Volledige versie bekijken : Ella / Ela (Wit Rusland)
MiniME
28 januari 2007, 17:28
Na al 2 heerlijke sessies met Bianca en een onbekende Roemeense dame (zie andere recensies) nog even op de bank zitten wat uitrusten.
Zie ik daar opeens een heel lief blond koppie om de hoek kijken: wer bist du? :D
Nog geen tel later zit ik met een superlieve Ella op schoot, heerlijk te zoenen. Wat een zoenkoningin is dit zeg! Duidelijk een gevolg van de succesvol doorlopen Akademesky Oralsky, deze keer met een diploma uit Minsk (Wit Rusland).
Dit is geen GFE, maar een super-GFE: zacht, teder, passievol..........tsjonge, wat goed dat ik toch een paar weken weer naar GT ben geweest, en daardoor het verschil nu des te groter is! Wat een heerlijkheid om weer echte passie te voelen (o nee, ik had beloofd dit niet op te schrijven, sorry MY :eek:).
woorden schieten te kort. Cijfer: 9,5 en potentie voor meer!
Naam : Ella
Haarkleur/-lengte : Blond, kort
Lengte dame : 1.72
Postuur/Cupmaat : Normaal/C75
Nationaliteit/Taal : Russisch/beetje Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : -
Service : Zeer goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT, MMT
Bijzonderheden : super GFE, girl-next door met top figuur en top service!
flens
3 februari 2007, 20:23
@MiniME
ist diese Ella die Dame, mit der Du heute laufend rumgeknutscht hast, sogar beim Essen, Kollege MiniME ?
Und denk dran: Big Brother is watching you :D
MiniME
4 februari 2007, 09:04
@MiniME
ist diese Ella die Dame, mit der Du heute laufend rumgeknutscht hast, sogar beim Essen, Kollege MiniME ?
Und denk dran: Big Brother is watching you :D
Hum.......nächste mal geh ich Undercover :cool:
Tsja, Ella...........woorden schieten te kort. Is het een lief en spontaan meisje waar je ongelooflijk mee kan lachen? Is het een vrouw met lichaam waar zelfs de super mooie dames in Freude met bewondering naar kijken? Is het een minnares die werkelijk alles doet waar je als man van droomt? Inderdaad: Ella is dit allemaal in 1 persoon! :D
Het cijfer dat ik eerder al gaf gaat met een half puntje omhoog.
Wat zal ik lekker slapen!
Mauriceyep
18 februari 2007, 00:59
Neergestreken in GT!
MiniME
18 februari 2007, 11:36
dit zou bijna een (DE) reden zijn om weer naar GT af te reizen!
kijken of ik me kan beheersen! :cool:
Gustomass
18 februari 2007, 11:42
dit zou bijna een (DE) reden zijn om weer naar GT af te reizen!
kijken of ik me kan beheersen! :cool:
Afgaande op overduidelijke ijsbereneigen uitingen waren er afgelopen vrijdag meer ijsberen voor wie Ella DE reden was om nog eens naar Golden Time af te zakken...
Trouwens, je kan beter niet al te veel DE redenen hebben om naar GT af te reizen. Als je heel veel DE redenen hebt om naar GT te gaan, zou dat nu juist wel eens DE reden kunnen zijn om juist NIET naar GT af te reizen....
Het moet niet gekker worden....
Gustomass
blauwebeer
21 februari 2007, 13:18
Zeer kort na de sessie met Zahra, twee bekende collega-ijsberen aan de bar teruggevonden die Krimson motiveerden (moesten ze eigenlijk niet zoveel moeite voor doen), om uiteindelijk toch eens met Ella, die moederziel alleen zat, te gaan kennismaken.
Alleen maar kennismaken, zei één van die deugnieten nog, Ella zorgt wel voor de rest … en of. ;)
Na het gebruikelijke inleidende praatje begon zij Krimson op haar geëigende manier te zoenen, hoorden zij wat geroep en getier van de Nederlandse aanstokers, voelde zij dat het goed was, zette nog even voort tot er een duidelijk signaal haar richting uitging, en stond op.
Wat nu? Schlüssel holen, was het korte en duidelijke antwoord. OK …. was zijn reactie. :rofl:
Haar prestaties op de kamer zijn hiervoor reeds uitvoerig beschreven, woorden zouden hier tekort schieten, en in de wetenschap dat Krimson deze meid bij een volgend bezoek nog graag voor zich zou hebben, kan hij beter niets meer schrijven, vandaar …
Geen mogelijkheid tot aftersales gehad, omdat Thesickboy met een grommende maag reeds van ongeduld stond te trappelen, en na een korte afscheidsronde de tent verlaten.
En nu maar wachten tot een volgende gelegenheid zich aandient ...
:wink:
blauwebeer
7 maart 2007, 09:05
Kort na de middag komt deze topattractie binnen.
Gelijk vastnemen en innig beginnen zoenen. Cowboy Thesickboy verslikt zich bijna in zijn broodje, en enkele minuten later neuriet hij ‘I’m just a lonesome Cowboy’.
Voor Ella en Krimson het eerste kamerbezoek van de dag, dus vuurwerk gegarandeerd.
Een half uurtje later weerklinkt door de gangen van GT : YIHAA
Er wordt weinig over Ella geschreven, is Krimson dan werkelijk de enige die haar kent?
thesickboy
7 maart 2007, 12:03
Na het naar binnenwerken van het GT-voer begon deze cowboy zich inderdaad wat 'lonesome' te voelen en zocht daarvoor soelaas bij Ella.
De goede recensies zijn de meest eenvoudige:
Teder, zacht maar ook passievol zoenen. Lang, nat en diep pijpen zonder condoom (ik heb er zelfs niet om moeten vragen:green_smi ). Passievol neuken waarbij Ella met haar lange ranke benen alle kanten op kan buigen.
Héérlijke afsluiter van de dag.
Als totaalpakket één van de absolute toppertjes die Golden Time te bieden heeft.
:freu: :freu: :freu:
Met de vingers in de neus 4 sterren op de S.A.S.
Sickboy, :wink:
blauwebeer
13 april 2007, 21:18
Er wordt weinig over Ella geschreven, is Krimson dan werkelijk de enige die haar kent?
Blijkbaar weet het GT-publiek deze meid echt niet te waarderen.
Hopelijk komt ze snel terug naar Paradiso, Krimson zal haar graag welkom heten.
Binky007
14 april 2007, 04:52
Weet iemand of Ella tegenwoordig
Kort of lang haar heeft ???
Ben zondagdag wel met een Ella naar de kamer geweest,
maar die had donkerblond lang haar,
was volgens mij een vriendin van Svetlana.
Was dat deze of is dat weer een andere
Binky
blauwebeer
14 april 2007, 07:44
Weet iemand of Ella tegenwoordig kort of lang haar heeft ???
Ben zondagdag wel met een Ella naar de kamer geweest, maar die had donkerblond lang haar,
Of ze ondertussen haar coiffure gewijzigd heeft weet Krimson niet, maar dat zij een vriendin is van Russische Svetlana staat als een letterlijke paal boven H2O. En, Binky, waar blijft jouw verslagje? :green_smi
Stiffmaster
14 april 2007, 09:01
Ella is goed te herkennen, ellenlange benen en een lief gezichtje met kort blond haar. Zit de laatste tijd veel samen met inderdaad Svetlana een iets stevigere dame, maar kom morgen even kijken en ik wijs ze even aan voor je, nadat ik zelf even ben wezen spelen natuurlijk. :teuflisch :teuflisch, deze Svetlana niet voor de Kazachstaanse Svetlana aanzien he.
Weet iemand of Ella tegenwoordig
Kort of lang haar heeft ???
Ben zondagdag wel met een Ella naar de kamer geweest,
maar die had donkerblond lang haar,
Was dat deze of is dat weer een andere
Binky
thesickboy
14 april 2007, 12:45
Ella is goed te herkennen, ellenlange benen en een lief gezichtje met kort blond haar. .
Dat van die ellenlange benen klopt als een bus (heerlijk om ze om je nek te legen tijdens het :fuck: ).
Even mierenneuken: ik zou haar blonde gekrulde haren eerder halflang noemen. Tenzij ze de laatste weken naar de kapper is geweest natuurlijk.
blauwebeer
14 april 2007, 14:24
Zit de laatste tijd veel samen met inderdaad Svetlana een iets stevigere dame, maar kom morgen even kijken en ik wijs ze even aan voor je, nadat ik zelf even ben wezen spelen natuurlijk.
... en dan mogen we natuurlijk een verslagje verwachten ... :green_smi
Mauriceyep
15 april 2007, 10:51
Ella tegenkomen is nog niet zo eenvoudig, gisteren was ze bezet door dezelfde man van 11.00 uur tot 23.00 uur .....
MiniME
15 april 2007, 13:13
en dat gebeurt de afgelopen 6 weken al elk weekend, reken maar uit, die kerel kan beter een vaste vriendin nemen! :eek:
Stiffmaster
17 april 2007, 09:42
Op het verzoek van Krimson het volgende over Ella, dat het een heerlijke verschijning is daar zijn de meeste beren het wel met elkaar eens, de service daar zijn de meningen hoor ik links en rechts nog wel eens wisselend :eek: , zeker als je een paar keer met haar bent geweest wil ze naar horens het wel eens snel afwerken, wel ik heb hier absoluut geen last van gehad :smkiss: , en voeg haar hierbij op in mijn persoonlijke top 50 van supervrouwen :bowlol: , even op haar lengte van het haar terug te komen, het hangt ongeveer net tot op haar schouders maar meestal steekt ze het op. Heb heerlijke sex met haar gehad en staande achterlangs het karwei afgemaakt en dit zonder door mijn knieën te moeten zakken wat een heerlijke benen en wat een genot om naar haar te kijken als ze loopt, als een volleerd model, zal zeker een vervolg krijgen :D :D .
Stiffmaster
17 april 2007, 09:44
Had je er zondag moeten zijn, zat ze toch opmerkelijk veel op een kruk langs het raam in de bar, was ik er al mee wezen spelen :love: :fuck: .
en dat gebeurt de afgelopen 6 weken al elk weekend, reken maar uit, die kerel kan beter een vaste vriendin nemen! :eek:
blauwebeer
17 april 2007, 10:00
Op het verzoek van Krimson het volgende over Ella, dat het een heerlijke verschijning is daar zijn de meeste beren het wel met elkaar eens, de service daar zijn de meningen hoor ik links en rechts nog wel eens wisselend :eek: , zeker als je een paar keer met haar bent geweest wil ze naar horens het wel eens snel afwerken, wel ik heb hier absoluut geen last van gehad :smkiss: , en voeg haar hierbij op in mijn persoonlijke top 50 van supervrouwen :bowlol: , even op haar lengte van het haar terug te komen, het hangt ongeveer net tot op haar schouders maar meestal steekt ze het op.
Bedankt Stiffmaster, leuk te lezen dat je met haar een leuke tijd had.
En wat dat snel afwerken betreft, sinds ze in Brüggen werkt heeft ze blijkbaar Geen Tijd meer. :hah:
habe diese Dame gestern wieder in der Freude 39 gesehen.
Aber wo war MiniMe :D :D :D ?
blauwebeer
17 mei 2007, 14:28
Zonder woorden :
:ola2: :ola2: :ola2:
:aola: :aola: :aola:
Aber wo war MiniMe :D :D :D ?
Nou, MiniME is als de wiederweerga naar Bochum vertrokken! :D
Tsja, over de kamer (en bank!) ervaring hoef ik denk ik niet veel meer te schrijven............deze dame geeft gewoon inhoud aan de nieuwe naam van deze club in Bochum! :p
Gewoon perfect dus! :freu:
blauwebeer
24 mei 2007, 21:37
Die '(ex-GT)' in de hoofding mag wel weer een tijdje weg.
Ella heeft deze week verlof en zal vanaf volgende week terug in Brüggen schitteren. :o
Jorah Mormont
16 maart 2008, 14:56
Naam : Ela
Nationaliteit/taal : Russisch, Duits
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/lengte : Platinablond, halflang met pony
Lengte : 1.72m
Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage /Piercing : niet
Service : PZC, NMC, Tongzoenen, beffen, aftrekken, FT
Extra : Sympatiek
Ela, 12 maart en 13 maart 2008, Goldentime Brüggen
Na zeker een jaar is Ela weer terug in Goldentime. Ik heb geen draadje van haar kunnen vinden, maar ze zit al geruime tijd in het vak. Nadat ze een ruime periode in een club in het Ruhrgebiet heeft gewerkt, is ze weer in GT neergestreken. Ik was nog nooit eerder met Ela naar de kamer geweest, maar ik kende haar al goed. Vlotte dame welke buiten de kamer heel sympatiek is.
Ze herkende mij direct bij ons wederzien en al vlot was ik mijn Russisch aan het ophalen. Op dat moment nog niet naar de kamer, dat zou later die avond gebeuren...en hoe:eek:
Ik kan kort zijn. Ik was kapot en stond op mijn benen te trillen toen ik van de kamer afkwam. Bij deze dame kom je niet aan neuken toe. Nee, we hebben elkaar oraal bevredigd... Deze Ela kan genieten:eek: ongelovelijk hoe ze zich laat gaan. Maar wat ze bij mij presteerde was buitenaards:smile::smile::smile:
Ela mag voor mij de boeken in als blaaskoningin. Hoe deze dame een penis bewerkt is onbeschrijfbaar. Het leek wel Tantrapijpen:confused:
Zij weet een orgamse zodanig op te bouwen met haar pijptechniek dat je niet meer weet of je nog op aarde bent. Zeker een halfuur heeft ze me constant onder handen genomen. Alles en ook alles rond je penis wordt gestimuleert. Sensationeel!!!! Toen ik explodeerde kon ik een FT niet meer ontwijken. Ze morste niets, alles nam ze tot zich:eek: Het uiteindelijk orgamse heeft me zoveel energie gekost dat ik na afloop gewoon naar huis ben gegaan. Ik was kapot!
Gezien deze ervaring bet ik de dag ernaar op herhaling geweest...
Ook Ela met stip genomineerd in mijn persoonlijk Top5 voor 2008
Ela duidelijk te herkennen aan haar platinablonde haren en schuin afgeknipte pony. Verder droeg ze opvallende dikke zwarte make-up rond haar ogen en liep met een spijkerrokje aan. Klasse deze meid!!
Sonny:wink:
Jorah Mormont
16 maart 2008, 17:27
Ik heb nog getwijfeld of Ela hierboven deze Ella (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4794) is. Het lijkt er wel op, maar misschien kan iemand uitsluitsel geven. Wit Rusland/Oekraíne is toch verschillend.
Sonny
blauwebeer
16 maart 2008, 17:28
Krimson vermoedt dat het hier over dezelfde dame gaat, die hij enkele maanden geleden ook in een andere 'club in het Ruhrgebiet', weliswaar niet in Freude, tegen het bevallige lijf liep : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4794&highlight=ella
Krimson :wink:
MiniME
16 maart 2008, 22:54
Het gaat hier inderdaad om Wit Russische Ella (ex Freude, Mausi, etc) die sinds een week of 2 weer in GT is.
Super dame, Russisch en ex-Freude dus meer hoef je eigenlijk niet te weten :D
(Oekraiens praat ze niet en ze komt er dus ook niet vandaan)
blijemotorrijder
8 april 2008, 20:21
Vandaag met Ella op de kamer geweest en ze is inderdaad helemaal super.
Volgende keer dat ik in GT ben ga ik beslist weer met haar.
Vandaag heeft ze mij in 1 uuur 2 keer klaar laten komen en dat voor slechts 75 €
Ik had geen kleingeld, vandaar dat ze toch 100 kreeg.
Lieve sympathieke dame, die fantastisch pijpt.
MiniME
8 april 2008, 23:27
Goed te horen dat jij ook zo enthousiast bent.
Het is trouwens normaal dat 1 uur 75 euro is, ook al kom je tien keer klaar. Er zijn helaas een hoop dames die dan menen meer te moeten vragen (en van wie is die prestatie eigenlijk? de ijsbeer of de dame? en als je niet klaar komt? betaal je dan niets?).
Stiffmaster
9 april 2008, 12:21
Ella :eek::eek: terug in GT??? Zal Stiffie toch nog eens in GT moeten gaan kijken, het lawaai en de drukte op de koop toe nemen voor deze heerlijke dame :D:D
Mauriceyep
13 april 2008, 16:56
Vrijdag mijn twee sessie met Ella, wat zag ze er mooi uit in haar zwarte setje met zwarte laarzen. Ella is niet echt mijn type, maar haar verleidingstechnieken waren overweldigend:D
Op de kamer aangekomen heb ik haar al het zware werk laten doen en toegegeven dat deed ze uitstekend!
Jansen
6 juni 2008, 00:05
Het was een vreemde avond voor me om nu naar Gt te gaan.
ik had zitten twijfelen tussen L.R. PHG en V.V. maar omdat Alice uit V.V. afreisde om 16.30 naar Hamburg viel deze club af omdat ik daar een week terug ook al was geweest.
Sonny belde en vroeg wat het alternatief was ? dus ik zei V.V. is mischien niet goed genoeg voor vandaag omdat onze corespondent Ariebier daar rechtstreeks verslag uit deed.
PHG is te bekend dus laten we voor veel dames kiezen dus GT.
Zij sprintten samen met hun auto's naar GT en ik kwam een paar uur later aan.
Nadat ik een paar bekende en nieuwe dames bewonderd had en ook nog even in de Kino ging kijken,kreeg ik een kus in mijn nek en meteen daarna zat iemand te sniften in mijn hals.
Ik keek met opzet niet om om haar het nog eens te laten doen maar zij durfde niet goed.
Na enige tijd zei een stem dat ik heerlijk rook en ik draaide me naar deze stem toe.
Het was een mooi meisje uit Wit Rusland.
Sonny had al eens gezegd dat Ella een dame was die meesterlijk was in Blazen
PZC maar ik viel niet direct op dit type meisje van gezicht.
Omdat we toch even verder praatte en zij mij heerlijk begon te tongzoenen heb ik haar ook maar eens bestudeerd met mijn handen.
Ze had strakke billen met mooie lange benen ook haar heupen waren mooi van vorm met een smalle taile erboven,haar borsten waren voor een Jansen meisje wel erg klein, maar toen ik haar naam vroeg en ze zij Ella zij ik "dus jij bent Ella"
Ze keek me aan en ik vertelde dat Sonny een vriend was waarop zij weer lachte en zei Maxi Sonny ik zei nee Massage Sonny maar dat bleek dezelfde te zijn.
Ik dacht nou als deze dame dan zo super moet zijn in PZC dan laat het maar voelen,mocht het niet veel zijn dan is Sonny een vriend kwijt :green_smi
Ze ging de sleutel halen en ik wat pizza en drank om naar de kamer te gaan.
Ja bij een goede PZC beurt kan je rustig je pizza opeten.
Toen ze terug kwam vroeg ik welke hut of kamer en ze lachte het is nr 15
ik zei dat kan niet meer kapot met overal spiegels ook aan het plaffond.
Ik liet Sonny achter met een smile van nou dat wordt een feestje.
Op de kamer heeft ze het bed opgemaakt en langzaam haar setje uitgedaan.
ik volgde haar om ook snel mijn handdoek aan de kant te gooien.
Op bed hebben we eerst heerlijk liggen zoenen en is zij met PZC verder gegaan.
Ja deze vrouw weet wat een man lekker vind en met haar vibrerende tong en haar vingers onder mijn ballen heeft ze me zeker 20 minuten gepijpt.
Daarna heb ik haar op haar rug gelegd en een heerlijke bef beurt gegeven die zij via het plafond aanschouwde.
Na weer wat PZC is ze op me gaan zitten en heeft me zo heerlijk bereden,haar lippen ofte wel haar binnenvoering ging steeds mee naar buiten en weer naar binnen omdat het lekker strak was.
Ze ging nu op haar rug liggen en ik deed een kussen onder haar billen om haar zo diep mogelijk te penetreren en om beter met mijn paal langs haar G spot te komen.
Wat later heb ik haar op zijn :fuck: genomen en ook nog op haar zij lepeltje lepeltje hierbij schreeuwde ze het uit en kwam tot een hefftige orgasme.
Ik wou nu niet klaarkomen omdat ik aan een echte FT lag te denken.
Ze merkte dat mijn tempo stil viel en hield mijn paal uit haar natte spleet,de Gummy werd er afgehaald en ze ging me nu heel profesioneel verwennen met een PZC.
Toen ik voelde dat ik kon komen heb ik me daar dan ook volledig op geconsentreed en kwam met een enorme lading in haar keel klaar.Ze bleef me aan kijken en door zuigen zodat ik voelde dat het nu ook uit mijn tenen wegliep.
Ik hoopte niet op een tsunamie wand dan zou ik misschien alles na een paar seconden weer in mijn gezicht terug geschoten krijgen,maar ze veegde de restanten uit haar mond en lippen in de keukenrol.
Ik was voldaan en blij omdat ik ook mijn vriend niet kwijt was en heb haar nog een heerlijke rugmassage laten geven.
Zei vroeg of ze mocht roken dan kon ik mijn pizza nog eten,en dat hebben we nog gedaan.
Na nog even heerlijk te liggen zoenen zijn we weer afgereisd naar de douche en later bar.
Sonny zag aan me dat mijn haren zich zelfs hadden terug getrokken in de hoofdhuid door haar zuigkracht en wist dat ik genoten had.
Ella kwam bij ons staan en Sonny zei dat hij nu ook wel weer met haar mee wou zij antwoorde als een echte profie door te zeggen dat ze vandaag nog geen orgasme heeft gehad :eek: waarop ik zei ik ook niet ;)
En Sonny nam een goed ingereden en doorgesmeerde ocassion mee ( hoopte voor hem niet op een late uitspatting van de tsunamie ben daarom maar meteen naar huis gereden )
MiniME
6 juni 2008, 06:59
Ella is inderdaad een dame die cum laude op de Akademesky Oralsky in Minsk is afgestudeerd. En: ze liegt nooit! :D
chrisje51
6 juni 2008, 10:07
Deze dame pijpt echt geweldig en al het andere is van topklasse. Herhalingsgevaar: absoluut
Ik neem aan dat ik gisteren met deze volgens eigen zeggen Wit-Russische Ella in Gt een zeer gelsaagde sessie heb gehad!
Ik twijfel even omdat ik meen dat ze zei in verschillende andere clubs gewerkt te hebben maar niet in Freude zo begreep ik. No ja zal wel ;).
De service en de beschrijving van de dame komt in iedere geval als 2 druppels water over heen met wat ik in dit topic lees.
Zoenen hoeft van mij niet maar zij doet het wel en heel goed :D. Pijpen lang en met gevoel, :fuck: in 3 verschillende standjes en het hoogtepunt met een mond die lang gesloten bleef. Klinkt wat vulgair misschien maar zo wat het nu eenmaal :D:cool::D.
Haren nu 3/4 lang blond en licht gekruld. Ze liep rond met van die zwarte slierten om haar lange slanke benen. Die dame dus :freu:.
:wink::wink:
MiniME
21 juni 2008, 14:19
Ik neem aan dat ik gisteren met deze volgens eigen zeggen Wit-Russische Ella in Gt een zeer geslaagde sessie heb gehad!
Je weet niet zeker of je een zeer geslaagde sessie hebt gehad? :D
Maar idd, dit moet Ella zijn geweest, gelukkig houdt zij wel van zoenen! :rolleyes:
Toppertje van de Tent (TT) deze dame, samen met haar landgenote Nelly natuurlijk :cool:
Je weet niet zeker of je een zeer geslaagde sessie hebt gehad? :D
Nee het was wat ik eerder schreef een geslaagde sessie :D! Maar toppertjes zijn tegenwoordig schaars maar deze Ella was een Toppertje hoewel ik niet van het woord toppertje houd :eek:.
seksenfun
23 juni 2008, 21:00
Nee het was wat ik eerder schreef een geslaagde sessie :D! Maar toppertjes zijn tegenwoordig schaars maar deze Ella was een Toppertje hoewel ik niet van het woord toppertje houd :eek:.
Je zou het niet zeggen :D, 1 maal zelfs met hoofletter ;).
TT Man
24 juni 2008, 08:59
hoewel ik niet van het woord toppertje houd
Daar ben ik het nou hartgrondig mee eens. Op dat woord moet een embargo worden geplaatst.
Toppertje Toppertje Man
Jorah Mormont
27 juni 2008, 15:40
Ik snap er geen reet van, tussen quote 24 en 25 van dit draadje zit ruim een jaar. Zijn er berichten gewist. Ik weet toch zeker dat ik een keer over de Ella heb gepost. Anyway. Om haar in mijn persoonlijke TOP5 te mogen opnemen moet ik zeker een bericht over haar hebben geschreven. Nou, gisteren geloof ik de 20e keer met haar de kamer op geweest. Ik moet heel ver terug gaan wil het zo zijn dat ik een GT bezoek niet heb afgesloten met een sessie met Ella.
Voor mij één van de beste dames in GT op dit moment. Ze blinkt uit vanwege haar buitengewone pijpkunsten. Al ga ik voor haar 5 keer naar de kamer, ze weet het steeds te preseteren mij van m'n zaad te ontdoen.
Super deze Ella.
blauwebeer
27 juni 2008, 16:59
Ik snap er geen reet van, tussen quote 24 en 25 van dit draadje zit ruim een jaar. Zijn er berichten gewist. Ik weet toch zeker dat ik een keer over de Ella heb gepost.
Krimson was ook al de draad kwijt ... :confused: :confused: :confused:
Willem2
27 juni 2008, 17:33
Krimson was ook al de draad kwijt ... :confused: :confused: :confused:
Nee hoor er zijn gewoon twee draadjes en die zal ik even samenvoegen ;)
Kijk eens op alfabetische volgorde of zoek op geavenceerd : Ella / Sonny ;)
blauwebeer
27 juni 2008, 18:14
Kijk eens op alfabetische volgorde of zoek op geavenceerd : Ella / Sonny ;)
Volgens haar is het Ela, en zij zou het normaal moeten weten. :hammer:
Willem2
27 juni 2008, 19:35
Volgens haar is het Ela, en zij zou het normaal moeten weten. :hammer:
Dan wordt het Ella omdat je dat beter kunt uitspreken :rolleyes: en beter op te zoeken is ;)
thesickboy
28 juni 2008, 12:07
Hoe je haar ook wil noemen, ze is gewoon bééstig lekker... verslag volgt!
thesickboy
30 juni 2008, 10:50
… Ik lag nog wat te chillen in de whirlpool toen ik haar plots zag opduiken. Hoe snel ik uit de whirlpool was en naast haar stond, weet ik niet precies meer, één ding is echter zeker; er werden snelheidsrecords verbroken! Op één of andere manier wist ik het, ik moet deze dame vandaag ‘hebben’.
Een beetje gekletst en geknuffeld, Ella was in een prima bui. Deze dame durft soms wel eens nukkig uit de hoek te komen maar daar was vandaag niets van te merken. Ik voelde het nagenoeg onmiddellijk, “dit wordt fantastisch”…al mijn verwachtingen werden waargemaakt…
Na was geknuffel in de bar uiteindelijk in een lekker warm tuinhuisje terecht gekomen. Ella zag er prachtig uit… haar ranke lichaam helemaal uitgestrekt… haar huid bijna glanzend in het licht. We schurkten dicht tegen elkaar aan en begonnen aan een kus waar geen einde leek aan te komen. Eerst zacht en verkennend, later intensiever en passioneler waarbij ze steeds dichter tegen me aan kroop. Bij het strelen over haar rug voelde ik letterlijk en siddering door haar lichaam gaan en kwamen haar nekhaartjes overeind… kussen met de grote K…
Op een gegeven moment slaagden we er in om ons van elkaar los te maken om ook andere lichaamsdelen te verkennen. Ella smaakte zoet en sappig zoals een jonge vrouw hoort te smaken… het krommen van haar rug staat op mijn netvlies gebrand… magisch gewoon…
Het aanbrengen van de rubberen bescherming verliep haastig…de vereniging moest er komen..en snel…
Zacht en teder, passioneel en vurig, woorden schieten te kort om een goede omschrijving te vinden van deze adembenemende sessie. Neen, sessie is te respectloos.. ik noem het ‘onze ontmoeting’.:rolleyes:
Ik was reeds eerder met haar op de kamer en vond haar wel goed maar ik had nooit goed begrepen wat een goede vriend van mij toch in haar zag… nu begrijp ik het, ik begrijp het maar al te goed!
;):wink:
blauwebeer
1 juli 2008, 05:32
Als zij in een goede bui is, behoort zij tot de ABSOLUTE TOP op het vlak van betaalde sex. :freu:
Blauwebeer :wink:
Jorah Mormont
7 augustus 2008, 01:18
Ela is (samen met Nellie) sinds afgelopen dinsdag weer in GT!
timjava
27 augustus 2008, 20:48
Vandaag voor de 2e keer mogen genieten van de pijpkunsten van E(l)la. Net als Ina kan zij je heerlijk pijpen met een vibrerende tong. Daarnaast heeft ze een heerlijk lichaam. Ook het tongzoenen is goed. Volgens mij is ze heel veel op de kamer, want je ziet haar weinig.
thesickboy
12 september 2008, 13:09
Ik ben niet zo lyrisch als vorige keer, maar de sessie met Ella van afgelopen woensdag was weer méér dan gewoon goed.
Lekker zoenen, heerlijk pijpen, passioneel:fuck:...toppertje!
blauwebeer
13 september 2008, 14:42
Net als Ina kan zij je heerlijk pijpen met een vibrerende tong.
Bedoel je Ina uit FKK Aplerbeck?
timjava
14 september 2008, 10:10
Bedoel je Ina uit FKK Aplerbeck?
Nee, Ina uit GT
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6352
blauwebeer
14 september 2008, 10:22
Nee, Ina uit GT
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6352
... is effectief dezelfde Ina, die een tijdje geleden, samen met een ander Wit-Russin, in FKK Aplerbeck aanwezig was.
Zie ook het verslag van TSB in http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7290&highlight=aplerbeck
timjava
14 september 2008, 10:41
... is effectief dezelfde Ina, die een tijdje geleden, samen met een ander Wit-Russin, in FKK Aplerbeck aanwezig was.
Zie ook het verslag van TSB in http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7290&highlight=aplerbeck
Dat zou ik niet weten:confused: Was ze daar met Ela? in GT trekken ze nl. ook veel met elkaar op.
thesickboy
14 september 2008, 11:37
Dat zou ik niet weten:confused: Was ze daar met Ela? in GT trekken ze nl. ook veel met elkaar op.
Klopt, Ela heeft daar ook heel even rondgehangen, maar wou dit toen niet wereldkundig maken omwille van wat persoonlijke problemen.
Bizar dat ik Ina nog niet gespot heb in GT, want Ela heb ik de laatste tijd wel al een aantal keren bekeken van heel dichtij. Blijkbaar heeft Ina in Aplerbeck geen blijvende indruk nagelaten. Anderzijds sta ik dan ook weer niet bekend om mijn fenomenaal geheugen:smile2:.
TSB,
blauwebeer
14 september 2008, 11:38
Vraag haar dat beter zelf, in Wit-Rusland zitten veel DVP's, Krimson kent er tientallen.
blauwebeer
14 september 2008, 11:44
Blijkbaar heeft Ina in Aplerbeck geen blijvende indruk nagelaten.
Daarentegen wel bij Blauwebeer; slechts weinig meiden hebben de techniek van 'vibrerende tong' onder de knie.
Ook het likken van de kroonjuwelen is één van haar specialiteiten.
Samengevat : een meer dan oraal begaafde vrouw, en dan niet enkel :plapper:
Zakkenleger
9 oktober 2008, 22:53
Beetje onopvallend gezicht tot je haar goed bekijkt dan is ze een stuk mooier opeens. En een heel heel mooi lichaam. Lekker zoenen, pijpen doet ze lekker lang en niet te wild. Om bijna bij in slaap te vallen :D.
Wou eigenlijk een uurtje met haar met het was zomaar twee uur later toen we in de bar terugkwamen :confused:
Pijpen: 9
Zoenen: lekkerrrrr!
Andere dingen ook prima.
Leuke vrouw die ook wat te vertellen heeft :teuflisch. Lekkere buurmeisjessex plus. Met zo eentje thuis was ik niet vaak in de club te vinden :smile2:
Extince
12 oktober 2008, 17:10
Eveneens tweemaal met Ella weggeweest die mij –net als vorige week- met veel knuffels en invoelend zoenen effectief wist over te halen tot een heerlijke, onthaaste vrijpartij :o. Een geweldige DVP, een boeiende gesprekspartner en een geloofwaardige minnares die een uitstekende girlfriend experience in huis heeft. Gezegend met een prachtig roomblank lijf en een zeer streelbare, zijdezachte huid. Oraal is zij op haar sterkst maar ook de standjes zijn erg aangenaam. Volledig ontspannen kwam ik beide keren van de kamer. Haar pre- en after sales zijn –zonder in details te treden- eveneens een klasse apart :freu:.
Cupido
23 januari 2009, 23:03
In december ontmoette ik haar voor de eerste keer. Dat was me toen zeer goed bevallen. Jammer genoeg had ik er toen geen tijd voor om van haar iets op te schrijven, maar haar optreden die avond zorgde er wel voor dat ik mijn top 5 moest gaan omzetten.
Nu ik wist dat ik niet de enige was die het goed bevallen was wilde ik Miss ijsberenforum 2008 nog wel een keer onder de loep nemen. Ondanks haar nieuwe status was ze toch nog redelijk vaak te boeken vandaag. Dus toen ik mijn eerste ronde wilde maken was ik snel aan de beurt. Ik had verwacht dat ze allang wist dat ze de winnaar vanhet forum was geworden, maar nee dat was niet aan de orde.
Of het nu kwam omdat mijn verwachtingen te hoog lagen of dat ze zelf na een maandje vakantie weer een beetje moest opstarten, maar in ieder geval vond ik het vandaag niet zo spectaculair als de vorige keer. Ok, haar pijpwerk is zeer goed en doet ze zeer graag, volgens mij iets te graag. Het overige was goed maar nou ook weer niet super en erg kort. Maar goed uiteindelijk kwam alles in orde en met wat pijp en trekwerk kwam ik dan toch nog.
Al met al zal zij er bij mij voor het einde van het komend jaar nog een schepje bovenop moeten doen wil ze haar 3e plaats in mijn top 5 kunnen handhaven. Ik zal dat later in het jaar zeker nog een keertje gaan testen!
blauwebeer
24 januari 2009, 07:29
Of het nu kwam omdat mijn verwachtingen te hoog lagen of dat ze zelf na een maandje vakantie weer een beetje moest opstarten, maar in ieder geval vond ik het vandaag niet zo spectaculair als de vorige keer. Ok, haar pijpwerk is zeer goed en doet ze zeer graag, volgens mij iets te graag. Het overige was goed maar nou ook weer niet super en erg kort.
Typisch Ela, de ene keer heb je een schitterende ervaring met haar, de andere keer kan je beter met haar een ganse namiddag gekscheren in plaats van op de kamer te gaan.
Wit-Russische Wispelturigheid, afgekort WRW in NRW.
Bb :wink:
thesickboy
14 februari 2009, 12:07
TSB had een geluksdag!
Ella en ik kwamen nagenoeg samen aan en zodoende konden we met onze 'burgerkleren' aan elkaar al eens knuffelen. Ella gaf aan dat het al lang geleden was dat we samen eens wat meer hadden gedaan dan gekscheren en plagen. Daarom haar maar gelijk de sleutel laten halen.
Op de kamer een ab-so-lu-te topsessie als vanouds; overheerlijk langzaam zoenen, een tedere pijpbeurt en Ella die zich volledig 'gaf' bij het beffen.
Ik vind het nu onbegrijpelijk dat ik aanvankelijk het enthousiasme van mij goede vriend blauwebeer niet deelde omtrent deze dame:wand:
Ter info: Ella gaf aan minder aanwezig te zijn in GT en in de toekomst zich toe te spitsen op privéhuizen en allicht ook als escort. Als je een escort boekt en je krijgt deze dame over de vloer dan denk je volgens mij dat je de loterij hebt gewonnen.
Ella, nu al in mijn top-3 voor 2009
TSB
yep3
14 februari 2009, 14:24
hoe herken ik haar?
Mauriceyep
14 februari 2009, 15:44
hoe herken ik haar?
Jouw bijdrages aan dit forum vallen allemaal in de categorie "vuilnisbakbijdrages"! Steeds een enkel zinnetje dat geen enkel zinvol doel heeft, pure vervuiling en dat 231 berichten aan een stuk (nou laat ik mild zijn 200 van je 231 berichten):o Als je Ella zoekt, loop GT binnen en iedere willekeurige beer kan je haar aanwijzen, maar je zou de voorgaande recensies ook eens door kunnen lezen:D?
MiniME
14 februari 2009, 16:25
Jouw bijdrages aan dit forum vallen allemaal in de categorie "vuilnisbakbijdrages"! Steeds een enkel zinnetje dat geen enkel zinvol doel heeft, pure vervuiling en dat 231 berichten aan een stuk (nou laat ik mild zijn 200 van je 231 berichten):o Als je Ella zoekt, loop GT binnen en iedere willekeurige beer kan je haar aanwijzen, maar je zou de voorgaande recensies ook eens door kunnen lezen:D?
Hebben onzinbijdrages misschien een relatie met de naam yep? :teuflisch
Ron100
14 februari 2009, 18:32
wat ik eens wou voorstellen :
laat al die vrouwen eens recensies geven over ALLE mannen en ijsberen,
kunnen wij allemaal eens nadenken !
groet
Mauriceyep
14 februari 2009, 20:37
Hebben onzinbijdrages misschien een relatie met de naam yep? :teuflisch
Nou, niet alleen een relatie met de naam yep, maar ook met de naam Ron ... wellicht familie:D? Terug naar Ella .... over en sluiten
yep3
14 februari 2009, 20:49
beste mauriceyep, dan antwoord JIJ toch gewoon niet op mijn vraag! Ik heb ook wel verhalen geschreven en recensies en inderdaad niet zoveel. Dat komt echter omdat ik met heel weinig verschillende dames naar de kamer ga maar heel erg vaak met dezelfde. Ik was gewoon benieuwd naar ella, ik hoop dat je begrijpt en respecteerd dat ik niet 150 recensies over dezelfde dame ga schrijven. Ik wens je het allerbeste
Zakkenleger
15 februari 2009, 07:29
...
Ik was gewoon benieuwd naar ella, ik hoop dat je begrijpt en respecteerd dat ik niet 150 recensies over dezelfde dame ga schrijven. Ik wens je het allerbeste
Prima dat je nieuwsgierig bent, maar je kunt beter als je in GT bent, eens aan een Thekenfrau vragen wie Ella is, als je nog niet genoeg info uit het hier beschrevene kan halen. En als je helemaal zeker wilt zijn, bel je voor je naar GT gaat, met hun om te vragen of ze er is.
In die zin geef ik MY wel gelijk. Vragen naar de bekende weg is tamelijk zinloos.
2bat4you
26 februari 2009, 17:27
Nummer 2 die donderdag 19 feb was Ella.
Hoe dat komt zal ik vertellen. Na onze ontmoeting met Cupido en zijn maten werden de dames waarmee hun zeer goede ervaringen mee gehad hadden uitgewisseld.
ook Ella kwam ter sprake en Elgar was al verkocht. Ik had haar nog niet gezien en heb toch een beetje dat ik het uiterlijk ook wel wat moet hebben en daarna zien we wel weer verder .
Afijn ik ging op pad en Elgar ook. Komen elkaar weer tegen bij de Sauna en hij zegt dat hij Ella voor me heeft gevonden en die wil samen op de kamer met haar vriendin en Hij. O.k dan toch maar ff kijken wat en wie Ella nu is.
Het was niet meteen mijn typ maar ze had wel een glinstering in haar ogen die zij "kom we gaan lol maken" het was al weer een tijdje terug dat ik met Elgar mee was gegaan een kamer op , en ik was nog steeds zo geil als een pakkie boter dus hup de sleutel laten halen.
Het was geen verkeerde keus en Ella heeft al haar kunsten vertoont. Elgar die ook lekker onder handen genomen werd kon het soms toch niet laten even aan Ella te zitten en ze vond het allemaal wel leuk, dus hadden we nog een beetje een mixie mixie. Die staat de volgende keer wel op zijn to do lijstje.We hadden lol en sex.... is er nog een beter combinatie ik denk het niet en ondanks dat ze niet mijn typ is heb ik een geweldig half uurtje met haar doorgebracht en is gewoon een professional.
bordjes omhoog graag .:lol::Engelchen:wiegeil::regionen0
thesickboy
6 maart 2009, 11:57
Nellie wist me te vertellen dat Ella in de toekomst GT verder zal afbouwen om 'ergens anders' te werken. Het zal er dus niet gemakkelijker op worden om haar te ontmoeten.
TSB huilt bittere tranen omdat hij bij een vorige ontmoeting niet is ingegaan op haar vraag om GSM-nummers uit te wisselen.
:heul::heul::heul:
TSB
thesickboy
2 april 2009, 11:38
Ella, nu al in mijn top-3 voor 2009
Gezien de sessie die ik gisteren met Ella had zullen er al enige wereldwonderen moeten gebeuren om Ella van mijn eerste plaats voor 2009 te halen.
Superlatieven schieten tekort om ons samenzijn te beschrijven...
Héél leuk om te zien (voelen) dan Ella ook een passionele/hevige kant heeft. Na zowat 40' wederzijdse orale verwennerij (Ella beheerst de deep-throat nog niet, but she's getting there...)grabbelde Ella naar het rubber en gaf aan dat er ook geneukt zou worden. Vervolgens samen alle hoeken van de ruime kamer verkend, in een hevigheid die mij van Ella verbaasde. Heerlijk zwetend, onze klamme lijven kletstend tegen elkaar, na een eindeloze vrijpartij knalde ik uiteindelijk het rubber vol. Ik in doggy, Ella plat op de buik onderwijl bijtend op een kussen. Gezien ons gezamenlijk zweet, Ella's verwarde kapsel en passionele zoenen ben ik er vrij zeker van dat ze niet in het kussen beet uit walging of pijn (om de slimme vogels onder jullie voor te zijn..:cool:)
Ik probeer toch nog een paar superlatieven uit de kast te halen:
Betoverend...
Memoraal...
Ontzettend...
Verbijsterend...
TSB
thesickboy
13 mei 2009, 15:44
Ella is sinds gisteren terug in GT na een maandje vakantie thuis.
Ze zag er gisteren maar pips uit en dat stemde wel overeen met hetgeen ze mij vertelde. Na een maand thuis is het serieus wennen aan de 'gang van zaken' in GT. Ze had gisteren niet veel klanten en ze vertelde daar blij om te zijn. Derhalve kon ik het ook niet over mijn hart krijgen om haar de sleutelvraag te stellen (eerlijkheidshalve moet ik er ook bij vertellen dat ik uit welingelichte bron ook wel weet dat de service van Ella ook zéér wisselend is als ze haar dagje niet heeft:smile2:)
Ik begin mij zo onderhand de persoonlijke PR-agent van Ella te voelen gezien mijn bijdrages aan dezez topic, MAAR....dat kan mij gerust aan de reet roesten! Heerlijke dame.
Elke keer als zij besdchikbaar was, was ik bezet door een andere dame. We hebben elkaar de hele tijd misgelopen. Volgende keer tijd afspreken met haar, wamnt ze staat al enige tijd op mij to do list.
thesickboy
5 juni 2009, 08:31
Gisteren nog maar eens met Ela op de kamer....:smile2: Nadat we elkaar al een hele dag blikken hadden toegeworpen en een beetje over en weer hadden geplaagd kwam Ella rond de klok van zeven op mij afgestapt.... 'Het is tijd....' was de boodschap... wie ben ik om een dame iets te weigeren.
Schitterend anderhalfuur op de kamer wat we samen afsloten met een post-orgastische sigaret.
Terug in de bar trof ik een dansende Sonny aan...:eek::eek::eek: tijd om naar huis te gaan...;)
Cupido
6 juni 2009, 05:08
Terug in de bar trof ik een dansende Sonny aan...:eek::eek::eek: tijd om naar huis te gaan...;):wink:
Ja het was gezellig. En dan heb je Cupido nog niet eens zien dansen. Echte rodeosex!!! Dan had je nog wel even gebleven. Leuk dat je er was TSB.
Gr.
Cupido:wink::wink:
thesickboy
2 augustus 2009, 16:09
Vorige week, nog maar eens, de horizontale tango gedanst met Ella....:iloveyou:
Goed, beter, best....Ella...
NikXXX
14 september 2009, 20:17
Afgelopen donderdag was ik na de pizza needy! Ik had mijn zinnen op Dasha gezet, maar deze was in geen velden of wegen meer te bekennen. Edoch trof ik Ela in de bar. In de wandelgangen had ik gehoord dat ze topservice leverde op de kamer. Na een kort intakegesprek ging ze naar de theke om een sleutel te halen.
Ela is puur GFE. Ze kan je oraal verwennen als de beste. Dit was puur genieten. Terwijl ze mij oraal verwende besefte ik mij ineens dat dit DE Ela was; Miss IJsberenforum. Het was een topsessie welke werd beeindigd met een FT.
Voor herhaling vatbaar? YESH!
flens
8 oktober 2009, 20:11
jetzt wohl im Harem, Bad Lippspringe.
thesickboy
12 oktober 2009, 07:56
Ela staat inderdaad te prijken op de website van Harem: http://www.saunaclubharem.de/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=1&Itemid=53
Dit zuigt zwaar! Bad Lipspringe ligt immers een flink end buiten de actieradius van TSB:Grrr:
Het voordeel: de aantrekkingskracht van GT daalt voor mij aanzienlijk en kan ik bijgevolg mijn zuurverdiende EURO's ergens anders spenderen.
TSB
CLUBSPORT
12 oktober 2009, 16:41
Ela staat inderdaad te prijken op de website van Harem: http://www.saunaclubharem.de/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=1&Itemid=53
Dit zuigt zwaar! Bad Lipspringe ligt immers een flink end buiten de actieradius van TSB:Grrr:
Het voordeel: de aantrekkingskracht van GT daalt voor mij aanzienlijk en kan ik bijgevolg mijn zuurverdiende EURO's ergens anders spenderen.
TSB
heey en INA dan ? die is er nog steeds hoor :dance[1]:
thesickboy
12 oktober 2009, 17:41
heey en INA dan ? die is er nog steeds hoor :dance[1]:
Ja, ik heb het net gelezen...:biggrin:
Sorry vriend, hoe goed Ina ook moge zijn, voor mij komt ze pas tot aan de bevallige enkels van Ela:wink: (wat dus nog steeds verbijsterend goed is)
"de souza"
8 november 2009, 10:40
Ella gisteren weer in GT gespot;)
BSesamstraat
8 november 2009, 13:39
WAT!!!!! shit dan moet ik morgen weer gaan....
thesickboy
8 november 2009, 16:35
WAT!!!!! shit dan moet ik morgen weer gaan....
3/12: feestje cupido: check
Ela terug in GT: double check
:biggrin:
Jansen
8 november 2009, 20:54
Ella is weer teruggekomen voor een langere periode sinds donderdag.
blauwebeer
7 maart 2010, 13:05
Ella is weer teruggekomen voor een langere periode sinds donderdag.
Onvoorstelbaar, Ela terug sinds 8/11/2009 en niemand die ondertussen over haar nog heeft durven schrijven. :eek:
Bb :wink2:
thesickboy
7 maart 2010, 16:30
Die langere periode heeft blijkbaar niet zolang geduurd want Ela is toch al een hele tijd niet gespot.
TSB, die dit héél jammer vindt!
blauwebeer
7 maart 2010, 17:03
Die langere periode heeft blijkbaar niet zolang geduurd want Ela is toch al een hele tijd niet gespot.
Zonde, voor haar had Blauwebeer zich nog wel eens richting Brüggen wil plooien. :smkiss: :smkiss: :smkiss:
Bb :wink2:
timjava
6 juni 2011, 20:47
Is deze dame nog werkzaam in GT of elders?
MiniME
6 juni 2011, 21:30
Is deze dame nog werkzaam in GT of elders?
Gelukkig (of helaas?) is deze dame nu gelukkig getrouwd en niet meer actief. Je hebt wel kans haar tegen te komen bij het inkopen doen bij IKEA :cool:
timjava
6 juni 2011, 21:40
Gelukkig (of helaas?) is deze dame nu gelukkig getrouwd en niet meer actief. Je hebt wel kans haar tegen te komen bij het inkopen doen bij IKEA :cool:
Helaas voor mij, gelukkig voor haar.
flens
20 augustus 2011, 20:48
Hab ich Ella nicht hinter der Theke im GT gesehen ?
bosbeer
20 augustus 2011, 21:01
Stimmt genau, schon einige Monate!
timjava
8 september 2011, 15:33
Gisteren inderdaad Ella aangetroffen achter de Theke.
Leuk om haar weer even gesproken te hebben. Dit was een echt toppertje. Ik dacht dat ze uit Wit-Rusland kwam? Ik zie nu staan Polen?
Ik had haar lang niet gezien, omdat ze niet werkt op zaterdag.
bosbeer
8 september 2011, 17:48
Ze heeft promotie gemaakt, gisteren stond ze bij de deur ipv achter de bar en vuile borden op te ruimen van het eten. Voorlopig zal het nog wel en/en zijn, net als Jenny, maar ze is eigenlijk te slim om op te ruimen en drankjes in te schenken.
Jack42
8 september 2011, 21:33
Ik dacht dat ze uit Wit-Rusland kwam? Ik zie nu staan Polen?
Klopt Timjava.
Dus mods ff aanpassen om verwarring met de Poolse Ela te voorkomen.
Cupido
8 september 2011, 22:48
Poolse Ela is nog op vakantie en komt naar verluid de 15e pas weer terug!