PDA

Volledige versie bekijken : Anette (Poolse)

BefBeer
2 maart 2017, 10:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Anette (Poolse)
Leeftijd:43 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Kort
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Beffen, Vingeren, Russisch
Extra info:

BefBeer
2 maart 2017, 11:18
Onlangs deze Milf uitgeprobeerd.
Zou ze ook als Anette bij SS gewerkt hebben? Zou vgls mij wel kunnen . . . niet gevraagd

De info in het paspoort is overgenomen van de site van Babylon (en klopt dus niet!)

Mijn ideeen (en weten!)
- leeftijd is hoger, ze heeft haar echte leeftijd gezegd. Ze ziet er goed uit en dat telt!
- bovenwijte is 90 en cup is D a E, verkleind maar vallen nog steeds op ;) of zijn 'goed in het oog springend'. :wink2: Vochtretentie etc
- Duits (matig), het is een brabbeltaaltje op een heel Poolsche manier gebruikt ze wat Duitsche woorden. Ik moest er erg aan wennen terwijl ik al veel Duits van anderstaligen gehoord heb in saunclub-unie.

Als 2de kandidaat deze dame gepolst en bij haar gaan zitten.

Volgende eerst een hele tirade in haar brabbel Duits met flinke Poolsche kruiderij.
Het was (wat begreep) vooral over de volstrekte verkeerde keuzes van mannen om voor haar te kiezen wegens haar bollen.
Op de kamer "katastrof", ze deden niets etc.

Lekkere binnenkomer, zeker om af te schrikken!
Had ze toch buiten deze terrier gerekend; die wilde wel weten waarom zo'n houding was.

Ze wil dat de haar kamergenoten ook hun handen uit de mouwen steken en haar goed bedienen; dit is dus een echt FKK-dilemna omdat de man alleen met handoek en dvp de kamer opgaat! :smoke:

Nadat al deze schoten voor de boog waren geloosd en ik blijkbaar door haar ballotage was gekomen, kwam ze tegen me aan zitten en moest ik (helemaal niet erg hoor! :freu:) haar borsten voelen, begon het zoenen en zijn we naar een kamer gegaan.

Erg leuk uur gehad, olympische prestaties geleverd en langer had ik ook niet gekund!
Zij wel geloof ik maar ik was toch goed meegevallen.

Anette heeft 4 turbo's!
Die 2 bovenaan; goed bedienen en dit zet haar goed aan!!
De derde turbo zit precies 2 handbreedtes onder haar navel en als daar je tong goed mee omgaat!!!
En die vierde turbo zit in haar; wat een wervelwind is deze vrouw!!!!

Gedurende de sessie al haar turbo's goed aangezet en de vonken vlogen er af! :lostit:
Never a dull moment with Anette.

Ik geloof dat ik nog nooit zo'n lange girl-on-top heb meegemaakt. Ze vond mijn 'stevige jongen' wel erg lekker om op los te gaan en dat deed ze zonder gene.

Super kamer, super klaargekomen (echt allebei :baby2:).

Anette is erg kwispelturig, zit geen moment stil langer dan 0,3 seconden, dan springt ze weer in een andere houding etc.
Niet goed als je een hele lekkere softe GFE wil.
Toch was het wel GFE voor mij met haar ondanks het kwikzilveren karakter.
We hadden toch wel wat diepers en leukers met elkaar!
Of ik ben zo ontzettend goed in aanpassen . . .

Later op de dag nog eens over gedaan!

Veel pre- en aftersales gehad met/van Anette.

Hopenlijk zijn de eigenschappen als beweeglijkheid, wervelwind, het continu een andere houding aannemen etc intrinsieke kenmerken van Anette en niet verworven! Een milf nog steeds in en SC kan in het slechtse geval op de laatste mogenlijkheid wijzen maar ga uit van het goede.

Ik heb op deze dag heerlijke uren met Anette doorgebracht, zeker een aanrader als je ook stevig in je berensloffen staat!

BefBeer

BefBeer
15 maart 2017, 13:32
Ze staat niet meer op de planner en op de meisjeslijst: iemand meer informatie over haar?
Ik heb toch leuke tijden met haar gehad!:wink2:
Natuurlijk ben ik weer de enige. . .

BefBeer

bettman
15 maart 2017, 13:51
Ze staat niet meer op de planner en op de meisjeslijst: iemand meer informatie over haar?
Ik heb toch leuke tijden met haar gehad!:wink2:
Natuurlijk ben ik weer de enige. . .

BefBeer
Obwohl Anette momentan auch nicht bei den Reisedamen zu finden ist, bin ich mir sicher, dass sie wieder kommen wird! Hoffentlich!:rolleyes:

BefBeer
18 maart 2017, 17:46
Wass isst Reisedamen bitte?
Hast du auch Erfahrung mit Anette?

BefBeer

Sjeufke
18 maart 2017, 17:47
Reisedamen zijn tijdelijk afwezig (vakantie). Soms komen ze helemaal niet terug.

BefBeer
18 maart 2017, 19:07

BefBeer
26 december 2017, 17:05
Ben haar ook op een site in een club in Frechen of Keulen tegengekomen.
Ze zal wel regelmatig rondjes doen?!

Kwispelturig!

BefBeer