PDA

Volledige versie bekijken : Dana (Roemeense)

phoenix
14 maart 2017, 17:47
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Dana (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:AndersHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:[TD="colspan: 4"]heerlijke volle vrouw, met kunsttieten die zacht aanvoelen. Ze gaf me 5 minuten een pijpbeurt in de kino , Ze vroeg eerst 100 euro inclusief ft, op de kamer veranderde dat in 100 euro inclusief ft voor een half uur, afijn 10-15 lekker geneukt ik knapte helemaal af toen ze me mededeelde dat ik nog 5 minuten had, waarop ik haar op de klok wees en zei, we zijn net 15 minuten bezig waarop ze antwoordde , maar ik tel kino tijd ook mee,, afijn in vijf minuten reed ze me klaar, want zoveel tijd had ik nog en zo gaf ik haar het geld, eens maar nooit weer, ]

lollypopman
3 oktober 2017, 18:36
Symphatieke meid.
Niet de mooiste van het stel echter de service zeker bij de betere van yy.
Tz,ballen likken,beffen,69en rijd als de beste.
Hhg:100%

rob2001
25 augustus 2018, 15:47
Dana is één van mijn favoriete dames, krijgt van mij de hoogste ranking 5 (ja ik houd het bij).
5 uitstekend (gfe), 4 goed, 3 redelijk, 2 matig, 1 slecht.
Ik heb altijd veel plezier met haar op de kamer, echt gfe. Wat ik aantrekklijk aan haar vindt is haar aparte gezicht, haar sexy, beetje voluptueus figuur (zonder dik te zijn) en de geweldige seks.

gignnl
7 december 2018, 01:07
Had Dana uiteraard al vaker zien rond lopen in het sprookjesbos maar van een kamergang was het nog nooit gekomen.Of het alleen haar uiterlijk was of ook de vele andere leuke die er rond lopen,ik weet het niet.Tot vorige week zondag.
Terwijl ik wat rond zat te loeren na mijn sessie met Emma sloop ze naderbij en nestelde zich bij me,een leuk gesprekje en prima pre sales deden toch tot een kamergang besluiten,en wat voor een.
Waar vele dames tz beloven maar het op de kamer niet in de praktijk brengen was dit meer als prima met haar.Ze heeft duidelijk de oralsky academski bezocht,met haar uitmuntende pijptechniek hield ze me 40 min "on the edge".Hierna lekker ingelogd en ook de rit was meer als prima,met veel tz en oogcontact.
Een meer als prima sessie met dit verborgen pareltje:freu: