Volledige versie bekijken : Madelina (Roemeense)
De Shyman
18 april 2017, 15:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Madelina (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:Haar is geverfd van donkerblond naar zwart. Haar rechteroog loenst nogal. Vreselijk lief meisje met humor!
De Shyman
18 april 2017, 15:44
Ik zat te eten aan een van de hoge tafeltjes en deze dame was ofwel een beer aan het presalen ofwel aftersalen. Op een gegeven moment loopt de beer weg en ik zie haar hoofd een beweging maken van: dan niet! Daarna zag ik haar regelmatig even in de rooktent en in de barruimte. Ik probeerde altijd even oogcontact met haar te maken want ze beviel me wel. Kennelijk is Daria haar ‘mentor’ daar want toen ik met Daria stond te dollen in de televisie/handy lounge stond ze gezellig mee te dollen. Een uur later was ik haar excuusbeer. Er zat een nogal onfrisse collegabeer achter haar aan (mannen/collegaberen: Hygiëne en fris ruiken vinden de dames ook prettig) en ik ben maar even naast haar gaan zitten. Haar benen gingen over die van mij en ze kroop lekker tegen me aan. Daar hadden we een leuk gesprekje in redelijk Engels. Het is een clubhopster zegt ze zelf. Elke maand verhuist ze wel dus er is grote kans dat een admin of collegabeer dit leest (paspoortje) en zegt dat er al een draadje is.
Het was maandag en het aantal potentiele klanten was niet echt hoog op dat moment en de verveling bij haar zat er wel een beetje in. Ons gesprekje was echter dermate leuk en mijn gevoel bij haar werd ook steeds beter. Toch stelde zij na een drie kwartier drankje en gesprekje, beetje knuffelen in het Roemeens de vraag of we naar een kamer gingen. Enigszins verrast keek ze bij mijn antwoord Da imi place. Toen ik zei dat ik wel eerst even me op ging frissen onder de douche kreeg ik vijf minuten en zij zou aan de bar op me wachten. Opgefrist betrad ik de bar en op dat moment werd ze weer door mijn niet zo frisse collega belaagd. Ze vluchtte bijna in mijn armen. Sleutel, halve matrascover en handdoek werd snel gehaald en even later liep ik met haar kamer 4 binnen. Het afsluiten daarvan lukte haar niet dus dat mocht ik doen. Het bed werd opgemaakt en haar zwarte lingeriesetje verdween. Een heel mooi gevormd lichaampje. Nu tongzoent ze niet en dat is voor de Shyman meestal een definitief No-Go maar toen we een uur later de kamer innig van de kamer afliepen was er veel meer gebeurt dan haar service standaard weergeeft.
De aftersales: Wanneer we elkaar tegen het lijf liepen was er altijd vluchtig contact. Een aaitje van haar, een snel kusje en/of in het voorbij lopen even je hand pakken. Tijdens het presalen bij een andere beer kwam ze zelf even een knuffeltje halen in de rooktent. Lief meisje. Zou haar zo weer meenemen.
Groet en Respect!!!
De Shyman