PDA

Volledige versie bekijken : Bianca (Roemeense)



fervent
14 maart 2017, 17:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Bianca (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:Mooi meisje, heel slank. Best prima sex. Met wat meer ervaring kan het nog heel mooi worden met haar

Liefje
14 maart 2017, 23:48
Vanmiddag weer naar van Goch getogen. Genoeg parkeerplaatsen aanwezig en zo bleek het binnen ook. Lekker rustig.
Zoals gebruikelijk bij mijn bezoeken aan van Goch eerst koffie en even spelen op de gokkasten.
Maar daar kwam vanmiddag helemaal niets van. Bij binnenkomst zag ik Bianca op een van de banken zitten.
Met haar had ik twee weken geleden naar genoegen 2 x gekamerd, maar had haar bij mijn laatste twee bezoeken niet getroffen.
We begroetten elkaar hartelijk en ik fleurde eigenlijk helemaal op. Ik ging even koffie halen en vroeg haar om samen buiten in het zonnetje te gaan zitten ( ja Eddy, nu scheen de zon hier ook).
Lekker in de zon samen zitten kletsen en we wilden beiden al snel naar de kamer.
Fervent schetste vandaag, dat met wat meer ervaring het nog heel wat kan worden met deze Bianca, nou mede beren ik heb nieuws voor jullie, ik weet niet hoe snel ( en van wie) ze de ervaring opgedaan heeft maar ik heb 3 top sessies van een uur met haar gehad.
Als een volleerde DVP ging ze tekeer. Nu had ik de eerste keer, twee weken geleden, een goede klik met haar dus het kan ook aan mij liggen natuurlijk ( grapje).
Hemels was het, wat een top middag heb ik gehad. Ik heb nauwelijks contact gehad met andere dames. Ik was volledig gefocust op Bianca.
Tussendoor nog wel even genoeglijk gekletst met twee mede beren in het restaurant en met Camelia, die aldaar werkzaam is.
Toch maar weer snel terug gegaan om met Bianca mijn derde sessie te doen voordat ik zou vertrekken.
En zelfs deze derde keer wist ze me weer van mijn zwemmertjes af te helpen. Wat een lieve schat is ze toch.
Ik hoop snel terug te gaan naar mijn clubje en natuurlijk naar Bianca. Dat zou wel eens sneller kunnen gaan gebeuren dan gepland.