sofaking
30 maart 2017, 19:59
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Linda (Bulgaarse)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ESiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Beffen, Vingeren
Extra info:Voormalig SKW meisje. Goede orale service, neuken wat minder. Zoent niet.
sofaking
30 maart 2017, 20:23
Bij eerste aanblik was ik al gebiologeerd door de volumineuze boezem van deze dame. :cool: DKC dametje met roodachtig-bruin haar, een gewoon gelaat en licht getinte huid. Het leek zeker geen (Noord)Afrikaanse. Zuid-Amerikaans misschien ? Ze had geen typische Latina trekjes. Indisch of zoiets misschien ? zou ook kunnen.
Na een tijdje gaan kennis maken, en van dichtbij vond ik dat haar gelaat er wel mooier uitzag dan van veraf. We spraken Engels en de Indisch-of-zoiets theorie begon de overhand te halen, tot ze zei dat ze Bulgaars was. Toen ik zei dat ik uit België kwam liet ze weten dat ze een jaar geleden nog in het SKW in Antwerpen gewerkt heeft. Misschien herkent hier iemand nu wel een oude, verloren vlam. Volgens mij moet ze wel een goede service als raamdame gegeven hebben. (En daarmee kan de lezer al raden waar deze recensie naar toe zal gaan.)
Ze heeft een opvallende kleurige tattoo op de onderarm en een woord is gatatoueerd op haar sleutelbeen. De geschatte leeftijd in het paspoortje is een wilde gok.
Ze gaf aan niet te kussen. Heel jammer, maar ik nam haar in eerste instantie mee voor haar borstenspel. Het zijn heerlijke speeldingetjes. Puur natuur, zacht, beetje hangend natuurlijk, donkere redelijk lange sabbeltepels. Een puberfantasie werd weer even waar.
Bij de vraag of ik een uur of half uur wou werd onmiskenbaar gehint dat de uurservice meer inzet zou hebben dan het half uur. Normaal spreek ik met een onbekende bijna nooit direct af voor een uur, maar weerom wou ik maximaal plezier met deze borsten hebben en heb ik toegezegd voor het uur. Je vindt nu éénmaal niet dikwijls grote natuurlijke borsten in een club, dus als het je ding is moet je er wat voor over hebben vind ik. (En dat geldt ook voor andere fetishen natuurlijk)
Het begon heel lekker, spelen met die boezem. Het was moeilijk om me in te houden om haar niet te kussen op de mond, want ik vind wel dat ze mooie lippen heeft, ook. Nadat ik haar borsten op alle mogelijke manieren bestudeerd, geproefd en bevoeld had, switchten we naar pijpen ZC, hetgeen ze ook goed deed, en daarna wou ik het poesje verwennen met tong en vinger. Dat werd een heel fijne befbeurt, omdat ze ontzettend nat werd daar vanbinnen, en mijn hoofd vaspakte en zo aangaf of ik veel of weing druk moest zetten. Uiteindelijk duwde ze me weg en mocht ik haar een tijd niet meer aanraken daaronder omdat ze was klaargekomen. Als dit niet echt was, dan was het wel de meest overtuigende fake die ik ooit in mijn leven heb gezien. Een befbeurt waar ik buitengewoon van heb kunnen genieten dus.
Vervolgens ging ze weer pijpen, en nu voelde het nog beter aan dan de eerste keer. Maar ik wou niet klaarkomen in haar mond en kon deze actie dus niet al te lang laten duren. Rubbertje er rond en ficken. 3 klassieke standjes werden afgewerkt, maar het neuken ging niet zo vlot. Nu ben ik zelf geen neukartiest, maar hier floepte hij er toch wel dikwijls uit vond ik. Afijn, in doggy klaargekomen en we hadden nog zo'n 25 minuten voor de massage die ze me beloofd had en nog wat gestoei.
Terwijl we uitpuften werd er wat gebabbeld. De dingen die ze zomaar vertelde over haar werk en haar privé situatie was een totale downer. Alles wat een hoerenloper die wat wil relaxen niet wenst te horen. De zin voor de tweede ronde was daarmee ook weg. Ik zei dat ik wou douchen en zij sprak ook niet meer over de massage. Ik heb natuurlijk wel het vol uur betaald.
Tja, ik heb veel plezier gehad met haar lekkere borsten. Pijpen en beffen was heel goed. Neuken minder, maar ik verkies sowieso oraal voorspel boven de coïtus. Cijfermatig gezien is de totale service misschien onder de Yin Yang norm, maar ik vind seks iets meer dan cijfertjes of een verplichte menukaart. In dit speciale geval had ik haar misschien wel terug kunnen kameren, ware het niet van die privé "onthullingen" na de daad. Als ze zo al praat bij een eerste ontmoeting wat zal dat niet worden als je herhaalt. Dus ik ga haar verder maar proberen te vermijden denk ik.
Volger
5 april 2017, 22:57
Ja, inderdaad. Dat prive verhaal hoeft echt niet. Ik heb dat een vorige keer (nog voor de kerst denk ik) ook gekregen, ze wilde zelfs nog haar telefoon halen om foto's te laten zien... en zo zijn er veel dames met een verdrietig prive verhaal, wat wel of niet waar kan zijn.
Vandaag opnieuw met haar op een kamer geweest, vanwege haar borsten. FF cup, zei ze.
Sent from my iPad using Tapatalk