PDA

Volledige versie bekijken : Werkplek in een (sauna)club?

biff
17 februari 2017, 20:07
Weet iemand of er (sauna)clubs zijn met een plek waar je een beetje kan werken en tussendoor een kamertje kan doen? Plek met fatsoenlijke wifi en waar je een beetje goed kan zitten met de laptop, dat lijkt me wel wat 😄, afzonderlijke ruimte ofzo, iemand tips?

John mc Snek
17 februari 2017, 20:12
Yin yang met aparte men's lounge voldoet volledig aan je omschrijving

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

biff
17 februari 2017, 20:16
Ben daar wel is geweest ja, wist niet dat ze ook laptops toelieten daar, dan is dat zeker een optie

Bluebear
17 februari 2017, 20:57
Ik zie bij Happy garden ook wel eens mensen werken in het loungegedeelte.

Nulnulzeseneenhalf
18 februari 2017, 07:59
In GT zag ik een keer iemand met laptop buiten onder de overkapping zitten.

jansenroy
18 februari 2017, 09:58
Zeker met de huidige flexwerkers wat mij betreft ook een gat in de markt voor de clubs. YY heeft in de menslounge alle ruimte om dit te realiseren m.i.
Paar bureautjes neerzetten met goede stoelen, wellicht paar beeldschermen, en een paar extra kluisjes om je laptop in op te bergen. De laptops komen dan de menslounge niet uit, prima regel m.i.
Lijkt me heerlijk, club binnenkomen, rondje welness, eten en drinken, kamertje. En dan in de hersteltijd mail bijwerken of iets uitwerken. Daarna weer een rondje welness etc.

sofaking
18 februari 2017, 15:45
Lees ook dit even als je op internet gaat in de club :
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41439-google-maps-met-clubs-etc&p=539970#post539970
(BB is watching you.)

Piet Plezier
18 februari 2017, 16:28
Ik ga naar een saunaclub voor vertier
Werken moet je thuis maar doen
Maar sommige onder ons denken dat ze niet gemist kunnen worden

vrije jongen
18 februari 2017, 16:38
Ik doe ook regelmatig wat werk in een club, maar meestal is dat spul waar ik geen internet voor nodig heb (downloaden/printen doe ik vooraf). Ik kan me letterlijk geen club indenken waar ik nooit iets van werk heb gedaan.

Buiten YY kan ik alleen Oase bedenken als plek met specifieke ruimte en wifi. In de Aca's, Happy, Magnum en LR kun je ook wel een rustig plekje met je laptop vinden, maar dan heb je wel regelmatig meisjes die komen vragen wat je aan het doen bent.

PP, iets van werk meenemen zorgt er voor dat ik veel vaker naar Duitsland kan en een uurtje of twee werken op een bezoek van 12 uur doet weinig af aan het vertier dat je kunt hebben.

Piet Plezier
18 februari 2017, 16:54
PP, iets van werk meenemen zorgt er voor dat ik veel vaker naar Duitsland kan en een uurtje of twee werken op een bezoek van 12 uur doet weinig af aan het vertier dat je kunt hebben.
Sorry maar ik zie dat niet zitten
Ik vind het grote onzin
Vroeger kon dat ook niet

vrije jongen
18 februari 2017, 17:06
Vroeger kon je bij de hoeren ook alleen champagne krijgen, en geen bier. Vooruitgang!!

Big30
18 februari 2017, 17:11
Vroeger betaalde ik met de gulden, liep in korte broek, keek fabeltjes krant, schreef met een kroontjespen, genoot van een raket ijsje. Vroeger was alles beter.
Vroeger liepen in Happy secretaresses rond die talencursus gaven. Vroeger was alles beter.

SAS
19 februari 2017, 12:16
In villa marisol kan dat!
Er zit soms een ijsbeer te werken in het restaurant.

sti6
19 februari 2017, 13:33
Ik heb mijn laptop altijd bij als ik naar YY gaan soms word deze gecontroleerd of er meer dan een laptop in de tas zit voor de rest geen probleem om hier tussen door even te werken

STI

Piet Plezier
19 februari 2017, 13:55
Vroeger kon je bij de hoeren ook alleen champagne krijgen, en geen bier. Vooruitgang!!

champagne kreeg je nergens daar moest je dik voor betalen:biggrin:

rmjhexe
19 februari 2017, 13:57
Aca gold, prima WiFi , regelmatig mensen met laptop bezig, boven eventueel een hele rustige plek voor te werken( geen muziek)

pret
19 februari 2017, 14:11
In lounge gedeelte van Vertigo kun je ook prima werken met een laptop.

de duisburg spesjalist
19 februari 2017, 16:43

jij kan ook werken in een sauna club er zijn genoeg sauna clubs die een likje verf kunnen gebruiken :biggrin:

rob45
19 februari 2017, 16:56
jij kan ook werken in een sauna club er zijn genoeg sauna clubs die een likje verf kunnen gebruiken :biggrin:

Ik neem mijn kitspuit wel mee....

The Joker
19 februari 2017, 18:04
Ik was mijn tijd weer ver vooruit 10 jaar terug.
Denk dat de wifi in de helft van de clubs er destijds op aandringen van mij is gekomen :)

Piet Plezier
19 februari 2017, 20:17
Ik was mijn tijd weer ver vooruit 10 jaar terug.
Denk dat de wifi in de helft van de clubs er destijds op aandringen van mij is gekomen :)

Jij vind je eigen ook al belangrijk
Net als al die beren die in de club willen werken
In elke club verbieden die telefoons
Net als bij de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH geen telefoon mee naar binnen
En geen WiFi natuurlijk

Flipper
19 februari 2017, 20:59
Vroeger toen de batavieren nog met zn drieen waren... lol

Eddy_V
19 februari 2017, 21:09
Net als bij de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH geen telefoon mee naar binnen
En toch zie ik live from Van Goch berichten op het forum...:tongue:

Piet je vergeet gewoon dat werk van veel mensen tegenwoordig plaats en tijd onafhankelijk wordt waardoor ook tijdens het bezoeken van onze geliefde clubjes zo nu en dan ff gewerkt moet worden. Hoewel ik ook van mening ben dat het soms ook wel een beetje minder mag met de eisen die aan bereikbaarheid en reactiesnelheid worden gesteld.
Zolang je je daar prettig bij voelt en daardoor de dag erop niet met een achterstand begint, is het prima om wat mailtjes te beantwoorden of anderen daarmee aan de gang te laten gaan.

Piet Plezier
19 februari 2017, 21:23
die berichten moet ik wel in de lockers ruimte tikken
Maar het is voor mij geen moeten
Maar sommige hier die denken dat ze niet gemist kunnen worden, iedereen kan gemist worden

Sjeufke
19 februari 2017, 21:24
En toch zie ik live from Van Goch berichten op het forum...:tongue:

Piet je vergeet gewoon dat werk van veel mensen tegenwoordig plaats en tijd onafhankelijk wordt waardoor ook tijdens het bezoeken van onze geliefde clubjes zo nu en dan ff gewerkt moet worden. Hoewel ik ook van mening ben dat het soms ook wel een beetje minder mag met de eisen die aan bereikbaarheid en reactiesnelheid worden gesteld.
Zolang je je daar prettig bij voelt en daardoor de dag erop niet met een achterstand begint, is het prima om wat mailtjes te beantwoorden of anderen daarmee aan de gang te laten gaan.
En daarop aanvullend. Er zijn ook nog ijsberen die piketdiensten draaien en meteen moeten reageren. Dit los van het feit dat ik het me niet kan permitteren om pas na een uur te reageren richting thuisfront na een telefoontje of appje. Althans, als ik nog jaren van deze hobby wil genieten.

Piet Plezier
19 februari 2017, 21:30
En daarop aanvullend. Er zijn ook nog ijsberen die piketdiensten draaien en meteen moeten reageren. Dit los van het feit dat ik het me niet kan permitteren om pas na een uur te reageren richting thuisfront na een telefoontje of appje. Althans, als ik nog jaren van deze hobby wil genieten.

als jullie nu allemaal een vak hadden geleerd, dan kun je om 17.00uur stoppen en met een gerust hart naar de club.

Sjeufke
19 februari 2017, 21:32
als jullie nu allemaal een vak hadden geleerd, dan kun je om 17.00uur stoppen en met een gerust hart naar de club.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik kan me wel voor mij kop slaan dat ik de LOM-school niet heb afgemaakt. ;)

Sjeufke
19 februari 2017, 21:33
Ik vergeet nog wat.......ik had ook beter vrij gezellig kunnen blijven :redface:

Piet Plezier
19 februari 2017, 21:35
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik kan me wel voor mij kop slaan dat ik de LOM-school niet heb afgemaakt. ;)

als je de LOM school niet hebt afgemaakt heb je ook geen WiFi nodig of een werkplek in de clubs
Want dan ben je gewoon net zo dom als de meerderheid hier net als mij :biggrin:

Eddy_V
19 februari 2017, 21:38
Een waarheid als een koe!
Maar overdag is ook leuk en al helemaal met mooi weer

yylover
23 februari 2017, 21:11

Piet, je hebt helemaal gelijk.
Maar ik heb iedere 5 weken telefoondienst gedurende een hele week, incl. weekend, en moet bereikbaar zijn. Hoort nu eenmaal bij mijn werk.
Ik kan 2 dingen doen. Niet naar de club gaan en thuis zitten te balen.
Of toch naar de club gaan en in de Men's Lounge ff inbellen (of beantwoorden).
Ik kies (regelmatig) voor het laatste.

mentholbear
28 februari 2017, 03:06
In villa marisol kan dat!
Er zit soms een ijsbeer te werken in het restaurant.

Bij Yin Yang was ik door een beveiliger op de vingers getikt in het restaurant. Gelukkig hebben ze er de heren lounge ruimte. Echt super!

mentholbear
28 februari 2017, 03:08

Sommige 'werk' doe ik liever niet thuis, in een restaurant of ander soortig public place. In een saunaclub kijken ze tenminste niet vreemd op als er erotiek op het scherm voorbij komt.