Volledige versie bekijken : Elise (Albanese)
JonnyFontane
26 maart 2017, 10:37
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/albania.gif
Elise (Albanese)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Albanese topper...sinds twee maanden in Duitsland
JonnyFontane
26 maart 2017, 10:42
Haar in het rookhok even gezien en meteen verkocht.
Na dat ik haar had aangesproken voor de presales naar een prieeltje in de tuin vertrokken voor een goed gesprek.
Dat er een kamergang in zat was niet te vermijden.
Elise is een 26 jarige Albaneese die al lang in Italie woont.
Ze is afgestudeer in de phsygologie.....dus slim is ze wel.
Na dat ik haar de sleutel heb laten regelen, vertrokken we naar kamer 9 in de kelder.
Hier ging het feest van start.
Wat een wereldwijf.....
mentholbear
31 maart 2017, 01:30
Niet mijn type berin kwa uiterlijk, maar wel een hele vriendelijk meid en bovenal een hele hete bi-rin. Ik was namelijk voor haar goede vriendin Alicia gevallen. Aangezien zij het alleen met Elise wilde doen, zoals de meeste bi-rinnen het alleen met hun goeie vriendinnen willen doen, was het een kwestie van 'take it or leave it'. En hoewel ik die dag al 2 paartjes had gescoord, wilde ik best nog een keer de kamers induiken.
En daar geen spijt van gehad! De dames zijn echt bi. Hongerig naar pussy na elkaar een paar dagen gemist te hebben, stonden de dames te popelen om hun kunsten te vertonen. Heb d'r van genoten.
Herhalingsgevaar: 6, zoals gezegd is ze niet mijn type, maar haar karakter maakt veel goed. Ben benieuwd na haar service, want na de lesbische sessie had ik nu even geen trek in een trio, dus Elise bedankt voor haar tijd en verder gaan berenknuffelen met Alicia.
P.S. Haar vriendelijkheid werd trouwens gereflecteerd in haar after-sales. Zonder nog met haar... uhm nakameren (?), kwam ze wel even in de douche polsen of het kameren maar Alicia was bevallen. Dat zijn nou kleine dingen die ik kan waarderen :)