PDA

Volledige versie bekijken : Esperanza 116 Kalie / Jady

latinalover
13 april 2017, 21:15
Als latina lover altijd bereid tot het testen van nieuwe latina's.
Pas boven in Esperanza geweest bij Kalie ( of zoiets, heb het misschien verkeerd verstaan).
Zit er al enige weken, en zeer aantrekkelijk te doen en te lokken.
Ze zag er niet verkeerd uit, dus denk, proberen.
27 jaar, lekkere latinakont en neptieten (maar wel lekker en goed gelukt).
Bij binnenkomst de financien overgegeven 35 euro, en uitgekleed en gewassen.
Toen zij wassen, en ze zat gehurkt boven een teiltje haar poes te reinigen.
Ik dacht waarom niet, en positioneerde mijn al op oorlogsterkte geslachtsdeel voor haar mondje.
Ze aarzelde niet en nam hem direct zc naar binnen.
Op het bed ging dit natuurlijk even door, en op mijn beurt begon ik haar te beffen.
Dit kon ze wel waarderen, en liet dit geruime tijd toe.
Over op het beukwerk mc, en ze ging uit eigen beweging in doggy style staan.
Geen straf zo met uitzicht op haar mooie ronde kontje.
Daarna missio en heerlijk liggen neuken en natte tongzoenen.
Aan het eind van het ritueel haar op de grond gezet,waar zij mij klaarpijpte.
Dus de klodders zaten weer overal.
Kalie,weet niet zeker of de naam goed is, gaat mij zeker terug zien.
Het is een heerlijke meid, en bijna vergelijkbaar met Kelly/Maria.
Niets overhaast, heerlijke sessie, alhoewel zij wel de regie heeft.
Dus bijna net zoiets als Kelly, die geeft je ook een heerlijke tijd, waarbij zij de regie in handen heeft.
Latinalover heeft weer een topperje uitgetest :)

Big30
14 april 2017, 21:41
Nb onnodig maar ook onterecht commentaar weggehaald.

The Loner
17 april 2017, 01:36
Na de lovende recensie van Latina Lover maar eens een kijkje genomen in Esperanza. Boven was het in dit gedeelte redelijk druk met dames, 120 was bezet, een slanke latina op 118, op 116 waren de gordijntjes dicht, op 115 een mooie dame die zich voorstelde als Laura en mij graag naar binnen wilde hebben. Mmm, maar ik aarzelde want kwam eigenlijk voor de dame op 116. Dus mij losgemaakt, besloten nog even rond te lopen tot de gordijnen bij Kalie open zouden zijn. Ook op 117 een dame.
Na enige ronden door de andere pandjes, waarbij het in Walhalla 5 bij Beatriz heeeel donker was maar zowel de kamers 2 en 3 bezet waren, teruggekeerd naar Esperanza en de gordijnen bij 116 open waren. Inderdaad een dame die me kon bekoren, borsten vergroot, maar een leuk figuur en aantrekkelijk gezicht. Prijs afgesproken en vervolgens ons van onze kleren ontdaan.
Kreeg eerst een heerlijke pijpbeurt waarbij ze na loop van tijd ruimte maakte voor mijn strelende vingers. Vervolgens werd een condoom aangebracht en mocht ik eerst lekker blijven liggen en zij als amazone het werk deed. Zoals het een heer betaamt haar wat werk uit handen genomen en achter haar mooie achterste plaats genomen. Uiteindelijk overgegaan in missio met een fraai uitzicht op haar borsten. Ze wide graag dat ik op haar borsten klaar kwam, maar terwijl ze daar zo lag besloten om haar oraal te verwennen. En dat kon ze zeker waarderen kreeg ik het idee. Uiteindelijk tot beider tevredenheid over haar borsten klaar gekomen.
Daarna nog enige tijd met haar samen gelegen, wat rustig strelen en praten wat een voordeel is als je het spaans enigzins machtig bent. Het bleek dat ze in Spanje woonde maar oorspronkelijk uit de Dominicaanse Republiek komt. Naar haar zeggen was ze 31 jaar jong en luisterde ze naar de naam Jady, klinkt wat als Kalie zoals LatinaLover meende te verstaan.
Na ruim 40 minuten met ee npaar kussen afscheid genomen met de toezegging dat ik haar zeker weer zou bezoeken. LatinaLover heeft zeker een topper getest, wat mij betreft :-)

latinalover
21 april 2017, 18:43
Deze week Jady 2x bezocht, en iedere sessie was beter.
Lekker diep en hard neuken vind ze lekker,waarbij in missio dat tongetje gretig naar buiten komt en lekker tongzoenen toelaat.
We maakten extra kabaal in de vorm van hijgen en bonken, om haar buurvrouw te laten weten hoe ruig het er aan toe ging.
Dit vond ze zo leuk dat de rest van de sessie hartelijk gelachen werd, en de sex alleen maar beter.
Een keer over haar borsten klaargekomen, en een keer over haar venusheuvel, waarbij ze je geil aankijkt met dat brutale koppie.
Ik vrees dat dit niet de laatste bezoeken aan Jady zijn, ze gaat mij terugzien zolang mijn toppertjes er niet zijn.

Valk
22 april 2017, 12:42
Geen woord teveel geschreven hierboven. Heerlijke vrouw, alles erop en er aan, heerlijk slank, moooe billen en geil!

Later.....
.