PDA

Volledige versie bekijken : Victoria (Marina) (Bulgaarse) (o.a. ex Sixsens/PHG)

satanic surfer
31 maart 2016, 22:47
Victoria (Iraanse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:sinds 5 dagen in PHG, hanteert ietwat afwijkende tijdsinterpretatie in verhouding met compensatie etc...voorheen 8 maanden en Suisse werkzaam, halfBulgaars...type eyecatcher...

satanic surfer
30 juli 2016, 01:51
==> Living Room

kempie
26 oktober 2016, 00:13
Ook mee geweest. Leuk half uurtje mee gehad. Sexy dame jammer dat ze een pony had dat vind ik toch altijd iets minder dames met zo'n kapsel.

cassenoisette
23 november 2016, 14:46
==> AG, alias Mariana.

satanic surfer
17 december 2016, 20:56
==> YingYang

Sjeufke
12 maart 2017, 15:30
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

VICTORIA (Bulgaarse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed), Nederlands (matig), Onbekend
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:200 euroTijdsduur:120 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Heeft voorheen in Zwitserland gewerkt (Globe en Bumsalp); Nationaliteit Half Bulgaars en half Iraans.

Sjeufke
12 maart 2017, 15:36
Na twee half uur kamers op het feestje van Vazkor, was het tijd voor een pannenkoek kamer. Victoria stond langer op mijn to do list. Toen ze uit de kleedkamer kwam heb ik haar meegetrokken naar een van sofa's achterin de bar. Prima gesprekspartner. Het is algemeen bekend dat dames met een dubbele nationaliteit doorgaans volbloed Roemeens zijn. Bij Victoria staat onomstotelijk vast dat ze uit twee nationaliteiten ter wereld is gekomen, de Iraanse en Bulgaarse.

Hoewel ze eerst aangaf weinig alcohol te drinken, liepen er tijdens de presales en later op de kamer met gemak drie bellen rode wijn in.
Het is een waar genot om op, onder of naast zo'n lijf te liggen........ . Vanuit de optiek scoort Victoria hoog. Haar whatsapp was een storende factor. Ik heb daar op een gegeven moment ook een opmerking over gemaakt.
Met haar zoenen en knuffels zijn niets mis, maar ik moest wel de gang er in houden. Blasen super, inclusief de zaadvaatjes. Datzelfde geldt ook voor de afsluitende wip.

Fazit, Er was sprake van enige afstandelijkheid. Ik miste wat passie. Neemt niet weg dat we 2 uur hebben liggen rollebollen. De afstandelijkheid werd gedurende de kamer wat minder, zeker toen de rode wijn een positieve werking op haar kreeg.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig, maar niet elk bezoek.

kempie
12 maart 2017, 18:11
Kan worden samengevoegd met dit draadje. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44774-Mariana-(Victoria-(Iraanse)-ex-PHG-LR

kempie
12 maart 2017, 18:11
als Victoria werkzaam in babylon

Sjeufke
12 maart 2017, 18:15
als Victoria werkzaam in babylon

Thanks Kempie!

satanic surfer
26 maart 2017, 14:35
==> verhuisd naar elders

Sjeufke
26 maart 2017, 14:52
==> verhuisd naar elders
GT?

satanic surfer
31 maart 2017, 16:12
Nope...net als enkele andere Babylonmoppies die probeerden in GT te komen onlangs werd ze geweigerd...ik meen dat ze elders aan de slag is momenteel logischerwijs doch gezien haar frequentie durf ik daar vandaag geen locatie op te plakken

Sjeufke
8 april 2017, 01:21
Victoria was 7 april aanwezig in Babylon. Stond niet op de AWL op eigen verzoek.....voor wat het waard is!

frits10
14 april 2017, 21:38
Deze Victoria is werkelijk een grote schoonheid: wat een figuur, prachtig blond haar, mooie ogen. Daarom met haar gisteren een halfuurtje gekamerd. Haar inzet viel me echter enorm tegen.
Dit gaan we dus niet herhalen. Sommige knapperds zijn blijkbaar alleen om naar te kijken!

Piet Rodebaard
21 mei 2017, 18:45
I've met Viktoria (she spelled like this) on Friday 12 May in Babylon. It was my first meeting with this pretty girl.

This slim 25 y.old girl (half Bulgarian and Iranian, nice mixture) is really pretty, natural cup A, she's god a good tan, as well.

After nice talk (*), we booked a 30 minutes session.

Before to go in a room, she told me she's in some way, selective : she can decline customers, kiss them, or not, or not making 69 positions, sometimes, depending of the feeling.

Asking about me, she replied : « no problem, I'll do everything » (incl. French kiss). Thanks God !

Once in room, nice hugs and talk at the same time.

She started to suggest me a 69 as a Prelude, very nice indeed !Later, multi-positions, playing together with mirror (room in first floor). I really enjoyed the session itself and the meeting with this charming girl !If she has a good feeling, then it will work like a charm ! :biggrin:

During the day, she seemed very busy ! :eek:

(*) She related bad experience with some black girls, with serious argue in Babylon. Some customers even had to protect her, while the other girls hit this poor Viktoria, she showed me her injuries, and it seems she's very honest in that case. The club made some compensation for her, after being stolen and victimized.

KanariePiet
26 juni 2017, 07:51
Een tiental dagen geleden heb ik voor het eerst geneukt met Victoria.

Victoria is een mooie 26 jaar jonge meid, geboren uit een Bulgaarse moeder en Een Iraanse vader. Ze is zo'n 1,70m groot, slank gebouwd, heeft lang blond haar en bruine ogen. Victoria heeft ondanks haar slanke lichaamsbouw een mooie, ronde poep en een stevige B-cup. Geen tattoos of piercing.

De pre-sales waren rustig, maar aangenaam. Sowieso voldoende om me tot een kamergang te verleiden.

Die kamergang was goed. Tongzoenen was iets teveel op automatische piloot en de pijpbeurt was me net te eentonig, maar de 69 en het neuken waren van heel goede kwaliteit.

Overall een heel bevredigende kamergang, die ik met een smile op mijn gelaat heb afgesloten.

Herhalingsgevaar is echter klein. In Babylon lopen er qua service immers veel betere dames rond!

satanic surfer
29 juni 2017, 08:33
==> fkk Sharks

satanic surfer
20 augustus 2017, 02:25
Opnieuw aanwezig in Living Room

Nedlovefkk
17 september 2017, 15:29
Gisteren in LR even met haar gekletst. Blijft een mooie dame. Helaas bezet , al gaf ze aan dat ik op nr 1 stond indien collega ijsbeer niet wilde kameren. Na 15 min wist ik dat het er niet meer van zou komen. It's all in the game

cassenoisette
31 maart 2018, 13:30
==> Harmony AFAIK

satanic surfer
15 april 2018, 13:43
==> Golden Time

cassenoisette
2 juni 2019, 19:31
Where is she at the moment?

Firehawk
14 juli 2019, 23:35
Gisteren gespot in Samya. Kwam mij bekend voor en na een tijdje viel het kwartje. Had haar ooit gezien in Babylon. Nu met bruin haar. Even mee gesproken maar daarna niet meer gezien.

satanic surfer
8 december 2019, 17:36
==> fkkSharks, alias Samara net als in Schwerzenbach tussendoor. derzeit met pekzwarte haren