Volledige versie bekijken : Moeten ze nu een jaar dicht of niet => 25.02. Sluiting
Clubganger75
10 februari 2017, 08:25
Besluit
Xtc en coke reden voor sluiting
De vondst van 2,55 gram coca*ïne, 16 xtc-pillen en 4,5 gram softdrugs waren voor de gemeente Roermond aanlei- ding om saunaclub YinYang voor een jaar te willen sluiten.
ONZE VERSLAGGEVER
De ge*meen*te Roer*mond maak*te vo*ri*ge week be*kend dat ze Sau*n*a*club YinYang aan de Heins*ber*ger*weg een jaar op slot wil gooi*en na de vondst van drugs bij een inval in no*vem*ber vorig jaar. On*dui*de*lijk was toen hoe*veel drugs waren ge*von*den. Ook de Roer*dal*hoe*ve in Me*lick, waar vrou*wen ver*blij*ven die bij YinYang wer*ken, moet een jaar dicht als het aan de ge*meen*te Roer*da*len ligt. Daar wer*den 41 xtc-ta*blet*ten aan*ge*trof*fen.
Ad*vo*ca*te Inez Weski van YinYang gaf vo*ri*ge week aan dat het bij de aan*ge*trof*fen drugs in YinYang om ge*brui*kers*hoe*veel*he*den ging, aan*ge*trof*fen in kluis*jes van klan*ten. De ge*meen*ten maken ge*bruik van het Da*mo*cles*be*leid om de pan*den te kun*nen slui*ten. Een pand kan dan ver*plicht op slot als er drugs aan*we*zig zijn ter ver*strek*king of ver*koop. Mor*gen volgt een de*fi*ni*tief be*sluit over de slui*ting. Be*roep daar*te*gen aan*te*ke*nen kan bin*nen zes weken.
Dit is van afgelopen dinsdag en woensdag zou er besloten worden wat er ging gebeuren. Weet iemand hier wat er besloten is
Nulnulzeseneenhalf
10 februari 2017, 09:20
Niks gelezen op de nieuwssites dus er is geen besluit genomen. Dus er gebeurt niks. Of er blijft dus juist een heleboel gebeuren, nu nog steeds niet duidelijk is of het dicht gaat, of niet.
volmer
10 februari 2017, 11:03
Wat een stom gezeik eigenlijk ,dan kan je alle tenten wel sluiten want in de eerste de beste kroeg ligt een paar gram op de wc vloer en pillen hebben zoveel mensen bij zich. stakkers.
The Joker
10 februari 2017, 11:06
Als je op een willekeurige zaterdagavond om 22:00 in een willekeurige stad 250 mensen random van de straat pikt en hun bezittingen en wagen doorzoekt, ga je opgeteld VEEL MEER drugs vinden dan deze minimale gebruikershoeveelheden die ze in YY op zo'n populatie aan hebben getroffen.
Moeten we dan elke Nederlander die ooit een jointje heeft gerookt of een pilletje geslikt maar een jaar in de cel stoppen?
Teiresas
10 februari 2017, 11:35
Wat een farce... 2,55 gr coke? Dat heeft in de gemiddelde club zowat élke dame bij zich in haar handtasje. In het normale uitgaansleven lijkt me dit ook (aanzienlijk) minder dan je in de gemiddelde kroeg op de hoek zult aantreffen.
Gevalletje stok - hond...
Tenzij YY nog voorwaardelijke straffen uit het verleden open heeft staan, lijkt het me toch dat meesteres Inez gehakt van de gemeentelijke ambtenarij moet kunnen maken.
John mc Snek
10 februari 2017, 11:50
Clubganger wat is de bron van je citaat ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
langlekker
10 februari 2017, 13:32
Clubganger wat is de bron van je citaat ?
Het stond vast in de sterren geschreven vandaar dat er hier en daar nog eentje tussen zit;)
phoenix
10 februari 2017, 14:06
ik mag dat vast weer niet zeggen, maar gezien mijn ervaring in utrecht..zal de gemeente er alles aan doen om yin yang te elimineren.
Clubganger75
10 februari 2017, 14:09
Dit is van dinsdag 7 februari stond zo in de Limburger
Clubganger75
10 februari 2017, 14:51
Ik ben het met Phea eens,als ze iets vinden wat hoger ligt als die nieuwe wet het voorschrijft. De wet van damacles 0.5 gr hard drug zoals coke, 5 gram soft drugs alles wat daar boven komt mag de burgemeester het op slot gooien. En dat verschilt per gemeente en hoeveelheid er gevonden is. En dat kan 3 maanden of 6 maanden of 1 jaar. Ik heb dit een 2 jaar geleden meegemaakt. Daar was ik de verhuurder van mijn woning aan een stel dat groene vingers had. De politie vond het tuintje op zolder en mijn huis was 6 weken later voor 6 maanden op slot. En ik kon er helemaal niks tegen doen. Dat grapje kosten mij 6 maanden huur. Want die huurders zijn van de ene op de andere nergens meer te bekennen. Die advocaat moet van goede huizen komen om het terug te laten draaien. Ga ik dit weekend maar vast afscheid nemen en eens kijken welke club ik eens ga bezoek de volgende keer.
VAZKOR
10 februari 2017, 20:12
Als je belt en ze zeggen "Hallo?", dan is de club voorlopig nog even open.
Eddy_V
11 februari 2017, 00:16
Als je belt en ze zeggen "Hallo?", dan is de club voorlopig nog even open.
Tenzij het antwoord apparaat hetzelfde zegt...
taka22
11 februari 2017, 01:14
We zijn niet allemaal drugs gebruikers, er Zijn genoeg mensen die niks gebruiken heren.
Vendezz
11 februari 2017, 12:06
Zo zien we maar weer.
Wanneer een gemeente een dergelijke club wil laten sluiten vinden ze altijd wel een reden hiervoor..
Willem2
11 februari 2017, 12:11
Topic sluiten of niet .... dat is makkelijker ;)
VAZKOR
11 februari 2017, 12:55
Topic sluiten of niet .... dat is makkelijker ;)
Dan volgt er mogelijk een topic à la "Kan er nog lekker geneukt worden in YY of hoe zit dat?" :hammer: #onlyjoking
Johnny Stromple
26 februari 2017, 04:21
Het reclame boord op a67 is al verwijderd.
Nu op dat boord reclame voor sixsense....
toyota
26 februari 2017, 06:22
Er worden wel vaker reclameborden verwisseld als er een nieuwe adverteerder komt.
Dit hoeft helemaal niets te maken hebben met een eventuele sluiting van YING YANG.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Eddy_V
26 februari 2017, 07:46
Mij was op de A67 nog nooit een reclamebord voor YY opgevallen, maar dat is wel een slimme zet van Sixsens.
Beetje gemeen natuurlijk, maar zaken zijn zaken onder het motto "de één zijn dood"...
Kans aanwezig dat ik dinsdag nog eens een bezoekje aan YY ga wagen. LU en sfeer stonden mij de laatste 2 jaar steeds minder aan, maar voor de bevestiging dat andere clubs mij beter bevallen kan het geen kwaad om voor een eventuele sluiting nog eens binnen te wippen waar het 10 jr geleden voor mij zo'n beetje begon.
popey01
26 februari 2017, 11:01
Ying yang gaat niet dicht.
pietpotent44
26 februari 2017, 11:11
Denkt popey dat, of weet popey dat?
Is er al nieuws dat wij hier nog niet weten?
fg22
26 februari 2017, 11:22
Wie meest betaalt, bepaalt!
Maar YY is niet afhankelijk van een bepaalde plek.
YY heeft ook paar trucks met grootse reclame rondrijden en stilstaan
op strategische plekken bij snelwegen
en uitvalswegen.
Bovendien zijn ze als beide grotere clubs in NL Samen Sterker tegenover
beleid van de overheid.
Goede Prostitutie (Want die is er veel!) uitbannen is het naar de ongecontroleerde
illegaliteit verbannen.
En dan gaat er in onze politiek-correcte samenleving onderhuids weer iets mis.
Mannen denken immers toch maar aan 1 ding. (cit. ...)
Vraag maar eens na bij de klinisch-psycholoog maar eens!
Uitgezonderd relaties partners die samen er wel iets van maken.
Een evenwichtige relatie is ook goed voor de kinderen en opvoeding.
En op termijn de Libelle.
Maar er zijn veel onbeholpener mannen die ook veel geld kwijt zijn voor de TV
of aan de telefoon.
Manipulatieve schijnsex met veel gebabbel via telefoon en SMS-verkeer via TV mag wel.
Al vroeg op de avond.
Want dat levert leuk op voor onze media.
En we zullen nooit allemaal een renfiets kopen voor oefenen voor die ene lange rit op zondag.
En genoegen nemen met 1x in de maand - als je geluk hebt - van bil gaan.
Of je bent een handig dater of player die dat doet met de zelfbewuste NL-vrouw met eigen doel.
Uitgezonderd natuurlijk degenen die (zeggen) thuis een goede relatie te hebben.
De heilige statistieken laten echter anders zien, nl. dat er een groeiend aantal alleenstaanden is.
Gebrek aan contactsex is dus een onbesproken politiek probleem
Gereguleerde prostitutie (als in Eindhoven bijv.) en veel prive-ontvangsten helpen heel wat alleengaande
moeders in ons historisch-geloofsmatig nog steeds geïndoctrineerde NL wat beter vooruit.
Is niet anders! Een heel stuk noodzakelijke bijverdiensten gaat toch door.
En omdat het niet goed is geregeld kan her en der de onderwereld daarin voorzien.
Nu gaat veel goed (potentiel huishoud)geld de grens over. Jammer.
Nu maken de verkeerde partijen daarvan weer gebruik.
En groeit verdienmodel voor de psychologie en psychiatrie gestaag.
Niet dan?
Wellicht past deze mening beter in andere dialoog, maar dat is aan Mod.
Brad Clitt
26 februari 2017, 11:24
Ik heb een tijdje terug mijn veto uitgesproken over een sluiting, het is alleen de vraag of ik serieus genomen wordt als zéér sporadische bezoeker... ;)
Eddy_V
26 februari 2017, 12:47
Ik heb een tijdje terug mijn veto uitgesproken over een sluiting, het is alleen de vraag of ik serieus genomen wordt als zéér sporadische bezoeker... ;)
In principe word je wel serieus genomen, maar door het Limburgs accent had men veter verstaan ipv veto...
dus nu mag je met veters los lopen, wat dan weer tot extra gevaarlijke situaties in de wellness ruimte kan leiden :tongue:
Brad Clitt
26 februari 2017, 12:55
Zou wel vreemd zijn dat in een Limburgse club je Limburgse tongval verkeerd verstaan wordt, maar goed als ik nou afkomstig zou zijn van boven Venlo dan kon ik het nog begrijpen. Echter het zou weinig zin hebben om in de club je veto uit te spreken, de gemeenteraad houdt zijn bijeenkomsten toch echt een paar straten verder. Verder loop ik altijd blootsvoets rond in de wellness, kan me het laatste slippertje daar niet meer echt herinneren.
Bluebear
26 februari 2017, 13:04
Er is niks verwijderd. Dat bord van Sixsense staat er al meer dan 3 jaar. Gek he, net op een toegangsweg naar Yinyang. Ja, heel toevallig!! Zucht.................................:rolleyes:
Nedlovefkk
26 februari 2017, 13:06
Jonge. Bluebear. Gij wit de de weg naor de saunaklub anders ok niet te veinden! Borden zijn old school. Kiek moar naor Fox vur dun Philips vs 010.
Bluebear
26 februari 2017, 13:08
Jonge. Bluebear. Gij wit de de weg naor de saunaklub anders ok niet te veinden! Borden zijn old school. Kiek moar naor Fox vur dun Philips vs 010.
Ja, mee het bord op schoot en nun vork die de weg veindt noar munne mond. :tongue: :biggrin:
Eddy_V
26 februari 2017, 13:26
de gemeenteraad houdt zijn bijeenkomsten toch echt een paar straten verder.
En de burgemeester van Remunj is een... Eindhovense...dus toch weer een spraakverwarring !
fg22
26 februari 2017, 13:30
Ik ben blij dat er zeer adequaat en verfijnd wordt aangesloten op de discussie. :rolleyes:
Als altijd :smoke:
Nie dan? :confused:
Ja toch! :thefinger:
Brad Clitt
26 februari 2017, 13:37
En de burgemeester van Remunj is een... Eindhovense...dus toch weer een spraakverwarring !
Vandaar dat ze de club wil laten sluiten, want zoals ze zeggen Eindhovuh de gekste... ;)
Flipper
26 februari 2017, 13:39
Ik hoop dat ze open blijven, Ik kom er wel nagenoeg nooit, maar anders krijg je weer die vieze kleine clubs overal, dit is toch een vele betere oplossing.. beter 1 grote, dan 20 kleine... Prostitutie uitbannen is de wereld in 10.000 jaar nog niet gelukt..
Je hebt eerder kans op wereldvrede dan dat.
De politiek doet of het allemaal zielige meisjes zijn die daar zitten die uitgebuit worden door pooiers... Veel van de roemeense meiden die ik ken zijn hier met hun vriendje, of veelal getrouwde dames die hier een boterham
verdienen die ze in eigen land niet kunnen verdienen.. Ga hun kinderen en grootouders maar vertellen, dat ze deze maand niets te vreten krijgen omdat iemand in den haag vind dat als er 1 extremiteit gevonden wordt
Alles maar slecht en kwalijk is.
Politiek moet zich met politiek bezighouden, en gedogen is beter dan verbieden... Ik denk dat we die les nu langzamerhand wel geleerd hebben toch..
Op het moment dat je in zo'n grote club alleen gebruikershoeveelheden drugs vindt bedoelt voor persoonlijke consumptie, dan doe je het heel heel goed en is het een voorbeeld voor hoe het huidige beleid werkt..
Brad Clitt
26 februari 2017, 13:39
Ik ben blij dat er zeer adequaat en verfijnd wordt aangesloten op de discussie. :rolleyes:
Als altijd :smoke:
Nie dan? :confused:
Ja toch! :thefinger:
Had je iets anders verwacht op een hoerenlopersforum, met mij voorop natuurlijk. :biggrin:
Johnny Stromple
26 februari 2017, 18:23
Er is niks verwijderd. Dat bord van Sixsense staat er al meer dan 3 jaar. Gek he, net op een toegangsweg naar Yinyang. Ja, heel toevallig!! Zucht.................................:rolleyes:
Als je nou van Venlo naar Eindhoven rijd zie je rechts van de weg dat boord en als jij beweerd dat daar al 3 jaar reclame voor sixsense op gemaakt word dan mankeer niet alleen ik wat aan me ogen. Dit boord ken je overigens alleen zien als je op de terugweg ben en helemaal geen behoefte meer heb aan yy, een behoefte die er toch al niet is.
Flipper
26 februari 2017, 18:32
klopt stond even geleden yin yang op.. tot wanneer geleden weet ik niet maar 2 maanden geleden was het yin yang.
Bluebear
26 februari 2017, 19:29
Als je nou van Venlo naar Eindhoven rijd zie je rechts van de weg dat boord en als jij beweerd dat daar al 3 jaar reclame voor sixsense op gemaakt word dan mankeer niet alleen ik wat aan me ogen. Dit boord ken je overigens alleen zien als je op de terugweg ben en helemaal geen behoefte meer heb aan yy, een behoefte die er toch al niet is.
Fijn dat je de terugweg benoemd. Het is voor mij op de heenweg, voorbij Weert. En oh ja, aan mijn ogen mankeert niets. :baby2:
Brad Clitt
26 februari 2017, 19:34
Fijn dat je de terugweg benoemd. Het is voor mij op de heenweg, voorbij Weert. En oh ja, aan mijn ogen mankeert niets. :baby2:
Dat klopt en als je nu aan het einde van de afrit (naar de N280) rechtsaf slaat ipv links naar Roermond kom je na een paar honderd meter bij een alleraardigst prive-huisje uit, nl. C'est la Vie.
Johnny Stromple
26 februari 2017, 20:31
Toch wel. Ik had het over de a67 sinds wanneer leg weert aan de a67?
pret
26 februari 2017, 21:09
Dat klopt en als je nu aan het einde van de afrit (naar de N280) rechtsaf slaat ipv links naar Roermond kom je na een paar honderd meter bij een alleraardigst prive-huisje uit, nl. C'est la Vie.
En als het sluit kunnen we stellen dat het C'est la vie is. :biggrin:
Big30
26 februari 2017, 21:32
Dit reclame bord langs de A67 stond er vorige week nog.
21288
Brad Clitt
26 februari 2017, 21:48
We zijn nu bijna 1 maand verder na het aangekondigde voornemen van de gemeentes om YY en het pension voor een tijdje te sluiten.
Ik weet dat ambtelijke molens langzaam malen, maar ik denk en hoop dat er een compromis in de maak is.
YinYang zal bij binnenlating strenger moeten gaan controleren (steekproefsgewijs en bij 'verdachte' personen) en hoewel dit waarschijnlijk op veel tegenstand zal stuiten ook tussendoor een gast (zowel dvp als beer) kan vragen of ze eens een kijkje in de locker mogen nemen. Ook verdachte gedragingen in de openbare ruimtes gezien door personeel en/of camerabeelden kunnen aanleiding zijn om de persoon aan de tand te voelen. Ik persoonlijk zou het niet bezwaarlijk vinden aangezien ik niks te verbergen heb en naar de club kom om een mooie tijd te hebben en niet om aan de coke te snuiven.
Flipper
26 februari 2017, 22:09
ook geen moeite mee.. controleer maar een end weg..
tjapko
26 februari 2017, 22:11
Ook ik kom er alleen om een leuke dag te hebben dus wat mij betreft mag er best gecontroleerd worden.
Brad Clitt
26 februari 2017, 22:20
Nu zullen er natuurlijk weer geluiden komen dat je nooit alles kan tegenhouden, dat is ook zo maar als je als club geregeld kunt laten zien dat er daadwerkelijk lieden tegen de lamp lopen dan zal de gemeente en justitie wel tevreden gehouden kunnen worden. Weet ik alleen niet of de beveiliging iemand mag 'vasthouden' totdat de gewaarschuwde hermandad arriveert, ik weet ook nog niet eens of je gebruikershoeveelheden überhaupt in bezit mag hebben. Maar ja, daar hoef ik me als normale klant niet bezig mee te houden.
Martijn
26 februari 2017, 23:31
Even een tweetal linkjes naar artikelen:
Roermond wil seksclub YinYang sluiten na drugsvondst
http://www.1limburg.nl/roermond-wil-seksclub-yinyang-sluiten-na-drugsvondst
Politie onderzoekt link tussen seksclub en Satudarah
http://www.1limburg.nl/politie-onderzoekt-link-tussen-seksclub-en-satudarah
De link met criminele geld (afkomstig zijn van de motorclub Satudarah) zou wel eens de echte reden kunnen zijn van de sluiting, al is een vermoeden tegenwoordig al genoeg. Gelukkig kunnen we nog naar Duitsland, al wordt het daar ook wel braver......
Sjeufke
26 februari 2017, 23:42
Gelukkig kunnen we nog naar Duitsland, al wordt het daar ook wel braver......
Maar dan hebben we Sixsens nog.....daar zou het best wel een druk kunnen worden in de tweede helft van 2017!
Eddy_V
27 februari 2017, 00:26
Maar dan hebben we Sixsens nog.....daar zou het best wel een druk kunnen worden in de tweede helft van 2017!
Ssssssssssstttttttt
straks komt al dat onderbroeken spul naar de mooiste club van Europa, daar zit niemand op te wachten !!
laat YY maar lekker open blijven , beter voor iedereen.
rob45
27 februari 2017, 00:34
Ssssssssssstttttttt
straks komt al dat onderbroeken spul naar de mooiste club van Europa, daar zit niemand op te wachten !!
laat YY maar lekker open blijven , beter voor iedereen.
Nou, die onderbroeken (zij het in kleinere getale) komen ook naar SS.
Afgelopen vrijdag ook weer aanwezig (maar niet storend). Zaten ook weer met onderbroek aan in yaccuzzi waar wel iets van gezegd werd.De Marrokkaanse ruimte was ook populair bij de Arabics.
Eddy_V
27 februari 2017, 00:45
Nou, die onderbroeken (zij het in kleinere getale) komen ook naar SS.
Afgelopen vrijdag ook weer aanwezig (maar niet storend). Zaten ook weer met onderbroek aan in yaccuzzi waar wel iets van gezegd werd.De Marrokkaanse ruimte was ook populair bij de Arabics.
Minder, minder, minder :biggrin::biggrin::biggrin:
de duisburg spesjalist
27 februari 2017, 18:58
er is simpel weg geen nieuw nieuws over de sluiting van ying yang ik weet niet waar een ieder zich mee bezig hou afwachten is mijn boodschap ;)
tjapko
27 februari 2017, 19:17
Het blijft inderdaad afwachten. Maar aangezien de inval inmiddels toch al ongeveer 3 maanden geleden is heb ik er goede hoop op dat het allemaal met een sisser afloopt. Als het echt heel ernstig was wat ze hadden gevonden dan neem ik aan dat er ook al actie was ondernomen. Maar we gaan het zien. Ik hoop heel erg dat ze gewoon open blijven.
Brad Clitt
27 februari 2017, 19:25
Als het echt heel ernstig was wat ze hadden gevonden dan neem ik aan dat er ook al actie was ondernomen.
We hebben met ambtenaren te maken, vergeet dat niet... ;)
Ik hoop en denk ook niet dat ze moeten sluiten, indien wel misschien 3 of 6 maanden (soort compromis).
Hebben ze wel mooi de tijd om die gladde vloeren te vervangen. :biggrin:
Mochten ze mijn 2e woonkamer sluiten dan ga ik het voorlopig in omgeving Düsseldorf zoeken (Magnum, Dolce Vita en Acapulco).
Rino123
3 maart 2017, 19:57
ja klopt ik zit ook niet te wachten op die mannen die in hun onderbroek in de jaccuzi gaat zitten dat vind ik echt achterlijk zeg! Op de kamer weten ze niet hoe snel die onderbroek uit moet haha wat een achterlijk volk zeg!!
kempie
3 maart 2017, 20:16
Wel is deze week toch niet gesloten.
pietpotent44
3 maart 2017, 22:22
Ik hoop ook van harte dat ze open blijven.
Maar heb wel iets anders verontrustends gehoord. Namelijk dat er al een
hele tijd geleden in een bestemmingsplan vd gemeente is opgenomen dat
op het nu nog braakliggend terrein naast yinyang woningen gaan komen.
En over het algemeen wonen mensen niet graag naast een hoerenkeet.
Dus het zou de gemeente wel goed uitkomen om de club te sluiten.
phoenix
3 maart 2017, 22:32
tja pietpotent dat is du het kwalijke van politiek, exact hetzelfde gebeurde er in utrecht, zoeken naar misdaad die niet is aan te tonen, en dan net zolang wachten tot je een stok kunt vinden om mee te slaan, mensen zien dit en en dit gebeurd op vele plaatsen in nederland, daarover kunnen we ons echt zorgen gaan maken...de maffia van de projectontwikkeling en de politiek, ik vind het echt maffia en dan officieren van justitie die burgemeesters en wethouders daarin ondersteunen. Als dat nou een keer gebeurd, kan gebeuren maar dit gebeurd telkens weer.
Eddy_V
3 maart 2017, 23:05
Vroeger stond er een klooster naast en die Franciscaners heb ik ook nooit horen klagen :biggrin:
Alle ijsberen massaal protest tegen die bouwplannen laten indienen, want waar blijft anders ons schitterende uitzicht ?!
Flurkman
4 maart 2017, 00:27
Toch effe afchecken...: een onderbroek die "fris" uit de jacuzzi gehesen wordt... moet die nadien thuis toch nog in de wasmachine?
Ricardo Banana
4 maart 2017, 09:41
Volgens een bekende zijn de direct naastgelegen weilanden van YY zelf.
de duisburg spesjalist
4 maart 2017, 09:53
Volgens een bekende zijn de direct naastgelegen weilanden van YY zelf.
als dat zo is kunnen ze onteigend worden maar dat kan wel meer als 10 jaar duren ;)
Ik hoop ook van harte dat ze open blijven.
Maar heb wel iets anders verontrustends gehoord. Namelijk dat er al een
hele tijd geleden in een bestemmingsplan vd gemeente is opgenomen dat
op het nu nog braakliggend terrein naast yinyang woningen gaan komen.
HERENclub zou ik het noemen.
Zijn er altijd al geweest.
En YY is in NL the best you can
En SS volgt dan
Daarbinnen vindt ook nog geweldig stuk integratie
en EU-BNP-verschuiving plaats (veel alleengaande moeders!)
Eigenlijk tot voor de WOII eeuwenoud concept voor de happy few
Daarna noodzakelijke ontwikkeling ivm legerbases USA en GB in D
En dat is nu eenmaal wat beter beschikbaar en bereikbaar dan vreuger
Alleen puriteinse azijnpissers en achteromkonkelaars bij overheid en bedrijfsleven zijn er altijd
om macht en bezit te vergroten
YY moet blijven!
Voor NL !!
Piet Plezier
4 maart 2017, 13:00
er zijn toch nog genoeg clubs over als yy moet sluiten
Zo bijzonder vind ik het daar nu ook weer niet
de duisburg spesjalist
4 maart 2017, 13:06
er zijn toch nog genoeg clubs over als yy moet sluiten
Zo bijzonder vind ik het daar nu ook weer niet
jij ja maar voor anderen kan dat anders zijn laten ze van goch maar sluiten :biggrin:
pietpotent44
4 maart 2017, 13:07
Mochten die ambtenaren serieus van plan zijn de boel te gaan sluiten,
Dan zie ik nog maar 1 echt effectieve oplossing. En dat is die gasten
Een vrijkaartje yy te geven en ze even flink laten afpeigeren door een aantal vrouwelijke sloopkogels in yy.
JonnyFontane
4 maart 2017, 13:22
jij ja maar voor anderen kan dat anders zijn laten ze van goch maar sluiten :biggrin:
Doe dat maar niet............dan vergaat Piet zijn wereld
sofaking
4 maart 2017, 13:25
Mochten die ambtenaren serieus van plan zijn de boel te gaan sluiten,
Dan zie ik nog maar 1 echt effectieve oplossing. En dat is die gasten
Een vrijkaartje yy te geven en ze even flink laten afpeigeren door een aantal vrouwelijke sloopkogels in yy.
Met een verborgen camera in de kamer, voor 't geval dat ze later van gedacht zouden veranderen....
Jan Verplancke
4 maart 2017, 14:31
exact hetzelfde gebeurde er in utrecht
Mja, ik vond het Zandpad altijd wel fijn, maar als je daar 's nachts weleens kwam, kun je moeilijk beweren dat alles "volgens het boekje" ging.
Big30
4 maart 2017, 16:19
Topic op slot tot er weer nieuws is.
http://www.1limburg.nl/rechter-bepaalt-seksclub-op-slot-gaat-na-drugsvondst?context=topstory
Rapa23
9 maart 2017, 16:24
Probeert de Gemeente Roermond het dus toch.....
sepp2000
9 maart 2017, 17:21
http://rechtennieuws.nl/53606/sluiting-saunaclub-yingyang/
sofaking
9 maart 2017, 17:24
De zaak tussen saunaclub YinYang en de gemeente Roermond start om 14.30 uur. De zaak tussen de eigenaren van de hotelboerderij en de gemeente Roerdalen volgt om 15.30 uur.
Gaat er een ijbf verslaggever naartoe ?
JonnyFontane
9 maart 2017, 17:25
Nu maar hopen dat de rechter ook een ijsbeer is........
Rapa23
9 maart 2017, 17:36
En zeker geen vrouw is..............
rob45
9 maart 2017, 17:43
Dan zet hij zijn bril nog wat verder op zijn neus en kijkt op zijn monitor en zegt..." Maar dat zijn wel hele kleine gebruikershoeveelheden, rechtvaardigt dat wel een sluiting ? " 😊
Meme Moo
9 maart 2017, 18:51
Besluit
Xtc en coke reden voor sluiting
De vondst van 2,55 gram coca*ïne, 16 xtc-pillen en 4,5 gram softdrugs waren voor de gemeente Roermond aanlei- ding om saunaclub YinYang voor een jaar te willen sluiten.
Vraag:
Wat is een gebruikershoeveelheid?
Antwoord:
Met een gebruikshoeveelheid wordt bedoeld; kleine hoeveelheden voor persoonlijk gebruik:
minder dan 5 gram bij softdrugs (hasj of wiet)
maximaal een halve gram bij harddrugs (cocaïne, speed etc.)
1 XTC pil en minder dan 5 ml GHB.
Trek je eigen conclusies....het wordt nog spannend!
Flipper
9 maart 2017, 21:09
lol.. ja tuurlijk.. je koop sigaretten toch ook per stuk en niet per pakje... duss.. maar daarom ben ik ook geen ambtenaar mn IQ is te hoog.
Limburger
9 maart 2017, 22:13
Grote kans dat die drugs door de politie zelf zijn neergelegd om er voor te zorgen dat YY gesloten gaat worden. :mad:
Sjeufke
9 maart 2017, 22:29
Ja denk ik ook :rolleyes:
Piet Plezier
9 maart 2017, 22:42
Grote kans dat die drugs door de politie zelf zijn neergelegd om er voor te zorgen dat YY gesloten gaat worden. :mad:
Jij kijkt teveel politie series
Eddy_V
10 maart 2017, 00:07
Van Rey zal in de raad toch wel een goed woordje doen voor z'n broer??
Hij is nog steeds razend populair in Remunje en zelfs mevr de burgemeester kan het goed met hem vinden.
Rechters...ze kunnen alle kanten op waaien in hun "wijsheid". Meestal worden "drugspanden" bij een eerste overtreding voor 3 maanden gesloten en niet direct voor 12 en zeker niet als er geen sprake was van geweldpleging.
Ik verwacht dat de voorzieningenrechter het besluit van B&W opschort omdat de bestuursmaatregel niet in verhouding staat tot de geconstateerde feiten en dat in een bodemprocedure de kans op 12 maanden sluiten gering is. De hoeveelheden aangetroffen genotsmiddelen werden over meerdere plaatsen gevonden en waren aantoonbaar niet van de exploitant en daar zal de zwarte raaf het woensdag ook wel op gaan gooien.
Nu maar hopen dat er geen rechter op zit die een hekel heeft aan randstedelijke raven, want dat mens (kan geen andere nette term bedenken) wordt normaal gesproken niet gepruimd in Limburg.
Als deze rechter aanstaande woensdag het besluit opschort, dan is dat trouwens geen definitieve overwinning van YY maar slechts uitstel tot het definitieve vonnis.
Ik heb nog steeds het bange vermoeden dat we in de zomer niet in de tuin aan het zwembad kunnen liggen.
(en op het terras van mijn favoriete zwembad is het dan al zo druk dus laat YY alsjeblieft open beste rechter!)
Meme Moo
10 maart 2017, 00:31
lol.. ja tuurlijk.. je koop sigaretten toch ook per stuk en niet per pakje... duss.. maar daarom ben ik ook geen ambtenaar mn IQ is te hoog.
Misschien maar goed dát je geen ambtenaar bent.
Ze houden je IQ vast niet bij, met zulke onnavolgbare logica...XTC-pillen vergelijken met sigaretten? :wink2:
Als YY moet sluiten dan is dat in de history of mankind vele stappen terug ..
Zijn ze bij de brave burgerij nu helemaal beklopt?
Clubs moeten mogen in NL, met wat biiverschijnselen, maar wel transparency
Want zo heb/houd je zicht op wat er gebeurt .. En kan je ook wat oplossen!
Erg kortzchtig en hypocriet (en wellicht corrupt) van bepaalde overheden
Als je zoekt vind je overal drugs in kleinere handels- of gebruikersporties.
Als softe 0f iets sterkere private stimuli voor de hoofdactiviteit :
Lol en optimaal presteren en beleven bij Sexen.
Als respectvolle uitlaatklep en economie voor mensen op respectvolle relax-markt
Zoals vele jongvolwassenen ook in hun dispute en studentenclubjes gebruiken ..
Terwijl hun ouders wegkijken .. Ouders die nu oordelen .. Maar ook gebruikten ..
Op festivals, VJ- en (privat-)parties wordt oogluikend zoooooveel rotzooi gebruikt ..
Gemeente hierbij lijkt beetje teveel hypocriet op ouderwets CDA-RK-level
Bij een zeer volwassen Adultclub met zeer volwassen mensen ..
Sommigen !! beetje gang, maar velen zijn brave belastingbetalers met teveel testosteron ..
Dat afstressen op de meest natuurlijke manier is niks mis mee ..
Azijnpissers en opportunistisch te brave burocraten willen ook dat afpakken?
Wellicht bij YY soms niet de meest aangepaste mensen qua vrij ondernemerschap.
Inval kan goed zijn gepland op sommige bekende getapte personen, lijkt me ..
Die ze DAN wilden pakken an is dat op zijn minst de schijn van Uitlokking.
Met m.i. opgeblazen vermoedens van ergs, wat niet bewezen is ..
Maar verondersteld wordt en qua harde/zachte info naar verkeerde kant opgeblazen ..
Dagvaard de hoofste chef d'équipe, en laat hem/haar doorzagen door de verediging
Dan blijkt wel het willekeurige c.q. planmatige scenario, als hij/zij niet jokt ..
Kom nou, brave overheid .. Land even op de grond .. Je leest wellicht mee, dus bezint ..
En gebruik de geleende macht en gezag genuanceerd en met GBV.
Clubs kunnen maar beter gedoogd blijven. Dan heb/houd je zicht en controle!
Onder het mede-gezag van de bischoppen zijn vlakbij afgelopen eeuw duizenden kinderlijken gemaakt
Met "Heel" wat stiekeme gemenere vergiften etc. Omdat ze lastig waren voor de paters / nonnen !!
Benieuwd welke persoonlijke getuigenissen van opsporingsmensen onder ede dat hard (genoeg) gaan maken !?
Ik moet nog zien dat de gevestigde orde dat gaat winnen ..
Hoewel ze al gauw een misdaadorganisatie ervan maken (man-vrouw-hennep-thuis = misdaadorganisatie ??)
Mits YY een goede verdediging heeft ..
Incidenteel zal plaatselijke klandizie gebruiken, maar thuisgebruik is veeeeel groter ..
Post dat maar eens af bij de gedoogde wietwinkels
Zou me verbazen als magistratuur dit met opblazen wint.
Maar geschiedenis laat wel meer Missers der mensheid zien.
Ik hoop dat YY blijft en zelfs in den lande navolging krijgt ..
Per provincie 1 - 2 clubs die goed in het zicht functioneren.
Dan blijft er voortaan ook een smak geld binnen onze landsgrenzen
Honderden, wellicht duizenden per dag die elk meerdere honderden Euri in D achterlaten !!
Laat ook de deskundige klinisch-psychologen hier maar eens iets over zeggen :
Positief voor psychologisch welbevinden!
Wel minder winst op TV - 0900-nrs. !!
Maar dat wordt niet toegelaten e/o onderzocht, want past niet e/o komt niet uit naar de mening van ???
trekstaaf
10 maart 2017, 09:23
Zou zonde zijn. Had het net bestempeld als mijn vaste clubje.
de duisburg spesjalist
10 maart 2017, 11:48
zet nooit een stempel op een club als vast clubje je mis dan heel wat andere fantastische clubs ;)
Jan Verplancke
10 maart 2017, 11:56
Want? Je kunt XTC ook per strip kopen bij de benzinepomp? En GHB alleen per 2 liter fles bij de AH?
Flipper
10 maart 2017, 22:37
Misschien maar goed dát je geen ambtenaar bent.
Ze houden je IQ vast niet bij, met zulke onnavolgbare logica...XTC-pillen vergelijken met sigaretten? :wink2:
Klopt.. dat gaan ze niet snappen.
Flipper
10 maart 2017, 22:43
Want? Je kunt XTC ook per strip kopen bij de benzinepomp? En GHB alleen per 2 liter fles bij de AH?
Ja, iemand die xtc gebruikt heeft echt niet 2 pillen in huis.. 25 is een normale hoeveelheid voor prive gebruik heel normaal. Hoe meer je koopt hoe groter de korting.. das 100 euro aan xtc dat is toch spielerei man...
Misschien als je een bepaalde leeftijd hebt dat je condooms nog per stuk koopt.
Maar die hebben prostituees ook per 100 in de kast liggen..een christen unie stemmer zal dat dan wellicht buitensporig vinden meer dan 1 omg, waar gaat het heen met de wereld.. Maar dit is 2017..wel een beetje bij de tijd blijven zeg ik dan..
Piet Plezier
10 maart 2017, 22:59
Ja, iemand die xtc gebruikt heeft echt niet 2 pillen in huis.. 25 is een normale hoeveelheid voor prive gebruik heel normaal. Hoe meer je koopt hoe groter de korting.. das 100 euro aan xtc dat is toch spielerei man...
100 euro dan betaal jij veel :biggrin:
Flipper
10 maart 2017, 23:07
Kijk piet weet wel waar ik het over heb... jan.
Jan Verplancke
10 maart 2017, 23:17
Misschien als je een bepaalde leeftijd hebt dat je condooms nog per stuk koopt.
Maar die hebben prostituees ook per 100 in de kast liggen..een christen unie stemmer zal dat dan wellicht buitensporig vinden meer dan 1 omg, waar gaat het heen met de wereld.. Maar dit is 2017..wel een beetje bij de tijd blijven zeg ik dan..
100 euro voor 25 betaal je misschien in een dancing of zo. In elk geval, 25 pillen zijn geen gebruikershoeveelheid. De meeste XTC-gebruikers zullen geen 25 pillen op een avond innemen.
John mc Snek
10 maart 2017, 23:27
Wellicht koop je ze per 25 in ( en meer dan 1 euro per stuk zullen ze dan niet kosten) maar je gaat niet met 25 pillen op zak op pad naar een saunaclub of horecagelegenheid. Daarom ga je uit van bv 1-3 als het voor eigen gebruik is.
Sigaretten neem je echter wel een heel pakje van circa 20-25 mee. Iemand die 25 pillen op zak heeft in een disco zal daarentegen als dealer worden aangemerkt
Maar de vergelijking is op
Alle vlakken zinloos en ondoordacht maar goed op ybf moet het kunnen [emoji4]
Meme Moo
11 maart 2017, 00:02
Klopt.. dat gaan ze niet snappen.
Ik heb met je te doen::betrunken:
http://nu.nl/werk-en-prive/4529112/hoogbegaafdheid-nog-vaak-obstakel.html
Flipper
11 maart 2017, 00:52
Nee meme, je snap het weer niet. :biggrin: ik lul gewoon over je heen.. maar bedankt voor je zorgen.
De pillen zijn niet in yinnyang gevonden.
Bij de invallen in de andere panden werden gebruikershoeveelheden drugs, 40 xtc pillen en diverse wapens ontdekt en in beslag genomen.
Dus er zijn helemaal geen drugs IN yin yang zelf gevonden.
Jan, hoezo?
http://www.sikkom.nl/wp-content/uploads/Armand-1.jpg
Dit was armand zn dagelijkse dosis.
Maar goed je mag idd aannemen dat men 25 pillen niet op een dag slikt nee.a
Meme Moo
11 maart 2017, 09:17
Ha Flipper,
Lees nog even het stukje over wat als gebruikershoeveelheden beschouwd wordt.
En er zijn in de lockers in YY wel degelijk drugs aangetroffen.
Dat rijmt dus niet helemaal met jouw stellige beweringen.
Vandaar dat het nog wel eens spannend kan gaan worden:
- accepteert de bestuursrechter de uitleg dat de hoeveelheden gevonden drugs verspreid in meerdere lockers gevonden zijn? En dus van meerdere klanten zijn geweest?
- en hoe zwaar telt het drugsbezit van het personeelslid mee?
Maar dat hoef ik je natuurlijk allemaal niet uit te leggen...;)
Uiteraard hoop ik ook op een positieve uitkomst!
Vendezz
11 maart 2017, 10:17
Denk dat t in de lockers gevonden werd nog wel een staartje krijgt.
Als de gebruikershoeveelheden op de persoon gevonden zijn is y yy niet te wijten.
Maar door dat deze in de lockers van de gasten zijn gevonden. Wat dus in bruikleen is van yy dan is hier in toch een bepaalde verstrengeling van zaken.
Dit zou yy parten kunnen spelen...
Eddy_V
11 maart 2017, 10:55
En er zijn in de lockers in YY wel degelijk drugs aangetroffen.
Dat rijmt dus niet helemaal met jouw stellige beweringen.
- en hoe zwaar telt het drugsbezit van het personeelslid mee?
Flipper was in al zijn wijsheid even de feiten vergeten :)
En het begrip "personeelslid" is ook relatief want deze persoon was niet in dienst bij YY maar gebruikte tegen een vergoeding één van de wellness ruimtes en was dus zzp'er.
Bij YY zijn ze in de veronderstelling dat het allemaal wel los zal lopen en dat zij er goed voorstaan.
Of dat reëel is of door de zwarte raaf ingegeven wishful thinking, zal woensdag blijken.
Alles bij elkaar staat het besluit om voor 12 maanden te laten sluiten behoorlijk buiten proportie naar mijn idee.
Ik gok er op dat in de bodemprocedure (ergens rond juni/juli) tot een sluiting van 3 maanden besloten wordt en dat is precies tijdens de mooiste maanden van het jaar..
Maar helaas bestaat er hier op het forum nog steeds geen mogelijkheid om in te zetten op de uitslag ;)
phoenix
11 maart 2017, 11:22
als de gemeente dus de overheid iets wil, dan gaat dat gebeuren, hier zit een heel peleton mannenhaatsters achter, fatsoenrakkers van de vvd, cda, d66 en de pvda zowel bij jusitie, politie als in de gemeenteraad van roermond. Ik hoop van niet, maar in utrecht is gebleken hoe ver politici gaan. Neem de hardebeollenstraat, een bedrijf van ex-prostituees wilde zelf de ramen van de straat gaan regelen...., de heer van Zanen burgemeester zag dat het allemaal goed was, hij kon de burgers, met belangen in hun huis( waarde van het huis, die toen de straat open was nog steeds veel waard was), misschien wel niet helpen, geen criminelen feiten, alles op orde, en wat was het resultaat dat de straat weer open ging???? nee nee, de burger kan wachten op verhoging van de belastingen , want de gemeente kocht alle panden op voor miljoenen euro's en besloot ze een andere bestemming te geven. einde prostitutie en de dames van plezier, ik heb er enkele gesproken..ze zitten allemaal in de bijstand...latina's die de helft van de tijd in latijns amerika wonen...dus het kost nog ietsje meer...dus yin yang vergeet het maar , ik heb gisteren mijn vrijkaartje nog maar gauw verzilverd, want kans dat ook deze mensen moeten sluiten binnen nu en 1 jaar is levensgroot. De vrouwelijke officieren van justitie zitten er ook na de verkiezingen nog...en die stemmen allemaal vvd, cda, pvda en d66 .....voor alle vvd stemmers realiseer je dat je allemaal in je eigen voet schiet als je op de vvd stemt...en bij wilders weet ik het niet, ik heb geen hoogte van die man wat ie met betaalde seks wil.
Piet Plezier
11 maart 2017, 11:30
...en bij wilders weet ik het niet, ik heb geen hoogte van die man wat ie met betaalde seks wil.
als het allemaal volgens de richtlijnen gaat heeft Wilders er geen moeite mee
zie: www.pvv.nl
als het allemaal volgens de richtlijnen gaat heeft Wilders er geen moeite mee
zie: www.pvv.nl
Mensen uitzetten op basis van hun ras, afkomst of geloof is niet helemaal volgens de richtlijnen lijkt mij.
phoenix
11 maart 2017, 12:11
van mij mogen ze pret , al die erdogan turken die hun dictator verheerlijken met hun onderbroeken aan geen toegang tot een saunaclub met kop en kont eruit flikkeren, overtreden ze nog meer regels in nederland, aanpakken die hap, alle andere turken van harte welkom, zo welkom voel ik mij ook altijd in turkenclub salome en acapulco gold.
Flipper
11 maart 2017, 13:03
Meme ik beweer godverdomme niets , :biggrin:en ik heb mn feiten niet verkeerd eddy :biggrin: dit is een quote van het L1 nieuws..
Dus..als dat niet klopt daar kan ik dan verder niets mee..
:wink2:
Flipper
11 maart 2017, 13:13
Even inhaken op wat phea zegt.... als ik in istanbul ben, super aardige intelligente mensen nix mis mee... ga ik naar de turkse supermarkt hier op de hoek. denk ik dat ze de brandstapel klaar aan het maken zijn en de hooivorken aan het slijpen om een paar homo's te offeren voor het avond gebed... als de turken hier meer turk waren zoals in turkije intelligent en vriendelijk dan was er geen discussie over de islam..
Het feit dat het als een probleem benoemt wordt, is omdat het als een probleem ervaren wordt. Dan kun je zeggen het is niet juist, of je generaliseerd.. Dat klopt allemaal..maar als jullie broeders in turkije zeggen die turken in nederland en duitsland dat is niet wie wij zijn, daar willen we niet mee vergeleken worden.
Hoe kun je dan nederlanders kwalijk nemen dat ze er ook vaak zo over denken.
Wis maar tzt big30 ik ga ef vet off-topic
Meme Moo
11 maart 2017, 13:22
Meme ik beweer godverdomme niets , :biggrin:en ik heb mn feiten niet verkeerd eddy :biggrin: dit is een quote van het L1 nieuws..
Dus..als dat niet klopt daar kan ik dan verder niets mee..
:wink2:
Hi Flipper,
Iemand van jouw (zelf veronderstelde) intelligentie zou toch moeten weten dat er meer bronnen bestaan dan de L1-site?
En zelfs dan: als je daar een beetje zoekt vind je daar deze feiten:
http://www.1limburg.nl/rechter-bepaalt-seksclub-op-slot-gaat-na-drugsvondst?context=topstory
Daar kan je -als je goed quote- toch wel wat mee, hoop ik?
Flipper
11 maart 2017, 15:05
iemand met een miderwaardigheids complex als het jouwe zou toch moeten weten dat me dat geen ene reet interreseerd.
meme.. sorry dat ik je wellicht ooit beledigt heb. Het is zeker nooit mn bedoeling geweest.
Maar ik heb het niet nodig om steeds afgezeken en bekritiseerd te worden door iemand die lekker de anonieme forumtrol speelt.
Daarom sta je nu ook op mn negeerlijst. Het is beter als wij niet meer samen een discussie aangaan.
groet
flip
Meme Moo
11 maart 2017, 15:55
Jammer Flipper, dat je de handdoek in de ring gooit in deze vermakelijke discussie en kennelijk terug moet vallen op wat beledigingen als uitweg, wanneer blijkt dat je verstrikt raakt in je eigen eerdere beweringen en de feiten wel degelijk anders blijken te zijn...
...Ik weet het: het doet pijn, maar een echte kerel had gewoon zijn ongelijk kunnen toegeven.
By the way: als we elkaar eens in real-life treffen ben ik benieuwd of je daar dan ook Flipper heet?
Op zijn minst deel ik mijn anonimiteit met jou op dit forum: ik heet idd geen Meme Moo...:wink2:
rob45
11 maart 2017, 16:12
Nou netjes opgelost heren.
Als ik het mag zeggen..... best een nette en charmante discussie.
Er hoeft wat mij betreft niets gewist te worden want het ging zeker niet over de grens.
Wel mag het iets meer on topic zijn, maar goed we kunnen niet alles hebben.😎
Flipper
11 maart 2017, 21:20
ow ik ben niet anoniem.. ik ben zeer aanspreekbaar. de meeste bekende beren weten heel goed wie ik ben en dat ik niet bekend sta om mn knuffelige eigenschappen.. althans niet bij de mannen.. ;)
ik heb ook helemaal nix met de knuffel dolfijn wiens naam ik gekozen heb.. juist omdat ik niets. met die dolfijn heb.
jou intrepetatie van het geheel is er een.. iedereen die me een beetje kent weet dat ik gewoon een haatdraagende klootzak ben.
Meme Moo
11 maart 2017, 22:30
Flipper, ook al lees je dit niet meer:
Ik sluit niet uit dat we in het afgelopen jaar al eens een biertje/sauna/jacuzzi gedeeld hebben en daarbij genoegelijk over het vrouwelijk schoon om ons heen gesproken hebben. Ik praat IRL ook altijd met iedereen en ben dan ook niet anoniem.
Misschien vallen we best wel mee...:)
vanKees
12 maart 2017, 04:32
Was ist da dran?
vanKees
Meme Moo
12 maart 2017, 08:13
Was ist da dran?
vanKees
Your question belongs here:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47849-Moet-ze-nu-een-jaar-dicht-of-niet
Natuurlijk open blijven
Desnoods met Volkstribunaal
Voor zulke gewone kloten als wij zijn
Want die blijven er dan gezond(er) bij
Beter dan pillen en ziekenhuizen
En zoals jij en ik zijn er vele mannen die zo - zonder drugs etc. - discreet en humaan
- alle door een onbevredigende :smile2: thuissituatie - hun heil elders zoeken.
Uiteraard zover dat qua tijd en Euris kan, en nog heel gezond ook ..
Want bij de clubs waar ik kom zijn de leeftijden van de beren van 18 tot 88 !!
In D lijkt wel een tendens te komen van clubs door en met veel Südlanders,
wat ikzelf constateerde - en nog - in verhouding 80-20%, maar bij de dames
en bezoekers (en breng-en afhaalauto's) die ik daar waarnam niet veel wat
naar onvrije praktijken riekt. Dames komen vaak alleen, in eigen auto, of worden
alleen opgehaald.
Verhalen zijn binna altijd die van alleengaande moeders met kinderen, wat je meest
ook kan zien aan de slechte littekens en buikjes van vele Roemeensen, Bulgaarsen,
dames uit Spanje, Italië Griekenland, Marokko, Turkije, Duitsland, en ook NL etc.
Ook zeker wat studenten die keuzes maakten, vaak ook voor afhankelijke familie.
Wel wat gemende groepsvorming, maar erg leuk als je meedoet en valt wat lachen,
en delen, ervaringen uitwisselen en discussieren.
Opvallend is ook de rustige beheerste sfeer.
Goede masseurs en masseuses ook, in alle variëteiten,
van Thai tot Tantra, en zelfs kapsalon e.a. services.
Erg goede concepten van Wellness.
Maatschappelijke innovaties voor een mooiere vrijere toekomst.
En je haalt weer veel meer uit de illegaliteit. Dit is mijn ipvatting maar.
Alleen de politiek blijft achter, en dan krijg je dat veel meer alleenstaande
mannen weer op vuistkracht moeten voor de buis. Bankzappend.
Goed voor de 0900-maffiosa.
Jammer.
De dag des oordeels 15 maart 13:30 al veel damens aanwezig en relatief wijzig beren
STI6
Rapa23
15 maart 2017, 14:35
De beren zijn bang voor een negatieve uitspraak en dat ze er dan meteen uitgejaagd worden......
rob45
15 maart 2017, 15:32
De beren zijn bang voor een negatieve uitspraak en dat ze er dan meteen uitgejaagd worden......
Zou een mooie boel zijn....haha..
We zullen het zien vandaag....
Meme Moo
15 maart 2017, 17:27
We zijn er nog niet uitgejaagd
Brad Clitt
15 maart 2017, 17:32
Nou, mijn persoontje, sti6 en Meme Moo zijn nog steeds alive and fucking hier. Als de juten komen opdagen gooi ik ze eigenhandig naar buiten. Don't mess with Brad. Oh ja, ik heb ook geneukt met Poolse Simona, was top. Mijn oogappeltje is next...
John mc Snek
15 maart 2017, 17:46
Vandaag is de zitting , waarbij partijen hun standpunten aan de rechter kunnen toelichten . Lijkt me ongebruikelijk dat de rechter dezelfde dag een beslissing neemt, zit meestal wel enige weken tussen zitting en uitspraak.
Maar goed , wie weet is dat in dit geval anders , lijkt me alleen niet waarschijnlijk.
Al heb ik het liefst dat de rechter het meteen van tafel veegt natuurlijk :)
Ricardo Banana
15 maart 2017, 17:58
Uitspraak normaal twee weken na de zitting bij een kort geding.
John mc Snek
15 maart 2017, 18:12
Er is sprake van een verzoek om
Een voorlopige voorziening (in dit geval van yy ) :
https://rechtennieuws.nl/53606/sluiting-saunaclub-yingyang/
Zie verder :
https://www.rechtspraak.nl/Hoe-werkt-het-recht/Rechtsgebieden/Bestuursrecht/Procedures/paginas/voorlopig-voorziening.aspx#692ae642-e4bc-45f7-ab48-6e1f78b1de894
"Een voorlopige voorziening is een aparte procedure, naast een lopende bezwaar- of beroepsprocedure. Met een voorlopige voorziening vraagt u een voorlopige beslissing van de rechter als u de uitkomst in de lopende procedure niet kunt afwachten vanwege een spoedeisend belang. U vraagt de voorziening aan bij de rechtbank."
En:
"Aan het einde van de zitting kan de rechter direct mondeling uitspraak doen of besluiten zo snel mogelijk schriftelijk uitspraak te doen. U krijgt de uitspraak thuisgestuurd".
Maar volgens mij heeft de banaan gelijk en is twee weken inderdaad gangbaar , hij heeft in ieder geval meer kaas gegeten van deze materie dan ik.
Als men dit kort geding verliest kan men besluiten een bodemprocedure te starten, maar of men dan in de tussentijd mag openblijven betwijfel ik ( bv yab yum mocht dat destijds in ieder geval niet).
laplagne
15 maart 2017, 19:12
Denk vandaag maar zo over de rechtszaak van Yin Yang geen nieuws is goed nieuws. Hoor dat er veel goede dames zijn, wat willen we meer
John mc Snek
15 maart 2017, 19:48
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/27811505/seksclub-vecht-sluiting-aan-bij-rechter
Beetje algemeen bericht, blijkbaar is er dus nog niks bekend...
Meen dat iemand hier eerder de datum van 1 april had genoemd ( maar zie dat nergens bevestigd ) waarop de gemeente de tent voornemens was te sluiten maar voor die datum zal de uitkomst van dit kort geding wel bekend zijn...
Ricardo Banana
15 maart 2017, 20:00
http://www.1limburg.nl/advocaat-drugs-seksclub-waren-van-klanten?context=latestarticles
Limburger
15 maart 2017, 21:04
Seksclub vecht sluiting aan bij rechter
1 uur geleden
ROERMOND - Burgemeester Rianne Donders van Roermond wil seksclub Yin Yang in haar gemeente sluiten omdat daar tijdens een inval eind november vorig jaar bijna 7 gram harddrugs werden gevonden. Dat bleek woensdag tijdens een kort geding voor de rechtbank in Roermond, aangespannen door Yin Yang. De advocaat van de club vroeg de rechter de sluiting ongedaan te maken, omdat de 2,55 gram cocaïne en 16 xtc-pillen werden gevonden in twaalf lockers van klanten van de seksclub, en niets met de club van doen zouden hebben.
De politie viel op 26 november vorig jaar binnen bij Yin Yang en de nabijgelegen Roerdalhoeve tijdens een groot onderzoek naar witwassen en mensenhandel. In beide etablissementen werden toen kleine hoeveelheden drugs gevonden. Advocaat Berndsen vocht ook de sluiting van de Roerdalhoeve aan waar de medewerksters van Yin Yang wonen.
Voor Roermond en Roerdalen is alleen van belang dat in seksclub en pension drugs aanwezig waren. Dat is reden genoeg voor sluiting. Maar Yin Yang ontkent iets van doen te hebben met door klanten in eigen lockers bewaarde drugs.
De politie vond ook 41 xtc-pillen in de woning van de beheerder van de Roerdalhoeve. Die gaf woensdag toe de pillen in Heerlen gekocht te hebben, maar voor eigen gebruik. Burgemeester Monique de Boer-Beerta van Roerdalen gelooft daar niets van, en wil sluiting van de woning van de beheerder voor een half jaar, en van de aanpalende Roerdalhoeve voor een jaar.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/27811505/__Seksclub_vecht_sluiting_aan__.html
Twee ongekozen vrouwelijke burgemeesters die een stok hebben gevonden om YY mee te slaan. Dit gaat helemaal niet om de hoeveelheid drugs of van wie die waren, maar om twee ongekozen burgemeesters die tegen alle prostitutie zijn, en daarom elke kans om YY of welke andere club dan ook te sluiten aangrijpen, grote kans dus dat die drugs zijn neergelegd door de politie zelf, uiteraard op bevel van deze ongekozen vrouwelijke burgemeesters. :mad: Die Rianne Donders-de Leest, van Roermond is trouwens van de CDA, wat naast het feit dat ze vrouw is een extra reden om aan te nemen dat ze tegen elke vorm van prostitutie is.
Meme Moo
15 maart 2017, 22:05
Grotendeels eens met het bericht hierboven, maar de bewering dat de drugs door de politie zijn neergelegd slaat nergens op.
Ik kan me best voorstellen dat dit, van de vele aanwezige klanten, in 16 lockers is teruggevonden.
Per klant heb je het dus idd over gebruikershoeveelheden.
Hopelijk is de rechter ook zo wijs om het zo te zien en wordt YY niet afgerekend op het wangedrag van de betreffende 16 klanten.
Limburger
15 maart 2017, 23:38
Aangezien er meer vrouwelijke dan mannelijke rechters zijn in Nederland is de kans levens groot, dat een vrouwelijke rechter, die ook vindt dat alle prostitutie moet verdwijnen dit proces gaat doen en partij gaat kiezen voor die ongekozen burgemeesters. Ik zie het somber in voor YY.
Meme Moo
16 maart 2017, 00:55
Volgens mij is de Nederlandse rechtspraak nog steeds gebaseerd op de Nederlandse wet.
En niet op de basisprincipes van een Bananenrepubliek (al wil Erdogan/Limburger ons anders doen geloven).
Ik heb er wel vertrouwen in dat een rechter (m/v) naar de feiten kijkt en die als zodanig beoordeelt.
En zich dus niet laat beïnvloeden door (lokale) politiek.
Da's nu net het mooie van het trias politicas-systeem hier.
Zwartkijkers en andere zuurpruim(en): kom er maar in!
vanKees
16 maart 2017, 13:56
Hallo Jongens!
Wie ist der Stand der Dinge...gibt es schon Neuigkeiten aus dem Gerichtssaal
oder sogar schon ein Urteil? Passend zum Wahlergebnis liberal und fair?
Bin gespannt auf Eure Antworten
vanKees
licky luke
16 maart 2017, 15:56
Hallo Jongens!
Wie ist der Stand der Dinge...gibt es schon Neuigkeiten aus dem Gerichtssaal
oder sogar schon ein Urteil? Passend zum Wahlergebnis liberal und fair?
Bin gespannt auf Eure Antworten
vanKees
Noch nichts neues unter die Sonne... :rolleyes:
Piet Plezier
16 maart 2017, 18:48
man man man dicht of niet dicht, het zal mij worst wezen
Er zijn zoveel andere clubs waar de service veeeeeel beter is
Als 1 club dicht moet vergaat de wereld niet
Sjeufke
16 maart 2017, 19:59
Voor de burgemeester maakt het niet uit waar harddrugs zijn gevonden. Wel of niet in lockers van klanten!
Feit is DAT er harddrugs zijn gevonden IN het pand.
Er wordt van de leiding van de club verwacht dat er geen harddrugs in het pand zijn.
Nou weet ik ook wel hoe gaat in clubs. Sneu in ieder geval voor YY.
Ik ken een club die er steeksproefsgewijs wel op toeziet. En van die club weet ik ook dat vorig jaar een dvp uit de club is gezet vanwege drugs, die nu haar diensten aanbiedt in GT. Dit was een toevalstreffer.
Tja......, iedereen mag er een mening over hebben. Mij lijkt de club verantwoordelijk om drugs buiten de deur te houden. Moeilijk.....I know. Maar als een club er niet op toeziet, neemt de club een risico.....die verstrekkende gevolgen kan hebben.
Rapa23
16 maart 2017, 20:03
Misschien gaat het niet alleen om de vondst van (soft)drugs. Er zijn ook beschuldigingen van witwassen en banden met motorclub Satudarah. Ik kan me zo voorstellen dat dit voor de burgemeester van Roermond en de Belastingdienst (Fiod) en het ministerie van justitie nog veel aandacht heeft.
Big30
16 maart 2017, 20:23
Onnodige speculaties richting YY personeel graag achterwege laten.
Badslippers
17 maart 2017, 00:00
Vandaag was in dagblad de Limburger te lezen dat de eigenaar meldde dat hij sinds de inval enkele tonnen misloopt aan omzet.
rob45
17 maart 2017, 00:51
Vandaag was in dagblad de Limburger te lezen dat de eigenaar meldde dat hij sinds de inval enkele tonnen misloopt aan omzet.
Dat geloof ik wel....
Dames zijn er meestal genoeg.....maar de beren laten het sindsdien een beetje afweten....
Eddy_V
17 maart 2017, 01:35
Dat geloof ik ook wel: en dan vooral de omzet aan barkaarten waarschijnlijk.
Het publiek dat de briefjes van 500,- daarop zette laat het een beetje afweten :cool:
Piet Plezier
17 maart 2017, 04:17
Enkele tonnen nog wel
Geld als water verdienen ze
van lotje gekrikt
17 maart 2017, 10:55
In dat geval zou ik wat harddrugs de rechtbank mee insmokkelen. Kan de rechter zijn eigen toko sluiten.
van lotje gekrikt
17 maart 2017, 10:56
Voor de burgemeester maakt het niet uit waar harddrugs zijn gevonden. Wel of niet in lockers van klanten!
Feit is DAT er harddrugs zijn gevonden IN het pand.
Er wordt van de leiding van de club verwacht dat er geen harddrugs in het pand zijn.
In dat geval zou ik wat harddrugs de rechtbank mee insmokkelen. Kan de rechter zijn eigen toko sluiten.
En in het gemeentehuis is er vast ook wel wat te vinden.
Nulnulzeseneenhalf
28 maart 2017, 02:19
Een dezer dagen zal er een uitspraak komen van, naar ik het begrepen heb de voorzieningenrechter, over de perikelen in het Roermondse sprookjesbos. Als ik het goed heb, en zo niet dan moeten anderen het maar verbeteren, is dit vooral over de vraag of er vroegtijdig door de overheid al maatregelen genomen kunnen worden, of dat men moet wachten op definitieve uitspraken van de rechtbank.
Hoewel er al heel wat gespeculeerd wordt over vooringenomenheid van de rechtbank, is in Nederland de rechtspraak onafhankelijk, zoals ook al hierboven aangegeven. Dat wil zeggen dat een rechter zich niets hoef aan te trekken van wat de plaatselijke politiek vindt of wil. Een officier van justitie zal zich daar enigzins door laten leiden, maar zal een afwijking van normale strafeisen goed moeten onderbouwen. Een rechter zal daarentegen wel luisteren naar de publieke opinie. Om een voorbeeld te geven: een paar jaar geleden heeft een Oostblok chauffeur met zijn auto in het midden-Limburgse Meijel een opa en oma met hun kleindochter dood gereden. In eerste instantie kreeg die chauffeur maar een werkstraf. Na hoger beroep is er een gevangenisstraf uitgekomen. Ongetwijfeld geïnspireerd door het feit dat na het eerste vonnis het normale volk dit totaal niet in verhouding vond staan.
De wet waarmee hier wordt gewapperd is bedoeld om de plaatselijke overheid, en als ik het goed heb is dat zelfs het recht van de burgemeester als hoofd der politie in zijn gemeente, de mogelijkheid te geven om bij overlastgevende situaties iets te kunnen doen om die overlast te verminderen, het liefst tot nul. Te denken valt bijvoorbeeld aan de overlast van productielocaties. Hennepkwekerijen worden vaak houtje-touwtje in elkaar geflanst. Vooral de hoge energiebehoefte van de groeilampen wordt niet altijd vertaald in dikke stroomkabels. Ook het illegaal aftappen van de stroom is schering en inslag. Dit zorgt voor een verhoogde kans op brand. Volgens de burgemeester van Echt-Susteren zijn die zelfs voor 80% verantwoordelijk voor het totaal. Ook bij pillendraaierijen wordt er niet altijd netjes omgesprongen met de verschillende afvalstoffen of de afzuiging van de lucht waardoor er hoge concentraties van giftige stoffen kunnen ontstaan. De locatie sluiten betekent dat er minder kans is dat er in de buurt weer opnieuw zoiets begint. Ook panden van waaruit gedeald wordt in allerlei verboden genotsmiddelen kunnen ervoor zorgen dat de buurt daar overlast van ondervindt. Klanten kijken wat minder naar de omgeving en zijn meer geïnteresseerd in het anoniem blijven. Dealers hebben geen behoefte aan pottenkijkers en zullen dus wat meer doen aan het op afstand houden. Ook hier betekent sluiten dat de buurt weer wat veiliger is.
Besluiten in deze worden vaak samen met de politie genomen, soms zelfs op aandrang van de politie, omdat deze wat meer kennis van zaken heeft. Soms wordt er ook niks gedaan omdat men schrik heeft dat de overlast zich verplaatst naar plaatsen waar het minder gewenst is. Het is ook geen verplichting om te sluiten.
Hoewel pandeigenaren niet altijd invloed hebben op de aanwezigheid van, zijn ze wel verantwoordelijk voor de aanwezigheid van deze verboden genotsmiddelen.
Een aantal dingen roepen bij mij vragen op. Ik ga ervan uit dat de verdediging daar ook op heeft gewezen, en dat een rechter dit mee zal nemen in zijn uitspraak.
*. De inval 4 maanden geleden was niet gericht op de aanwezigheid van drugs, maar dit hoeft niet direkt invloed te hebben op deze zaak.
*. Hoewel er bij de inval een hoeveelheid verboden genotsmiddelen zijn gevonden, is er destijds, als ik het goed heb gevolgd, niemand hiervoor aan gehouden. Waarom dan nu wel sluiting? Komt op mij over als door de politie aangehouden worden omdat je veel te hard rijdt maar alleen maar een waarschuwing krijgt, om vervolgens een week later een brief in de bus te krijgen waarin staat dat je je rijbewijs moet inleveren omdat je veel te hard hebt gereden.
*. De vraag of er overlast is en of die daadwerkelijk vermindert als er een tijdelijke sluiting is. Naar de economische gevolgen hoeft men niet te kijken, ze sluiten ook woonhuizen waardoor ouders op straat komen te staan omdat zoon- of dochterlief aan het dealen is geslagen.
*. Verband met de mogelijke fraude en witwasserij hoeft men hier niet aan te dragen, want daar heeft deze wet niets mee te maken. Kan een zijstraatje zijn om de intenties van de leiding of eigenaren aan te tonen, maar dat is nog niet bewezen, dus geen argument.
*. Het feit dat bij de inval werd gezegd dat klanten geen onderdeel van het onderzoek waren maar door deze manier van optreden door de overheden er wel bij betrokken worden.
*. Wat verder nog vragen op roept bij mij is het feit dat de burgemeester aankondigde dat ze voornemens zijn te sluiten, maar dit nog niet direkt doen en eerst eigenlijk de uitspraak van de rechter willen afwachten. Volgens mij hoeven ze daar geen rekening mee te houden als er meer als het minimum is gevonden. Dit geeft eigenlijk aan dat ze niet erg sterk denken te staan, maar in de publieke opinie het idee willen geven toch wat te willen doen.
Geeft dit alles zekerheid over de uitspraak, NEE. Zoals ik al zei, kan men met de wet in de hand de boel sluiten. Een rechter zal altijd zijn of haar besluit onderbouwen. In deze zaak lijkt dat nog belangrijker als anders omdat beide partijen het spel hoog willen spelen. Wat de uitspraak ook is, het is niet het einde van deze zaak. Een ja of nee kan een indicatie geven voor het vervolg, maar ik denk eerder dat dit nummer 1 is in een rijtje van vele rechtszaken. Sommige mensen zijn de komende jaren in ieder geval verzekerd van een inkomen omdat ze hier veel werk aan zullen hebben.
gignnl
29 maart 2017, 13:50
En goed nieuws,ze mogen open blijven!!
Brad Clitt
29 maart 2017, 13:52
Bron ? En voorlopig of is het van de baan ?
yylover
29 maart 2017, 13:58
Nog niks gevonden op de nieuws sites
Brad Clitt
29 maart 2017, 13:59
Staat nu op 1Limburg, ze mogen voorlopig open blijven.
http://www.1limburg.nl/rechter-zet-streep-door-sluiting-seksclub-yinyang?context=topstory
Het pension mag ook open blijven, alleen de bedrijfswoning daarvan kan gesloten worden want daar werden de drugs gevonden.
yylover
29 maart 2017, 14:05
Thnx. Duidelijke uitspraak :freu:
Brad Clitt
29 maart 2017, 14:21
Zonet mijn vrouw geinformeerd, ze is dolblij maar op het moment is het tranen met tuiten voor haar en de andere dames. Hoop met en voor haar dat de beren nu weer in grotere getalen komen zeker gezien de weersverwachtingen. Ik zal mijn steentje natuurlijk bijdragen, deze week nog.
gignnl
29 maart 2017, 14:25
Bron ? En voorlopig of is het van de baan ?
Vond het op Twitter bij de juristen,met een foute link dus heb gepost zonder bron
op het moment is het tranen met tuiten voor haar en de andere dames dan moet de business in YY wel erg goed geweest zijn voor deze dames.
Brad Clitt
29 maart 2017, 15:53
Ok, dan heb ik ooit niet goed opgelet in de schoolbanken en dacht altijd dat het kommer en kwel betekende, ik bedoel dus dat het de laatste tijd een tranendal is.
En uit eigen waarneming weet ik dat het inderdaad zo is.
Vendezz
29 maart 2017, 15:55
Tis allemaal nog voorlopig.
De gemeente zal vast en zeker in beroep gaan..
Ronde 2 gaat zeker komen..
John mc Snek
29 maart 2017, 16:04
https://www.google.nl/amp/www.nu.nl/binnenland/4578711/gesloten-seksclub-roermond-mag-voorlopig-toch-open-blijven.amp
Duidelijke argumentatie van de rechter dus grote kans dat dit ook in een verdere bezwaar en beroepsprocedure stand houdt .
307 beren tegelijk op zaterdagavond binnen... komt niemand in de buurt behalve Gt .
Gefeliciteerd yy met deze uitspraak !
Znipper
29 maart 2017, 16:06
Op zeker.
Daarnaast verwacht ik dat YY haar schade claim al op de post heeft gedaan....
Brad Clitt
29 maart 2017, 16:09
307 beren tegelijk op zaterdagavond binnen... komt niemand in de buurt behalve Gt .
Er waren 307 bezoekers, dus incl. de dames. Kan ook niet anders want er zijn maar zo'n 200 lockers voor de beren, of heeft YY ook kledingzakken...proest.
Znipper
29 maart 2017, 16:13
Ik denk dat die 307 inclusief de dames is, dit zijn, volgens sauna concept, ook bezoekers
sofaking
29 maart 2017, 16:26
Zonet mijn vrouw geinformeerd, ze is dolblij maar op het moment is het tranen met tuiten voor haar en de andere dames. Hoop met en voor haar dat de beren nu weer in grotere getalen komen zeker gezien de weersverwachtingen. Ik zal mijn steentje natuurlijk bijdragen, deze week nog.
Als alles goed gaat dan ga ik morgenmiddag eens dag zeggen, en hopelijk buiten ook met wat zon relaxen.
Wijs besluit van de rechter met oog voor realiteit en geen Amerikaanse toestanden
op grond van een incidentele vondst.
OM en gemeente willen ook graag voorbeelden stellen, maar soms met averechtse daadkracht.
Harde aanpak harddrugs OK,:smile2:
Zachte aanpak Softdrugs!
Door de te rigide aanpak ken ik een door geldzorg (niet geldzucht) geworden thuisteler van wiet,
first-offender, die zich door rapportbedrog en belachelijk hoge PlukZe-vordering voor de trein legde.
Gelukkig was de NS weer eens niet op tijd .. :hammer:
Fijn voor relaxende beren dat die plek niet voor ons verloren gaat
John mc Snek
29 maart 2017, 17:20
Er waren 307 bezoekers, dus incl. de dames. Kan ook niet anders want er zijn maar zo'n 200 lockers voor de beren, of heeft YY ook kledingzakken...proest.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk !
Maar ( meer dan )100 dames haalt men ook niet lijkt me, dus de lockers hebben ook aardig vol gezeten . Ik kom altijd vroeg dus heb ook werkelijk geen idee of yy bezoekers wel eens vraagt om een locker te delen bij extreme drukte .
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 17:31
sixsens heeft ook heel veel ronders gehad met als eind resultaat geen sluiting ;)
Brad Clitt
29 maart 2017, 17:38
Maar ( meer dan )100 dames haalt men ook niet lijkt me, dus de lockers hebben ook aardig vol gezeten . Ik kom altijd vroeg dus heb ook werkelijk geen idee of yy bezoekers wel eens vraagt om een locker te delen bij extreme drukte .
Ik ben geen weekendganger en meestal ook een vroege vogel, maar er zijn in het verleden betrouwbare meldingen geweest van 100-120 dames op de zaterdagavond.
Bijvoorbeeld vorige week woensdag omstreeks 15 uur zei de Theke dat ik keus had uit 57 andere dames mocht mijn date niet op komen dagen, dus ik denk dat 100+ dames in het weekend best mogelijk is.
En een locker delen, ik denk niet dat dat voorkomt, daarvoor zijn de lockers te klein en het lijkt me ook niet echt handig en natuurlijk niet veilig voor je bezittingen.
Hoogstens als een vriendengroep binnenkomt dat dat zou kunnen.
John mc Snek
29 maart 2017, 17:48
Ja niet met vreemden natuurlijk :)
In Gt wordt dit bij drukte regelmatig gedaan, afgelopen zondag mijn locker nog gedeeld met degene met wie ik was gegaan.
Maar inderdaad zal dit in yy lastig zijn met kleinere lockers.
Overigens moet je er vanuit gaan dat er relatief veel mensen toch met 2 of meer komen, alleen zie je vaak doordeweeks overdag meer alleengaande beren en in de avond en weekend meer 2+ groepen in alle clubs .
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 17:49
dit moeten we eigenlijk vieren dat ying yang niet gesloten wordt :freu: voor onze willem de opdracht wanneer gaan we dat vieren ;)
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 17:55
Rechter zet streep door sluiting seksclub YinYang
Saunaclub YinYang in Roermond en vakantieboerderij Roerdalhoeve in Melick mogen van de rechtbank in Roermond voorlopig niet worden gesloten.
De bestuursrechter heeft dat woensdag beslist. De uitspraak is voorlopig, en loopt vooruit op de bezwaarprocedures tegen de sluiting.
Witwasserij
De gemeentes Roermond en Roerdalen willen de twee panden op slot doen, omdat bij een grote politie-inval afgelopen najaar kleine hoeveelheden drugs werden gevonden. De inval richtte zich op witwaspraktijken, maar vanwege de drugsvondst in de seksclub en het verblijf van de dames zagen de twee gemeentes hun kans schoon de zaken op slot te doen.
Bezoekers
De advocaat van de saunaclub tekende daartegen bezwaar aan, en met succes. Volgens de rechtbank is bij YinYang in totaal net geen zeven gram aan harddrugs gevonden, en dan met name in de kluisjes van de bezoekers. Dat betekent volgens de rechtbank dat de drugs van de klanten zelf waren, en niet waren bedoeld voor de verkoop. Dat laatste is wel nodig als een gemeente een al dan niet vermeend drugspand op slot wil doen.
Roerdalhoeve
De reden dat de Roerdalhoeve open mag blijven, is dat de 41 xtc-pillen die daar zijn gevonden in de bedrijfswoning lagen. Dat is een ander gebouw dan de Roerdalhoeve zelf. De bedrijfswoning mag dus wel gesloten worden maar het pension niet, zo oordeelde de rechter.
http://www.1limburg.nl/rechter-zet-streep-door-sluiting-seksclub-yinyang?
waar blijft dat feestje :festeer::festeer:
Brad Clitt
29 maart 2017, 17:59
Eigenlijk moet de club wat leuks gaan doen, misschien de komende week tot aan de party halve entree of als dat te veel is 10 euro korting, maar dan zonder lastige codes zoals vorige zomer. Komen er waarschijnlijk meer beren opdagen en krijgen de dames ook weer een glimlach op hun gezichtje.
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 18:02
Eigenlijk moet de club wat leuks gaan doen, misschien de komende week tot aan de party halve entree, maar dan zonder lastige codes zoals vorige zomer.
Komen er waarschijnlijk meer beren opdagen en krijgen de dames ook weer een glimlach op hun gezichtje.
als NL forum zou je wat moeten organiseren en het zou mooi zijn als ying yang daar in mee gaat ;)
Brad Clitt
29 maart 2017, 18:12
Of andersom, ik ken de manager inmiddels en zal het eens voorleggen om sowieso wat leuke acties te organiseren zoals ook bij andere clubs gedaan wordt.
Bijvoorbeeld na 10 bezoekjes, de 11e gratis of voor de helft. Of een soort tombola waarbij je gratis gebruik mag maken van kamer 11 (jacuzzi), die keuze krijg je dan pas als de dame de sleutel gaat halen, voor beide dus een verrassing. Een gratis drankenkaart zou ook tot de mogelijkheden behoren, maar dat ligt iets gevoelig geloof ik... ;)
Mogelijkheden genoeg, dunkt me.
Piet Plezier
29 maart 2017, 18:17
yy doet alleen maar geld opstrijken
En ze hebben het goedkoopste bier wat er is, ik ben helaas ff de naam kwijt maar BD kan dat wel ff na vragen
Brad Clitt
29 maart 2017, 18:20
Leeuw bier aan de viltjes te zien, maar ben zelf geen bierdrinker.
Maar volgens mij doen wel meer clubs aan alleen geld opstrijken, echter het hoeven ook geen grote voordeelacties te zijn, het gaat om het gebaar en de kans om iets te winnen is alleen maar leuk.
Vendezz
29 maart 2017, 18:20
Leeuw bier PP
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 18:29
En ze hebben het goedkoopste bier wat er is, ik ben helaas ff de naam kwijt maar BD kan dat wel ff na vragen
als je er ma voor half geld binnen kan piet he dan kom jij ook :biggrin:
Piet Plezier
29 maart 2017, 18:34
Leeuw bier PP
Klopt dat is het, thx
Piet Plezier
29 maart 2017, 18:36
als je er ma voor half geld binnen kan piet he dan kom jij ook :biggrin:
nee ds dan kom ik ook niet
Ik ben geschrokken van de inval hoe dat daar ging
Allemaal locker openen mee naar de auto daar heb ik dus geen zin in
Ik heb al verschillende razzia meegemaakt, maar zo nee zit ik niet op te wachten
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 18:36
de cola en fanta in ying yang is super en dan zwijg ik nog over het fantastische eten en wellnes :freu: mooie thuin buiten zwembad :rolleyes:
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 18:39
nee ds dan kom ik ook niet
Ik ben geschrokken van de inval hoe dat daar ging
Allemaal locker openen mee naar de auto daar heb ik dus geen zin in
Ik heb al verschillende razzia meegemaakt, maar zo nee zit ik niet op te wachten
als je zelf niks te verbergen heb heb je niks te vrezen :biggrin:
swazontneuf
29 maart 2017, 18:47
Tegen de voorlopige voorziening zelf kan de gemeente geen beroep aantekenen. De gemeente Roermond is nu weer aan zet en moet gaan beslissen op het door YY ingediende bezwaarschrift ten aanzien van het voorgenomen besluit om YY te sluiten. Zolang die beslissing op bezwaar er niet is, is YY op grond van de uitspraak vandaag door de voorzieningenrechter, 'open'.
De gemeente kan natuurlijk beslissen dat de door YY ingediende bezwaren 'ongegrond' zijn, hetgeen betekent dat het door YY aangevochten sluitingsbesluit alsnog wordt uitgevoerd. YY kan daar weer tegen in beroep gaan bij de bestuursrechter, maar dan moet YY ook weer een nieuwe voorlopige voorziening gaan aanvragen om 'open' te blijven. En dat 'spelletje' kan tot de Hoge Raad keer op keer worden gespeeld.
Kortom, de eerste ronde is op punten gewonnen door YY, met zelfs '8 tellen rust' voor de gemeente Roermond. De 2e ronde (de uitspraak op bezwaar) kan bij gegrond verklaring, het KO van de gemeente Roermond in dit gevecht betekenen. Maar we weten ook, niets is gevaarlijker dan een aangeslagen bokser!
Piet Plezier
29 maart 2017, 19:01
de cola en fanta in ying yang is super en dan zwijg ik nog over het fantastische eten en wellnes :freu: mooie thuin buiten zwembad :rolleyes:
de wellness doet me helemaal niets
Cola en fanta drink ik zelden in een club
En eten doe ik zelden in een club, kun je navragen aan blueeyes en BP, ik ben meer van het drinken
Ik ga lekker met blueeyes en BP naar Duitsland, daar is gewoon alles beter
Piet Plezier
29 maart 2017, 19:02
als je zelf niks te verbergen heb heb je niks te vrezen :biggrin:
ik heb niets te verbergen, maar heb daar gewoon geen zin in
Het eneige wat ik te verbergen heb zijn me kleding in de locker ;)
JonnyFontane
29 maart 2017, 19:05
Voorlopig goed nieuws dus.......
Maar een of ander overijverig ambtenaartje zal nu wel wel balen dat ze open mogen blijven.
Zo'n type gaat wel zoeken tot iets vindt,zodat ze als nog, eventueel, dicht moeten.
Ik denk dan, leg je neer bij de uitspraak van de rechter, en laat de YY gewoon open.
Maar ja wie ben ik.....
Brad Clitt
29 maart 2017, 19:16
Ze mogen blij zijn dat ze zo'n publiekstrekker binnen hun gemeentegrenzen hebben, Roermond staat op de kaart tot in het verre buitenland toe.
Ook economisch/financieel van belang, de Outlet bijvoorbeeld kan z'n poorten wel sluiten als de dames er niet meer komen, diverse taxibedrijven verdienen een aardig extraatje, de gemeente zelf zal toch ook aardig wat vangen en de lokale Hanos komt er ook geregeld wat leveren. Daarnaast is het ook voor de dames uit oog van veiligheid en gezondheid beter dat ze in een goed gereguleerde plek kunnen werken.
Maar het belangrijkste is dat mijn reiskosten voorlopig niet de pan uitrijzen.
Piet Plezier
29 maart 2017, 19:17
Maar ja wie ben ik.....
Jij ben de one and only JonnyFontane
Piet Plezier
29 maart 2017, 19:18
Ze mogen blij zijn dat ze zo'n publiekstrekker binnen hun gemeentegrenzen hebben, Roermond staat op de kaart tot in het verre buitenland toe.
Ook economisch/financieel van belang, de Outlet bijvoorbeeld kan z'n poorten wel sluiten als de dames er niet meer komen, diverse taxibedrijven verdienen een aardig extraatje, de gemeente zelf zal toch ook aardig wat vangen en de lokale Hanos komt er ook geregeld wat leveren. Daarnaast is het ook voor de dames uit oog van veiligheid en gezondheid beter dat ze in een goed gereguleerde plek kunnen werken.
Maar het belangrijkste is dat mijn reiskosten niet de pan uitrijzen voorlopig.
man de dames uit alle saunaclubs komen daar, dat hangt echt niet af van YY
Ik ben er met dames uit H7 geweest en uit Goch
Nee, echt niet alleen dames uit jou YY
Brad Clitt
29 maart 2017, 19:23
Was ook meer als een knipoog bedoeld, je weet toch dat ik zo schrijf. De omzet van alle dvp's daar zal niet veel uitmaken op het geheel.
sofaking
29 maart 2017, 19:27
Oh jee, dus die outlet leeft van witwasgeld ? Snel sluiten die handel.
Znipper
29 maart 2017, 19:33
Tegen de voorlopige voorziening zelf kan de gemeente geen beroep aantekenen. De gemeente Roermond is nu weer aan zet en moet gaan beslissen op het door YY ingediende bezwaarschrift ten aanzien van het voorgenomen besluit om YY te sluiten. Zolang die beslissing op bezwaar er niet is, is YY op grond van de uitspraak vandaag door de voorzieningenrechter, 'open'.
De gemeente kan natuurlijk beslissen dat de door YY ingediende bezwaren 'ongegrond' zijn, hetgeen betekent dat het door YY aangevochten sluitingsbesluit alsnog wordt uitgevoerd. YY kan daar weer tegen in beroep gaan bij de bestuursrechter, maar dan moet YY ook weer een nieuwe voorlopige voorziening gaan aanvragen om 'open' te blijven. En dat 'spelletje' kan tot de Hoge Raad keer op keer worden gespeeld.
Weer wat geleerd ... thanks 69!
tjapko
29 maart 2017, 20:09
Driewerf hoera vooralsnog. Aangezien ik recent een vrijkaartje heb gewonnen en nog niet direct tijd heb deze te verzilveren ben ik zeer blij dat de club voorlopig zeker nog open is.
Bluebear
29 maart 2017, 20:15
Sluiten die handel
Kom nou eens niet met van die loze kreten, maar geef me eens gegronde redenen waarom je zo'n antipathie tegen deze saunaclub hebt. Is je er iets overkomen of anderszins? Andere mensen zijn ook vrij om hier op te reageren. Ik vindt het b.v. een puike club kwa eten, dames, kamers, kino en welness. Ik ben benieuwd.
Brad Clitt
29 maart 2017, 20:20
Beter van niet, die discussie is een gebed zonder einde. Overigens mijn reactie was er zoals meestal een met een knipoog.
Big30
29 maart 2017, 20:28
NB hier graag inhoudelijk reageren mbt de recente uitspraak.
Andere berichten haal ik tzt weg. Je gefundeerde mening kun je in het YY algemeen topic geven.
Of andersom, ik ken de manager inmiddels en zal het eens voorleggen om sowieso wat leuke acties te organiseren zoals ook bij andere clubs gedaan wordt.
Bijvoorbeeld na 10 bezoekjes, de 11e gratis of voor de helft. Of een soort tombola waarbij je gratis gebruik mag maken van kamer 11 (jacuzzi), die keuze krijg je dan pas als de dame de sleutel gaat halen, voor beide dus een verrassing. Een gratis drankenkaart zou ook tot de mogelijkheden behoren, maar dat ligt iets gevoelig geloof ik... ;)
Mogelijkheden genoeg, dunkt me.
Kunnen ze geen persoonlije strippenkaart oid. Introduceren , dat je na bv 10 bezoeken , gratis of met korting binnen mag
de duisburg spesjalist
29 maart 2017, 20:54
NB hier graag inhoudelijk reageren mbt de recente uitspraak.
Andere berichten haal ik tzt weg. Je gefundeerde mening kun je in het YY algemeen topic geven.
als er ma een feestje kom afgelopen zaterdag beweerde er vellen aan de stamtisch in PHG dat ying yang ging sluiten en het tegendeel heeft zich voorgedaan dat moeten we vieren .
Brad Clitt
29 maart 2017, 20:56
Kunnen ze geen persoonlije strippenkaart oid. Introduceren , dat je na bv 10 bezoeken , gratis of met korting binnen mag
Meer een Frequent-Fuckers Program, dat zou pas echt zoden aan de dijk zetten zeker voor mij.
Piet Plezier
29 maart 2017, 21:44
als er ma een feestje kom afgelopen zaterdag beweerde er vellen aan de stamtisch in PHG dat ying yang ging sluiten en het tegendeel heeft zich voorgedaan dat moeten we vieren .
Ik zei het toch dat ze voorlopig niet dicht zouden gaan
Jan Verplancke
29 maart 2017, 21:52
Pak de megafoon en schreeuw het van de daken !
Flipper
29 maart 2017, 22:13
Mooi ik denk dat het er druk wordt vanaf 1 juli...
Nulnulzeseneenhalf
29 maart 2017, 23:19
http://www.1limburg.nl/advocaat-yinyang-roermond-kan-zaak-beter-stoppen?context=section-1
En zo zet de advocaat zijn spel richting gemeente voort.
John mc Snek
30 maart 2017, 00:16
http://www.crimesite.nl/saunaclub-roermond-hoeft-dicht/
Eddy_V
30 maart 2017, 00:51
Mooi ik denk dat het er druk wordt vanaf 1 juli...
Je bedoelt tot 1 juli ?
gignnl
30 maart 2017, 01:20
https://www.google.nl/amp/www.nu.nl/binnenland/4578711/gesloten-seksclub-roermond-mag-voorlopig-toch-open-blijven.amp
Duidelijke argumentatie van de rechter dus grote kans dat dit ook in een verdere bezwaar en beroepsprocedure stand houdt .
Gefeliciteerd yy met deze uitspraak !
307 bruine beren??
Eddy_V
30 maart 2017, 01:39
307 bezoekers... dat was inclusief de dames want die betalen entree en behoren ook tot de bezoekers.
Maar dan nog een behoorlijk aantal gelijktijdige mannelijke bezoekers waaronder Patjax die nog steeds niet helemaal over de schrik heen is, als ik zijn trouwplannen met één van mijn ex-verloofdes zo lees!
Znipper
30 maart 2017, 06:17
Je bedoelt tot 1 juli ?
ik denk dat hij vanaf bedoeld (ingangsdatum nieuwe wetgeving in DUI)
Patjax
30 maart 2017, 07:18
307 bezoekers... dat was inclusief de dames want die betalen entree en behoren ook tot de bezoekers.
Maar dan nog een behoorlijk aantal gelijktijdige mannelijke bezoekers waaronder Patjax die nog steeds niet helemaal over de schrik heen is, als ik zijn trouwplannen met één van mijn ex-verloofdes zo lees!
Geen schrik gehad en zal ik ook nooit hebben. ;)
Ik heb ze destijds niet geteld, hoewel ik er zeker de tijd voor had gehad. Qua mannen zal het aantal idd rond de 200 zijn geweest en dames rond de 100. Vooral voor de dames ben ik blij dat hoewel deze uitspraak nog niet definitief is, er voor hen meer duidelijk is. Hopelijk geeft dat iets meer rust in hun hoofdjes.
Ik "trouw" altijd in de club voor de duur van een kamergang en na afloop betaal ik netjes de alimentatie. :tongue:
laplagne
30 maart 2017, 07:50
Opvallend dat de burgemeester van Roermond niet wil reageren. Een korte reactie van deze burgervader zou op z'n plaats in deze grote zaak zijn, want nu weet je helemaal niet wat de visie van de baas van Roermond is. Het moet wel denken 'wie het laatst lacht, lacht het best'. Ik dacht dat Roermond een grote plaats was, maar menig burgemeester in kleinere gemeenten geeft in soortgelijke situaties wel een reactie. De grootste vertegenwoordiger van Roermond kan beter stage gaan lopen bij de heer Aboutaleb in Rotterdam. Die weet als burgemeester hoe het hoort. Ik zou als leiding van Yin Yang in mijn vuistje lachen. Dit betekent allemaal gratis reclame in zelfs de landelijke pers en dat moet met het mooie weer de toename van klanten wel gaan toenemen. Als tegenzet op de party van Golden Time krijgen de bezoekers van Yin Yang zaterdag gratis champagne.
Willem2
30 maart 2017, 11:50
Een korte reactie van deze burgervader zou op z'n plaats in deze grote zaak zijn, want nu weet je helemaal niet wat de visie van de baas van Roermond is.
Het zijn vrouwen die burgervader zijn. Mevr Donkers in Roermond en Mevr. de Boer-Beerta van Roerdalen. Ondanks dat ze denken dat ze heel groot zijn in Roermond heeft de gemeente met alle gehuchten slechts 57.000 inwoners. De stad Roermond slechts 40.000. Ongeveer zo groot als Strijp :rolleyes:
Meme Moo
30 maart 2017, 12:53
Ik "trouw" altijd in de club voor de duur van een kamergang en na afloop betaal ik netjes de alimentatie. :tongue:
En zo is het ook nog deels aftrekbaar van de belasting ook!
Ik ga mijn aangifte dit weekend maar even updaten met dit nieuwe inzicht.
Dank voor de inspiratie, Patjax!
Badslippers
30 maart 2017, 16:25
Ook economisch/financieel van belang, de Outlet bijvoorbeeld kan z'n poorten wel sluiten als de dames er niet meer komen
man de dames uit alle saunaclubs komen daar, dat hangt echt niet af van YY
Was ook meer als een knipoog bedoeld
De Outlet in Roermond draait op de uitgaven van Russen, Chinezen en Arabieren die tijdens het winkelen een paar ton stuk slaan en niet op de uitgaven van een dame uit een saunaclub die daar incidenteel een smakeloos Michael Kors handtasje scoort en een proletenbril van Dolce Gabbana. Die knipoog is dus een terechte correctie.
Brad Clitt
30 maart 2017, 16:37
Die knipoog is dus een terechte correctie.
Het was meer een verduidelijking voor Piet geen correctie, hier de volledige quote:
Was ook meer als een knipoog bedoeld, je weet toch dat ik zo schrijf. De omzet van alle dvp's daar zal niet veel uitmaken op het geheel.
Mijn schrijfstijl heeft van nature een ingebouwd korreltje zout, maar toch altijd een flinke kern van waarheid.
Er zijn best wat middenstanders die een graantje meepikken van de aanwezigheid van YinYang, direct of indirect.
Een Japans restaurant heeft bijvoorbeeld al wat mijn centjes mogen ontvangen, normaal gesproken zou ik daar in mijn eentje nooit zijn gaan eten.
Nulnulzeseneenhalf
23 juni 2017, 20:17
And, the story continues.
http://www.1limburg.nl/gemeente-roerdalen-sluit-alsnog-hotelboerderij?context=section-1
Het gaat nu alleen over de hotelboerderij die ineens toch een onderdeel uitmaakt van de beheerdeswoning, of andersom. Er is nog beroep mogelijk. Mij is niet helemaal duidelijk hoeveel dames daar 's nachts verblijven. Hopelijk, voor hun en YY, geldt nog steeds het aanbod van de gemeente om voor ander onderdak voor de dames te zorgen. Tenzij daar natuurlijk allerlei vreemde voorwaarden aan verbonden worden.
swazontneuf
24 juni 2017, 07:30
De originele uitspraak van de voorzieningenrechter van 29 maart jl. nog eens doorlezende, betekent deze uitspraak op bezwaar van de gemeente Roerdalen dat de hotelboerderij tot 6 weken na de uitspraak op bezwaar (dagtekening uitspraak ??) openblijft.
De eigenaar / exploitant krijgt namelijk weer 6 weken de tijd om a) beroep tegen deze uitspraak op bezwaar aan te tekenen bij de bestuursrechter en b) een nieuwe voorlopige voorziening bij de voorzieningenrechter aan te vragen om het hotel open te houden gedurende deze beroepsprocedure.
Ik ben benieuwd wat de uitspraak op bezwaar zal zijn van de gemeente Roermond terzake het bezwaarschrift van YY tegen de voorgenomen sluiting. In de eerste ronde hadden de gemeenten Roermond en Roerdalen toch een akelig synchroon lopende agenda. Dus hou de Limburgse nieuwssites maar in de smiezen!
Nulnulzeseneenhalf
24 juni 2017, 09:52
Dus hou de Limburgse nieuwssites maar in de smiezen!
Ik hou altijd de, voornaamste, Limburgse nieuwssites in de smiezen.
Bij de hotelboerderij hebben ze een manier gevonden om te sluiten omdat ze nu ineens vinden dat hotel en beheerderswonig één geheel vormen. Bij YY is die connectie er niet. Over het synchroon lopen van agenda's, ergens bekruipt mij nu de gedachte dat de gemeentes samen optrekken, nu onder het motto: geen overnachtingsmogelijkheid voor de dames, dus dames lopen weg, dus YY heeft geen dames, dus YY gaat failliet. Vandaar ook mijn vraag of de gemeente Roerdalen zich nog steeds houdt aan haar belofte van toen om voor onderdak van de dames te zorgen. Tenzij daar natuurlijk weer allemaal vreemde voorwaarden aan vast zitten.
Nulnulzeseneenhalf
26 juni 2017, 09:42
Van de week nog gelezen in de Limburger, de krant. De connectie tussen het hotel en de beheerderswoning zit hem in het feit dat op een laptop in de beheerderswoning beelden te zien zijn/waren van camera's uit het hotel, aangaande de beveiliging.
Brad Clitt
31 augustus 2017, 11:19
Een klein berichtje in het LD van vandaag:
Roermond: sluiting saunaclub YinYang
Roermond stapt naar de rechter om sluiting af te dwingen van saunaclub YinYang vanwege de vondst van drugs bij een inval eind vorig jaar.
Roermond wilde dit al eerder, maar moest van de rechter wachten op een uitspraak van de bezwaar- en beroepscommissie van de gemeente.
Die heeft het bezwaar tegen sluiting verworpen. Nu kan de gemeente alsnog naar de rechter.
Ricardo Banana
31 augustus 2017, 11:58
http://www.limburger.nl/cnt/dmf20170830_00045737/roermond-wil-sluiting-saunaclub-yinyang-bij-rechter-afdwingen
kempie
31 augustus 2017, 14:51
Ik hoop het niet dat ik er zoveel kom maar je kan dan verwachten dat het veel drukker gaat worden in de andere clubs in de regio. Het moet wel relaxt bljjven in sixsens.
John mc Snek
31 augustus 2017, 16:24
Ik hoop het niet dat ik er zoveel kom maar je kan dan verwachten dat het veel drukker gaat worden in de andere clubs in de regio. Het moet wel relaxt bljjven in sixsens.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je hoopt van niet ?
phoenix
2 september 2017, 14:50
de vrouwelijke heksen bij de gemeentes en hun mannelijke adjudanten zullen tot het einde toe doorgaan , het doel moge duidelijk zijn deze tent moet dicht, ik wens de leiding van yin yang alle succes toe, maar wees gewaarschuwd deze feministische moraalheksen gaan tot het uiterste
yylover
2 september 2017, 17:12
Met dank aan Big30 ;) kan ik hier alleen maar aan toevoegen dat de gemeente ook eens naar de positieve kant van dit verhaal moet kijken.
De club heeft actief gereageerd op de laatste ontwikkelingen. Een strikt beleid van zero tolerance voor drugs (was er al, maar kan altijd beter), een actieve security inclusief een streng deurbeleid gecombineerd met de nieuwe openingstijden moeten toch ook eens positief gewaardeerd kunnen worden.
De leiding doet hier echt zijn best om de club schoon te houden en mijns inziens slagen zich hier heel goed in.
Er zijn zelfs weer nieuwe plannen om de club verder te verbeteren en daar kan ik het YY management alleen maar een compliment voor geven.
Maar helaas vrees ik dat Phea hier ook een punt heeft, al probeer ik het glas nog steeds halfvol te zien.
Burman
2 september 2017, 17:51
Ja, lekker. Nog een club na Villa Marisol die binnenkort haar deuren kan gaan sluiten.
Ik hoop het niet maar vrees het ergste. Je kunt als club doen wat je wilt, de maatregelen nemen die yylover hierboven opnoemt, maar als die lelijke Nederlandse overheid eenmaal zijn tanden heeft gezet in je club kun je het gewoon vergeten. YY mag dan een zero tolerance beleid hebben nu qua drugs, de Nederlandse overheid schijnt een zero tolerance beleid te hebben ten aanzien van prostitutie en bordelen. Alles moet en zal weg. Je zag het in vele andere Nederlandse gemeenten.
Als ik YY was dan hevelde ik de hele club lekker over de Duitse grens. Mönchengladbach of Krefeld, daar worden ze met open armen onthaald.
Duitsland is en blijft prostitutie paradijs. Gemeenten staan zeer tolerant tegenover vestiging van clubs.
Ben ik effe blij dat ik in Duitsland woon en werk!:freu:
Brad Clitt
2 september 2017, 18:13
Ik weet nog wel een mooi plekje voor YY in de Selfkant, vlakbij Sittard.
Voor mij zou het betekenen dat ik te voet naar de club kan, laat dus maar komen.
Hoewel het wel zo'n 2 a 3 jaar zal duren want alles moet nieuw gebouwd worden, er is nu alleen een meertje temidden van een zandwinning.
Zou dus meer een beachclub worden, misschien zijn er hier op het forum beren die willen investeren.
Zowel vanuit Nederland/Belgie als het Duitse achterland snel en gemakkelijk te bereiken, dmv de A2/N297 en de BAB46/B56n.
Voor de locals onder ons, vroeger lag hier Safaripark Tüddern.
Nulnulzeseneenhalf
2 september 2017, 20:52
Er spelen bij YY 3 dingen. De inval vorig jaar was een zoektocht naar fraude/witwaspraktijken. Men heeft toen "vanalles" gevonden en eeen berg administratie in beslag genomen. Dat moet allemaal uitgeplozen worden en gecontroleerd worden en gecheckt worden en nog eens nagekeken zodat er geen fouten worden gemaakt mocht het ooit voor de rechtbank komen. Dat onderzoek loopt nog en dat kan ook nog wel even duren.
Wat ik daarin overigens nog steeds niet helemaal begrijp is de manier waarop een aantal dingen gebeurt zijn. Dat ze de port en de voordeur eruit getild hebben om sneller binnen te zijn, dat begrijp ik nog wel. Dat daarna een heleboel kamerdeuren zijn open gebroken om de bezoekers sneller bij elkaar te willen hebben begrijp ik dan weer niet helemaal. Zeker omdat de dienstdoende officier van justitie diezelfde avond verklaarde dat de bezoekers niet als verdachten werden gezien.
Tijdens die inval is een hoeveelheid drugs en andere verdovende middelen gevonden. Het beleid ten aanzien vab drugs is niet helemaal duidelijk in Nederland. Koffieshops zijn toegestaan, maar de teelt van hennep die nodig is om de wiet voor die koffieshops te maken is dan weer verboden. Ten aanzien van de rest is het wat duidelijker, niks mag. Als gebruiker mag je van die wiet een gebruikshoeveelheid bij je hebben. Wat dat is is mij niet helemaal duidelijk. Als ik naar de winkel ga om brood te halen, dan neem ik brood mee voor een hele week, maar voor wiet schijnt dat dan al een handelshoeveelheid te zijn. En dat mag niet. Tel je alles op wat ze gevonden hebben, dan was dat toen bij YY ook. Maar het lag in een heleboel kluisjes van een heleboel verschillende mensen, dus waren het gebruikershoeveelheden. Sinds een aantal jaren mag een burgemeester een pand voor kortere of langere tijd sluiten als er overlast is door drugs. Dit besluit is des burgemeesters, vaak met of op advies van de politie. Dit besluit kan ook aangevochten worden. Maar over het algemeen worden er alleen maar panden gesloten waar teelt van hennep, productie van amfetamine, pillen of onderdelen daarvan, of van waaruit een dealer zijn spul aan de man probeert te brengen. Daarbij wordt niet gekeken of de eigenaar van het pand er iets mee te maken heeft.
Prostitutie is legaal in Nederland, ik geloof al zo'n jaar of 15. Zolang er geen minderjarigen werkzaam zijn, er geen sprake is van dwang of illegalen, wordt er door justitie niets gedaan. Dat een plaatselijke burgemeester er anders over denkt kan natuurlijk altijd. Zolang er geen overlast is voor de omgeving doet politie en justitie weinig. Of niets. Volgens mij ook de voornaamste reden dat tot nu toe de rechter in het voordeel van YY heeft beslist. Dat de gemeente nu opnieuw begint omdat een commissie of zoiets daarvoor toestemming geeft staat dar los van.
Voor het derde punt is er weinig kans dat de gemeente, en dus justitie, een zaak rond krijgt.
Ook op het tweede punt is de grondslag vanuit de gemeente erg dun.
Het eerste punt ligt wat moeilijker. Ten eerste duurt zoiets lang om duidelijk te krijgen wat er precies speelt ten tweede moet dan de bewijsvoering nog rond worden gemaakt. En daarna moet een rechter besluiten hoe erg het was en wat dan de straf gaat worden. Dat kan een taakstraf zijn, ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is in een zaak als deze, een geldboete, een gevangenisstraf of zoiets. Tevens kan men dan besluiten dat de verdachte, of eigenlijk dus veroordeelde, zijn zaak moet sluiten of zoiets. Op dit punt weet ik niet welke kant het uit gaat, zoals waarschijnlijk bijna niemand.
Voorlopig maak ik me in ieder geval nog geen zorgen.
En wat het verplaatsen betreft, dat is toch een beetje moeilijker als sommigen hier willen doen geloven. In het geval van YY moet je toch aan een aantal voorwaarden voldoen. De omgeving van YY, waaronder de mooie tuin, is een belangrijk onderdeel van YY. Vervolgens moet je die locatie kopen, aanpassen indien nodig, en inrichten. Ook moet je een reclamecampagne starten om je bezoekers te laten weten dat je verhuisd bent. En niet onbelangrijk, je oude locatie moet je van de hand zien te doen zonder verlies. En in dit vak komt daar nog bij dat er in Duitsland sinds 1 juli een wetswijziging is geweest. Ook heeft YY het logistieke voordeel van dichter bij de randstad en België te zitten als veel Duitse clubs. Voordelen die niet zomaar overal te vinden zijn.
phoenix
2 september 2017, 22:02
het kan heel goed zijn dat er weinig tot geen harde bewijzen komen die tot sluiting leiden, dat was in utrecht ook het geval, toch kregen ze het voor elkaar met beweringen als ' vermoedens van mensenhandel maken het noodzakelijk dat of ' mogelijke' mensenhandel op het zandpad' het zandpad voorgoed te sluiten, zelfs nu nog zoveel jaar na dato doet men de burger geloven dat het vrij is het zandpad en dat er wel weer een red light zone komt, minister Ascher was er ook zo een fan van, vraag maar eens in amsterdam, de helft vd wallen is gestolen , men stak zich zelfs in de schulden om de prostitutie dicht te krijgen!, het zandpad is op basis van vermoedens gesloten door een bestuursrechter, yin yang zal anders liggen, maar ze zoeken alle mogelijkheden die ze kunnen vinden om deze tent in roermond te sluiten en dit laatste wat ik nu ga beweren weet ik niet zeker , maar het zou zo maar kunnen zijn om het hoofd van Jos van Rey nog eens goed te laten rollen en alles af te rekenen wat hij allemaal in Roermond mogelijk maakte, maar ik kan het hier op dit laatste punt mis hebben, ik vertrouw de politiek en het openbaar ministerie niet.
Nulnulzeseneenhalf
3 september 2017, 01:35
Het is mij totaal niet duidelijk wat Jos van Rey met YY te maken heeft. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
phoenix
3 september 2017, 09:00
misschien ooit een belangrijke pion geweest in de gemeentepolitiek van roermond, met zeer veel stemmen en met zeer veel invloed om politiek economische projecten? en wie is er nu aan de macht , juist ja de christenen samen met de vrouwenredders....wat iemand heeft opgebouwd willen politieke tegenstanders vaak weer opruimen...
Nulnulzeseneenhalf
3 september 2017, 10:18
misschien ooit een belangrijke pion geweest in de gemeentepolitiek van roermond, met zeer veel stemmen en met zeer veel invloed om politiek economische projecten? en wie is er nu aan de macht , juist ja de christenen samen met de vrouwenredders....wat iemand heeft opgebouwd willen politieke tegenstanders vaak weer opruimen...
Jos van Rey zit in de problemen omdat hij vriendjes heeft bevoordeeld bij het gunnen van projecten in Roermond. En volgens mij was YY niet onder die projecten.
Goede politici breken niet af wat een ander heeft opgebouwd, maar veranderen kleine dingetjes en eisen dan het hele project op.
Als ik het goed heb, en anders moeten de kenners mij maar verbeteren, was het zandpad in Utrecht een aaneenschakeling van losse units. Die kon je huren om je diensten aan te bieden. Daar zullen er wel een paar tussen hebben gezeten die door "vriendjes" zijn gehuurd om hun minderjarige vriendinnetjes in te zetten. Bij YY moeten dames elke dag hun ID-kaart laten zien als ze binnen komen. Ook als ze er al lang werken. Waarschijnlijk voor het geval er een undercovers inspecteur zou rondlopen om stiekum ze ergens op te betrappen.
Voor de rest horen jouw ideëen volgens mij meer in het volgende topic thuis: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43439-Post-hier-je-favoriete-complot&p=533348#post533348
phoenix
3 september 2017, 10:24
nee op het zandpad ging het precies hetzelfde als bij yin yang..ID laten zien, maar dat is niet wat mij zorgen baart, politici , en dan mag jij mij vertellen of zij goed zijn of niet , zoeken alle mogelijkheden om bordelen te sluiten als ze menen dat dat het aanzien van de gemeente zal treffen, in hun ogen...en in bij yin yang zijn er vrouwelijke burgemeesters die gewoon geen prostitutie willen, ze menen te weten wat goed is voor mensen ...dat is waar het omdraait en die zullen er echt alles aandoen, ook zonder harde bewijzen om yin yang te sluiten. vermoedens zijn bij sommige rechters al voldoende om bordelen te sluiten, raambordelen of saunaclubs het maakt ze geen ruk uit. En geloof nou maar niet dat er alleen maar zelfstandige dames lopen bij yin yang....sommige vriendjes zijn wat slimmer en komen nooit bij een club binnen, anderen weer wel.
Wat betreft Jos van Rey: ik denk niet in complotten , goed lezen, ik schrijf ik weet het niet zeker, maar er zou wel eens een verband kunnen bestaan tussen het beleid van Jos van Rey en yin Yang, vergeet niet dat de broer van Jos van Rey is opgepakt voor grote sommen geld wit te wassen en dat er een relatie werd gelegd met eventueel witwassen bij yin yang. Men zal er echt alles aan doen om die tent dicht te krijgen, met of zonder hard bewijs. Lees maar eens onderzoek van de universiteit Utrecht over de handelwijzen van politici en het zandpad....
phoenix
3 september 2017, 10:30
ben je deze zaak soms vergeten ? https://www.nrc.nl/nieuws/2015/06/26/broer-jos-van-rey-op-aruba-gearresteerd-in-witwaszaak-a1415177 of deze https://www.duic.nl/algemeen/zandpad-sluiten-was-een-ondoordachte-en-overhaaste-beslissing/
Nulnulzeseneenhalf
3 september 2017, 13:31
Bij een rechter hoef je niet aan te komen met: Zijn broer was slecht, dus laten we hem maar op voorhand achter de tralies zetten.
Het verhaal van het zandpad toont volgens mij juist aan dat justitie haar zaakjes zeer goed moet voorbereiden om iets bij een rechtbank te bereiken. Als ik de link hierboven goed lees staat daar juist dat het zandpad open had moeten blijven. Beter controleerbaar en veiliger voor de dames. Zelfs minder illegaliteit.
Burgemeesters, vrouwelijk of niet, kunnen heel veel willen, maar ze moeten zich net als iedereen aan de regels houden. Jagen op sprookjes wordt door geen enkele gemeenteraad geaccepteerd. En, los van wat strenggelovige SGP-gemeentes, denk ik dat we in Nederland de tijd voorbij zijn dat een gemeente zich moet schamen voor prostitutie. Zoals ik hierboven al schreef, geen overlast, geen probleem. De politie heeft genoeg andere dingen te doen.
phoenix
3 september 2017, 16:14
precies, het zandpad had open moeten blijven, maar daar hebben we niks aan als men straks roept yin yang had open moeten blijven, jij wil dat het open blijft, maar ik voorspel je deze tent gaat binnen nu en hoogstens een paar jaar dicht.
John mc Snek
3 september 2017, 16:17
En, los van wat strenggelovige SGP-gemeentes, denk ik dat we in Nederland de tijd voorbij zijn dat een gemeente zich moet schamen voor prostitutie. Zoals ik hierboven al schreef, geen overlast, geen probleem. De politie heeft genoeg andere dingen te doen.
Denk dat vooral jij degene bent die gelooft in sprookjes...
Elke vorm van prostitutie in nl wordt , ook zonder overlast , constant het vuur aan de schenen gelegd door de overheid, en dat is niet in sgp gemeentes.
In Amsterdam was er ook geen overlast en heeft de gemeente de halve wallen opgekocht.
Als je morgen een saunaclub zou mogen beginnen in de randstad naar Duits model en afmetingen... dan ....ach laat ook maar...[emoji4]
Jan Verplancke
3 september 2017, 16:20
precies, het zandpad had open moeten blijven, maar daar hebben we niks aan als men straks roept yin yang had open moeten blijven, jij wil dat het open blijft, maar ik voorspel je deze tent gaat binnen nu en hoogstens een paar jaar dicht.
Appels en peren.
Zandpad moest dicht omdat Wegra te weinig deed tegen nekloze venden die daar de dienst uitmaakten. Wegra heeft juridische procedures tegen de gemeente ook verloren.
de duisburg spesjalist
3 september 2017, 16:21
je moet bij buien radar gaan werken die geven ook foute voorspellingen . niet vooruit praatten sixsens stond ook sluiting boven het hoofd en heeft die rechtszaak gewonnen laat de rechter zijn uitspraak doen en van mijn mag dit topic op slot ying yang heeft de beste advocaat en als ze om de gevonden drugs in de lokers moeten sluiten heeft dit nog veel meer gevolgen voor NL denk daar bij aan extrema outdoor pink pop ezv
phoenix
3 september 2017, 16:21
jij leest mijn stukken niet jan , jij leest alleen wat jou uitkomt.
Jan Verplancke
3 september 2017, 21:42
jij leest mijn stukken niet jan , jij leest alleen wat jou uitkomt.
Wat begrijp je precies niet aan "juridische procedures verloren" ?
Nulnulzeseneenhalf
4 september 2017, 13:37
Ik geloof niet in sprookjes.
Het witwas/fraude verhaal zal nog wel even duren. Op het gebied van drugs/dwang/illegalen maak ik me op dit moment niet druk. Het deurbeleid aangaande deze zaken is de laatste tijd aangescherpt. En ze zullen nu dit niet laten verslappen. Ik heb het idee dat, zeker sinds 1 juli, de dames in rijen van 3 staan aan te schuiven om bij YY te mogen beginnen. Dus bij twijfel wordt een dame gewoon niet toegelaten, zat anderen.
De vergelijking met het zandpad begrijp,ik wel. Maar het artikel in post #224 over 't Zandpad maakt duidelijk dat ideëen hierover aan het veranderen zijn. Prostitutie is in Nederland niet strafbaar. Dwang, illegalen en minderjarigen wel. Omdat het bekend is dat in deze beroepsgroep het aandeel hiervan hoger is, is de controle dus ook hoger. Maar bij politici en wetenschappers begint het besef door te dringen dat in deze gelegenheden de problemen minder zijn en de controle vele malen makkelijker. De rechtspraak zal in deze dus minder op vermoedens afgaan, maar meer kijken naar de werkelijkheid. Ook omdat men weet dat prostitutie niet is uit te bannen kun je er beter voor zorgen dat je het in beeld hebt. En dat is veel minder met de thuiswerkers.
phoenix
4 september 2017, 14:55
NULnul ik zal er nog eens een andere draai aangeven, sinds Freud , die bekend stond als een libertijn, door zijn vijanden werd afgefakkeld vanwege zijn vooruitstrevende ideeën , bevindingen over seks , is er niet veelveranderd , Arnold Grunberg schrijft "De weerstand die Freud heeft opgeroepen en nog steeds oproept, is niet verbazingwekkend. Al aan het begin van zijn carrière werd hij een libertijn genoemd, wat niet bedoeld was als compliment; zijn psychoanalyse werd samengevat als geestelijke masturbatie en zijn verhandelingen werden aangeduid als ‘pornografische verhalen’. Waaruit blijkt dat in honderd jaar de retoriek waarmee men bepaalde vijanden en bepaalde denkbeelden bestrijdt, nauwelijks veranderd is" officieren van justitie , vaak vrouwelijke heksen, net als de burgemeesters zitten nog steeds in het hokje van 'seks moet romantisch, monogaam zijn bedoeld voor kinderen en het gezin (haar belang) in stand te houden, alles wat afwijkt, genderafwijkend, transgender, travestiet, hoerenloper, (veelsekserij noem ik het ) ja ook homoseksueel..of andere fetisch die tot ziektes worden beschouwd( lees DSM5) moet worden gered. zodra een homOseksueel echt uit zijn seksuele kast komt en opbiecht wat hij neukt per jaar( nee en hier gelden geen absolute getallen, want er zijn ook genoeg homo's die daar niet van houden en monogaan willen zijn...) dan is dat ok als ziekelijk te beschouwen. m.a.w hier op het forum zitten veel LIBERTIJNEN EN DIE IS JUSTITIE EN DE POLITIEK LIeVER KWIJT DAN RIJK...WELLICHT SCHIKT BAUDET SCHIKT ZICH NAAR DEZE VORM VAN HET LEVEN BESCHOUWEN, D66 BESTAAT UIT VELE SEKSMORALISTEN die partij kan je echt vergeten.
Wat heeft dat met sluiting van yin yang te maken?? met zeer conservatie vooral gristelijke, feministische absolute waarheden die nog steeds onder een groot deel van de Nederlandse bevolking aanwezig is. Deze grote laag is de legitimering om seksclubs als crimineel en /of ziekelijk te beschouwen, als de onderwereld en die is slecht , die moet worden vernietigd of uitgesloten. Ga liever shoppen van je geld in de outlet van roermond dan dat je naar de hoerenkast in roermond gaat. HET ZANDPAD IS 10 JAAR LATER NOG STEEDS LEEG, DE TIPPELZONE IS INMIDDELS DICHT EN DE HARDEBOLLENSTRAAT HEEFT EEN ANDERE BESTEMMING GEKREGEN. LAAT DAT EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR YIN YANG.
toyota
4 september 2017, 15:04
Klopt niet helemaal PHEA, tippelzone is niet dicht, maar word verplaatst omdat men op de huidige lokatie woningen gaat bouwen.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
WA
4 september 2017, 15:23
@phea,
misschien begrijp ik je schrijfsel verkeerd, maar......, maak je toch niet zo druk :heul: Jij, ik, de ijsberencommunity hebben heel weinig invloed op de situatie waarin YY zich nu bevind. Daar kun je hele epistels over schrijven, vertellen hoe je denkt dat het gaat, hoe het zou moeten gaan en wat de toekomst wellicht in petto heeft maar waarschijnlijk is het verspilde moeite. Prostitutie staat nergens hoog op de politiek agenda en is slechts wisselgeld voor de grote landelijke politieke partijen.
Nulnulzeseneenhalf
4 september 2017, 16:06
De seksuele revolutie is misschien allang geweest, soms heb ik het idee dat deze nu pas op vele fronten wordt ingezet. Recentelijk meegemaakt in mijn privekring dat de vrouw het huwelijk "opblaast". En het aantal vrouwen dat het goed vindt dat manlief "eenmaal per maand buiten de deur piest", is veel groter dan menigeen denkt.
Politie en justitie hebben werk zat, die komen pas als er iets is aan te tonen. Of toch denken dat er iets is aan te tonen. Daarom dat ze vorig jaar bij YY binnen vielen. De oogst was echter mager en YY neemt ze ook nog eens de wind uit de zeilen.
deket
4 september 2017, 18:50
1. De rechtzaak tegen Sixsens had betrekking van toen deze zaak nog een priveclubbordeel was, weliswaar tgo dezelfde eigenaars maar niets te maken met het huidige saunaconcept.
2. Niet alleen justitie ook de gemeente Roermond wil de YY weg. De directie huurt het pand en is geen eigenaar, ondanks de talrijke verbouwingen en renovaties.
3. Nulnulzesenhalf de algemene tendens is juist dat men strenger tgo prostitutie optreedt,
paradoxaal in Nederland vanaf het gelegaliseerd werd.
hoeveel bordelen zijn er niet moeten sluiten door de beruchte Bibobwet. (Wet ter bevordering van integriteitsregels en beoordelingen, door het openbaar bestuur) dus zowel plaatselijke instanties zoals gemeentes als nationale, zoals justitie en financiën, kunnen bordelen sluiten of verhinderen open te gaan.
Deze wet kan ruim, flexibel of zeer streng geïnterpreteerd worden. Hangt af van de goodwill en politieke standpunten van de gemeentes. Vaak zijn de christelijke en helaas tegenwoordig ook de socialistische besturen strenger dan de liberale.
Nooit afgevraagd waarom Nederland slechts 2 saunaclubs kent? En beiden dan nog in dezelfde provincie?
En eigenlijk, zijn dat dan nog geen bordelen, de meisjes werken er zelfstandig en de eigenaars verhuren alleen de logostieke dienstverlening, zoals verhuren kamers, eten, drinken, faciliteiten etc.
vroeger was er ook nog een derde soortgelijke saunaclub, vlakbij de Efteling, de Badabing, maar dat duurde niet lang. Villa Weizigt in Dordrecht kan je niet vergelijken, met de saunaclubs zoals wij die kennen.
maar ovrrloop eens, hoeveel bordelen er de laatste 15jaar zijn moeten sluiten door de Nederlandse overheid? En dan heb ik het nog niet over de ramenbuurten en/of tippelzones.
voor alle duidelijkheid , ik ben ook voorstander van alle excessen te bestrijden, zoals gedwongen prostitutie en vrouwenhandel.
maar door een morele verontwaardiging bordelen te sluiten daar heb ik mijn vragen bij en kan men beter prioriteiten geven om echte misdaad te bestrijden, waar nogmaals voor alle duidelijkheid ik gedwongen prostitutie ook bij horen wil
pietpotent44
4 september 2017, 20:50
Badda Bing in Hulten (vlakbij Tilburg) heeft het toch 7 jaar vol gehouden. (Waarvan zo'n 3 jaar echt goed draaiend.)
Dit had veel langer kunnen zijn als de uitbaters verstandige mensen waren geweest. Maar het was chaos troef daar,
geen prijsbeleid, vrouwen gingen de scepter daar zwaaien, niet of nauwelijks administratie,
en als je kijkt dat yy nu aangepakt wordt voor drugs voor een stuk of 3 mensen die slechts gebruikershoeveelheden bij hadden (dus absoluut geen drugs dealen) dan is dat wel idioot, want in BB hadden een aantal vrouwen gewoon een kleine handeltje/ bijverdiensten met coke verkopen.
Dat gaat in yy dus echt niet. Gelukkig.
Ze hadden bij sluiting 5 miljoen achterstand bij de belasting. Hoe dom kun je zijn.
Maar de gemeente daar in Hulten wilde zo graag de seksclub weg dat ze het met fors verlies hebben gekocht. En verkocht.
Op seksclubs heerst nog steeds een groot taboe, ze worden met alle middelen bestreden, ook als het een nette club is die wel aan haar verpluchtingen voldoet.
Buiten de chaos binnen hebben denk ik weinig omwonenden er last van gehad, lag vrij afgelegen.
Denk nog best vaak met weemoed terug aan de ooit hilarische feestjes daar.
Maar ze hebben het zelf ten gronde gericht.
die wietplantage kwam later pas, toen het pand al gesloten was.
Jan Verplancke
4 september 2017, 21:41
Ik ben bang dat om het even welke club de deuren kan sluiten als ze bij een inval de deuren van het kluisje van Phea openen.
Johan35
7 september 2017, 12:55
Denk jij dat het met het provinciaal beleid van Limburg te maken heeft?
En: 'Liberaal' in welke zin bedoel je? Politiek?
1. De rechtzaak tegen Sixsens had betrekking van toen deze zaak nog een priveclubbordeel was, weliswaar tgo dezelfde eigenaars maar niets te maken met het huidige saunaconcept.
2. Niet alleen justitie ook de gemeente Roermond wil de YY weg. De directie huurt het pand en is geen eigenaar, ondanks de talrijke verbouwingen en renovaties.
3. Nulnulzesenhalf de algemene tendens is juist dat men strenger tgo prostitutie optreedt,
hoeveel bordelen zijn er niet moeten sluiten door de beruchte Bibobwet. (Wet ter bevordering van integriteitsregels en beoordelingen, door het openbaar bestuur) dus zowel plaatselijke instanties zoals gemeentes als nationale, zoals justitie en financiën, kunnen bordelen sluiten of verhinderen open te gaan.
Deze wet kan ruim, flexibel of zeer streng geïnterpreteerd worden. Hangt af van de goodwill en politieke standpunten van de gemeentes. Vaak zijn de christelijke en helaas tegenwoordig ook de socialistische besturen strenger dan de liberale.
Nooit afgevraagd waarom Nederland slechts 2 saunaclubs kent? En beiden dan nog in dezelfde provincie?
En eigenlijk, zijn dat dan nog geen bordelen, de meisjes werken er zelfstandig en de eigenaars verhuren alleen de logostieke dienstverlening, zoals verhuren kamers, eten, drinken, faciliteiten etc.
vroeger was er ook nog een derde soortgelijke saunaclub, vlakbij de Efteling, de Badabing, maar dat duurde niet lang. Villa Weizigt in Dordrecht kan je niet vergelijken, met de saunaclubs zoals wij die kennen.
maar ovrrloop eens, hoeveel bordelen er de laatste 15jaar zijn moeten sluiten door de Nederlandse overheid? En dan heb ik het nog niet over de ramenbuurten en/of tippelzones.
voor alle duidelijkheid , ik ben ook voorstander van alle excessen te bestrijden, zoals gedwongen prostitutie en vrouwenhandel.
maar door een morele verontwaardiging bordelen te sluiten daar heb ik mijn vragen bij en kan men beter prioriteiten geven om echte misdaad te bestrijden, waar nogmaals voor alle duidelijkheid ik gedwongen prostitutie ook bij horen wil
Willem2
7 september 2017, 13:09
Denk jij dat het met het provinciaal beleid van Limburg te maken heeft?
Ja.
fg22
7 september 2017, 16:53
Vandaar dat ze de club wil laten sluiten, want zoals ze zeggen Eindhovuh de gekste... ;)
Reconfirmation of my previous satement ..
Our Bears have still positive attitude towards this relax-clinic :smoke:
I see it as a re-Innovation ..
The modern Romans did it ..
Hundreds of years ..
Without the drugs!
deket
7 september 2017, 21:03
Met liberaal bedoel ik idd politiek.
Maar je kan het ook als libertijnse gedachtegoed interpreteren.
En lang niet alle liberalen hebben een libertijnse geest
Jan Verplancke
10 september 2017, 13:29
Regulering betekent veel extra regels en controle. Dan ben je als uitbater vaak slechter af van bij "gedogen". De factor internet speelt natuurlijk ook wel mee. Veel mannen boeken hun "plezierdame" via internet. Ontvangst thuis of in een hotel en geen gezeik met belastingen, brandveiligheid, etc. Of de concurrentie met Duitsland, dat hakt er allemaal stevig in.
Verder kun je je afvragen in hoeverre het Duitse concept in Nederland stand houdt. Het klinkt leuk, zelfstandige dames die onderling een prijs en servicepakket bepalen en de club die enkel de ruimte ter beschikking stelt, maar de praktijk is net even anders. Je krijgt een heel pak fiscale discussies, zeker als je - zoals de meeste ijsberen willen - de invulling van het rooster, het servicepakket, vaste prijzen e.d. af gaat 'dwingen'. In de Badda Bing hadden de dames het voor het zeggen. Gevolg is dat je met elke dame moet gaan onderhandelen over wat ze wel doet, wat niet en tegen welke prijs dat allemaal gebeurt. Als dat niet het geval is, dan kun je spreken van een dienstbetrekking, wat verregaande fisclae consequenties heeft voor de uitbater.
Zie bv:
Doorslaggevend voor dit oordeel acht de rechtbank dat de afspraken omtrent het afrekenen van die seksuele handelingen enkel een aangelegenheid was tussen de klant en de prostituee. Het was immers de prostituee die bepaalde welke seksuele handelingen zij wilde verrichten en het bedrag dat zij daarvoor vroeg. Daaraan wordt niet anders doordat belanghebbende eventueel informatie gaf aan mannelijke bezoekers over de prijzen die de prostituees pleegden te hanteren.
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=ECLI:NL:RBBRE:2012:BW8797
De Afdeling heeft in enkele uitspraken deze Jany-criteria toegepast. In de uitspraak van 27 augustus 2014, ECLI:NL:RVS:2014:3212, heeft de Afdeling overwogen dat, gelet op de vrijheid van de prostituees bij het accepteren van een afspraak, het verlengen van die afspraak en het te hanteren tarief en gelet op het feit dat de betaling rechtstreeks aan de prostituees geschiedt, het er voor moet worden gehouden dat een gezagsverhouding ontbreekt.
en
De feitelijke situatie is van belang. Het staat vast dat de prostituees entree betaalden om toegang te verkrijgen tot de sauna. Dit verklaren zowel [bestuurder 2], als de [bestuurder 1], als [betrokkene 1] en ook enkele prostituees die zijn gehoord. Dit blijkt eveneens uit de informatie op de website. De omstandigheid dat de vrouwen een lager tarief betalen dan de mannen is naar het oordeel van de rechter voldoende verklaard door de [bestuurder 1] en [bestuurder 2]. Zij hebben hierover aangegeven dat mannen meer gebruik maken van het buffet en de drank, zodat de kosten ook hoger zijn. Verweerder heeft hier niets tegenover gesteld, zodat de rechter uitgaat van de namens eiseres afgelegde verklaringen. Verder staat het vast dat de prostituees vrij waren in de acceptatie van de klanten. De rechter heeft in de stukken geen enkel aanknopingspunt aangetroffen dat eiseres hiermee enige bemoeienis had. Ook staat naar het oordeel van de rechter vast dat prostituees vrij waren in het te hanteren tarief. Dat feitelijk de prostituees eenzelfde tarief hanteerden is kennelijk een eigen keuze, want het blijkt nergens uit dat eiseres de prostituees ergens toe verplichtte. De betaling geschiedde rechtstreeks aan de prostituees, zonder enige bemoeienis van eiseres. Ook hierover zijn alle verklaringen eensluidend.
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=ECLI:NL:RBLIM:2015:4306
Kortom: als je als fiscus aan kunt tonen dat ijsberen bij de theke proberen om een FT-tje af te dwingen bij een dame zonder bijbetaling, dan is er sprake van een gezagsdverhouding, dus een dienstbetrekking en dus mag je ook aftikken over de omzet van de dames.
KlapKrat
18 september 2017, 14:53
Denk dat vooral jij degene bent die gelooft in sprookjes...
Elke vorm van prostitutie in nl wordt , ook zonder overlast , constant het vuur aan de schenen gelegd door de overheid, en dat is niet in sgp gemeentes.
In Amsterdam was er ook geen overlast en heeft de gemeente de halve wallen opgekocht.
Als je morgen een saunaclub zou mogen beginnen in de randstad naar Duits model en afmetingen... dan ....ach laat ook maar...[emoji4]
Amen, helemaal mee eens. Helaas zijn de meeste Nederlanders erg dom, naïef en kortzichtig, en laten ze zich door de Partijkartel wethouders en de Lügenpresse zand in de ogen strooien.
Waarom een fatsoenlijke FKK club in het 'tolerante' Nederland niet mogelijk is is mij een raadsel, tenzij het van hogerhand wordt tegengewerkt.
Ik ben trouwens benieuwd of de nieuwe wetgeving in Duitsland ook het begin van het einde is voor een liberaal/libertarisch prostitutiemodel.
swazontneuf
19 oktober 2017, 21:34
Vandaag is de beroepszaak van YinYang tegen de voorgenomen sluiting behandeld bij de Rechtbank in Roermond. Uitspraak binnen 6 weken.
Zie http://www.limburger.nl/cnt/dmf20171019_00049213/drugs-in-erotieksauna-twijfels-over-politierapport
Johan35
19 oktober 2017, 22:10
als ik dit artikel zo lees, staat de burgemeester van Roermond wel heel zwak met de bewijslast. Vraag me af welk 'konijn' nu weer uit de hoge hoed getoverd wordt om YY dicht proberen te krijgen in haar lijkt wel privé-oorlogje.
Vandaag is de beroepszaak van YinYang tegen de voorgenomen sluiting behandeld bij de Rechtbank in Roermond. Uitspraak binnen 6 weken.
Zie http://www.limburger.nl/cnt/dmf20171019_00049213/drugs-in-erotieksauna-twijfels-over-politierapport
pietpotent44
20 oktober 2017, 06:15
Het is zo overduidelijk dat het alleen om kleine gebruikershoeveelheden gaat.
Als de rechter hier nog over oordeelt als zijnde drugshandel, dan zou dat mijn vertrouwen
in Nederlandse rechters wel een hele grote knauw geven.
Ik kom al meer dan 10 jaar in yy. En ook al weet en zie ik natuurlijk ook niet alles, ik ben er
vrij zeker van dat er daar niet wordt gedeald. Yy is wat dat betreft gewoon een nette club.
Er is ook (camera)toezicht op lockers. Security houdt goed in de gaten of er geen misstanden gebeuren.
Zowel in de kleedkamers als in de bar en buiten op het terras. Bij aankomst worden sommige gasten geweigerd
en zo nodig om hun id gevraagd.
Met andere woorden, yy doet wat het redelijkerwijs kan doen om foute types en duistere zaakjes te weren.
En dat er mogelijk sprake zou zijn van geld witwassen of andere criminele activiteiten geloof ik ook niks van.
Nee, dit is weer zon burgemeester die het niet kan laten haar persoonlijke aversie tegen seksclubs
bot te vieren op yy. Ze komt uit het onderwijs, waar politieke correctheid hoog in het vaandel staat. Type carrieretijger en wereldverbeteraarster.
Ik hoop dat de rechter zo nuchter en objectief zal zijn om in te zien dat dit domweg een heksenjacht is
op yy, waarbij geen middel wordt geschuwd. En waarbij een hoop zaken flink zijn opgeklopt in de hoop dat dit als 'bewijs' zou dienen.
Yy is alles behalve een crimineel hol.
Veel politici hebben echt totaal geen realistisch beeld van clubs zoals yy.
Ze denken vaak automatisch aan rode lantaarntjes, criminaliteit en motorbendes. En denken dat het gros van de dames het tegen hun wil doen.
Daar heeft yy allemaal niks mee te maken.
De burgemeester vergeet voor het gemak bovendien dat het overgrote deel van de dames hier
hun boterdam verdient, en bij een sluiting dus mogelijk in grote problemen worden gebracht. Niet elke dame kan ook zondermeer weer ergens anders aan de slag, alleen al vanwege locatie en regelgeving. Of leeftijd.
Nulnulzeseneenhalf
20 oktober 2017, 08:44
Ik kan hier vanalles gaan schrijven maar dan word ik toch weer voor naïef uitgemaakt. Zie post #227. De gemeente staat niet sterk, dat was allang duidelijk. Door wat selectief om te gaan met bewijs is gepoogd dat te verbeteren. De intenties van de burgemeester ken ik niet. Dat er hier in Limburg wat hard opgetreden wordt als er wat gevonden wordt in een woning of bedrijfspand, komt ook zeker door het feit dat er, in ieder geval bij hennepteelt, veel grotere kans is op brand. Daarnaast geeft dealen van drugs gewoon overlast en een gevoel van onveiligheid. En vooral dat zijn dingen die een rechter zal overwegen als het niet allemaal duidelijk is.
pret
20 oktober 2017, 09:28
Wanneer is de zitting ervoor eigenlijk?