Volledige versie bekijken : Sonja, Bulgaarse
KanariePiet
3 maart 2017, 11:48
Ik heb onlangs voor het eerst gekamerd met Sonja.
Ik was al even aan het uitkijken naar een meid om te neuken en uiteindelijk is de keus, na veel twijfelen, gevallen op Sonja, de meid die het geilste kopje had.
Sonja is een Bulgaarse griet van 25 lentes jong. Het is een kleintje (1,50m) en ze is iets voller, zonder dat dit stoort. Sonja heeft een mooi gezicht, blondbruin haar en stralende bruine ogen. Alleen jammer van de gouden tand die haar gebit wat verpest. Sonja heeft een lekkere kont en een mooie, volle C-cup. Sonja is volkomen naturel: geen piercings of tattoos.
Ik had me niet mispakt: Sonja heeft niet alleen een geil kopje, het is ook gewoon een bloedgeil loeder. We zijn op kamer getrokken, zonder dat we daarvoor ook maar 1 woord hadden gewisseld. Sonja overdonderde me vanaf seconde 1 immers met hele lekkere, diepe tongzoenen en al snel stond kleine Piet zo hard, dat we plots naar kamer spurtten, zonder dat daarvoor woorden nodig waren geweest!
De kamergang was uitstekend: de tongzoenen bleven van zo’n hoog niveau dat ik de pijpbeurt gewoon heb overgeslagen en onmiddellijk aan het neuken ben begonnen. We hebben lang en lekker gevarieerd geneukt, en ik ben uiteindelijk knallend klaargekomen tijdens hondjes:biggrin:.
We hebben ons daarna opgefrist en de kamertijd al tongzoenend volgemaakt. Héél geslaagde kamergang en herhalingsgevaar met deze Bulgaarse meid is dan ook heel groot:cool:.
Duitslandfan
23 december 2017, 12:53
Heb zojuist ook een kamergang gemaakt met deze Bulgaarse Sonja en wat KanariePiet zegt kan ik alleen maar beamen. Het was eigenlijk mijn bedoeling om eerst een kamergang met Selina te maken die normaliter op bank 4 zit. Ik ging er dus zitten maar het was dus niet meer de plek van Selina maar van Sonja die er ging plaatsnemen. Heb geen moment spijt gehad. Ze heeft een lekkere kont en is wat voller dan slank met een mooie cup C met flinke tepels. Heftig tongzoenen op de bank en op de kamer kreeg dat een vervolg toen ze op bed ging staan want klein is ze. Pijpwerk met een beetje trekwerk was prima waarbij ze lichtjes mijn ballen meenam.
Bij het neuken kwam ze lekker bovenop me. Daarna gaf ik haar een likbeurt waar ze goed op reageerde. Vervolgens lepeltje lepeltje, missio en (plat) doggy gedaan. Afgesloten in missio en weer lekker tongzoenen. Mijn tepels werden ook niet vergeten en uiteindelijk goed klaargekomen. Ze doet goed mee tijdens de sex en maakt daarbij geile (kreun) geluidjes.
Conclusie: correcte meid met een uitstekende dienstverlening en bovendien goed uitziend. Deze meid die inmiddels 2 jaar hier werkzaam is kan ik een ieder van harte aanbevelen.
Ultiem_Genieter
6 september 2018, 14:14
Inderdaad Duitslandfan. Sonja heb ik altijd beetje links laten liggen. Waarom weet ik eigenlijk niet. Altijd lacht ze mij vriendelijk aan zonder ooit met haar gekamerd te hebben. Sinds gisteren weet ik dat dat een fout was van mijn kant. Sonja is geweldig. Ze speelt graag de "kat" en likt je mond kleddernat af. Tongzoenen is zelfs dieper en natter dan wat Michaela klaarspeelt. Ook kun je "spass" met haar hebben. Nadat ik haar op de bank gemasseerd had, zei ze dat het nu mijn beurt was. Na 5 minuten massage van haar kant, zei ik dat ik vaker een Thai-massage bezoek. En dat die Thaise dame dan op mijn rug gaat staan lopen masseren. Ik zei: dat kan jij ook. Dus Sonja smijt haar handdoekje op de vloer (wel in de achterste rij banken want stel dat Kenau Barbara het tafereel zou zien), ik op mijn buik en hoppa! Sonja met haar voetjes mijn rug bespelen. Die 55 kilootjes kan ik goed hebben. Maar een minuutje later voel ik een wat "ruwer" voetenwerk op mijn rug->Sonja stiekem eraf en is Larissa er inmiddels opgesprongen en danst er vrolijk op los. Leuk tafereel wat de sfeer ten goede komt. Meestal is het namelijk redelijk saai in de huiskamer en vervelen de dames zich tussen de kamergangen door. Daar probeer ik altijd wat aan te doen.
schoolmeester
6 september 2018, 20:30
Ultiem Genieter, die BARBARA, is dat de ex-thekevrouw van VAN GOCH ?
Groet, schoolmeester.
boo
6 september 2018, 23:55
Sonja is een supervriendelijke meid met inderdaad een lief koppie.
Voor mij echter net iets te stevig.
Barbara werkt al 100jaar in de Villa Venus dus ik denk niet dat ze een verleden in Van Gogh heeft.
Ultiem_Genieter
7 september 2018, 08:11
Hallo Schoolmeester,
Wat betreft de loopbaan van Barbara: kan ik niet beoordelen omdat ik in Van Goch nog nooit geweest ben.
Pompiedoe
29 mei 2019, 22:05
Heerlijke dame,We hebben een erg goede klik. Doet vol overtuiging mee. Ik heb diverse malen met haar gekamerd en ik ben nog nooit teleurgesteld van de kamer gekomen, In een woord Zalig.:love:
hallodaarbenikweer
8 november 2019, 23:37
32797
Duitslandfan
5 juli 2021, 22:02
Sonja is altijd enthousiast en vriendelijk met me. Als ze me ziet gelijk Olanda. Sex met haar is erg goed. Tongzoenen doet ze prima en de sex is ook geweldig. Haar poes is niet echt strak meer maar heeft als voordeel dat je het langer volhoudt.
potentebeer
31 december 2021, 17:34
Vandaag even naar Melisa privé (https://www.fickanzeiger.com/fickanzeigen/ich-brauche-es-ganz-so-wie-du-es-am-liebsten-hast/) in Duisburg gereden.
Sonja opende de deur met een hartelijke welkom 'ah Hollandisch', altijd enthousiast die kleine met haar lekkere geile tieten.
Na het overhandigen van 50 euronen, heb ik me lekker laten pijpen, de nodige tongzoenen en daarna reverse cowgirl haar lekker volgepompt.
Nog even wat gebabbeld met haar en toen weer vertrokken.
Sonja is een sympathieke dame en ziet mij zeker weer eens terug.
noglangnietuitgewandeld
31 december 2021, 19:40
Ha beer, ik was je net voor. Ik kan vaak zelf ontvangen in Duisburg (werk daar wel eens), heb haar ff opgehaald, de kamasutra doorgelopen en terug thuis afgeleverd. Ze zei al dat ze nog een Venus klant had en dan was het jaar weer om. Leuke meid die weet hoe het hoort. Loopt al jaren met het nlnu stempel op de bil.
potentebeer
31 december 2021, 20:32
Hierbij de nieuwe link naar Melisa/Sonja (https://www.fickanzeiger.com/fickanzeigen/intensiv-gf6-suchtgefahr-einmalig-in-nrw/) , andere was stuk gemaakt.
Duitslandfan
1 januari 2022, 00:24
Werkt Sonja nu in een privehuis en waar werkt ze dan precies?. De link brengt me niet naar Sonja
edje75
1 januari 2022, 14:44
Link werkt. Ff naar beneden scrollen. Qua figuur kan het Sonja zijn maar kan me lange haar niet goed herinneren.
noglangnietuitgewandeld
1 januari 2022, 16:19
Link werkt idd. Het is zeker Sonja. Dames zijn nogal creatief met hun haar.
Duitslandfan
1 januari 2022, 17:13
Werkt Sonja nu in een privehuis want zie wel de naam Melisa met 1 telefoonnummer 015779174934.
Ze ontvangt dus in Duisburg. Kan iemane zeggen hoever dat ongeveer is van Duisburg hbf of geef anders de wijk?
Bvd
Duitslandfan
1 januari 2022, 17:33
Ik lees dus dat 50€ volstaat voor een bezoek aan Sonja. Hoeveel tijd staat daar dan voor?
rmjhexe
1 januari 2022, 17:45
En even naar dit tankstation bellen, was dat niks ?
Duitslandfan
3 januari 2022, 15:55
Heb zojuist Sonja prive bezocht. Communicatie ging via what's app. Was weer een heerlijk bezoekje en voor villa venus klanten hanteert ze het 50€ tarief voor 30 minuten. Ze is niet van plan terug te keren naar de club want daar verdiende ze te weinig maar prive dus te bezoeken. Olanda kwam weer ter gehore.
potentebeer
3 januari 2022, 17:16
Top,(rubbertje) lekker vol geblaft;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
rocco2017
25 januari 2022, 17:50
Hoe heet die privehuis waar Sonja werkt dan in Duisburg?
Duitslandfan
25 januari 2022, 20:49
In villa venus werkt ze niet meer dus gewoon thuis.
cornelis312
26 januari 2022, 10:25
Ze zit nogal te knutselen met haar advertentie. Dit is de laatste, voor hoe lang die het doet :)
https://www.fickanzeiger.com/fickanzeigen/sehr-verschmust-kuesst-und-fickt-fantastisch/
potentebeer
26 januari 2022, 17:34
Klopt, maar nog steeds goed door te neuken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Fons
26 januari 2022, 21:04
Hallo,
Hoe zijn de voorwaarden op het moment om binnen te komen, ik zelf heb 3 keer een prik gehad, maar mijn maat maar 2 keer.
Hoe kunnen we naar binnen, hoe zijn de regels op het moment.
Groeten
rob45
26 januari 2022, 21:22
Hallo,
Hoe zijn de voorwaarden op het moment om binnen te komen, ik zelf heb 3 keer een prik gehad, maar mijn maat maar 2 keer.
Groeten1 keer prikken is genoeg,wel een cd om doen.Zonder gekheid,ik denk het word voor je maatje wel testen in het kader van 2G plus, 3 keer gevaccineerd is voldoende voor toegang zonder testen.
Willem2
26 januari 2022, 22:36
Hallo,
Groeten
Jij komt zonder problemen naar binnen met je QR-code.
Jouw vriend moet een test laten doen plus de QR-code
Rickske123
30 januari 2022, 11:44
Sonja is sinds gisteren terug in villa venus , ik heb er gisteren een lekkere kamergang mee gehad met alles er op en eraan .
wooley
27 april 2022, 18:45
Geen regels meer in vv. Sonja was er ook en wierp mij een geile blik toe, erbij gaan zitten en had meteen tong tegen huig en handen om mijn pik..
Super geile sessie mee gedaan en op zijn hondjes klaargestoomd.. Top
potentebeer
27 april 2022, 19:00
Sonja is een lieve Bulgaarse MILF en altijd lekker om haar vol te pompen!
noglangnietuitgewandeld
14 december 2022, 07:52
Sonja is met Kerstreces.
cornelis312
14 december 2022, 14:43
Kans is dat ze dan van huis werkt. Deed ze vorig jaar ook, ook in Duisburg. Ze heeft best wel een eigen cliënten lijstje
Lesyeux
14 december 2022, 19:18
Nee, ze is echt terug naar Bulgarije, ook voor familie-feest deze week. Komt pas in nieuwe jaar weer terug...
cornelis312
15 december 2022, 11:19
Nee, ze is echt terug naar Bulgarije, ook voor familie-feest deze week. Komt pas in nieuwe jaar weer terug...
't Is haar gegund :)
noglangnietuitgewandeld
29 december 2022, 17:02
Back in Town.
cornelis312
30 december 2022, 13:29
Het nieuwe jaar valt vroeg dit jaar :biggrin:
HornyCock
30 december 2024, 14:33
Geweldig om de berichten over Sonja te lezen. Ik ben vandaag nieuw op dit forum, maar niet nieuw in FKK-feestelijkheden en wil graag mijn eerste bericht over Sonja schrijven. Ik zag net dat de historie van deze serie teruggaat tot 2017, ik mocht zelf al in april 2016 voor het eerst met haar kameren. En doe dat nog steeds regelmatig (en niet alleen met haar). Het is met haar net als met de hele Villa Venus: thuiskomen. Natuurlijk verandert er wel eens wat: de dames dragen geen hoge schoenen meer (jammer, je kon bij de trap naar boven, waar ze hun high heels achterlieten zien hoe geanimeerd de stemming was) en er wordt veel minder gerookt (fijn, als je thuiskomt en niet meer naar sigaretten ruikt.) De veranderingen bij Sonja zijn ook subtiel. Geen gouden tand meer volgens mij, en nog steeds een meid van lekker zoenen op de bank, pijpen in de 'woonkamer', heerlijke tieten, fijne kont. Weinig woorden (laatste keer slechts: ah, schöner Swanz). Venus blijft mijn favoriete club. En in de mix van kamergangen zit Sonja er bijna elke keer bij.