de hoogte vd transitie / ontslag vergoeding anders berekend (bijv. adhv gemiddeld aantal gewerkte uren in een bepaalde periode). Tenzij yy failliet wordt verklaart, maar dat zou vreemd zijn want yy draait goed.
Wanneer yy niet failliet gaat, en officieel ook niet met de onderneming stopt (met de intentie om na een jaar weer verder te gaan) moeten de werknemers wel door worden betaald. Daarom vermoed ik dat het gros van de werknemers (zoniet alle werknemers) een 0 uren contract heeft.
En wellicht dat er ook zzp'ers rondlopen. Die krijgen uiteraard geen transitievergoeding.
FCUK
11 februari 2019, 20:55
Ja, voor werknemers die 2 jaar of langer in dienst zijn zou dat wel moeten wanneer het bedrijf achter yy ermee stopt, en daarmee het personeel ontslagen wordt. Geldt overigens ook voor mensen met een 0 uren contract, maar dan wordt de hoogte vd transitie / ontslag vergoeding anders berekend (bijv. adhv gemiddeld aantal gewerkte uren in een bepaalde periode). Tenzij yy failliet wordt verklaart, maar dat zou vreemd zijn want yy draait goed.
Wanneer yy niet failliet gaat, en officieel ook niet met de onderneming stopt (met de intentie om na een jaar weer verder te gaan) moeten de werknemers wel door worden betaald. Daarom vermoed ik dat het gros van de werknemers (zoniet alle werknemers) een 0 uren contract heeft.
En wellicht dat er ook zzp'ers rondlopen. Die krijgen uiteraard geen transitievergoeding.
Bedankt Pietpotent44 voor de uitleg, volgens mij werken de meesten in YY en ook in SS met een nul uren contract, dus gewoon niet oproepen en het contract uit laten lopen is waarschijnlijk de gedachte om makkelijk van de mensen af te komen.
hvdk52
11 februari 2019, 21:43
Ik heb het al eerder aangekaart.Achter de facade van YY zitten een aantal B.V.'s en stichtingen.Ik vermoed dat het personeel in dienst is bij een aparte B.V.,het is dan zeer gemakkelijk om deze B.V. te laten springen daar er geen inkomsten meer zijn en dan houdt het op om nog wat te claimen.Ik heb de indruk dat het bedrijftechnisch gezien gewoon goed in elkaar zit zodat het risico gespreid is.
Nulnulzeseneenhalf
12 februari 2019, 00:49
Ik heb het al eerder aangekaart.Achter de facade van YY zitten een aantal B.V.'s en stichtingen.Ik vermoed dat het personeel in dienst is bij een aparte B.V.,het is dan zeer gemakkelijk om deze B.V. te laten springen daar er geen inkomsten meer zijn en dan houdt het op om nog wat te claimen.Ik heb de indruk dat het bedrijftechnisch gezien gewoon goed in elkaar zit zodat het risico gespreid is.
Volgens mij zijn 0-uren contracten wettelijk verboden.
Ooit eens geleerd, 1 BV is geen BV. Het is vrij normaal om als bedrijf meerdere BV’s te hebben. En de verschillende onderdelen, bijvoorbeeld personeel, in verschillende BV’s te hebben. Wettelijk of juridisch ook niks mis mee. Misschien minder netjes tegenover personeel.
PNM
12 februari 2019, 01:11
Volgens mij zijn 0-uren contracten wettelijk verboden.*
0 uur contracten zijn zeker wel toegestaan.
Ze noemen dit ook "arbeidsovereenkomst op oproepbasis"
Als werknemer ben je toch ook niet verplicht te tekenen.
Wel is het zo dat 0 uren werknemers beschermd zijn als men onafgebroken wekelijks een x aantal uur maakt. Maar wat daar precies voor geregeld is weet ik niet precies.
Feit blijft helaas dat het zeer waarschijnlijk is dat de club dichtgaat.
De tijd zal het leren hoe het gaat aflopen. Het zal hoe dan ook nog wel een staartje krijgen. Ben benieuwd donderdag.
mentholbear
12 februari 2019, 11:18
het is nog steeds legaal, maar wat is eigenlijk legaal in Nederland? voor de wet, maar niet voor de mening van de ander...die het regelmatig verwerpelijk vindt en waarom ???????????????? je koopt geen seks... nee je koopt ene huis voor een mooie vrouw en mag haar dan neuken 1 keer inde week...en als ze zelf verdiend dan moet je het verdienen ... want zij heeft de sleutel van het gat, niet jij... en dat noemen ze dan gelijkheid....
Ja man, met het bestaan van dergelijke establishmenten verliest zijn haar monopolie positie.
En ik maar denken dat er in Nederland een open en vrije markt was... :hammer:
Smouse
12 februari 2019, 19:10
Dit schept een precedent. En niet zomaar eentje. Als YinYang echt niet open mag gaan op 25 februari, legt dat een hele zware last op elk etablissement en op elk evenement in Nederland.
Zekers, kunnen ze de meeste penitiare inrichtingen en diverse klinieken binnenkort ook sluiten :hammer:
See ga Smouse
Partycrasher
12 februari 2019, 20:20
Zekers, kunnen ze de meeste penitiare inrichtingen en diverse klinieken binnenkort ook sluiten :hammer:
Dat klopt helemaal. YinYang hoeft zijn advocaat alleen maar de opdracht te geven om de Nederlandse staat voortaan te houden aan het precedent dat die zelf geschapen heeft. Eens kijken wat de eeuwenlang misdaden tegen de mensheid plegende Nederlandse staat dan gaat doen.
Spuitgast
15 februari 2019, 10:15
Zware avond voor BM Roermond. Bericht te lezen op Limburger.nl
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
The Joker
15 februari 2019, 10:59
Zo zie je hoe autoritair het opperhoofd van Roermond tekeer gaat in de raadzaal...
https://www.1limburg.nl/video-harde-clash-tussen-burgemeester-en-jos-van-rey
Brad Clitt
15 februari 2019, 11:09
Iemand nog iets gehoord van de voorgenomen gang naar de rechtbank die de club deze week zou doen?
pret
15 februari 2019, 11:58
Iemand nog iets gehoord van de voorgenomen gang naar de rechtbank die de club deze week zou doen?
Dat kan alleen nog in het sprookjesbos.
pret
15 februari 2019, 13:14
Zo zie je hoe autoritair het opperhoofd van Roermond tekeer gaat in de raadzaal...
Uit de gedeelte blijkt overduidelijk wat voor een verborgen dictatuur NL wel niet is.
John mc Snek
15 februari 2019, 14:47
Dat kan alleen nog in het sprookjesbos.
Met de burgemeester als de grote boze wolf?
blof
15 februari 2019, 16:21
Democratie????
Nee, we leven onder kapitalisme. gecamoufleerd als democratie. Waar regeringen belangen van rijken behartigd en niet van de stemmende volk.
manke nelis
15 februari 2019, 17:01
In Belgie bij ons zijn ze ook tegen prostitutie enz. Het resultaat is dat ze een Dutroux hebben gecreëerd. om trots op te zijn. Niets voor niets dat Trump ons Hellhole noemt
Willem2
15 februari 2019, 21:08
Dus als je tegen p6 bent ben je voor pedofielen?????
Dat staat er niet. Lees nog eens wat de belg manke nelis heeft geschreven.
Ik haal in ieder geal jouw opmerking tzt weg want ik heb geen zin in deze verbinding pedo==>ijsberenforum ;)
John mc Snek
15 februari 2019, 21:16
Lees zelf nog eens goed...
Das heeft gelijk in de zin dat het wel of niet aanwezig zijn van p6 echt geen ene hol met Dutroux te maken heeft.
En Trump heeft een andere reden om België zo te noemen , dacht je echt dat hij weet who the fuck Dutroux is?
Maar gezien de associatie, vegen inderdaad
pietpotent44
15 februari 2019, 21:48
Inderdaad. Het zou je vrouw maar zijn. Wat een kenau. Ik zou er nog niet op willen al zou ik geld toe krijgen.
phoenix
15 februari 2019, 21:55
nu snap ik ook waarom yin yang dicht moet en wat deze mevrouw daar doet is haar zin doordrijven....
Das
15 februari 2019, 22:02
Dat staat er niet. Lees nog eens wat de belg manke nelis heeft geschreven.
Ik haal in ieder geal jouw opmerking tzt weg want ik heb geen zin in deze verbinding pedo==>ijsberenforum ;)
Je hebt gekijk Willem2.
Maar manke nelis zijn opmerking ook.
Ze is trouwens niet juist want in Belgie hebben ze meerder rosse buurten waar p6 wordt gedoogt!
sofaking
15 februari 2019, 22:30
Prostitutie is legaal in België, alleen mag er geen derde partij zijn die er gewin aan heeft. Dat maakt het in de praktijk onmogelijk om het beroep uit te oefenen, want de DVP's mogen geen kamers huren, advertenties plaatsen enz... aangezien een ander dan inkomsten zou krijgen uit de uitvoering van het beroep. Daarom is er een gedoogbeleid. Privéhuizen, rendez-vous hotelletjes, RL bars, advertenties. Ze zijn er allemaal en worden geen strobreed in de weg gelegd, maar de overheid kan elk van hen zomaar sluiten indien er een vermoeden van misbruik zou zijn.
Maar elke Belg ( of buitenlander) die er zin in heeft kan hier dus zonder enig probleem een betaalde wip maken. Ja de goegemeente ziet hoerenlopers niet bepaald als rolmodellen, dus alles moet wel discreet en geheim blijven. Maar het is zeker niet zo onbereikbaar als manke nelis het voorstelt.
Edit : Het is al enkele jaren geleden, maar ik las ooit dat de krant "Het Laatste Nieuws" (populairste krant in Vlaanderen) om de zoveel jaar boetes opgelegd kreeg voor het publiceren van paysex advertenties. Maar die boetes wogen blijkbaar niet op tegen de inkomsten van de advertenties, dus gaan ze gewoon door. This is Belgium.
The Joker
16 februari 2019, 00:39
Ook vandaag was het weer business as usual, hoewel er wel erg veel mannen waren die natuurlijk dachten nog snel ene keertje te genieten van al het moois in Roermond.
Mocht YY nog een konijn uit de hoge hoed weten te toveren om de sluiting te voorkomen/uit te stellen, zal daar dan toch binnen 1 week over gecommuniceerd moeten gaan worden.
Hopelijk komt er nog een volgende mooie zomer aan...
rolo
16 februari 2019, 10:48
Heb net dat filmpje bekeken van de raadsvergadering en de moed zakt me in de schoenen. Als de burgemeesteresse haar gewicht in de strijd gooit gaat ze als een olifant door de porceleinkast vol op ramkoers.
We moeten maar naar dat programma ´KASSA´ met die kenau van Ivonne Ratzenberger? of zoiets. Ik offer me wel op voor een filmpje om te laten zien wat voor een ultieme inspanning de dvp´s leveren en hoe belangrijk de maatschappelijke functie hiervan is om mij van de gewone straat te houden. Ja, dat is het; landsbelang om ons perverselingen van de straat te houden. Nu nog de juiste rechtsgang zoeken.
Gisteren was het HET toppic van de dag, vele meningen enz. Meest zinvolle opmerking was van een relatief nieuwe beer die de beslissing om het sluitingsbevel uit te voeren een besluit op besluit noemde, al dan niet vanwege het tijdsverloop en de verbeterde houding van de club, en wellicht dat er zodoende een nieuw publiekrechtelijk rechtsgevolg ontstaat en er weer bezwaar/beroep op mogelijk is?
In de tussentijd oefen ik maar weer de mastrubatie kunsten uit mijn jeugd, maar dat is toch een stapje terug helaas.
schoolmeester
16 februari 2019, 11:42
Ik heb het filmpje net ook bekeken, wat een kenau !
Deze burgemeester met de omvang van een nijlpaard is volgens mij gewoon JALOERS op alle mooie dames die er in Yin Yang rondlopen.
Groet, schoolmeester.
molaar
16 februari 2019, 12:11
Je moet wel een kenau zijn om die eikel van Jos van Rey stil te krijgen
schoolmeester
16 februari 2019, 12:19
Inderdaad, Jos van Rey is een eikel en supercorrupt.
Groet, schoolmeester.
Nulnulzeseneenhalf
16 februari 2019, 12:32
Je moet wel een kenau zijn om die eikel van Jos van Rey stil te krijgen
Inderdaad, Jos van Rey is een eikel en supercorrupt.
Groet, schoolmeester.
Jos van Rey heeft ontzettend veel gedaan in zijn tijd als wethouder voor de gemeente Roermond. Hij “vergat” daarbij af en toe dat als je het openbaar bestuur vertegenwoordigt dat er dan regels zijn. Hij heeft net “iets” te veel laten doen door zijn vriend.
Er zijn dus ook a verschillende uitspraken dat hij corrupt is, maar zoals het een gied recht is in ons rechtssysteem, vraag maar aan Megaboob, mag je in hoger beroep gaan. En is er tot die tijd nog niks definitief.
Daarnaast is het filmpje door Jos van Rey zelf gepost, dat is in deze toch niet echt subjectief te noemen. En heeft volgens mij ook weinig te maken met het onderhavige onderwerp. En gezien de perikelen waar Roermond in zat is er misschien wel expres gekozen voor een burgemeester die klappen durft uit te delen.
sofaking
16 februari 2019, 14:36
.... En gezien de perikelen waar Roermond in zat is er misschien wel expres gekozen voor een burgemeester die klappen durft uit te delen.
Ik ken de toestand van Roermond niet, maar als er dan zulke ernstige perikelen zijn die een doortastende burgemeester noodzaken, dan vraag ik me af waarom die burgemeester zich vastbijt in een non-probleem als de aanwezigheid ven een luxe-bordeel dat bij mijn weten geen enkele overlast met zich meebrengt. En waarom ze haar tijd en resources niet besteedt om de "ernstige perikelen" op te lossen.
Als YY kopje onder zou gaan als gevolg van dit jaar zonder inkomsten moet er wel iets in de plaats komen. Misschien wordt alles veel duidelijker als de kandidaat opvolgers zich kenbaar maken.
rob45
16 februari 2019, 14:53
Als YY kopje onder zou gaan als gevolg van dit jaar zonder inkomsten moet er wel iets in de plaats komen. Misschien wordt alles veel duidelijker als de kandidaat opvolgers zich kenbaar maken.
Kandidaat opvolgers van het personeel misschien..die gaan geen vol jaar zonder werk zitten.De eigenaren zullen wel balen van de derving maar geen boterham er minder door eten.Waarschijnlijk verbouwen ze weer wat in de tussentijd..allemaal aftrekbaar.
Das
16 februari 2019, 16:53
Waarschijnlijk verbouwen ze weer wat in de tussentijd..allemaal aftrekbaar.
Eindelijk geen gladde vloer meer:freu:
Nulnulzeseneenhalf
16 februari 2019, 21:16
Kandidaat opvolgers van het personeel misschien..die gaan geen vol jaar zonder werk zitten.De eigenaren zullen wel balen van de derving maar geen boterham er minder door eten.Waarschijnlijk verbouwen ze weer wat in de tussentijd..allemaal aftrekbaar.
Eindelijk geen gladde vloer meer:freu:
Dit zijn niet de enigste opmerkingen, maar ik had geen zin om ze allemaal te zoeken.
Ik probeer het even duidelijk uit te leggen.
https://www.burgemeesters.nl/bevoegdheden/opiumwet
In het geval dat de burgemeester de zogenoemde wet Damocles toepast, dan sluit hij, of zij, een pand, of gedeelte ervan, voor een bepaalde tijd. Tijd te bepalen door de burgemeester afhankelijk van de zwaarte van het delict en het gebruik van het gebouw. Soms wordt ook maar een gedeelte van een gebouw afgesloten. Denk bijvoorbeeld aan een flat in een appartementengebouw of een unit in een groot verzamelgebouw op een industrieterrein.
Als een gebouw dus wordt afgesloten, dan mag, voor de duur van de sluiting, dus NIEMAND in dat gebouw. De schoonmaakster niet om 1 keer per maand de boel een grote beurt te geven zodat de boel niet vervuilt. De meteropnemer niet om de meterstanden op te nemen. De glazenier niet om een nieuwe ruit te plaatsen als de plaatselijke straatschoffies er een stoeptegel door hebben gegooid. Je moet maar van buitenaf een plank tegen het kozijn spijkeren. De ongedierte bestrijder niet om de ratten en de muizen aan te pakken die de boel over nemen. Maar dus ook niet de aannemer die eventjes een nieuwe vloer moet leggen omdat de boel toch tijdelijk niet gebruikt wordt.
Niemand mag het gebouw betreden. Op straffe van een dwangsom.
Stel dat YY per 25-2 dicht gaat en ze besluiten om per 1-3-2020 weer open te gaan, en waarom niet, genoeg clubs die weer heropend zijn, dan hebben ze van 25-2 tot en met 29-2 volgend jaar om de boel op te ruimen en weer bedrijfsklaar te maken. Ze kunnen er natuurlijk ook meer tijd voor uit trekken.
sofaking
16 februari 2019, 21:29
Als een gebouw dus wordt afgesloten, dan mag, voor de duur van de sluiting, dus NIEMAND in dat gebouw. De schoonmaakster niet om 1 keer per maand de boel een grote beurt te geven zodat de boel niet vervuilt. De meteropnemer niet om de meterstanden op te nemen. De glazenier niet om een nieuwe ruit te plaatsen als de plaatselijke straatschoffies er een stoeptegel door hebben gegooid. Je moet maar van buitenaf een plank tegen het kozijn spijkeren. De ongedierte bestrijder niet om de ratten en de muizen aan te pakken die de boel over nemen. Maar dus ook niet de aannemer die eventjes een nieuwe vloer moet leggen omdat de boel toch tijdelijk niet gebruikt wordt.
Niemand mag het gebouw betreden. Op straffe van een dwangsom.
Welke gatachterlijke cretinus bedenkt zo'n wet, en krijgt die er nog door ook. :eek:
Das
16 februari 2019, 21:45
Welke gatachterlijke cretinus bedenkt zo'n wet, en krijgt die er nog door ook. :eek:
Ik heb al gezien dat ze gezinswoning in nederland verzegeld hebben wegens drugsvondst!
Een half jaar plakte er een blauwe politie stickers op de deur en op de rolluiken!
De bewoners hadden een caravan gehuurd of geleend om die tijd te overbruggen.
pietpotent44
16 februari 2019, 21:52
Ik heb vandaag van een (Roemeense) dame in yy (zal haar naam niet noemen) gehoord dat er afgelopen dinsdag een rechtszaak over de sluiting zou zijn geweest, en dat yy die gewonnen zou hebben, en daarom open zou mogen blijven. Dat had ze van de eigenaar van yy gehoord.
Maar persoonlijk denk ik dat dit een broodje aap verhaal is.
Ik heb dan ook geen uitspraak kunnen vinden over die vermeende zaak.
Wat wel waar is, is dat vorige week de zeden politie is langs geweest, en dat ze aan meiden zelfs een brief over het leger des heils hebben gegeven. Ze begrijpen gewoon helemaal niet wat er speelt in de club. En dat het overgrote deel dit uit vrije keuze doet, en ook geen 'gewone' baan wil. En ook geen leger des heils. Maar gewoon verder werken in een club.
pret
16 februari 2019, 22:50
Uiteraard is het een broodje aap verhaal. Het is definitief game over voor YY helaas.
brombeerzuid
16 februari 2019, 23:03
De vraag is waar gaan de dames naar toe en belangrijker waar gaat het vaste yy volk nu naar toe.
De eerste verplaatsing heb ik al gemerkt.
Positief en negatief:confused:
rob45
16 februari 2019, 23:29
Luxueuze priveclub te koop gelegen nabij Roermond.Goed beveiligd met ramen die dichtgetimmerd zijn met planken met blauwe politiestickers er op.
Per 26-2-2020 in gebruik te nemen.
U kunt contact opnemen met Mr Holtor van de ijsberenkrant voor meer informatie.
Kuronja
16 februari 2019, 23:32
Ik was van plan nar yy morgen te gaan, maar wet niet is dat een goede idee door de huidige situatie? Of veel naar ss te gaan, maar daar ben ik nog noit geweest?
sofaking
16 februari 2019, 23:43
Badslippers heeft nu een jaar de tijd om zijn project to concretiseren.
pietpotent44
17 februari 2019, 13:42
Uiteraard is het een broodje aap verhaal. Het is definitief game over voor YY helaas.
Inderdaad. Maar het viel me wel op dat nog steeds zoveel meiden blijven denken dat YY open blijft ('want dat heeft de eigenaar gezegd' of 'dat heb uit uit goede bronnen gehoord' zonder zelf verder kritisch na te denken). En ook maar blijven afwachten wat er gebeurt. Zonder een plan B voor zichzelf te bedenken.
Ik vind dat wel uiterst naief eerlijk gezegd. Dat hopen we allemaal, maar gezond verstand (en de RvS) zegt toch echt iets anders. Ik heb ook geen hoop meer op een wonder via een andere (juridische) weg.
De 25e gaat de boel gewoon op slot. Helaas pindakaas.
seksenfun
17 februari 2019, 21:21
Hoe is het gesteld met die andere club van YY? YY heeft op een moment toch eens een tweede YY geopend. Bestaat dat nog? Gaat dat terug open? Ik ken alleen de naam niet meer :smoke:.
sofaking
17 februari 2019, 21:37
Hoe is het gesteld met die andere club van YY? YY heeft op een moment toch eens een tweede YY geopend. Bestaat dat nog? Gaat dat terug open? Ik ken alleen de naam niet meer :smoke:.
Als je Za Zen bedoelt, die is al heel lang dicht.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16537-zazen-gesloten
seksenfun
17 februari 2019, 21:49
Ja, klopt, die bedoel ik. Nu je het zegt. Dicht, ja o.k., dat weet ik maar ik bedoelde eigenlijk of dat daar nog allemaal onaangeroerd staat en dus direct opnieuw open kan? Of is dat verkocht :smoke:?
sofaking
17 februari 2019, 22:04
Ja, klopt, die bedoel ik. Nu je het zegt. Dicht, ja o.k., dat weet ik maar ik bedoelde eigenlijk of dat daar nog allemaal onaangeroerd staat en dus direct opnieuw open kan? Of is dat verkocht :smoke:?
Even googelen op het adres en je weet alles indien je ambtenarenspraak verstaat. Ik niet dus, maar het lijkt erop dat het geen sexclub mee is.
Het bestemmingsplan heeft betrekking op de locatie van de voormalige seksinrichting aan de Bosserheide 53, 5855 EB in Well. De bestemming van dit perceel is nu ‘Cultuur en Ontspanning – seksinrichting. De bestemming wordt in het nieuwe bestemmingsplan ‘Bedrijf’ ten behoeve van de vestiging van een bedrijf met een bedrijfswoning binnen de bestaande bebouwing.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2016-25544.html
manke nelis
17 februari 2019, 22:06
vandaag bezoek gebracht. Parking stond helemaal vol. Op de vraag of het ging sluiten werd de vraag weggelachen. Werd ook destijds gedaan toen ik vroeg of de inkomprijs zou stijgen. Dus maandag denk ik game over. Volgens mij spelen er achter de schermen andere redenen voor sluiting
Kan niet geloven dat het volgende week al mijn laatste avondmaal is. Wie van mijn 12 apostelen komt er mee met de heer het brood breken en de wijn zuipen. :-)
Ps; Maria Magdalena komt strippen en Frans Bauer komt een liedje zingen...
Eddy_V
18 februari 2019, 00:35
Even googelen op het adres en je weet alles indien je ambtenarenspraak verstaat. Ik niet dus, maar het lijkt erop dat het geen sexclub mee is.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2016-25544.html
Dat zit er op die locatie inderdaad helaas niet meer in. Was overigens geen eigendom maar een gehuurd pand en ook vrij kleinschalig met ca 6-7 kamers ofzo. Ik vond het in die tijd wel een geinig clubje.
seksenfun
18 februari 2019, 20:47
Ik versta duidelijk geen ambtenarentaal. Ook al lees ik het drie keer. Ik denk dat wij in België op dat vlak toch al heel wat verder staan :smoke:.
de duisburg spesjalist
18 februari 2019, 20:51
Ik versta duidelijk geen ambtenarentaal. Ook al lees ik het drie keer. Ik denk dat wij in België op dat vlak toch al heel wat verder staan :smoke:.
in belgië heeft de politie een varken als vervoer middel :biggrin:
blauwebeer
18 februari 2019, 20:54
Een zwaantje op een zwijntje … :freu:
Piet Plezier
18 februari 2019, 21:06
in België snappen ze wel meer niet
Maar dat is algemeen bekend natuurlijk
Willem2
18 februari 2019, 21:12
In België worden de teksten in drie talen aangeboden daardoor krijg je een vereenvoudiging :rolleyes:
Mooiejoke
19 februari 2019, 08:42
Ze moeten dicht en organiseren in maart toch een party..... wat voor spel wordt er gespeeld???
Das
19 februari 2019, 08:48
Party's zijn voor een gans jaar ingepland.
schoolmeester
19 februari 2019, 10:18
Ga er maar van uit dat die party in Maart niet doorgaat, of zouden er ijsberen zijn die nog steeds geloven dat YinYang open blijft ?
Groet, schoolmeester.
Artur
19 februari 2019, 15:02
Ga er maar van uit dat die party in Maart niet doorgaat, of zouden er ijsberen zijn die nog steeds geloven dat YinYang open blijft ?
Groet, schoolmeester.8 mei wordt natuurlijk wel gezellig, de liberation party!
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
bertje600
19 februari 2019, 15:19
Tegen een uitspraak van de Raad van State is geen beroep mogelijk en dus blijft de maatregel van de Burgermeester van Roermond staan.
Als men niet dichtgaat zoals verordend dan zal de sterke arm dit wel doen.
Politie onder leiding van de burgermeester zal ongetwijfeld haar gelijk willen halen.
Er zal die dag wel veel publiek zijn met natuurlijk ook de nodige pers die uitgebreid verslag zal gaan doen van
diegenen die uit het pand worden gehaald met het nodige fotomateriaal daarbij.
De Limburger voorop en ook een verslag in de Telegraaf.
sofaking
19 februari 2019, 16:57
Ze moeten dicht en organiseren in maart toch een party..... wat voor spel wordt er gespeeld???
Dat is gewoon Willem 2 die zich niet door defaitisme wil laten verlammen en zonder weifeling voort vecht voor de goede zaak en voor gerechtigheid.
Piet Plezier
19 februari 2019, 16:59
die deur dicht zondagavond
En over een maand praat er niemand meer over YY
Willem2
19 februari 2019, 17:07
die deur dicht zondagavond
En over een maand praat er niemand meer over YY
De deur dicht bij van Goch
en Piet Plezier bleef maar doorlullen erover :) ;)
Eddy_V
19 februari 2019, 17:09
Heeft wel geholpen :biggrin:
Piet Plezier
19 februari 2019, 17:23
dankzij mij zijn ze weer open
Dagen gepraat met Ulla
Maar dat zie ik voor YY nog niet gebeuren :biggrin:
Piet Plezier
19 februari 2019, 17:24
Heeft wel geholpen :biggrin:
inderdaad Eddy, het heeft even geduurd maar ze draaide weer naar 4 maanden
pietpotent44
19 februari 2019, 18:06
De party gaat wel door, maar alleen op het gemeentehuis. Met Rianne Donders voorop in de polonaise.
Eddy_V
19 februari 2019, 19:23
De party gaat wel door, maar alleen op het gemeentehuis. Met Rianne Donders voorop in de polonaise.
En de ijsberen achter haar aan die haar om de beurt in d’r r..t nemen ? :biggrin:
Ps ik bedank overigens voor de eer, ben niet zo’n carnavalsvierder
ipv polonaise ga ik liever in Romanaise of Bulgaraise
John mc Snek
19 februari 2019, 19:32
En de ijsberen achter haar aan die haar om de beurt in d’r r..t nemen ? :biggrin:
Allemaal in badjas naar het stadhuis mocht dat doorgaan ?
rob45
19 februari 2019, 19:34
En de ijsberen achter haar aan die haar om de beurt in d’r r..t nemen ? [emoji3]Ik denk dat Rianne hem eraf hakt....[emoji848][emoji41]
pret
19 februari 2019, 19:49
Nemen zit er niet in door te grote omvang. Eerder erin lopen waarvoor ik dank. :biggrin:
Brad Clitt
20 februari 2019, 17:42
Op voorhand dit, het is van horen zeggen, maar er schijnt toch een poging gedaan te worden om de sluiting tegen te houden of op z'n minst uit te stellen. Maar eigenlijk weten we nog niks, alleen dat er dan uiterlijk vrijdagmiddag iets bekend moet zijn ten faveure van de club.
Ik heb nog iets meer info hierover, maar het lijkt me beter om dit maar voor me te houden.
de duisburg spesjalist
20 februari 2019, 17:52
de sluiting is niet meer te voorkomen brad clitt
Jooploop
20 februari 2019, 18:33
een kat in het nauw maakt rare sprongen
Piet Plezier
20 februari 2019, 18:54
na vandaag nog 4 dagen
En de ongezelligste club van Nederland word voor 1 jaartje gesloten.
Kop op beertjes een jaar is sneller voorbij als je denkt
Volgend jaar 26 februari 2020 is iedereen weer welkom
Tropische_verrassing
20 februari 2019, 18:56
na vandaag nog 4 dagen
En de ongezelligste club van Nederland word voor 1 jaartje gesloten.
Kop op beertjes een jaar is sneller voorbij als je denkt
Volgend jaar 26 februari 2020 is iedereen weer welkom
Ik zie je dan wel op de YY re-opening party
Piet Plezier
20 februari 2019, 19:07
dat wel natuurlijk, gezellig.
deket
20 februari 2019, 19:09
Wacht toch allemaal af ipv al die speculaties en insinuaties en lees wat ik eerder schreef.
Btw, de soep wordt nooit zo heet opgegeten dan hij wordt opgediend
pietpotent44
20 februari 2019, 19:22
dat wel natuurlijk, gezellig.
Het is nog maar de vraag of YY ooit nog open gaat na de sluiting.
Zelfs de advocaat van yy geeft aan dat die kans klein is. Een jaar sluiten betekent in de praktijk vaak namelijk voor altijd sluiten.
Het verbaast me alleen wel dat yy nu nog steeds geen open kaart speelt. Ik denk dat ze daar goed aan zouden doen.
Maar misschien is het omdat ze nog steeds aan het bakkeleien zijn met de gemeente, actueel nieuws hierover:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190220_00093414/yin-yang-burgemeester-handelt-onrechtmatig
Er komt deze week dus nog wel een rechterlijke uitspraak. Of de burgemeester onrechtmatig gehandeld heeft of niet.
Uiterlijk a.s. vrijdag zal de uitkomst daarvan bekend zijn. Een laatste stuiptrekking?...
Tropische_verrassing
20 februari 2019, 19:37
Als het niet meer open gaat dan kunnen we altijd nog een yy reunie houden.
Hoe dan ook ik hoop dat het toch positief uitpakt voor ze.
Eddy_V
20 februari 2019, 21:18
Als het niet meer open gaat dan kunnen we altijd nog een yy reunie houden.
Ik zal dan het topic “live vanaf de parkeerplaats van YY” aanmaken zodat ijsberen en andere afkickers elkaar kunnen ontmoeten, steunen en troosten onder professionele begeleiding van Badslippers.
Wellicht dat er dan ook nog wat (ex)dvp’s als tippelaarsters kunnen opdraven ter verhoging van de feestvreugde !
Bluebear
20 februari 2019, 21:29
Ik zal dan het topic “live vanaf de parkeerplaats van YY” aanmaken zodat ijsberen en andere afkickers elkaar kunnen ontmoeten, steunen en troosten onder professionele begeleiding van Badslippers.
Wellicht dat er dan ook nog wat (ex)dvp’s als tippelaarsters kunnen opdraven ter verhoging van de feestvreugde !
Sex op de achterbank. Net zoals de vieze mannen op de parkeerplaats. Ok moi!!!! :biggrin:
Sjeufke
20 februari 2019, 21:35
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190220_00093414/yin-yang-burgemeester-handelt-onrechtmatig
Badslippers
20 februari 2019, 21:51
Sex op de achterbank.
Wel de goede auto nemen . . .
. . . Samen Klaarkomen Op De Achterbank
The Joker
20 februari 2019, 23:41
Zie hier een ander voorbeeld wat je ook kan overkomen als horeca gelegenheid.
Ook een makkelijke manier om van je concurrentie af te komen tegenwoordig, je schiet een magazijn leeg op het gebouw van je concurrent en niet de dader maar het slachtoffer wordt gestraft...
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3185221/nachtclub-zoetermeer-jaar-gesloten-na-schietincident
duif1
21 februari 2019, 02:16
Volgens mij jijzelf een ambtenaar😳
pret
21 februari 2019, 07:20
Ook een makkelijke manier om van je concurrentie af te komen tegenwoordig, je schiet een magazijn leeg op het gebouw van je concurrent en niet de dader maar het slachtoffer wordt gestraft...
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3185221/nachtclub-zoetermeer-jaar-gesloten-na-schietincident
Ik wist niet dat er ook een club Magnum was in Zoetermeer. :biggrin:
mean
21 februari 2019, 07:46
I am not a Dutch citizen, but I do consider Holland a progressive country.
How could a progressive country have such an unfair law to victimize a victim?
Some one shoots at a club, they close down the club?
Some one smuggles drugs in to a club, they close down the business?
With this law in effect, no business has to compete through better service or lower price.
Go shoot at the competition, and let the mayor close down the place.
Go plant some weeds at the competition, and let the police close down the place.
In my opinion, the attorney of YY should fight the conviction based on the unfairness of the law.
Since European Union law has precedence over the country law, it should be easy to fight.
------------------------------
Unfair (or disloyal) competition in commercial law is a deceptive business practice that causes economic harm to other businesses or to consumers. ... The most common actions falling under the banner of unfair competition include: Matters pertaining to antitrust law, known in the European Union as competition law.
-------------------------------
Where I come from, the District Attorney must prove, beyond the reasonable doubt that the accused (YY) has benefited from the felony that he is accused of.
Has the DA proven that YY has gained from the sale of the drugs that they have found in the lockers?
Has the DA proved, beyond the reasonable doubt that other clubs in the area have NOT planted the found drugs?
The easiest route to fight this conviction, is to have the person who brought the drug to YY in 2016, confess that he has deliberately smuggled the drugs in to YY to harm the club. This is true, isn't it?
My 2 cents
RIKLAVERGE
21 februari 2019, 10:11
Dear Mr. Mean,
You can only go to The European Justice court when you are done with all the procedures in your own country. Tomorrow will perhaps be that last procedure.
The European court of Justice is also not very well known for her speed. It’s so very possible that this problem would pass only at the end of 2019 with judgment 1 or 2 month later.
mean
21 februari 2019, 11:09
Dear Mr. Mean,
You can only go to The European Justice court when you are done with all the procedures in your own country. Tomorrow will perhaps be that last procedure.
The European court of Justice is also not very well known for her speed. It’s so very possible that this problem would pass only at the end of 2019 with judgment 1 or 2 month later.
You are right about the timing. It does not help YY and similar cases to keep open.
But, an attorney with guts and vision can file a class action lawsuit on behalf of the victims (YY, Cobra....) for lost revenues, wrongful closure of business and many more, in the European court of Justice.
Usually, if the city loses in the court of law, the penalty granted to the victims is many many times the the other compensations.
That can be a lesson to the mayor of Roermond not to misuse her power.
My 2 cents....
Brad Clitt
21 februari 2019, 11:17
Ik heb even wat opgezocht over wat een voorzieningenrechter is en ik citeer een passage op rechtspraak.nl:
`Bestuursrecht
Ook in het bestuursrecht neemt de voorzieningenrechter een beslissing op het verzoek om een voorlopige voorziening. Dit verzoek kan alleen worden gedaan als er een bodemprocedure loopt en als er sprake is van een spoedeisende situatie.
In de meeste gevallen wordt de voorzieningenrechter verzocht om het bestreden besluit te schorsen totdat er een beslissing is genomen in de bodemprocedure.`
Misschien is er vorige week dinsdag dus geen rechtszaak gewonnen (volgens één van de dames die met een forumlid heeft gesproken), maar een bodemprocedure opgestart.
VAZKOR
21 februari 2019, 17:30
Of je improviseert thuis wat bij elkaar:
31774
rmjhexe
21 februari 2019, 17:35
Staat je goed die snor:smile2:
seksenfun
21 februari 2019, 19:12
Morgen valt de definitieve beslissing door de Rechtbank :smoke:.
Tropische_verrassing
21 februari 2019, 20:17
Morgen valt de definitieve beslissing door de Rechtbank :smoke:.
D-Day voor YY
Erg spannend
rob45
21 februari 2019, 20:24
Morgen valt de definitieve beslissing door de Rechtbank :smoke:.Voor : Er is een lange tijd verstreken sinds de gebeurtenis van de inval en tussen het opleggen van de sanctie.
Ook heeft de club in de verstreken tijd er veel aan gedaan om te voorkomen/te bestrijden dat dit zich zou herhalen.Meer kan je redelijkerwijs ook niet doen.
Tegen : Een uitspraak van de Raad Van State word normaal gezien zeer serieus genomen.
Note : Uitzonderingen bevestigen de regel en de voorzieningenrechter zal er zeker serieus naar kijken als een specifieke zaak.
Het zal in ieder geval een dubbeltje op zijn kant zijn gok ik.
pret
21 februari 2019, 22:20
Muhahaha dat er nog mensen zijn die hoop hebben.
Rob zou je mij een voorbeeld kunnen geven welke uitzondering op de regel tegen een beslissing van de RvS plaats heeft gevonden?
rob45
21 februari 2019, 22:48
Rob zou je mij een voorbeeld kunnen geven welke uitzondering op de regel tegen een beslissing van de RvS plaats heeft gevonden?Er is denk ik geen precedent die tegen de Raad Van State in gaat.
Wat ik in de plaats van YY zeker wel aan zou kaarten buiten de voorlopige voorziening om is dat de sluiting van 1 jaar meer past bij een bedrijf wat herhaaldelijk in de fout is gegaan laten we zeggen voor een tweede of derde keer In vergelijkbare zaken zie je veel vaker 3 of 6 maanden sluiting.
John mc Snek
21 februari 2019, 23:13
Of deze wetenschapster moeten oproepen en laten beargumenteren : https://www.bd.nl/brabant/burgemeesters-te-snel-met-sluiten-drugspanden~a19c9b93/
sofaking
21 februari 2019, 23:13
Rob zou je mij een voorbeeld kunnen geven welke uitzondering op de regel tegen een beslissing van de RvS plaats heeft gevonden?
Je vergeet dat wij Partycrasher aan onze kant hebben, die de onzichtbare leiders kan inschakelen.
Daartegenover staat dat corrupte burgermeestertje -- en haar seniele club van de RvS die eens aan haar tetten mochten voelen in ruil voor hun uitspraak -- met haar slip over haar enkels.
Morgen dag verlof genomen. Vraag me af wat ik zou kunnen doen...
rob45
21 februari 2019, 23:21
Je vergeet dat wij Partycrasher aan onze kant hebben, die de onzichtbare leiders kan inschakelen.
Daartegenoverr staat dat corrupte burgermeestertje, en haar seniele club van de RvS die eens aan haar tetten mochten voelen in ruil voor hun uitspraak, met haar slip over haar enkels.
Tja..het zijn net mensen....[emoji3]
De disclaimer luid meestal dan wel 'In dat beeld daar herken ik me zelf niet in' ...en dan weet je het al [emoji848]
rob45
21 februari 2019, 23:46
Saunaclub YinYang
Heinsbergerweg 230
6045 CL Roermond-Melick
Tel. (0031)-(0)475-532 596
Internet: www.yinyang.nl
E-mail : info@yinyang.nl
Entree : 65euro tijdens feesten
Hoop doet leven !!
De vraag blijft...in 2019 of 2020 ??https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190221/395dc164c0a4a588d864bea549093152.jpg
pret
21 februari 2019, 23:53
Muhahaha Rob, klik eens op site van YY en vertel mij welke party je in een pop up krijgt op de home pagina.
Piet Plezier
22 februari 2019, 00:22
ze hadden wel ff op de site mogen vermelden, dat ze vanaf aanstaande maandag tot en met 25-02-2020 zijn gesloten.
Niet iedereen is op de hoogte natuurlijk
pret
22 februari 2019, 07:14
ze hadden wel ff op de site mogen vermelden, dat ze vanaf aanstaande maandag tot en met 25-02-2020 zijn gesloten.
Niet iedereen is op de hoogte natuurlijk
Dat ze per 25 feb sluiten is zeker, maar of ze na een jaar open zullen gaan is maar de vraag.
rob45
22 februari 2019, 11:40
Dat ze per 25 feb sluiten is zeker, maar of ze na een jaar open zullen gaan is maar de vraag.Niet zo negatief zijn Pret...
Onkruid vergaat niet [emoji2]
Piet Plezier
22 februari 2019, 12:16
Dat ze per 25 feb sluiten is zeker, maar of ze na een jaar open zullen gaan is maar de vraag.
in Oss zijn cafés gesloten voor de duur van 6 maanden ivm Coke.
Die cafés zijn nooit meer open gegaan
Maar de tijd zal het uit wijzen.
yylover
22 februari 2019, 12:19
Laatste nieuws. Club gaat dicht