Volledige versie bekijken : Selma(Roemeense) (Selina (3))
Mr Bluenose
26 februari 2017, 13:25
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Selina (3) (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ESiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info:Nice Trio with her and her Twin Analise
Mr Bluenose
26 februari 2017, 13:25
Analise and Selina are twin sisters or Romanian/Spanish lineage and after a good chat in the bar I decided to take them for a trio. Analise has long dark hair (down past her ass), huge E tits and a full figure. Selina has long blonde hair, the same lovely E titties and also has a full figure. In the room they went to town on my swapping Kissing, Blowjob, pussy licking and sex duties with ease. They were both keen to ensure that I was having a good time (and I sure was)! Both provided good DFK and an a very nice Blowjob (I couldn't split them they were both very good although they did ask me after the session who was better)! The session progressed very nicely with me sampling the delights of both of their pussies with Selena riding me cowgirl whilst Analise was sat on my face and then Analise in Reverse Cowgirl whilst Selena was sat on my face. All in all a very nice way to spend a session and one that I can scrub from my bucket list!
Analise en Selina zijn tweelingzussen of Roemeens / Spaanse afkomst en na een goed gesprek in de bar heb ik besloten om ze te nemen voor een trio. Analise heeft lang donker haar (naar beneden langs haar kont), grote E tieten en een volle figuur. Selina heeft lang blond haar, dezelfde mooie E tieten en heeft ook een volledige figuur. In de kamer gingen ze naar de stad op mijn swapping Kissing, Pijpen, kut likken en geslacht plichten met gemak. Ze waren beiden enthousiast om ervoor te zorgen dat ik had een goede tijd (en ik zeker was)! Beide verstrekt goede DFK en een een zeer mooie Blowjob (Ik kon ze niet splitsen ze waren beide zeer goed hoewel ze mij vragen na de sessie die het beter was)! De sessie vorderde zeer mooi met me proeven van de geneugten van hun beide kutjes met Selena rijden me cowgirl terwijl Analise werd zat op mijn gezicht en vervolgens Analise in Reverse Cowgirl terwijl Selena werd zat op mijn gezicht. Al met al een zeer leuke manier om een sessie en een die ik kan schrobben uit mijn verlanglijstje te brengen!
sofaking
21 april 2017, 21:56
Deze dame had ik al snel na mijn aankomst opgemerkt in de wandelgangen en ik wist dat ik deze wou ontmoeten. Na omkleden en douchen viel ik echter eerst op haar zusje Anaïs (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47976-Analise-(Roemeense)&p=550754#post550754)in de bar. Een heel fijn half uurtje volgde. Daarna ging ik op zoek naar het blonde DKC meisje met de grote boezem dat ik eerder gespot had. Ze was echter niet meer te vinden.... :mad: Een tijdje later lag ik te rusten in de Oosterse kamer, en kwam zij binnengestapt. Niet alleen dat, ze kwam ook nog eens naar mij toegewandeld. Mijn hartje ging naar 300 slagen per minuut toen ze vroeg of ze bij me kon komen zitten. Oh yes my dear ! Ze zei me dat ze de vriendin van Anaïs was. Ah, hadden die over mij zitten roddelen of wat ? Wij voerden het gesprek dan verder in het Frans. Ze heeft exact hetzelfde yummy lichaam als Anaïs. Mollig, met ferme kont en boezem, maar ze is blond en het haar is niet zo lang. Ze droeg een bril, en heeft wel een kleurige tatouage in het smal ven de rug. Ik vind haar erg sexy en was blij dat ze naar me toe gekomen was, dus snel naar de kamer.
De kamerservice was niet top, technisch gezien, maar ze doet toch haar best om het je naar de zin te maken. Tongzoenen, wat oppervlakkig. PZC was goed, en gevarieerd en we zijn al snel naar 69 overgegaan. Dan neuken in de 3 klassieke standjes, maar het was mijn tweede kamer dus klaarkomen ging niet zo goed meer. Er werd dan afgesloten met olie en handwerk.
Net als bij Anaïs vond ik haar heel leuk en lief in omgang. Sexy vormen naar mijn smaak. Herhalingsgevaar jazeker, en een trio met haar en Anaïs zie ik wel zitten.
sofaking
1 mei 2017, 16:38
Hallouw, zou het kunnen dat ik met een Tessa Fowler lookalike gekamerd heb ? Ik vond haar op eerste zicht al wel aantrekkelijk, misschien begrijp iik nu beter waarom. :confused:
Als deze nu blond zou zijn....
https://cdnthumb2.spankbang.com/0/1/0/1031236-t9.jpg
Mr Bluenose
14 augustus 2018, 14:29
Ze is zoals eerder beschreven in haar draad met weinig meer opvulling dan de meeste zou aanspreken, maar ze heeft een zeer aangename houding en een aantal niet slechte vaardigheden in de slaapkamerafdeling. Zoenen was leuk en sensueel en haar pijpbeurt was redelijk goed met gevarieerd tempo en diepte. Ik manoeuvreerde haar naar de 69 positie en ze werd erg nat en leek er net zo van te genieten als ik van de pijpbeurt genoot. Eigenlijk vond ik het zo leuk dat ik ervoor koos om door te gaan en me op deze manier te voltooien. Al met al een erg leuke, ontspannen start van de dag. Schade 50 Euro.
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________
She is as previously described in her thread with little more padding than would appeal to most but she has a very pleasant attitude and some not bad skills in the bedroom department. Kissing was nice and sensual and her blowjob was pretty good with varied pace and depth. I manoeuvered her into the 69 position and she got very wet and seemed to be enjoying it as much as I was enjoying the blowjob. Infact I was enjoying it so much that I elected to allow her to carry on and finish me in this manner. All in all a very nice relaxed start to the day. Damage 50 Euro
man
1 oktober 2018, 00:58
Zij is geen jaagster maar eenmaal in gesprek bouwt ze de spanning op. Zij had snel door dat ik liefhebber ben van D-cups en in combinatie met het strelen onder het berenvel trok ze me over de streep.
Op de kamer heeft ze me laten genieten van haar volle borsten. Doordat mijn hernia plots opspeelde (overgewicht van haar ?) hebben we het spijtig rustig aan moeten doen. Ze was zo creatief om over te gaan tot een intense massage met hoogtepunt. Omdat er nog een beetje tijd overbleef heeft zij haar ook laten masseren. Prachtige billen.
Nadien is ze nog rustig komen praten. Toffe meid.
Patjax
23 december 2018, 23:59
@ YY waar ze onder het alias Selma door het leven gaat. Maakt ovb op 2e kerstdag aandachtig haar outfit van vandaag nog éénmaal haar opwachting in SS als mrs. Claus
Patjax
5 januari 2019, 21:57
In het restaurant zat naast me aan het aangrenzende tafeltje een blond snuitje dat me bekend voorkwam uit SixSens. Aan haar blik zag ik dat de herkenning wederzijds was. Na het eten en een sigaretje zat ik op een bankje uit te buiken. De vermoeidheid begon toe te slaan en ik speelde met de gedachte om naar huis te gaan. Ik liep langs haar en ze sprak me aan. Ze zei dat ze me al lang niet meer in SixSens gezien had. Ik bevestigde dit en vroeg haar naar haar naam. Het bleek om Selena te gaan die hier als Selma door het leven ging en sinds drie dagen haar intrede in het Sprookjesbos had genomen.
In SixSens hadden we buiten het uitwisselen van wat beleefdheden nooit nader met elkaar gesproken. Toch wist ze moeiteloos mijn vrouwelijke partners in crime daar op te lepelen. Het was haar natuurlijk ook niet ontgaan dat ik een pannenkoeker was. Haar serene uitstraling, rustige manier van praten en subtiele beroeringen zorgden ervoor dat ik langzaam maar zeker toch wel benieuwd was naar haar vaardigheden op de kamer. Als 2018 me iets had geleerd dan was het wel dat ik vaak de beste kamergangen had met dames die normaal gesproken niet bovenaan mijn balboekje stonden. Ik zei haar dat ik me even ging douchen in de wellness area om weer fris en fruitig terug te keren. Ik verwachtte dat ze bij terugkomst meteen haar tasje zou pakken maar dit was niet het geval. Ze zat duidelijk op de spreekstoel en na een half uurtje werd dan alsnog de gang richting kamer gemaakt.
Op de kamer wilde ze natuurlijk zelf ervaren of alle verhalen over mijn massages op waarheid berustten en gewillig legde ze zich op haar buik. Gezien de geluidjes afkomstig uit haar mond bleek ik geslaagd en dat benadrukte ze nog eens door de wijze waarop ze hartstochtelijk begon te tongzoenen na de massage. Met haar hand zorgde ze ervoor dat mijn kleine vriend dusdanig in staat van paraatheid was gebracht dat ze haar BJ-Skills erop los kon laten. Ze voelde goed aan wat mijn voorkeur genoot en had er ook geen moeite mee om hem volledig achter in haar keeltje te laten verdwijnen. Af en toe onderbrak ze om te tongzoenen. Ik had niet meer de puf om te neuken bij mijn vijfde kamergang in een tijdsbestek van tweeëntwintig uur en dat voelde ze goed aan. Met haar handje begon ze aan een handjob die met wat hulp van mijn olie uiteindelijk resulteerde in een happy ending.
Al met al een goede ervaring ondanks mijn vermoeidheid. Selma deed er echt alles aan om er een geslaagde sessie van te maken. Ze heeft in ieder geval duidelijk gemaakt dat ze een geschikt alternatief is mochten mijn favorietjes er niet zijn.