PDA

Volledige versie bekijken : Anna (Roemeense)

Agronymus1
16 april 2017, 00:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Anna (Roemeense)
Leeftijd:32 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik, Voet
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:intellligent, lief, echte GFE, ook in FKK Sharks gewerkt

Agronymus1
16 april 2017, 00:51
Gekopieerd uit mijn algemeen verslag:

Van mijn lijstje met to-do dames waren er gelukkig twee wel aanwezig te weten de Roemeense Mia en Anna. Met laatstgenoemde had ik bij mijn vorig bezoek kort gesproken. Ze had toen aangegeven dat ze een goede service gaf.
Het was nu tijd om dit te laten bevestigen.

We moesten even wachten op een kamer. Dit gaf me de gelegenheid om haar te masseren. Haar groene ogen zijn betoverend. Anna heeft een navelpiercing en de naam van haar kind is twee maal terug te vinden op haar lichaam. Op een van beide voeten heeft ze ook een kleine tattoo.
Op de vraag hoe lang ik met haar op de kamer wilde blijven was mijn antwoord: dat hangt af van hoe goed het me bevalt. Uiteindelijk is het 1 uur geworden en elke minuut van de zestig heb ik genoten.
Anna wordt binnenkort 32 jaar en is moeder. Ik zoek ze er niet op uit maar toeval of niet, ik heb de beste ervaringen gehad met dames die al iets ouder zijn en kinderen hebben.
Met Anna had ik direct een klik. Ze is intelligent en spreekt goed Engels. Daarnaast weet ze hoe ze een man moet behagen. Haar superzachte huid verdient het om overladen te worden met zachte kusjes. Haar liefdesgrotje is mooi gesloten en nodigt uit tot een goede befbeurt Dit heb ik dan ook gedaan hetgeen resulteerde in een orgasme dat gelet op de “stuiptrekkingen” van haar onderlichaam niet gefaked was.
Door het vrijgekomen vocht zag Anna zelf in dat glijmiddel niet nodig was voor de neukbeurt die erop volgde. Voordat ze een condoom aanbracht werd ik eerst nog even teder gepijpt. Al kussend kon ik in missionarispositie mijn zaadjes lozen.
Terwijl veel dames dan afbreuk doen aan het mooie moment door zich meteen druk te maken over het direct verwijderen van het volgespoten condoom, gaf Anna er de voorkeur aan om eerst even samen na te genieten.

De zestig minuten werden volgemaakt door een combinatie van masseren en strelen. Ook nu wist Anna hoe ze mij kon laten genieten.

Agronymus1
16 april 2017, 10:39
In de haast ben ik in het paspoort vergeten te melden dat Anna in haar onderbuik een versiering in de vorm van een rij met drie diamantjes heeft "zitten". Als zodanig is verwisseling met andere Anna's uitgesloten.