PDA

Volledige versie bekijken : Lia (Duitse)

Bluebear
7 maart 2017, 18:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Lia (Duitse)
Leeftijd:31 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:200 euroTijdsduur:120 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Russisch, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
Extra info:Erg leuke dame met brains. GFE/PSE combo.

Bluebear
7 maart 2017, 18:31
Gekopieerd uit mijn eerdere verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=541820#post541820

Awel, eenmaal in de zaak gearriveerd even de handelswaar in me opnemen. De line-up zag er goed uit en de dames druppelden gestaag binnen. Het zou een goede middag worden. Dat stond al vast.
Eerst de inwendige mens wat aangesterkt hetgeen hier altijd puik verzorgd is. Daarna tactisch neergestreken aan de bar, al "zippend" aan enen cola on the rocks.
Schuin tegenover mij zat een wat oudere dame al verschillende malen mijn aandacht te trekken. Arrogant als deze eikel kan doen speelde ik meneertje "hard to get". Ze trekt de stoute schoenen aan en benaderd mij. Ze spreekt me aan en ik maak duidelijk dat ik nog aan het winkelen ben. Niks gelogen. Langzaam loopt ze weer terug naar haar plek.
Ik zie al verschillende dames de kino inschieten en ik volg die gedwee. In de kino is er al actie bezig en ik ga even op de matrassen zitten. Voyeurisme is nou niet echt mijn ding, maar het is toch altijd weer spannend om het in het "echie" te zien. "Oh, doede gij da ok zo."
Na twee minuten had ik het wel gezien en boven in de bar zat de dame van zojuist nog steeds. Ik ga er een kruk vandaan zitten en raak met haar aan de praat. Ze stelt zich voor als de Duitse Lia en ik vind haar een welkome verschijning. Ik complimenteer haar met haar jaren vijftig lingerie. Een degelijke bustehouder en een te grote onderbroek cq. slip. Leuk om te zien en orgineel.
De dame in kwestie is van de ervaring merk ik al vlug en heeft ook nog eens verstandige praat. Mmmmmmm................deze dame heeft potentie voor deze jongen.
In de hoek tegenover ons zaten vier opgeschoten knapen die veel aandacht voor zich eisten. Ze was blij dat ik langs kwam, want de knapen hadden al interresse getoond en daar had ze helemaal geen zin in.
"Geef mij maar een ervaren wat oudere man", zei ze tegen me. "Ruhig, mein dirndel, die süse man hat sich uber dich entfernt". :smoke:
Omdat ik deze middag weer voor Studio sport thuis wilde zijn liet ik haar de sleutel halen, zodat ik mijn onderzoek voort kon zetten.
Op de kamer even een lekkere frisse douche genomen, alleen het gevecht met de temperatuursinstelling is hier altijd geweldig. Na een kleine twee minuten was het klaar voor gebruik.
Lia zat nog met haar vintagelingerie aan op bed en we begonnen aan een leuke babbel en al snel werd het gezellig. Ze ontdeed zich van haar beugel-bh en zeer mooie c-cups kregen vrij bengel spel. Ook de megaslip ging uit en een waar lolitafiguur vleide zich langs mij neer. Ze vroeg of ik een massage wilde en meestal voel ik me opgelaten dan omdat dit zo onderdanig staat voor haar vind ik. Maar ze gaf aan dat ze dit graag deed en dat ze er zeer goed in was. Nou, dat moet ik beamen, want het was geheel niet onverdienstelijk.
ik was onder de indruk van de snelle klik tussen ons en haar lieve vriendelijkheid terwijl ze naast me lag. We namen alle tijd en voelden allebei een GFE-situatie.
Langzaam elkanders lichaam verkennen en ondertussen liggen te geinen en natte zoenen uitdelend aan elkaar. Heerlijk en alle tijd van de wereld. Twee zieltjes die wel wisten van een "good time". Over "good time" gesproken, ze vertelde me dat ze nu een half jaar in Yinyang was en vier jaar in Golden Time had gewerkt.
Ze begon langzaam naar de blowjob toe te werken welke ze zeer verdienstelijk uitvoerde. Een dame die wist waar ze mee bezig was en van het echte zuigwerk is. Totaal niet eenkennig.
Toen ik haar maande om in de 69 te draaien, kierde ze van plezier, aangevend dat ze er wel zin in had. Altijd leuk als de dame mee geniet.
Ze kon al vlug haar aandacht er niet meer bij houden, toen ik op haar genotsknopje begon te zuigen. Ik posteerde haar op haar rug en zei haar maar eens lekker te ontspannen.
Na een kwartiertje kwam ze zwaar zuchtend klaar en zei ze tegen me dat ze de dag niet beter had kunnen beginnen. We friemelden nog een beetje door en ze nam daarna in cow-girl op me plaats. Haar voluptueus figuur kwam zo prachtig uit met haar volop deinende borsten boven me.
Ik had zin in een klaarkomsessie die niet neukend zou zijn. Ik vroeg haar om me af te trekken en naast me te komen liggen. Dicht bij me met een been over me heen geslagen.
De warmte van haar lichaam en de intieme aanwezigheid van haar geilde me goed op. Haar warme adem en natte tongzoenen maakten het super-GFE.
Bepaald niet zachtzinnig spelend met mijn berenroede en de zaak goed opnaaiend speelde ze haar spel met verve en bracht me tot een heerlijk orgasme. Lekker naknuffelend en smoezend vlogen we de tijd op de kamer door. Ze was zelf ook aangenaam verrast door de omgevlogen tijd. Altijd een goed teken.
Ze vroeg me of ik vaak "urlaub machte" en ze zag daar wel mogelijkheden. Ik ook. Wie weet wat we nog gaan aanvangen. Lekker!!! :roll3:
Beneden in de bar zag ik haar weer en we kletsten nog wat verder. Dat hadden we nog niet gedaan. :rolleyes: Ze kon goed met me praten, zei ze, en zei dat ik veel mensenkennis had.
"Nou, valt wel mee, hoor", antwoordde ik bescheiden. "Nain, ich hab es schön gesehn". "Natürlich, mein liebes mädchen". :annieengel:
Na een half uurtje wilde ik naar huis gaan en ze wilde perse met me eten nog. Ze vroeg of haar vriendin ook mee mocht komen en zo heb ik ook nog kennis gemaakt met de Griekse Maria.
Ook een gezellige dame.

Al met al was het een zeer geslaagde dag weer in Yinyang en heb ik weer een superdame genaamd Lia leren kennen. Lia vertelde me dat ze van zondags tot donderdags meestal werkzaam is. Dus vrijdags en zaterdags niet. Na haar aanbevelend achterlatend bij enkele mij bekende beren, ben ik weer voldaan huiswaarts gekeerd.
Ze zal me vlug weer zien denk ik zo. Yinyang is weer een superclub gebleken, alwaar ik graag mag vertoeven. See y'all soon. ;) :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=DGaVs5h07BE

trickyD
10 maart 2017, 13:32
Is this the woman who worked as Arielle in GT?

Bluebear
10 maart 2017, 22:25
Is this the woman who worked as Arielle in GT?

I don't know the answer to that.