PDA

Volledige versie bekijken : Sara (Duitse)



mechelen
23 april 2017, 13:07
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif




Sara (Duitse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, FT
Extra info:Sara is half Duits, half Nederlands.

mechelen
23 april 2017, 13:14
In Sharks zijn er de laatste tijd veel nieuwe dames. Zo ook deze Sara, die zich presenteerde als Duitse. Raar maar waar, toen ik mezelf voorstelde begon ze gewoon Nederlands te praten, want blijkbaar is zij half Nederlands... Als je in je eigen taal met een dame kan spreken is de stap naar een kamer snel gezet natuurlijk.

Of Sara nog in andere clubs gewerkt heeft weet ik niet, maar ze heeft wel ervaring. Tongzoenen heel fijn, pijpen langzaam en diep. Alleen bij het neuken was er net ietsje te veel gekreun. En wat doe je om een dame haar mond te doen houden? Er iets insteken natuurlijk. Geëndigd met een FT.

Heel leuke dame hoor, maar of ik nog eens naar de kamer met haar ga? Misschien, als er niks anders te vinden is. :wink2:

billclinton
29 april 2017, 10:04
Ik heb haar ontmoet. Ze zei inderdaad dat ze al een maand in sharks werkte. Dat ze vroeger 5 jaar als assistentin in ( erinnert me er niet meer ) had gewerkt. In mijn ogen was ze het mooiste meisje van de club. In haar nadeel zou ik verder zeggen dat haar kont een beetje te vet was, een beeje , zei ik, niets meer.( we zullen zien als ze twintig jaar ouder is wie ze er uit ziet. Of we het kunnen... Ze was niet erg meewerkend in bed.Voor het kussen, het beffen zei ze iedere keer : ik doe dat niet zo graag maaar als je wil. In weerwil van haar schonheid was ze niet erg geboekt de hele avond. Maar ze trekt de jonge turken aan in de club. Ze trekt ze alleen maar aan want ik heb ze wel zien babbelen maar nimmer opgaan. Ik dénkt dat ze een zeer goede service kan leveren. Omdat toen we uit elkaar gingen heb ze me een heel passioneel tongkus gegeven. Maar ik moet toegeven dat ik deze avond genereus was. Ik was niet in goede conditie . We zijn ongeveer 45 minutes gekameerd en ik heb haar voor een uurtje betaald.

billclinton
9 juni 2017, 20:43
Een duitse jongen heeft me laatste zondag gezegd dat ze niet kuste .