Volledige versie bekijken : Moeten ze nu een jaar dicht of niet => 25.02. Sluiting
Tropische_verrassing
22 februari 2019, 12:24
Heel erg jammer
Uit-Drenthe
22 februari 2019, 12:27
Bron YY-lover?
yylover
22 februari 2019, 12:29
Rechtstreeks uit de club. Dames zijn ingelicht
pret
22 februari 2019, 12:34
Niet zo negatief zijn Pret...
Onkruid vergaat niet [emoji2]
Laatste nieuws. Club gaat dicht
Ik zei het al de hele tijd. Ben niet negatief maar realustisch.
Uit-Drenthe
22 februari 2019, 12:36
Dank YY lover
Piet Plezier
22 februari 2019, 12:54
Laatste nieuws. Club gaat dicht
is toch geen laatste nieuws, wiste we toch al
pret
22 februari 2019, 12:56
Big39 mag nu dan echt "JA DUS" plaatsen achter de titel. :biggrin:
Graagneuker
22 februari 2019, 13:01
Hele trieste ontwikkeling is dit.
Onvoorstelbaar.
kempie
22 februari 2019, 13:49
Big39 mag nu dan echt "JA DUS" plaatsen achter de titel. :biggrin:
Ik denk dat het beter is er achter te zetten.
Nee permanent.
Als ik het goed had gelezen waren er ook problemen met de (looptijd) van de vergunning. Denk niet dat de vergunning voor het zelfde soort activiteiten verlengd wordt nadat het jaar over is. Dat gaat die burgemeester echt niet doen. Heel jammer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spuitgast
22 februari 2019, 13:57
Zie limburger m.limburger.nl/cnt/dmf20190222_00093722/rechter-wijst-vordering-om-sluiting-yin-yang-tegen-te-houden-af
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
pret
22 februari 2019, 13:59
Ik denk dat het beter is er achter te zetten.
Nee permanent.
Als ik het goed had gelezen waren er ook problemen met de (looptijd) van de vergunning. Denk niet dat de vergunning voor het zelfde soort activiteiten verlengd wordt nadat het jaar over is. Dat gaat die burgemeester echt niet doen. Heel jammer.
Muhahaha inderdaad, maar laten we dat maar niet doen. Zodoende kunnen BC, YYlover, PC en Rob45 nog een beetje hoop hebben. Zoals Duitse filosoof Friedrich Nietzsche zegt: De hoop is de ergste van alle kwaden, want zij verlengt de kwellingen. :biggrin:
Brad Clitt
22 februari 2019, 14:00
Hier het persbericht, als ik het goed begrepen heb gaat de juridische strijd gewoon verder, echter of de sluiting per 25-02 nog tegen te houden is nog steeds niet helemaal duidelijk...
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190222_00093722/rechter-wijst-vordering-om-sluiting-yin-yang-tegen-te-houden-af
pret
22 februari 2019, 14:06
Hier het persbericht, als ik het goed begrepen heb gaat de juridische strijd gewoon verder, echter of de sluiting per 25-02 nog tegen te houden is nog steeds niet helemaal duidelijk...
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190222_00093722/rechter-wijst-vordering-om-sluiting-yin-yang-tegen-te-houden-af
Muhaha YY moet betere advocaten in dienst nemen. Ze weten niet eens wie ze en waar ze moeten dagvaarden
The Joker
22 februari 2019, 14:09
Er wordt dus nog gestreden, maar vrees dat de kans op maandag tijdelijk gesloten wel hoog is als er niet meer nieuws naar buiten komt.
manke nelis
22 februari 2019, 14:11
komt goed heb ik net van inside information vernomen
pret
22 februari 2019, 14:21
Volgens dezelfde inside information hadden ze de zaak al gewonnen en dat ze niet zouden sluiten.
Brad Clitt
22 februari 2019, 14:56
Op dit moment is dit de stand van zaken:
De advocaat van Yin Yang, Lex Berndsen, laat weten dat er spoedappel aangetekend is bij het gerechtshof in Den Bosch, waarvan hij hoopt dat het nog dit weekeinde dient. Dat weerhoudt de gemeente echter niet van het plan om Yin Yang maandag te sluiten, zo laat een woordvoerder weten. „We zijn tevreden met de uitspraak.”
pret
22 februari 2019, 14:58
Op dit moment is dit de stand van zaken:
De advocaat van Yin Yang, Lex Berndsen, laat weten dat er spoedappel aangetekend is bij het gerechtshof in Den Bosch, waarvan hij hoopt dat het nog dit weekeinde dient. Dat weerhoudt de gemeente echter niet van het plan om Yin Yang maandag te sluiten, zo laat een woordvoerder weten. „We zijn tevreden met de uitspraak.”
Hoezo zijn ze tevreden?????
Brad Clitt
22 februari 2019, 15:07
De gemeente is tevreden met de uitspraak van de voorzieningenrechter, beter lezen Pret.
Piet Plezier
22 februari 2019, 15:18
De gemeente is tevreden met de uitspraak van de voorzieningenrechter, beter lezen Pret.
pret smult ervan dat ze moeten sluiten
pret
22 februari 2019, 15:21
pret smult ervan dat ze moeten sluiten
Absoluut niet. Ik smul eerder van de naïviteit die hier heerst.
Brad Clitt
22 februari 2019, 15:25
Hoezo naief, ik heb tegen iedereen gezegd dat ik ook van mening ben dat het game over is, heb het zelfs in mijn verslagen geschreven.
Volgens de manager en vele dames (waaronder je weet wel) ben ik te negatief, waarop ik zeg dat ik realist ben.
De club gaat gewoon dicht komende maandag, punt uit.
pret
22 februari 2019, 15:29
Hoezo naief, ik heb tegen iedereen gezegd dat ik ook van mening ben dat het game over is, heb het zelfs in mijn verslagen geschreven.
Volgens de manager en vele dames (waaronder je weet wel) ben ik te negatief, waarop ik zeg dat ik realist ben.
De club gaat gewoon dicht komende maandag, punt uit.
Voel je je soms aangesproken (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=645979#post645979)
Brad Clitt
22 februari 2019, 15:30
Voel je je soms aangesproken (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=645979#post645979)
Dat was gewoon voor de grap, kijken of er reacties op komen en dan met name van jou.
Noem het balorigheid.
pret
22 februari 2019, 15:35
Dat was gewoon voor de grap, kijken of er reacties op komen en dan met name van jou.
Noem het balorigheid.
Nou je zet je zelf nogal voor paal om wat balorigheid.
Brad Clitt
22 februari 2019, 15:38
Heb toch vijf 'thanks' gekregen, dus op z'n minst vijf forumleden die wél de grap ervan inzien. :tongue:
pret
22 februari 2019, 15:43
Heb toch vier 'thanks' gekregen, dus op z'n minst vier forumleden die wél de grap ervan inzien. :tongue:
Prestatie hoor. :applaus::applaus::applaus:
WA
22 februari 2019, 16:31
Nou je zet je zelf nogal voor paal om wat balorigheid........... zegt mister “ zéér betrouwbare bron” Pfffff :klo1:
pret
22 februari 2019, 16:37
.......... zegt mister “ zéér betrouwbare bron” Pfffff :klo1:
Zegt mister die om de haverklap zijn nickname wijzigt. :baeh:
Brad Clitt
22 februari 2019, 17:27
1limburg is iets stelliger in haar berichtgeving en rept niet over het eventuele spoedappel:
https://www.1limburg.nl/saunaclub-yinyang-verliest-rechtszaak-en-moet-jaar-op-slot?context=latestarticles
rmjhexe
22 februari 2019, 17:58
Komt er nog een afscheidsreceptie?
schoolmeester
22 februari 2019, 18:06
Ja, Zondagnacht 01.00 uur op de parkeerplaats, s.v.p. zakdoekjes meenemen...
Groet, schoolmeester.
jeegee
22 februari 2019, 18:34
Ben er echt goed ziek van. Jammer dat het door een stelletje eikels zo verkloot is.
Ik ging naar Roermond voor de meiden.
Nu een plaats om te mijden. Daar gaat niemand een dubbeltje meer aan mij verdienen
JonnyFontane
22 februari 2019, 19:09
Triest.......
schoolmeester
22 februari 2019, 19:12
Hier is het bekende spreekwoord van toepassing: als je een hond wil slaan, vind je altijd wel een stok.
Groet, schoolmeester.
Brad Clitt
22 februari 2019, 19:25
Artikel in De Limburger is ietwat aangepast, het spoedappel vindt plaats ná maandag, dus het is nu 100% zeker dat de boel dan op slot gaat.
Voor hoe lang dat is nog niet zeker, maar ik neem aan dat die rechter in Den Bosch z'n carriere niet wil schaden...
Partycrasher
22 februari 2019, 19:41
Dit komt er nou van als je niet op jezelf stemt, maar op een ander. Dan kunnen ze doen en laten met ons wat ze willen.
Brad Clitt
22 februari 2019, 19:47
Zo is dat, de onzichtbare leiders zetten hun instrumenten in om de gewone man z'n pleziertjes te ontnemen.
Alléén zij mogen vanaf nu genieten van de mooie dingen des levens.
schoolmeester
22 februari 2019, 20:32
Het toekomstbeeld van YINYANG: onzichtbare seks door onzichtbare mensen.
En de onzichtbare leiders staan op de uitkijk.....
Groet, schoolmeester.
hvdk52
22 februari 2019, 21:05
Dat zeggen alle advocaten,de geldratten.
Das
22 februari 2019, 21:13
Dat zeggen alle advocaten,de geldratten.
Zowat de enige waarheid die ik hier de laatste tijd lees
kempie
22 februari 2019, 21:20
Komt goed ja de dames en klanten vinden allemaal een nieuw stekkie. Komt helemaal goed.
rob45
22 februari 2019, 21:33
Hebben ze weer een stukje p6 opgeruimd.
Maar ze vergeten een ding....het oudste beroep ter wereld moet toch ergens kunnen plaatsvinden want anders gaat ergens de schoen wringen.
Gelukkig zijn er nog genoeg andere clubs en hopelijk blijft dat ook zo.
phoenix
22 februari 2019, 22:17
nou rob in nederland lijkt het er toch op dat ze het liefst alles sluiten....kijk gelukkig is duitsland dichtbij..., kijk eens terug water allemaal al gesloten is de afgelopen 20 jaar...ik woon bij en burgemeester die van alles beloofd en zelf donders goed weet dat er nooit meer iets van de grond komt, hij heeft het allemaal smerig de kop ingedrukt..., gewoon pvda, cda, d66 of vd stemmen en je weet zeer dat het hogere doel is alles sluiten, not in my baakyard...Baudet denkt daar anders over( 1 uitzending jinek met een grote amerikaanse feministe en Baudet die het wel eens kwam uitleggen over de prostitutie, de dame wist exact wat goed voor de vrouwen is.....) ...en ik ben geen grote Baudetfan maar dat weet ik wel...
Old soldiers never die
22 februari 2019, 23:35
Wat is het verschil met bijgaande link?
Meer kilos minder lange sluitings duur...
Huis ouders Yuri van Gelder moet op slot: Waalwijk krijgt gelijk van de rechter
https://www.ad.nl/show/huis-ouders-yuri-van-gelder-moet-op-slot-waalwijk-krijgt-gelijk-van-de-rechter~ac9c8957/
sofaking
22 februari 2019, 23:41
Eén verschil alvast is dat twee rechters beslisten dat er voor YY geen sluiting nodig was.
De politiek heeft het recht dan in eigen handen genomen.
seksenfun
22 februari 2019, 23:46
We zullen van een aantal meiden afscheid moeten nemen, wie dat wil, dit weekend. Het zal heus niet alleen Maria zijn die naar Roemenië terugkeert omdat ze geen inschrijving wil in Duitsland. In SS kunnen ze niet allemaal binnen, neem ik zo maar even aan. De knapste dames die een woordje Spaans spreken, kunnen nog naar Spanje trekken. Gezien de line up in Zwitserland, vrees ik dat dat voor weinig dames weggelegd is. Oostenrijk misschien nog :smoke:?
Old soldiers never die
22 februari 2019, 23:48
@sofaking
Dat begrijp ik.
Maar de duur van een sluiting is dan willekeur?
Als je de 2 cases vergelijkt en je gaat kijken naar aantal kilos.
Dan begrijp ik t verschil niet.
Wellicht zit t m in dat de 1 alleen softdrugs is en in Yin Yang een mix van soft en harddrugs?
Maar waarschijnlijk zal t meer passen in het politieke straatje van de gemeente Roermond.
In ieder geval succes allemaal, zullen hoop zakdoekjes worden zondagavond op de parkeerplaats.
En zou Brad Clit zijn iubita mee maar huis nemen?
deket
23 februari 2019, 00:08
Ga op dit uur op stap in Antwerpen en je zal in 50% van de horecagelegenheden die snachts open zijn, veel meer vinden(ondanks the war on drugs van de burgemeester) je gaat maar eens aan de wastafel van de toilet kijken en je merkt de overschotten van de lijntjes.En ik veronderstel identiek in Rotterdam en Amsterdam. In een kwart van de nachtgelegenheden kan je nog verboden wapens ook aantreffen.
Neen, er is meer aan de hand daar in Roermond waar men een smerig politiek spelletje speelt en drogredenen zoekt.
Maar nogmaals, laat ons afwachten
John mc Snek
23 februari 2019, 00:09
Deket kan jij er niet een paar huisvesten in je huis aan zee, begin je gewoon Fkk Deket
deket
23 februari 2019, 00:12
Denk dat je mijn partner niet kent beste John, die zou daar niet mee kunnen lachen.
Is destijds jaren geleden ooit voor een week naar YY verbannen omdat ze in LR een nieuwe dvp agressief bedreigde, die te lief tegen mij deed.
Btw, mijn verblijfplaats aan zee is maar een bescheiden appartement met enkel 1 slaapkamer
sofaking
23 februari 2019, 00:27
Badslippers wil dat domein hebben om er zijn Golden Slippers SC te vestigen. Hij heeft de burgermeisteress afgedreigd dat zijn lief niets meer zal kopen in de Roermondse outlet en dusdoende de economie van het dorp zal doen instorten.
Badslippers, voor wie het nog niet wist, is één van de onzichtbare leiders. :eek:
deket
23 februari 2019, 00:38
Hij heeft wel discipline onze lange kale Freud om zo monogaam te blijven.
Maar terug ernstig, :beseft die burgemeester wel wat een economische impact dit kan hebben?.
Bijna al die meisjes zijn klant bij die bekende Roermondse outlet en je wilt niet weten hoe extreem hun koopgedrag kan zijn.
Bovendien vallen verschillende personeelsleden (*bv kuisploeg )zonder werk en in skechtse geval noodgedwongen naar een uitkering, dus ook vermindering van hun koopkracht. Sluiten van een bedrijf impliceert nu eenmaal sociale schade.
vanKees
23 februari 2019, 01:18
Hat jemals ein Politiker die Tragweite seiner Entscheidung bis zum Ende durchdacht auf dieser Welt?
NEIN!
Das Motto lautet: Nach mir die Sindflut!
vanKees
Flipper
23 februari 2019, 02:48
Als het geld op is komen ze gewoon weer ergens terug..goede economie is gewoon slecht voor het aanbod in prostitutie.. Als de economie de mist in gaat gaan de benen weer wijd ;) als er teveel verdient wordt krijgen de meiden spatjes en denken ze dat ze een duurzaam verdienmodel hebben.. wat natuurlijk niet waar is.. een jaar na dato is alles weer op . tenminste bij de meesten.. daarom zitten die meiden ook vaak bij een of andere patser te hokken... das hun versie van een ww uitkering..
swazontneuf
23 februari 2019, 08:30
Voor de juristen onder ons, de twee uitspraken van de voorzieningenrechter gisteren in Roermond:
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBLIM:2019:1672&showbutton=true
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBLIM:2019:1673&showbutton=true
swazontneuf
23 februari 2019, 09:11
Ja, Zondagnacht 01.00 uur op de parkeerplaats, s.v.p. zakdoekjes meenemen...
Groet, schoolmeester.
Ga er maar vanuit dat de gebruikelijke sluitingstijd van 1.00 uur niet zal gelden. Om 0.00 uur is het namelijk maandag 25 februari en zal de gemeente (al dan niet met ondersteuning van de politie), mogelijk met veel trompetgeschal met burgemeester Donders voorop in de polonaise, het door de leiding van Yin Yang gesloten pand, komen verzegelen.
Brad Clitt
23 februari 2019, 09:23
Ik neem aan dat dit toch enige voorbereiding van de club behoeft zo'n sluiting voor een jaar, misschien gaan ze zondag wel helemaal niet meer open.
Of ze hebben een 'deal' kunnen sluiten dat ze vanaf maandag 1 uur dit mogen doen totdat het klaar is.
In ieder geval ben ik ruim voor middernacht weg en parkeer ik denkelijk m'n bolide ergens in het dorp, zeker gezien de verwachte drukte.
swazontneuf
23 februari 2019, 09:32
Op 6 februari jl. heeft de gemeente Yin Yang geïnformeerd dat sluiting per 25 februari effectief is. Ze hebben dus een ruime tijd van voorbereiding gekregen.
Brad Clitt
23 februari 2019, 09:40
Ik bedoel het uitschakelen van de installaties, zoals de verwarming en de wellness, leeg laten lopen van de zwembaden en jacuzzi's. Alles afdekken tegen het stof en maatregelen tegen ongedierte. Meer de praktische en technische zaken dus.
Dus volgens jou moeten ze dus effectief eerder sluiten om dit alles te regelen.
swazontneuf
23 februari 2019, 09:43
Al die (technische) activiteiten zullen ze dus (uiterlijk) zondag moeten gaan uitvoeren....Vanaf het moment dat het pand verzegeld is en dat zal dus maandag het geval zijn, komt er niemand meer in.
Brad Clitt
23 februari 2019, 09:51
Dat wordt dan een korter bezoekje of helemaal geen bezoekje voor mij en heb ik m'n laatste bezoekje jl. woensdag reeds gemaakt.
We zullen het beleven...
… maar misschien lijdt het management nog steeds aan het Titanic-syndroom en laten ze het erop aan komen. Of ze denken wat interesseert het ons nog, de tent gaat toch nooit meer open en dus laten we de boel de boel maar.
Johan35
23 februari 2019, 09:53
Vreemd dit artikel: als de advocaat van YY niet de burgemeester maar de gemeente Roermond had gedagvaard, dan was de beslissing anders uitgevallen??
In ieder geval erg triest dit allemaal. Iedereen sterkte met dit verlies. Niet in de laatste plaats de werknemers van dit mooie bedrijf.
Ik hoop dat YY terug komt. Op een of andere manier.
Voor de juristen onder ons, de twee uitspraken van de voorzieningenrechter gisteren in Roermond:
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBLIM:2019:1672&showbutton=true
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBLIM:2019:1673&showbutton=true
swazontneuf
23 februari 2019, 10:14
Vreemd dit artikel: als de advocaat van YY niet de burgemeester maar de gemeente Roermond had gedagvaard, dan was de beslissing anders uitgevallen??
Nee... uitspraak https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBLIM:2019:1672&showbutton=true is de uitspraak in kort geding in de zaak van Yin Yang vs de burgemeester (niet ontvankelijk). Uitspraak https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBLIM:2019:1673&showbutton=true is de uitspraak in kort geding in de zaak van Yin Yang vs de gemeente Roermond (civiele voorzieningenrechter niet bevoegd, maar de bestuursrechter).
Brad Clitt
23 februari 2019, 10:16
Geen (bestuurs)rechter gaat zich nog branden aan dit dossier, als je carriere je lief is ga je niet tegen de RvS in ook al zou de club gelijk hebben.
rob45
23 februari 2019, 12:30
Geen (bestuurs)rechter gaat zich nog branden aan dit dossier, als je carriere je lief is ga je niet tegen de RvS in ook al zou de club gelijk hebben.Rvs betekent ook Raad Van Solidariteit.. maar wel met de legale maffia...
phoenix
23 februari 2019, 12:41
het zijn gewoon een aantal jongens en meisjes die elkaar vaak kennen, of via via kennen en allemaal hetzelfde denken...ze hebben veel macht in Nederland en de minster Grapperhaus die pas weer wat roeptoeterde..deze man voelt zich gesteund door een hele rits van juristen, want die zitten het dichtst bij het vuur ..namelijk de wet, net zoals de jongens van economische zaken het dichtste bij de centen zitten...
https://joop.bnnvara.nl/opinies/bindt-grapperhaus-de-strijd-aan-tegen-sex-drugs-and-rock-n-roll
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-28638-163.html
lees dit maar eens, ons aller Gert jan Segers die namens de christelijke god vooraan staat om alles wat prostitutie is uit te bannen...we zijn maar een klein kutlandje waar eigenlijk heel eenzijdig denken over 'vrijheid van lichaam , lichaamsexpressie' wordt gedacht en het beste is pap en mam en een kindje en iedere zondag neuken voor het ontbijt... of s'avonds als het donker is...
Brad Clitt
24 februari 2019, 07:37
Morgen is het dus Out of Business Monday. ;)
Rino123
24 februari 2019, 08:36
Het is die burgemeester Rianne dus toch gelukt YY te laten sluiten!! Chapeau oftewel wat een bekrompenheid en totaal gebrek aan inzicht: zo kun je ook veel horecazaken en scholen gaan sluiten, daar wordt ook zeker gedealed. Maar dit doet niet ter zake: YY moet kost wat kost gesloten worden of het nu terecht is of niet, maakt niets uit. Maar zo werkt de politiek: zich bemoeien met minder belangrijke zaken en de GROTE BOEVEN/CRIMINELEN laten lopen. Ook de straffen moeten ze in ons land echt iets aan gaan doen, dit is LACHWEKKEND.....
phoenix
24 februari 2019, 09:24
nou Rino dat zeg je nou wel maar er is een meneer uit Geleen opgepakt de baas van een motorbende?, die had wel wat op zijn kerfstok en hij is tot 9 jaar cel veroordeeld...niks ?, lijkt me toch best een tijdje en als politiebaas zou ik zeggen je moet toch ergens beginnen en dat is al eeuwen lang zo..de zedenmeesters staan vooraan om de hulpeloze zondigen van hun lijden te verlossen..hup de cel in en de hoertjes terug naar mama's kookpot , we gaan ze omscholen tot normale banen waar ze pas echt moeten zorgen voor hun geld en de slavendrijver er nog wat mee kan ...want zeg nou toch eerlijk die meisjes verdienen veel te veel geld, dat kan niet en dat gaat 100% allemaal naar die pooiers, arme meisjes, ze heeft er toch weer een heleboel gered die mevrouw die twee stoelen nodig heeft om op te zitten, dik vet varken.
Goedemorgenallemaal
24 februari 2019, 12:53
zo kun je ook veel horecazaken ...gaan sluiten Die worden ook gesloten.
Ricardo Banana
24 februari 2019, 14:39
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190224_00093895/saunaclub-yin-yang-dreigt-met-hoge-schadeclaim-bij-sluiting
sofaking
24 februari 2019, 15:07
Moet de haven van Vlissingen nu geen jaar dicht dan ?
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/108728/Mega-drugsvangst-in-Den-Haag-drugs-waarschijnlijk-afkomstig-uit-Vlissingen
laplagne
24 februari 2019, 15:30
Ik begrijp dat de leiding van Yin Yang met behulp van de advocatuur probeert een vergoeding te krijgen, maar de kans op de 11stedentocht morgen lijkt groter.
laplagne
24 februari 2019, 15:40
Het lijkt op een wijsheid van een tegeltje maar 'er is een tijd van komen en een tijd van gaan'. Mannen het is gewoon niet anders: Yin Yang gaat dicht. Ik begrijp de frustraties van sommige ijsberen, maar het is volgens mij beoordeeld door onafhankelijke rechters waar we in de Nederlandse rechtsstaat vertrouwen in moeten hebben. Ik wil alle ijsberen die ik de afgelopen tien jaar in Yin Yang heb gesproken eerst bedanken voor de gezelligheid en de wereld vergaat echt niet als ze in Roermond de deuren sluiten. Het is net als met de dames. Je kunt een geweldige klik met een dame op de kamer hebben en de vonken vliegen er vanaf, maar als zij ergens anders gaat werken of golddigger wordt zie je haar ook nooit meer. Wellicht komen wij elkaar in de toekomst nog wel ergens tegen.
laplagne
24 februari 2019, 15:45
Het is geen idee voor de webmaster om een rubriek te openen met zoiets als 'Transfernieuws' om aan te geven waar de dames uit Yin Yang zijn gaan werken, want op deze manier blijft iedereen op de hoogte waar een bepaalde dame bijvoorbeeld te vinden. Ik heb begrepen dat de Slowaakse Samantha in Sixsens is gaan werken. Een dame wordt met haar gegevens dan op de site overgeplaatst naar de nieuwe dame, maar niet iedereen volgt als dagelijks. Een voorbeeld van een opzetje:
* Slowaakse Samantha - Sixsens
rakkertje12
24 februari 2019, 17:27
Heel erg jammer dat ying yang van avond voor een jaar gaat sluiten.
Het was een mooie schitterende club, waar je met plezier naar toe ging.
Het is niet anders.
Meer kan ik er ook niet over zeggen.
Iamlonely
24 februari 2019, 18:01
Ik ga denk ik aan de carnavalsoptocht mee lopen in roermond in een grijs badjasje!
Met motto! Saunaclub gesloten, burgemeester kust u nu mijn kloten?
Kuronja
24 februari 2019, 18:11
Ik vind eten in yy top in vergelijking met andere clubs..
Echt spijtig...
rob45
24 februari 2019, 18:14
Ik ga denk ik aan de carnavalsoptocht mee lopen in roermond in een grijs badjasje!
Met motto! Saunaclub gesloten, burgemeester kust u nu mijn kloten?Haha...heel ludiek . .[emoji2]
Tropische_verrassing
24 februari 2019, 20:08
Stond op het punt dat op haar twitter te zetten.
manke nelis
24 februari 2019, 21:42
wat is een waardig alternatief voor yy qua Welness… Hoeren vinde overal
Meme Moo
24 februari 2019, 21:48
In dat geval kan je Thermae2000 eens proberen.
We horen het wel van je! :biggrin:
sofaking
24 februari 2019, 23:34
Tja , good luck voor personeel en meisjes. Heel wat goeie herinneringen blijven.
https://www.youtube.com/watch?v=acxnmaVTlZA&gl=BE
duif1
24 februari 2019, 23:54
Sixsens heeft mooiere wellness dan yy.
rolo
25 februari 2019, 08:34
Tja, vandaag is het zover, snik.
Gisteren voor het slapen gaan nog wat herinneringen opgehaald, die blijven er nog over, god dank.
Vooruit kijkend heb ik maar vast een prive locker afgehuurd bij SS, en een optie op een kamer genomen, je weet maar nooit.
In gedachte zie ik al zo´n slingerende rij mannen tussen hekwerkjes, als op de Efteling, wachtend om binnen gelaten te worden. Eeuwen wachten op een kamer en overwerkte dvp´s. Misschien toch tijd om mijn oude verlangen in werking te zetten. Mijn Camper ombouwen tot afwerkkamertje met alles erop en eraan. Hop, ram voor de deur parkeren en es geht wieder loss.
Partycrasher
25 februari 2019, 10:10
Hee, Rolo.
Ga je voortaan op jezelf stemmen, of toch nog steeds op degenen die ervoor zorgen dat wij niet op een fatsoenlijke manier kunnen leven?
hvdk52
25 februari 2019, 12:07
Als je belt naar YY krijg je een bandje te horen dat ze enkele dagen of weken gesloten zijn en verwijst de stem naar de website.
WA
25 februari 2019, 12:25
Kop op mensen, de paden op en de lanen in. Er op uit en vooruit met die geit. Nieuwe ervaringen op doen, ontdekken dat er meer is dan YY. Misschien gaat de (al dan niet tijdelijke) dood van YY wel bewerkstelligen waar hordes hoerenjagers vurig op hopen. Clubs die wat selectiever worden in hun meiden bestand. De geruchten zijn er, de eerste (gedwongen) verhuizingen een feit. Ook aan de andere kant van het spectrum rommelt het. Nu moet alleen de ijsbeer nog uit zijn hol kruipen en de hort op i.p.v. eindeloos te blijven jammeren. Er is een tijd van komen en gaan, altijd zo geweest en zal altijd zou blijven. Learn to deal with it:cool:
Uit-Drenthe
25 februari 2019, 12:28
En zo is het... bij mij begint het voorjaar te kriebelen in ieder geval. Succes en kop op beren!!
Piet Plezier
25 februari 2019, 12:49
dit staat op Facebook
31791
Brad Clitt
25 februari 2019, 12:53
Nu ook op De Limburger:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190225_00094007/gemeente-roermond-verzegelt-saunaclub-yin-yang
rolo
25 februari 2019, 13:46
Op de vraag van partycracher ´´ Hee, Rolo.
Ga je voortaan op jezelf stemmen, of toch nog steeds op degenen die ervoor zorgen dat wij niet op een fatsoenlijke manier kunnen leven? ´´
Moeilijk te zeggen, ik zou het waarschijnlijk niet beter doen dan de huidige bestuurders, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. En wat ik niet zo snel terug vind in dit toppic is wat ik denk wat de werkelijke reden is van de sluiting. De overheid probeert al een tijdje de vermenging van de onderwereld met de bovenwereld te voorkomen dat lukt niet zo vlotjes met strafrecht dus dan maar alle andere mogelijke tegenwerking via bestuurs- en belastingrecht.
jeegee
25 februari 2019, 13:55
Ben ik de enige met een akelig Blauwe Maandag- gevoel?
Gelukkig schijnt de zon.
Brad Clitt
25 februari 2019, 14:00
@ rolo
Ik denk dat het mede een afrekening is met het politieke verleden van de stad Roermond, zeg maar de tijd van Rey (of VVD). Ik weet niet of er destijds niet zo moeilijk gedaan werd om zo`n club te faciliteren. Daarnaast past zo`n hoerentent niet meer met imago wat de stad Roermond zich wil aanmeten (denk aan Outlet, toerisme Maasplassen, bisschopsstad), is zeg maar een schandvlek. En natuurlijk in het algemeen het terugdraaien van de seksuele revolutie, het opkomende puritanisme. Daarnaast de war on drugs en motorbendes.
Maar het kan ook gewoon zijn dat de gemeente haar oude burgemeesterswoning terug wil hebben, want jawel YinYang was dat oorspronkelijk (natuurlijk is er later het nodige verbouwd/aangebouwd).
jeegee
25 februari 2019, 17:07
Kop op mensen, de paden op en de lanen in. Er op uit en vooruit met die geit. Nieuwe ervaringen op doen, ontdekken dat er meer is dan YY. Misschien gaat de (al dan niet tijdelijke) dood van YY wel bewerkstelligen waar hordes hoerenjagers vurig op hopen. Clubs die wat selectiever worden in hun meiden bestand. De geruchten zijn er, de eerste (gedwongen) verhuizingen een feit. Ook aan de andere kant van het spectrum rommelt het. Nu moet alleen de ijsbeer nog uit zijn hol kruipen en de hort op i.p.v. eindeloos te blijven jammeren. Er is een tijd van komen en gaan, altijd zo geweest en zal altijd zou blijven. Learn to deal with it:cool:
Mooie praat. maar misschien is het je ontgaan, YY was de enige saunaclub die vanuit Noord Nederland per openbaar vervoer goed bereikbaar is (was). En echte ijsberen komen toch uit het Noorden, volgens Uit-Drenthe. Daarom voor mij ook jammer, jammer, jammer. Gedurende ongeveer 12 jaar reisde ik regelmatig naar de Heinsbergerweg. Dat ik daarvoor zo'n 7 uur onderweg was had ik er graag voor over. Ik hoop werkelijk van harte dat YY ooit weer geopend wordt en dat ik daar dan bij kan zijn.
Tenslotte wil ik hierbij alle mensen,( staf, medeberen en vooral de aardige vrouwen daar) bedanken voor de fijne tijden die ik daar heb mogen beleven.
pietpotent44
25 februari 2019, 18:11
@ rolo
Ik denk dat het mede een afrekening is met het politieke verleden van de stad Roermond, zeg maar de tijd van Rey (of VVD). Ik weet niet of er destijds niet zo moeilijk gedaan werd om zo`n club te faciliteren. Daarnaast past zo`n hoerentent niet meer met imago wat de stad Roermond zich wil aanmeten (denk aan Outlet, toerisme Maasplassen, bisschopsstad), is zeg maar een schandvlek. En natuurlijk in het algemeen het terugdraaien van de seksuele revolutie, het opkomende puritanisme. Daarnaast de war on drugs en motorbendes.
Maar het kan ook gewoon zijn dat de gemeente haar oude burgemeesterswoning terug wil hebben, want jawel YinYang was dat oorspronkelijk (natuurlijk is er later het nodige verbouwd/aangebouwd).
Vroeger (2006-2012) was het allemaal minder massaal, in de eerste jaren liepen er zon 30 vrouwen rond, tegen 50-100 nu. Ook nauwelijks Roemeense vrouwen toen.
Sfeer was toen ook een stuk gemoedelijker. Ook minder security en minder personeel toen. Het was gewoon een heerlijk relaxed en gemoedelijk Limburgs cluppie.
Ook nooit gehoord toen van grote onderzoeken van politie of justitie. Hooguit controles op paspoorten en vergunningen en dat soort triviale zaken.
Ook vanuit de gemeente is toen voor zover ik weet in de beginjaren nooit moeilijk gedaan.
Sinds de grote verbouwing in 2013 is waarschijnlijk gemikt op een nieuw publiek. Strak modern steriel interieur. Veel jonge gasten en liefhebbers van harde rapmuziek zal ik maar zeggen. Maar vooral meer publiek. Onder het motto massa is kassa. Ook massas Roemeense vrouwen zijn toen naar yy gekomen.
Sinds die tijd is er veel veranderd.
Door de groei zijn ze denk ik ook meer in de schijnwerpers komen staan, met name bij de lokale politiek.
Het is opvallend te noemen dat ruim een jaar na aanstellen van Rianne Donders (linkse kenau) begin 2015 als nieuwe burgemeester, een inval is gedaan.
Extra zuur is dat voor het eigenlijke doel (op zoek naar bewijs voor vermeende witwaspraktijken) niets is gevonden, maar dat een (zeer minimale) 'bijvangst' van (gebruikershoeveelheden) drugs nu voor sluiting zorgt.
Jammer dat yy dat blijkbaar niet als onrechtmatig verkregen 'bewijs' kan aanvoeren, aangezien dat officieel niet het doel van de inval was.
De mooiste tijd in yy was voor mij rond 2008-2012.
Nauwelijks meer te vergelijken met nu.
Misschien dat dat nog een optie is voor yy: op een andere locatie verder gaan. Of misschien 2 (kleine) clubs. Back to basics.
Zal moeilijk worden om vergunningen rond te krijgen, maar qua geld en connecties, vrouwen, personeel etc. is er genoeg potentie.
Brad Clitt
25 februari 2019, 19:15
Een verslag over de sluiting die om 09.50 begon (schreef zelf om middernacht nog 09.00, dus bijna goed):
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190225_00094076/eigenaar-yin-yang-over-sluiting-hopelijk-komt-de-gemeente-snel-tot-bezinning
John mc Snek
25 februari 2019, 19:24
Registratie nodig voor full text, staat er nog wat zinnigs in?
Brad Clitt
25 februari 2019, 19:27
Ik citeer dan maar:
Eigenaar Yin Yang over sluiting: ‘Hopelijk komt de gemeente snel tot bezinning’
De juridische strijd is nog niet afgelopen, maar daar werd door burgemeester Rianne Donders niet meer op gewacht. Het gebouw van Saunaclub Yin Yang in Roermond werd maandagochtend verzegeld.
Het is half tien ’s ochtends. Eigenaar Chris Schoemakers van Yin Yang staat buiten voor zijn pand en wacht af. Hij hoopt dat op het laatste moment burgemeester Donders besluit om, vanwege een nog lopende juridische procedure, af te zien van het sluiten van zijn zaak. „Mogelijk dat mijn brief aan de gemeenteraad nog geholpen heeft. Dat de raad haar kan laten inzien dat dit niet verstandig is.” In de brief dreigt Schoemakers de gemeente met een claim, mocht het gerechtshof op korte termijn oordelen dat de sluiting onterecht is.
Handhavers
Twintig minuten later blijkt dat de brief niet het gewenste effect heeft gehad. Een politiebusje en twee wagens van stadstoezicht draaien de lange oprijlaan van Yin Yang op. De twee agenten begeleiden de tien handhavers van de gemeente die belast zijn met het sluiten van het pand. Lange tijd wist Yin Yang dit moment te voorkomen. Ruim twee jaar na de vondst van bijna zeven gram harddrugs, voornamelijk in lockers van klanten, en vele juridische haarkloverij later wordt de sluiting werkelijkheid.
Het werk van de handhavers bestaat uit het fotograferen van elke kamer in het gebouw. Daarna wordt elke ruimte apart verzegeld. De sauna in de tuin en alle buitendeuren worden voorzien van een A4'tje met daarop de openbare bekendmaking van de sluiting van het pand. Schoemakers blijft er ogenschijnlijk rustig onder. Hij laat de handhavers hun werk doen. „Hopelijk komt de gemeente snel tot bezinning. Anders gaat het de Roermondse belastingbetaler veel geld kosten”, vertelt hij, hintend op de schadeclaim. De nacht voorafgaand aan de sluiting heeft hij toch nog kunnen slapen. „Omdat ik er alle vertrouwen in heb dat we de juridische procedure gaan winnen.”
Onderhoud
In de tuin worden ook de tuinhuisjes aan een blik onderworpen en vervolgens verzegeld, lees: van een stuk tape voorzien. Elk stuk tape wordt op de foto gezet, om later te kunnen constateren of de tape misschien los is geweest. Aan de voorkant van het pand komen leveranciers de sigaretten- en gokautomaten ophalen, niet wetend of ze de apparaten over een paar weken of pas over een jaar weer kunnen komen terugplaatsen.
Om twaalf uur zijn de handhavers klaar. Als laatste wordt de hoofdentree verzegeld. Ook is er nog discussie. Schoemakers: „Blijkbaar mogen we geen onderhoud verrichten. De leidingen van de jacuzzi’s en het zwembad moeten bijvoorbeeld worden doorgespoeld op legionella. Maar dat mag dus niet.”
Zijn advocaat Lex Berndsen bevestigt dat later. „De technische dienst krijgt geen toegang, dus daarvoor moeten we waarschijnlijk ook weer naar de rechter. We kunnen wel een strippenkaart aanschaffen op deze manier.” Hij hekelt de opstelling van de gemeente. „De gemeente spreekt van een signaalfunctie die de sluiting heeft, maar daar is de wet niet voor bedoeld. Hopelijk buigt het hof zich snel over de zaak, want dit is te triest voor woorden.”
Artur
25 februari 2019, 19:28
Registratie nodig voor full text, staat er nog wat zinnigs in?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkDe juridische strijd is nog niet afgelopen, maar daar werd door burgemeester Rianne Donders niet meer op gewacht. Het gebouw van Saunaclub Yin Yang in Roermond werd maandagochtend verzegeld.
Het is half tien ’s ochtends. Eigenaar Chris Schoemakers van Yin Yang staat buiten voor zijn pand en wacht af. Hij hoopt dat op het laatste moment burgemeester Donders besluit om, vanwege een nog lopende juridische procedure, af te zien van het sluiten van zijn zaak. „Mogelijk dat mijn brief aan de gemeenteraad nog geholpen heeft. Dat de raad haar kan laten inzien dat dit niet verstandig is.” In de brief dreigt Schoemakers de gemeente met een claim, mocht het gerechtshof op korte termijn oordelen dat de sluiting onterecht is.
Handhavers
Twintig minuten later blijkt dat de brief niet het gewenste effect heeft gehad. Een politiebusje en twee wagens van stadstoezicht draaien de lange oprijlaan van Yin Yang op. De twee agenten begeleiden de tien handhavers van de gemeente die belast zijn met het sluiten van het pand. Lange tijd wist Yin Yang dit moment te voorkomen. Ruim twee jaar na de vondst van bijna zeven gram harddrugs, voornamelijk in lockers van klanten, en vele juridische haarkloverij later wordt de sluiting werkelijkheid.
Het werk van de handhavers bestaat uit het fotograferen van elke kamer in het gebouw. Daarna wordt elke ruimte apart verzegeld. De sauna in de tuin en alle buitendeuren worden voorzien van een A4'tje met daarop de openbare bekendmaking van de sluiting van het pand. Schoemakers blijft er ogenschijnlijk rustig onder. Hij laat de handhavers hun werk doen. „Hopelijk komt de gemeente snel tot bezinning. Anders gaat het de Roermondse belastingbetaler veel geld kosten”, vertelt hij, hintend op de schadeclaim. De nacht voorafgaand aan de sluiting heeft hij toch nog kunnen slapen. „Omdat ik er alle vertrouwen in heb dat we de juridische procedure gaan winnen.”
Onderhoud
In de tuin worden ook de tuinhuisjes aan een blik onderworpen en vervolgens verzegeld, lees: van een stuk tape voorzien. Elk stuk tape wordt op de foto gezet, om later te kunnen constateren of de tape misschien los is geweest. Aan de voorkant van het pand komen leveranciers de sigaretten- en gokautomaten ophalen, niet wetend of ze de apparaten over een paar weken of pas over een jaar weer kunnen komen terugplaatsen.
Om twaalf uur zijn de handhavers klaar. Als laatste wordt de hoofdentree verzegeld. Ook is er nog discussie. Schoemakers: „Blijkbaar mogen we geen onderhoud verrichten. De leidingen van de jacuzzi’s en het zwembad moeten bijvoorbeeld worden doorgespoeld op legionella. Maar dat mag dus niet.”
Zijn advocaat Lex Berndsen bevestigt dat later. „De technische dienst krijgt geen toegang, dus daarvoor moeten we waarschijnlijk ook weer naar de rechter. We kunnen wel een strippenkaart aanschaffen op deze manier.” Hij hekelt de opstelling van de gemeente. „De gemeente spreekt van een signaalfunctie die de sluiting heeft, maar daar is de wet niet voor bedoeld. Hopelijk buigt het hof zich snel over de zaak, want dit is te triest voor woorden.”
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Rennie
25 februari 2019, 19:32
3x Alaaf
Piet Plezier
25 februari 2019, 19:33
hij wist al vanaf 9 februari volgens mij dat hij vandaag moest sluiten.
Dus dan moet hij niet zeuren dat de leidingen nog doorgespoeld moeten worden, daar heeft hij alle tijd voor gehad.
Dat had hij ook vanmorgen vroeg kunnen laten doen
Sommige mensen met veel geld willen gewoon niet luisteren
Brad Clitt
25 februari 2019, 20:11
De mooiste tijd in yy was voor mij rond 2008-2012.
https://www.youtube.com/watch?v=ksDOSJkcJzc
Misschien zien we pietpotent44 wel in dit filmpje dat waarschijnlijk uit deze tijd stamt (maar denk nog iets eerder). ;)
Boy69
25 februari 2019, 20:19
Laat ik beginnen met te stellen dat ik het vreselijk vindt dat yy haar deuren (tijdelijk) heeft moeten sluiten.
Vreselijk voor personeel en goedwillende gasten en dames.
Zelf ben ik al jaren niet meer naar yy gegaan, vanwege het zeg maar “ontbreken van deurbeleid”.
De zwarte piet wordt nu gericht aan de burgemeester en daar kan ik me ook nog wel iets bij voorstellen, aangezien het riekt naar willekeur en een verborgen agenda.
Of dat zo is, mag de rechterlijke macht uitmaken.
Waar ik echter niets van lees is het feit dat enkele “idiote” gasten die rommel mee in de club hebben genomen, en daarmee direct verantwoordelijk zijn voor de huidige misere en schade.
Ik mag aannemen dat de club weet in welke lockers deze rotzooi is gevonden en wat mij betreft mogen ze de schade verhalen op die gasten.
Als zij immers niets bij zich hadden, hadden ze ook niets gevonden en was er geen reden tot sluiten.
Deze gasten zullen nu uitwijken naar andere clubs en ook daar wellicht rotzooi mee in de clubs nemen.
Het is dus wachten tot de volgende inval met alle gevolgen van dien.
Als ik clubeigenaar was zou ik elke gast een verklaring laten ondertekenen waarin de clubregels staan en waarin expliciet wordt gesteld dat schade op de gast wordt verhaald als er bij een inval van de politie rotzooi in de locker wordt aangetroffen.
Wellicht heeft het een preventieve werking, en houdt je zo de ongewenste gasten buiten, en hopelijk ook die rotzooi en gerelateerde problemen buiten de deur.
brombeerzuid
25 februari 2019, 20:32
@boy69
Kan er niks aan toe voegen.
althans heb ik het idee dat ik al een verschuiving heb gezien!!!!!
sofaking
25 februari 2019, 21:02
In welke clubs worden de binnenkomende klanten dan door de club-security gefouilleerd ?
yylover
25 februari 2019, 21:03
In welke clubs worden de binnenkomende klanten dan door de club-security gefouilleerd ?
Kan je aan Piet vragen, die weet het wel :biggrin:
Big30
25 februari 2019, 21:04
De juridische strijd loopt nog steeds, er vanuit gaande dat hier mee gelezen wordt, is het ongewenst hier onbewezen verdachtmakingen tegen YY te uiten. Die haal ik weg.
Ik geen overigens geen enkele club waar zo streng werd gecontroleerd als dat in YY gebruikelijk was. Een 100% screening is een illusie, dat geldt voor een Saunaclub maar evengoed voor een horeca gelegenheid.
peterp095
25 februari 2019, 21:15
Denk nu echt niet dat ze rekening gaan houden met wat hier allemaal geschreven wordt.
yylover
25 februari 2019, 21:19
Ik geen overigens geen enkele club waar zo streng werd gecontroleerd als dat in YY gebruikelijk was. Een 100% screening is een illusie, dat geldt voor een Saunaclub maar evengoed voor een horeca gelegenheid.
Zondagochtend moest ik lang wachten voordat ik naar binnen kon. Alle voorgaande gasten werden uitgebreid gefouilleerd.
gignnl
25 februari 2019, 21:23
Voordat Burgemeester Donders hier publiekelijk op de brandstapel gaat een reactie van mijn kant.
Door het falend Politie en Justitiebeleid van de achtereenvolgende kabinetten Pinokkio zitten we in het zuiden met een groot probleem.
De politie is amper nog in staat om zaken aan te pakken,bij de Rechtspraak duurt het ooit jaren voor een zaak onder de rechter komt sorterend in vaak lagere straffen cq vrijspraken.
Moordonderzoeken worden stilgelegd tot men personeel uit andere landsdelen kan lenen,dit zegt genoeg.
In deze nemen de Burgemeesters in het Zuiden een steeds grotere rol in als Crime Fighter.Aangevoerd door Burgemeester Ederveen van Valkenswaard wappert men nu met het Damoclesbesluit onder de arm met sluitingsbevelen.Bedrijfspanden,woningen en ook horeca worden aan de lopende band gesloten.
De Burgemeester van Roermond beluit naar aanleiding van rapportages van de eigen Handhaving en vooral de politie.
Helaas is dit nu YY fataal geworden,een club waar ik ook graag vertoefde.
Men had idd behoorlijk strenge maatregelen getroffen na de inval,helaasmocht dat niet meer baten.
pietpotent44
25 februari 2019, 21:24
Zondagochtend moest ik lang wachten voordat ik naar binnen kon. Alle voorgaande gasten werden uitgebreid gefouilleerd.
Ik niet hoor.
Maar ze weten van mij waarschijnlijk dat het enige gevaarlijke wapen wat ik altijd bij heb tussen mijn benen hangt.
yylover
25 februari 2019, 21:28
Ik niet hoor.
Maar ze weten van mij waarschijnlijk dat het enige gevaarlijke wapen wat ik altijd bij heb tussen mijn benen hangt.
Ik ook niet hoor. Alleen de bezoekers voor mij.
Mijn plastic tasje werd even onderzocht waarbij het pakje sigaretten een kort onderzoekje behoefde. Keurig !
Brad Clitt
25 februari 2019, 21:31
Ik kreeg alleen maar een hand van de security, de vraag of alles goed met me was en mocht zo doorlopen.
Maar had dan ook geen doosje bonbons en/of boeket rozen bij me...
Scrotum
25 februari 2019, 21:32
Ik heb me in vrijwel iedere club geheel moeten uitkleden:)
pietpotent44
25 februari 2019, 21:37
Misschien zien we pietpotent44 wel in dit filmpje dat waarschijnlijk uit deze tijd stamt (maar denk nog iets eerder). ;)
Dit is gefilmd in 2006 of 2007 idd. Fraai interieur om te zien.
Ik heb ook nog yy beelden van een saunaclub documentaire uit 2007, maar die mag ik vanwege gezeur met auteursrechten niet hier plaatsen helaas.
Big30
25 februari 2019, 21:42
Ik ga niet herhalen wat al gezegd is.
manke nelis
25 februari 2019, 22:03
t zwembad is dan toch nog open? Dus brug over de keuken bouwen en we kunnen verder :-)
sofaking
25 februari 2019, 22:31
Voordat Burgemeester Donders hier publiekelijk op de brandstapel gaat een reactie van mijn kant.
Door het falend Politie en Justitiebeleid van de achtereenvolgende kabinetten Pinokkio zitten we in het zuiden met een groot probleem.
De politie is amper nog in staat om zaken aan te pakken,bij de Rechtspraak duurt het ooit jaren voor een zaak onder de rechter komt sorterend in vaak lagere straffen cq vrijspraken.
Moordonderzoeken worden stilgelegd tot men personeel uit andere landsdelen kan lenen,dit zegt genoeg.
In deze nemen de Burgemeesters in het Zuiden een steeds grotere rol in als Crime Fighter.Aangevoerd door Burgemeester Ederveen van Valkenswaard wappert men nu met het Damoclesbesluit onder de arm met sluitingsbevelen.Bedrijfspanden,woningen en ook horeca worden aan de lopende band gesloten.
De Burgemeester van Roermond beluit naar aanleiding van rapportages van de eigen Handhaving en vooral de politie.
Helaas is dit nu YY fataal geworden,een club waar ik ook graag vertoefde.
Men had idd behoorlijk strenge maatregelen getroffen na de inval,helaasmocht dat niet meer baten.
Nochtans hebben 2 rechtbanken in 2017 gevonden dat YY niet dicht moest omdat er geen sprake was van handel in verdovende middelen, hetgeen blijkbaar een noodzakelijk criterium is voor sluiting.
Uitspraken door burgemeesteres gewoon naast zich neergelegd, dit heeft zij dus tot een persoonlijke zaak gemaakt. De club moest toe, om het even hoe.
awakey
25 februari 2019, 23:57
Nochtans hebben 2 rechtbanken in 2017 gevonden dat YY niet dicht moest omdat er geen sprake was van handel in verdovende middelen, hetgeen blijkbaar een noodzakelijk criterium is voor sluiting.
Uitspraken door burgemeesteres gewoon naast zich neergelegd, dit heeft zij dus tot een persoonlijke zaak gemaakt. De club moest toe, om het even hoe.
Het is dan ook heel vreemd dat de Raad Van Staat plots een andere mening heeft dan de 2 rechters. Het lijkt me vrij duidelijk dat hier andere belangen spelen tussen de Roermondse burgemeester en de Raad. Indien men een zaak als YY kan sluiten obv deze kleine gevonden hoeveelheid drugs, gaat morgen dan heel Nederland op slot ?
Het is triest om vast te stellen dat zoiets kan gebeuren in een land als Nederland.
Eddy_V
26 februari 2019, 00:52
Waar ik echter niets van lees is het feit dat enkele “idiote” gasten die rommel mee in de club hebben genomen, en daarmee direct verantwoordelijk zijn voor de huidige misere en schade.
Ik mag aannemen dat de club weet in welke lockers deze rotzooi is gevonden en wat mij betreft mogen ze de schade verhalen op die gasten.
Als ik clubeigenaar was zou ik elke gast een verklaring laten ondertekenen waarin de clubregels staan en waarin expliciet wordt gesteld dat schade op de gast wordt verhaald als er bij een inval van de politie rotzooi in de locker wordt aangetroffen.
@Boy69, de club weet dat inderdaad en de gevonden spullen in de lockers van bezoekers was niet het grootste probleem.
De spullen die in de locker van de Poolse masseur gevonden zijn (toentertijd personeelslid) heeft de club de das om gedaan. Voor alle duidelijkheid: dit was dus niet Roij, de Limburgse masseur.
Ik zou niet graag in de schoenen van deze Poolse kerel staan.. me dunkt dat hij voorlopig richting de Oostzee verhuisd is.
Zo’n verklaring laten ondertekenen door gasten (en personeel!) is een goede tip.
Ik heb geen ideeh of het juridische waarde heeft en of een club daar rechten aan kan ontlenen, maar er zal een preventieve werking van uit gaan en de club laat zien dat zij ook alles doen om geen drugs binnen te laten komen.
Gaaf filmpje uit 2006 ofzo dat BC gevonden had !
Is gemaakt net voor mijn eerste kennismaking met de club. De lederen bankjes staan nog in mijn geheugen gegrift. De stamgasten wisten precies waar je moest gaan zitten om niet in een diepe kuil tussen de vering terecht te komen. En later de Chesterfields bij de “open haard” , lekker plekje om kennis te maken met de dames die toen nog de tijd namen ipv zo snel mogelijk naar een kamer te willen gaan.
De bakplaat boven in het restaurantje waar je zelf je eitjes kon bakken en waar tot in de middag ook altijd een eenvoudig maar voedzaam ontbijtbuffet stond opgesteld met mijn favoriete Kelloggs Rice Krispies (lekker belangrijk, ik weet het).
De smerig uitziende Engelse kok die zo uit Faulty Towers weggelopen had kunnen zijn.
Het restaurant in het filmpje heb ik niet gekend. Toen ik er kwam stonden er alleen nog naar tafels en het buffet op de 1e verdieping. Een bar in het restaurant zoals in de film kan ik mij niet herinneren, maar misschien was dat eerst wel op de begane grond.
Anyway, ben benieuwd of de gemeenteraad zich iets gaat aantrekken van de aangekondigde schadeclaim.
Is er een lokale ijsbeer aanwezig die hier vragen over kan laten stellen vanuit de raad aan B&W?
Brad Clitt
26 februari 2019, 11:29
Gaaf filmpje uit 2006 ofzo dat BC gevonden had !
Voor mij een makkie, zit in het filmwereldje zoals algemeen bekend is.
Tot voor kort speelde ik in een Roermondse soap nog de hoofdrol, maar aangezien de filmlocatie plots gesloten is zit ik nu werkeloos thuis. ;)
cheasehead
26 februari 2019, 12:17
Voor mij een makkie, zit in het filmwereldje zoals algemeen bekend is.
Tot voor kort speelde ik in een Roermondse soap nog de hoofdrol, maar aangezien de filmlocatie plots gesloten is zit ik nu werkeloos thuis. ;)
Er zal toch wel een nieuwe film locatie komen voor Mr. & Mrs. Smith?
Uit-Drenthe
26 februari 2019, 12:33
Net even bij YY geweest, ketting om het hek en een bord: wegens omstandigheden korte tijd gesloten... tja een vreemd een weemoedig gezicht dat prachtige pand met een lege parkeerplaats. Nou op naar GT dan maar..
Brad Clitt
26 februari 2019, 12:42
Er zal toch wel een nieuwe film locatie komen voor Mr. & Mrs. Smith?
We zijn ons aan het orienteren… ;)
Nu is de vraag, wie is sneller back in business, YinYang of het onafscheidelijke duo.
Alhoewel, mocht het YinYang zijn dan is het waarschijnlijk toch tegelijk.
Old soldiers never die
26 februari 2019, 15:19
Goedemiddag Beren,
Komende weken heb ik een vriend uit het buitenland over.
Gezien ik alleen ervaring heb met Yinyang en mijn vriend een saunaclub bezoekje
Hoog op zijn lijstje heeft staan, kunnen jullie mij advies geven naar welke club in de buurt van de grens
Te gaan, die enigzins vergelijkbaar is qua grootte, welness en eten. En uiteraard kwaliteit van de dvps niet geheel onbelangrijk haha.
Bedankt alvast.
Groet een oud medebeer
hvdk52
26 februari 2019, 15:48
Laat ik beginnen met te stellen dat ik het vreselijk vindt dat yy haar deuren (tijdelijk) heeft moeten sluiten.
Vreselijk voor personeel en goedwillende gasten en dames.
Zelf ben ik al jaren niet meer naar yy gegaan, vanwege het zeg maar “ontbreken van deurbeleid”.
De zwarte piet wordt nu gericht aan de burgemeester en daar kan ik me ook nog wel iets bij voorstellen, aangezien het riekt naar willekeur en een verborgen agenda.
Of dat zo is, mag de rechterlijke macht uitmaken.
Als zij immers niets bij zich hadden, hadden ze ook niets gevonden en was er geen reden tot sluiten.
Deze gasten zullen nu uitwijken naar andere clubs en ook daar wellicht rotzooi mee in de clubs nemen.
Het is dus wachten tot de volgende inval met alle gevolgen van dien.
Wellicht heeft het een preventieve werking, en houdt je zo de ongewenste gasten buiten, en hopelijk ook die rotzooi en gerelateerde problemen buiten de deur.
Oplossing:
Gewoon zo een snuffelaar kopen zoals de politie/douane heeft en ieder die binnenkomt,bezoeker of personeel onderwerpen aan een onderzoek.Ben je van een heleboel heisa af!
Picasso 1
26 februari 2019, 16:31
Het is geen idee voor de webmaster om een rubriek te openen met zoiets als 'Transfernieuws' om aan te geven waar de dames uit Yin Yang zijn gaan werken, want op deze manier blijft iedereen op de hoogte waar een bepaalde dame bijvoorbeeld te vinden. Ik heb begrepen dat de Slowaakse Samantha in Sixsens is gaan werken. Een dame wordt met haar gegevens dan op de site overgeplaatst naar de nieuwe dame, maar niet iedereen volgt als dagelijks. Een voorbeeld van een opzetje:
* Slowaakse Samantha - Sixsens
Een 'lege' club in de omgeving is Villa Vanilla. Dames kunnen zo massaal daar naar overstappen, mooie grote club die in vele opzichten lijkt op YY.
kmisjezo
26 februari 2019, 16:35
De beste oplossing is. De vroegere saunaclub in Mol, (België) nl. The Ritz staat tekoop! Prachtige locatie en een mooi gebouw.
Was destijds een mooie club, en prachtig en stijlvol ingericht, met een mooie wellnes!
pret
26 februari 2019, 16:36
Net even bij YY geweest, ketting om het hek en een bord: wegens omstandigheden korte tijd gesloten... tja een vreemd een weemoedig gezicht dat prachtige pand met een lege parkeerplaats. Nou op naar GT dan maar..
Muhahaha heb je helemaal geen leven om helemaal uit Drenthe je tijd te verspillen aan een gesloten club. :biggrin:
Slumme
26 februari 2019, 16:40
Volgens zeer betrouwbare bron..! Gaat YY ...NOOIT meer open...!!!
sofaking
26 februari 2019, 16:47
Muhahaha heb je helemaal geen leven om helemaal uit Drenthe je tijd te verspillen aan een gesloten club. :biggrin:
In de Westerse wereld zijn bedevaarten heel gewoon.
Piet Plezier
26 februari 2019, 18:46
als je niet word verraden nergens
Ze fouilleren je
Door de wc spoelen
En naar buiten
En hausverbot natuurlijk
Maar verder is dat niet zo spannend natuurlijk
de duisburg spesjalist
26 februari 2019, 19:46
Een 'lege' club in de omgeving is Villa Vanilla. Dames kunnen zo massaal daar naar overstappen, mooie grote club die in vele opzichten lijkt op YY.
de dames moeten zich wel eerst even laten registreren als prostituee
Brad Clitt
26 februari 2019, 19:50
de dames moeten zich wel eerst even laten registreren als prostituee
En dan mogen ze ook belasting betalen in tegenstelling tot in Nederland.
de duisburg spesjalist
26 februari 2019, 19:57
En dan mogen ze ook belasting betalen in tegenstelling tot in Nederland.
dames die in NL de hoer spelen worden echt wel een keer gepakt als ze ook in NL wonen de hoogte wat ze in duitseland aan belasting betalen is overigens vele malen minder als in NL
awakey
26 februari 2019, 22:25
Volgens zeer betrouwbare bron..! Gaat YY ...NOOIT meer open...!!!
Indien je dit soort uitspraken doet dan dien je ook steeds die zeer betrouwbare bron te vermelden.
deket
26 februari 2019, 23:05
@old soldiers never die, uiteraard de Sixsens,ook nog in Nederland,in een prachtige omgeving;welness en infrastruktuur kan je vergelijken,en dvps ruime keuze met enkele servicekanonnen;
@ik mis je zo; de Relaxx in Mol is reeds verkocht ,na jarenlang te verkommeren en leeggehaald is deze zaak momenteel een luxeJazzclub geworden,voor een elitair publiekniet veel volk meer daar over de vloer
Old soldiers never die
26 februari 2019, 23:28
@deket, bedankt!
Iemand anders ook nog tips?
mentholbear
26 februari 2019, 23:41
@deket, bedankt!
Iemand anders ook nog tips?
Het enige wat ik kwa relaxte en wellness op niveau vind met YY is inderdaad Sixsens. Een stuk verder Duitsland in het je Parksauna Residenz in Lohmar. En in mindere mate Babylon in Elsdorf. Wel weer het aparte van Babylon tov YY is dat het een FKK is waar de dames poedel naakt rondlopen.
In Babylon ligt het service niveau relatief hoog. In PSR durf Ik het niet te zeggen, aangezien ik er niet vaak ben geweest.
Tropische_verrassing
27 februari 2019, 08:19
Vindt het restaurant van yy beter/uitgebreider dan ss
pret
27 februari 2019, 08:38
Niks is zo belachelijk om clubs met elkaar te gaan vergelijken. Daarom stel ik ook voor dat we niet off topic geraken.
Das
27 februari 2019, 08:49
Niks is zo belachelijk om clubs met elkaar te gaan vergelijken. Daarom stel ik ook voor dat we niet off topic geraken.
Ik stel voor om vooral off topic te gaan.
Over Yinyang sluiting is nu toch al wel alles gezegd niet?
Old soldiers never die
27 februari 2019, 09:22
@pret
Mijn vraag is niet zo zeer off topic.
Door de sluiting van Yin Yang(wat bij velen uiteraard gevoelig zal liggen)
ben ik “ gedwongen” op zoek naar een alternatief wat het meest in de buurt komt van yy.
Daar mijn ijsberen verleden bestaat uit een periode van 2 jaar yy met een eenmalig uitstapje naar Goldentime
doe ik op dit podium een beroep op de kennis van mede Beren.
Discussies over welke clubs wel of niet beter zijn daar gelaten is mijn vraag dus alleen welke club yy benaderd binnen ons grens gebied.
sandorz
27 februari 2019, 09:58
Maandelijks breng ik een bezoek aan YY. Deze club is voor mij veruit de beste in Europa !!!! GT, VV, PHC, Oceans, en noem ze allemaal maar op. Beter dan YY ga je nergens meer vinden. Ik ben ziek van het besluit wat Rianne Donders genomen heeft in deze.
Ze moet zich doodschamen voor deze laffe beslissing. Ik hoop dat het recht zal zegevieren, en YY binnenkort weer open gaat !!!
Slumme
27 februari 2019, 11:09
Indien je dit soort uitspraken doet dan dien je ook steeds die zeer betrouwbare bron te vermelden.
Mijn bronnen die betrouwbaar zijn, ga ik nooit vermelden, omdat je op de 1 ste plaats je bronnen moet beschermen...en op
de 2de plaats je van die bronnen geen informatie meer krijgt...
Brad Clitt
27 februari 2019, 11:11
@ sandorz
Dat klopt, YinYang is in deze omgeving kwa faciliteiten en netheid voor mij een 5 sterren club, 4 sterren krijgt van mij geen club.
Sixsens ,GT en PSR krijgen er 3 van mij en de rest komt met moeite aan 1 a 2 sterren.
Clubs als Acapulco behoren tot de categorie afgebrand dorp, maar dat heeft ook z´n charme, tenminste voor mij.
schoolmeester
27 februari 2019, 11:26
Slumme, het feit dat YINYANG nooit meer open gaat is nog helemaal niet bekend.
Dus jouw informatie slaat nergens op.
Groet, schoolmeester.
John mc Snek
27 februari 2019, 11:33
Mijn bronnen die betrouwbaar zijn, ga ik nooit vermelden, omdat je op de 1 ste plaats je bronnen moet beschermen...en op
de 2de plaats je van die bronnen geen informatie meer krijgt...
Als je zomaar de losse stelling “ze gaan nooit meer open” poneert zonder dan ook maar enige onderbouwing of bron , dan kan je beter niks posten.
Iedereen zou anders alles kunnen opschrijven en zon opmerking is dan in feite enkel smaad of laster, dan wel een manier om olie op het vuur te gooien .
Overigens is de opmerking ook onzin, tenzij jij de dienstdoende rechter die nog over de zaak een definitief oordeel moet vellen als bron hebt, en die rechter aan jou, al voordat hij uitspraak heeft gedaan in deze miljoenenzaak, persoonlijk heeft gemeld wat zijn oordeel zal zijn.
Spuitgast
27 februari 2019, 11:55
Sinds ik het ijsberenforum iets intensiever volg ivm ontwikkelingen rondom YY krijg ik nu toch wel heel toegespitste advertenties via de tapatalk app toegeworpen!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190227/9dd3d590ddb7ab4c569268e5ab85154b.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
sofaking
27 februari 2019, 12:06
Ik stel voor om vooral off topic te gaan.
Over Yinyang sluiting is nu toch al wel alles gezegd niet?
Er is anders nog een zaak hangende dacht ik. En daarna misschien nog een schadeclaim en wie weet wat daarna nog.
Artur
27 februari 2019, 17:11
Na het lezen van de rechtbank uitspraken en vooral het gedeelte van de verklaringen van 2 pseudokopers, denk ik dat men al jarenlang bezig was met het vinden van een reden om yy te kunnen sluiten.
Ik heb zo het gevoel dat ik in de zomer van 2014 ben benaderd door 2 pseudokopers op het terras. Ik had toen net een uurtje doorgebracht in de jacuzzikamer met Ramona en had haar €150 gegeven. Zij was op dat moment mijn favoriet en toen ze wat later naar mij kwam op het terras was ik eigenlijk al vergeten dat ze mij nog geld moest teruggeven. Toen ze mij €30 gaf nam ik het dus verbaasd aan en stak het in de zak van mijn badjas. Wat later die middag, toen ik alleen zat, kwamen er 2 mannen vragen of ze erbij mochten komen zitten en begonnen erover dat ze zin hadden om iets te "smoren" en of ik niks wist. Ik heb ze wandelen gestuurd. Nooit meer aan gedacht, maar ik denk nu dat het dus wel eens pseudokopers konden geweest zijn die bij elke geldtransactie tussen klant en dvp spoken zagen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Piet Plezier
27 februari 2019, 17:21
31805
Slumme
27 februari 2019, 18:21
We zullen zien dat ik gelijk heb..!! Failiesement zal worden aangevraagd....en de hele zaak wordt ontmanteld.
Nulnulzeseneenhalf
27 februari 2019, 18:26
De laatste weken is er in het YY topic een hoop geschreven. Sommige vragen of opmerkingen die voorbij kwamen doen mij twijfelen of de schrijver wel uit Nederland komt, al zijn er bij die dat heel duidelijk laten blijken op dit forum.
-The unfairness off the law. De achtergrond van de wet is om de produktie en de nadeel in drugs moeilijker te maken. Sluit een inrichting en men moet op zoek naar een andere plek. Stel de eigenaar van een inrichting verantwoordelijk en hij screent zijn huurders beter.
-Leidingen doorspoelen ivm legionella. Dat is niet iets wat je zo af en toe eens moet doen, of voordat je de boel sluit. Van kennissen uit de zorg begrijp ik dat zoiets wekelijks dient te geschieden, door het openbare karakter van de inrichting. Een paar weken overslaan zit er niet in, is niet goed. Mocht binnen enkele weken YY weer opengaan, dan is dit een van de dingen die extra aandacht behoeft.
-Sluiten is sluiten. Niet betreden is niet betreden. Voor geen enkel akkefietje. Dat maakt deze maatregel zo zwaar. Gaatje in het dak waardoor het binnen regent, jammer maar je mag het niet herstellen.
-De damocleswet stelt dat de burgemeester een besluit neemt, niet gemeenteraad of B&W. Normaliter doet hij, of zij in dit geval, dat na overleg met politie en gemeentelijke handhavers. Lengte van de sluiting is des burgemeesters. En dat maakt het een beetje moeilijk te begrijpen, want er zijn weinig richtlijnen.
-Precedent. Op verschillende plekken, op dit mooie forum, is er geschreven dat er nu een precedent is geschapen. Behalve voor de gemeente Roermond is dat niet waar. Elke burgemeester is verantwoordelijk voor zijn eigen gemeente.
-Afrekening vanwege Jos van Rey en de VVD, complottheorie.
De nieuwe standing van de stad, complottheorie. Roermond is overigens vele malen bekender vanwege de outlet, de bisschop, de Maas en nog wat van die dingen.
Oude burgemeesterswoning terug willen, hahahahahahahahaha.
https://www.burgemeesters.nl/bevoegdheden/opiumwet
Maar eigenlijk is er iets anders wat mij veel meer dwars zit. De laatste weken is er in het YY-topic door sommige schrijvers niet netjes gereageerd. Nou weet ik ook wel dat respect tegenwoordig ver te zoeken is in de wereld, maar dat wil niet zeggen dat ik daar aan mee doe. Er hoef van mij ook niet alsnog een hoop geveegd te worden, nee laat maar staan. Het zegt wel iets over de mens achter de nick. En het bevestigt waarom ik niet gauw met medeschrijvers kennis wil maken in een club. Ik kijk weliswaar vaak naar verjaardagsaankondigingen, maar besluit vaak ook op basis van de aanmeldingen thuis te blijven.
Een maandje of 2 geleden kwam ik toevallig nog een bekende schrijver tegen in een club. 3 dagen later werd ik voor hersendood uitgemaakt op dit forum. Het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf dit niet normaal vinden. Toch zijn er nog wel wat schrijvers die ik nog wel eens de hand zou willen schudden, maar dat laten we maar aan het toeval over.
cula
27 februari 2019, 19:39
Weet iemand wanneer de zaak welke nog loopt daadwerkelijk voorkomt of is dat nog niet bekend?
pietpotent44
27 februari 2019, 20:42
Weet iemand wanneer de zaak welke nog loopt daadwerkelijk voorkomt of is dat nog niet bekend?
Dat vroeg ik me ook af. Er heeft een dvp afgelopen zaterdag (dus 2 dagen voor de sluiting) tegen mij gezegd dat het deze week maandag of dinsdag zou voorkomen bij gerechtshof (Den Bosch).
Een andere dvp heeft gezegd dat yy de nog aanwezige dames die van ver komen en in het yy hotel verblijven de komende dagen niks hoefde te betalen, met in het achterhoofd dat er binnen een aantal dagen een uitspraak zou zijn.
Maar ik kan nergens iets vinden op het web over een datum. Als het daadwerkelijk deze week in Den Bosch zou zijn (geweest) zou dinsdag de meest voor de hand liggende dag geweest zijn.
Maar het kan ook zijn dat yy maar zoiets heeft gezegd tegen de dames, uit angst dat de dames massaal de benen nemen naar een andere club.
Of de zaak is gewoon uitgesteld, of er wordt nog naar een datum gezocht.
Maar als er iemand meer weet dan hoor ik het graag.
yylover
27 februari 2019, 21:25
Op maandag zijn de dames in het hotel ingelicht door de eigenaar dat deze zaak een aantal weken zal gaan duren.
Het klopt dat de dames momenteel gratis in het hotel mogen verblijven en elders werk kunnen gaan zoeken.
Op zich een mooi aanbod maar aangezien het overgrote deel geen eigen vervoer heeft, en de goedkopere YY taxi´s zijn vervallen, heeft het weinig zin voor hun.
Vandaag waren er nog 4 of 5 dames aanwezig. De rest is merendeels reeds vertrokken huiswaarts en zal het de komende weken afwachten.
De dames die op zichzelf (of samen)wonen en eigen vervoer hebben, en dat zijn er best veel, zijn nu verspreid aan het rond zoeken en proberen in een andere club hun werk te hervatten.
Indien de club dicht blijft, zullen de eerder genoemde dames via hun vele contacten, elders hun heil moeten gaan zoeken.
manke nelis
27 februari 2019, 22:29
doe maar snel terug open joh, want er gebeuren rare dinge
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190227_00094358/voorwaardelijke-celstraf-voor-ontucht-met-pony
sofaking
27 februari 2019, 22:30
doe maar snel terug open joh, want er gebeuren rare dinge
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190227_00094358/voorwaardelijke-celstraf-voor-ontucht-met-pony
Ik denk dat we die liever niet in een club zien opduiken.
Partycrasher
28 februari 2019, 16:21
https://www.dirkzwager.nl/kennis/artikelen/de-sluitingsbevoegdheid-van-de-burgemeester-op-grond-van-artikel-13b-opiumwet-recente-ontwikkelingen/
JonnyFontane
28 februari 2019, 18:30
https://www.dirkzwager.nl/kennis/artikelen/de-sluitingsbevoegdheid-van-de-burgemeester-op-grond-van-artikel-13b-opiumwet-recente-ontwikkelingen/
Interessant stuk......
deket
2 maart 2019, 00:20
Blijkbaar is de Raad van State ook streng voor het echte sprookjesbos.
Het heeft besloten dat de Efteling niet mag uitbreiden.
Omwonenden vreesden overlast
Rino123
2 maart 2019, 13:18
Nou, ik heb dus geen vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat en systeem: er kloppen gewoon veel dingen niet en de straffen zijn een LACHERTJE! Maar ik ga zeker naar andere saunaclubs toe, ik vind het alleen jammer dat YY dichtgaat: een mooie club qua wellness-vrouwen-eten.
rob45
2 maart 2019, 13:48
Nou, ik heb dus geen vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat en systeem: er kloppen gewoon veel dingen niet en de straffen zijn een LACHERTJE! Maar ik ga zeker naar andere saunaclubs toe, ik vind het alleen jammer dat YY dichtgaat: een mooie club qua wellness-vrouwen-eten.Nou..in deze is de straf geen lachertje ..[emoji848]
Partycrasher
2 maart 2019, 18:55
Nou, ik heb dus geen vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat en systeem: er kloppen gewoon veel dingen niet
Nederland is een heel erg smerig land. Er wordt door de Nederlandse staat (de onzichtbare leiders) constant nagedacht over dingen die niet moeten kloppen, zodat een bepaalde groep mensen gratis optimaal kunnen leven. Ze veranderen de spelregels constant, en voor elk geval. Ze leggen alles in hun eigen voordeel uit, en als je er iets over zegt komen ze weer aan met "democratie" en "gekozen" en "uitvoeren van de wil van het volk". Als je met niet te ontkennen argumenten door blijft gaan over dat het niet klopt wat ze zeggen en dat echt bijna niemand voor een bepaalde wet heeft gekozen, gaan ze dreigen met het bellen van de politie als je niet weggaat. Daarom krijgen Nederlanders ook steeds minder geld voor steeds harder werken. De kinderen van die Nederlanders kunnen geen kant op, en kunnen niet genieten van het leven. Hun jeugd wordt vergald door de onzichtbare leiders. En Nederlanders blijven maar zeggen dat hun kinderen op de eerste plaats komen. Dat is dus niet waar.
Willem2
2 maart 2019, 22:24
... zodat een bepaalde groep mensen gratis optimaal kunnen leven..
Bedoel je de beruchte Partycrashers ?
Oh oh wat zijn we ongelukkig
https://www.zoover.nl/blog/nieuws/top-10-gelukkigste-landen-2018/
https://npofocus.nl/artikel/7478/waarom-zijn-nederlandse-kinderen-zo-gelukkig
https://www.rtlnieuws.nl/node/668956
John mc Snek
2 maart 2019, 22:43
https://www.gezondheidsnet.nl/depressie/nederland-in-top-3-depressiefste-landen
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/nederlanders-depressiefste-volk-van-europa~b6133e5c/
https://www.ggznieuws.nl/home/driekwart-van-de-jongeren-heeft-last-van-stress-en-burn-out-klachten/
10 juli 2017- Uit een onderzoek van Metro onder zo’n 2000 jongeren blijkt dat 75 procent overweegt naar een psycholoog te gaan.
Opgebrand terwijl je nog maar net begonnen bent aan je volwassen leven. Dat klinkt als een tegenstelling, maar voor 100.000 Nederlanders onder de 35 jaar is het de spijkerharde realiteit, becijferde het CBS. Het percentage jongeren dat kampt met stressgerelateerde klachten was nog nooit zo hoog.
——-
W2 is goed in cherry picking, ofwel alleen zien wat je wil zien :)
Nederland is een heel erg smerig land. Er wordt door de Nederlandse staat (de onzichtbare leiders) constant nagedacht over dingen die niet moeten kloppen, zodat een bepaalde groep mensen gratis optimaal kunnen leven. Ze veranderen de spelregels constant, en voor elk geval. Ze leggen alles in hun eigen voordeel uit, en als je er iets over zegt komen ze weer aan met "democratie" en "gekozen" en "uitvoeren van de wil van het volk". Als je met niet te ontkennen argumenten door blijft gaan over dat het niet klopt wat ze zeggen en dat echt bijna niemand voor een bepaalde wet heeft gekozen, gaan ze dreigen met het bellen van de politie als je niet weggaat. Daarom krijgen Nederlanders ook steeds minder geld voor steeds harder werken. De kinderen van die Nederlanders kunnen geen kant op, en kunnen niet genieten van het leven. Hun jeugd wordt vergald door de onzichtbare leiders. En Nederlanders blijven maar zeggen dat hun kinderen op de eerste plaats komen. Dat is dus niet waar.
Zo is dat en daarom stem ik bij de eerst volgende verkiezingen op mezelf :wink2:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190302/91aaa59b34db48d381295b494f3c5331.gif
John mc Snek
3 maart 2019, 00:08
Zo is dat en daarom stem ik bij de eerst volgende verkiezingen op mezelf :wink2:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190302/91aaa59b34db48d381295b494f3c5331.gif
We beginnen samen de lijst Johns :)
We beginnen samen de lijst Johns :)
Juist, en dan vragen we Partycrasher als lijstduwer :freu: