PDA

Volledige versie bekijken : Paulina (Poolse)



Carpe Momentum
27 januari 2007, 21:42
Haarkleur/-lengte : blond halflang
Lengte dame : 1.70 m
Postuur/Cupmaat : slank, B-cupje
Nationaliteit/Taal : Poolse, engels
Leeftijd : 23 - 25
Tatoeages/Piercings : niet gevonden
Service: redelijk goed, aangezien ze nieuw is biedt het perspectieven voor de toekomst.
Voordelen: Spontane lieve meid, geniet zelf ook, gevoel voor humor.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:

JackD
6 september 2007, 20:40
Paulina was niet gemakkelijk bereikbaar deze zaterdag. Verkocht mij eerst een (wel netjes gebracht) "neen"; ze was erg vermoeid.

Toen ik wat later nog eens voorzichtig informeerde bleek een kamerbezoekje dan toch mogelijk. Met deze voorgeschiedenis in het achterhoofd verwachtte ik niet echt een stomende sessie, maar dat bleek alleszins mee te vallen.

Sympathiek, mooi meisje die mij toch best kon bekoren. Nog meer dan de sex bevielen mij echter haar complimentjes ......
En, hoewel nogal ongeloofwaardig (het zal haar gevoel voor humor zijn), zal ik daardoor de komende tijd met een "big smile" :D de sportschool bezoeken.

uurtje
24 september 2007, 11:17
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang

Lengte dame : 1.70m?

Postuur/Cupmaat : slank, B

Nationaliteit/Taal : Pools / Duits

Leeftijd : 23-26?

Tatoeages/Piercings : -

Service: Goed. PZC, NMC, beffen. Geen ZK,

Voordelen: Supermooi!

Nadelen: geen ZK

Tijdsduur : half uur

Prijs : €50

Extra’s bij het bezoek:


Een zeer mooie dame die uit het land komt waar volgens mij de "babe factory" staat. Deze fraaie verschijning is samen met haar zus in lustoord PHG neer gestreken.

Knabbel
24 september 2007, 14:31
Denk dat het hier Paulina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4786) betreft, oftewel 1 van de 2 "zusjes" die op de beachparty ook te bewonderen waren.

Mijsbeer is afgelopen zaterdag ook met haar op de kamer geweest, en aan haar stelde ze zich tevens voor als Paula. Vraag is dus nu wat juist is? Overigens was zijn ervaring met haar eerder middelmatig. Wel 2 heel erg mooie meisjes...

uurtje
24 september 2007, 16:55
Volledig juist, zal wel dezelfde zijn aangezien zij mij wist te melden dat haar zus er ook werkte. Die schijnt trouwens ook niet te zoenen....

Pim
7 januari 2008, 12:27
Paulina is heel mooi en als je vaker met haar naar de kamer gaat wordt het alleen maar beter. Je kan met die zusjes wel pret hebben op de kamer.
Ze zoent inderdaad niet maar ook dat wordt wel beter :p

Jansen
7 januari 2008, 22:32
Ze zoent inderdaad niet maar ook dat wordt wel beter :p

Ze oefent momenteel tijdens het Blazen.:baby2:

kempie
18 augustus 2009, 22:03
Naam : Paulina
Nationaliteit/taal : Poolse / Engels
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur/lengte : donker bruin/ tot over schouder strak / 1.70m
Postuur /Cupmaat : zeer mooi slank / kleine B-cup
Tatoeage /Piercing : ?
Service : PZC, NMC, FT? (niet deze keer zie ze, dus normaal wel?)
Extra : zeer sympathiek en lief
Voordeel: mooi gezichtje en lichaam
Nadelen: Toch wat weinig beleving en plichtmatig
1/2 u is € 50

Deze dame was pas kort weer in de villa. Zou hier een half jaar geleden ook kort hebben gewerkt zei ze. Ziet er zeker goed uit, maar herhalingsgevaar is niet groot.

Tiga
18 augustus 2009, 22:14
Ik denk dat dat Paulina uit PHG (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4786) is, samen met Kinga...

Kun je dat bevestigen?

Manni1A
19 augustus 2009, 22:56
Ik denk dat dat Paulina uit PHG (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4786) is, samen met Kinga...

Kun je dat bevestigen?

Das ist sie. Beide Schwestern sind jetzt wieder vereint :wink: