PDA

Volledige versie bekijken : Rusland, MOCKBA (Moskou)

Jorah Mormont
2 februari 2007, 14:42
De afgelopen week heb ik een bezoek gebracht aan Moskou. Ik had graag leuke ervaringen met jullie willen delen over het wandelen in deze stad.
Tot het bezoeken van prostituees is het niet gekomen. Tijdens een bezoek op mijn eerste avond aan een "normale" uitgaansgelegenheid heb ik een leuke dame leren kennen waarmee ik de rest van mijn verblijf ben opgetrokken :love2:
Niks geen sex, niks geen hoeren, gewoon een dame uit het normale leven. Het overige houd ik voor mezelf, maar ik kan jullie verzekeren dat het moeilijk voor me was om weer naar huis te gaan.

Ik begrijp dat dit voor jullie totaal nutteloze informatie is, maar ik wil er alleen mee aangeven dat ik helaas niets te melden heb over Moskou.

Luidt dit voor Sonny een monogame tijd in????:rolleyes: De tijd zal het leren

BR, Sonny:wink:

Bredero
2 februari 2007, 15:33

Sta me toe hier sterk aan te twijfelen. :D

Big30
2 februari 2007, 23:52
Ik begrijp dat dit voor jullie totaal nutteloze informatie is, maar ik wil er alleen mee aangeven dat ik helaas niets te melden heb over Moskou.

Een melding dat je niets te zeggen/melden hebt kan ook veelzeggend zijn ;)!

Only time can tell ... .

Op dit forum geldt geen meldingsplicht, gelukkig niet :cool: :p!

:wink: :wink:
Big30

Gustomass
3 februari 2007, 07:02
De afgelopen week ...

.....Ik begrijp dat dit voor jullie totaal nutteloze informatie is, maar ik wil er alleen mee aangeven dat ik helaas niets te melden heb over Moskou.

Soms zijn op het eerste oog weinigzeggende berichten zo veelzeggend....
Mono-game tijd..... Mockba-game tijd...

ps Hoe leggen we dat in Hennef uit....???

Gustomass wacht rustig af.

Gustomass
3 februari 2007, 09:22
De tijd zal het leren

kon wel eens worden; " de tijd zal het keren...." of "het tij zal wel keren..."?

Sorry Sonny ik kon het even niet laten.

Gusto mass

Bart
3 februari 2007, 09:26
Sonny is wel erg saai aan het worden, straks gaat hij nog naar een paar clubs op één avond zonder iets te doen.

Maar is dat niet veel mooier, als je zo weg bent van een dame dat je dwars door het hele cirkus van die dvp's op de club heen kijkt? Wat gaat er nu boven oprechte warmte en aandacht ?

Gustomass
3 februari 2007, 10:58
Sonny is wel erg saai aan het worden, straks gaat hij nog naar een paar clubs op één avond zonder iets te doen.

Maar is dat niet veel mooier, als je zo weg bent van een dame dat je dwars door het hele cirkus van die dvp's op de club heen kijkt? Wat gaat er nu boven oprechte warmte en aandacht ?

Net wat je zegt Bart, "oprechte warmte en aandacht" dat is uiteindelijk alles was man en vrouw nodig hebben.
Dat is nu eenmaal niet zo makkelijk te vinden, metname als je waarde hect aan je benaming "Oprecht" . Ben bang dat dit zowel binnen als buiten de clubs beetje van toepassing is.

Toch mooi dat Sonny warmte en aandacht weet te vinden helemaal daar in Moskou, en dat nog wel in de koudste maand van het jaar...???

"You can't always get what you want. But if you try try try, in the end you might find what you need"
The Rolling Stones uit een tijdperk ver vóór het fenomeen Saunaclubs bestond.

Bob Seeger - was begin jaren 80 al iets directer. "someday you'll accompany me..."

Gustomass heeft weer veel woorden nodig om te onderstrepen dat hij je statement volledig onderstreept.

Yo quiere nada mass que "oprechte warmte en aandacht".

Heb je daar eenmaal van mogen proeven ga je het nog fijner en gelukzaliger vinden dan alles wat met sex heeft te maken.

Gustomass.

Bart
3 februari 2007, 13:19
Heb je daar eenmaal van mogen proeven ga je het nog fijner en gelukzaliger vinden dan alles wat met sex heeft te maken.

Gustomass.
Maar om dit te proeven moet je je wel openstellen. En zoals we allemaal weten en om met Meat Loaf mee te spreken: Love Hurts !

thesickboy
3 februari 2007, 16:21
Maar om dit te proeven moet je je wel openstellen. En zoals we allemaal weten en om met Meat Loaf mee te spreken: Love Hurts !

Allicht detailkritiek, maar toch even de puntjes op de i zetten:
Love Hurts is een nummer van seventies pseudo-rockgroep 'Nazareth'.
Bij Meatloaf zal 'love' ook wel 'hurten' voor de dames maar dan vooral omwille van andere redenen...

Maar zoals gezegd; detailkritiek

Sick-mierenneuker-boy

dharma
3 februari 2007, 19:45
nog wat meer puntjes op de i...

Enige jaren voor "Nazareth" beroemd werd met het nummer "Love Hurts" had Gram Parsons het (in een duet met Emylou Harris) al op de plaat gezet...

Big30
3 februari 2007, 22:57
Ach dan ga ik zo net voor middernacht ook nog even schoolmeester spelen ;).

Im Beschränknis zeigt sich der Meister...

Bijna goed! De originele kwoot is van Goethe en luidt

Wer Großes will, muß sich zusammenraffen;
In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister
und das Gesetz nur kann uns Freiheit geben.

De kwoot luidt dus niet!

"In der Beschränkung zeigt sich der Meister"

Gewoon dat dat dus even duidelijk is he!

Oja @Sonny, wat heb je met je avatar gedaan :cool:?

:wink: :wink:
Big30

Bart
4 februari 2007, 08:45
Moskou heeft Sonny echt van de kaart gebracht, althans zijn kruiwagen !

De Cock
4 februari 2007, 16:27
Sonny,

Je bent weer terug BIJ af :thefinger

Begin weer met vele lekkere PZCtjes en FT's ben je zo weer mijn oude bekende :teuflisch .

Man ik zal je dinsdag in Hennef missen :nee: maar dit wel :bowlol: .

Ik zie je zeker de 20e, want dat MOET van de dokter :fuck: .

Groeten,

De Lichtenberg Cock.