PDA

Volledige versie bekijken : Melanie (Bulgaarse)

Admin
3 december 2016, 00:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Melanie (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Kwakje
23 april 2017, 14:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Melanie (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen
Extra info:Wacht stilletjes af in de club

Kwakje
23 april 2017, 14:59
Melanie en Veronica hangen altijd samen rond. En ik besloot na Veronica nu Melanie eens te vergezellen.
Pre-sales was wel goed, ze is wat stilletjes maar wel een lieve meid. In het echt ziet ze er beter uit dan op de foto's.
Op de kamer ging alles vlotjes en Melanie zoent als bezeten.
Mogelijke herhalng, aftersales was ook prima.

brombeerzuid
29 januari 2018, 20:09
Afgelopen zaterdag, door mijn twee forumloze vrienden, gespot in By Night.
Kaasie heeft nog een hele tijd met haar gesproken, laat het mij zo zeggen haar gezicht was niet vrolijk.
Eind van de week weet ik meer.

brombeerzuid
4 februari 2018, 12:32
En weer terug in H7, begrijpelijk!

hotrod68
25 oktober 2018, 08:48
Al aantal maanden in By Night , zie foto :)
31113

brombeerzuid
25 oktober 2018, 08:52
Nee sinds enkele weken weer in bn.

Firehawk
25 oktober 2018, 08:57
Blijven klapeksters. Toen zei ze dat er nooit meer heen ging.

brombeerzuid
25 oktober 2018, 10:14
Blijven klapeksters. Toen zei ze dat er nooit meer heen ging.

Klopt fh, maar het draait om geld, en geen geld veel stress.
Dan ga je weer zoeken, en bn is makkelijker.
Zeg dit met boter op mijn hoofd, zei ook kom er niet meer.
Stapmaatje kaasie was er en Tsja ik naar bn, deze klapekster kwam haar daar in een prachtjurkje tegen.
Gevolg een uurtje met haar, heerlijk al tongen ze cowgirl klaargekomen. :biggrin:

brombeerzuid
25 oktober 2018, 10:15
Klopt fh, maar het draait om geld, en geen geld veel stress.
Dan ga je weer zoeken, en bn is makkelijker.
Zeg dit met boter op mijn hoofd, zei ook kom er niet meer.
Stapmaatje kaasie was er en Tsja ik naar bn, deze klapekster kwam haar daar in een prachtjurkje tegen.
Gevolg een uurtje met haar, heerlijk al tongen ze cowgirl klaargekomen. :biggrin:

Vergeet niet dat veel h7 gangers nu veel in bn zijn.

hotrod68
25 oktober 2018, 22:04
Zij mij dat ze af en toe nog in H7 werkt. Van de week was ze daar, maar niets te doen in H7 voor haar.

hotrod68
25 oktober 2018, 22:05
Ik vermaak me prima met haar in BN :biggrin:

hotrod68
30 oktober 2018, 21:13
Graag naar By Night verplaatsen

jemame
8 maart 2019, 22:34
Vandaag weer gespot in H7 maar voor mij heeft ze afgedaan .

brombeerzuid
12 maart 2019, 18:44
Vandaag weer gespot in H7 maar voor mij heeft ze afgedaan .

En waarom?????

jemame
12 maart 2019, 23:06
Ze is een bedriegster en dat ze bij mij heeft afgedaan dat weet ze, durft me nauwelijks te bekijken .

brombeerzuid
12 maart 2019, 23:16
Ok, duidelijk.
Zelf nooit problemen met haar gehad.
Terechte beslissing.

blauwebeer
31 maart 2019, 08:53
Haar rug vol met nieuwe plakplaatjes ging hij ervan uit dat ze wel geen Blauwebeer-meid zou zijn.
Later op de avond bleek dit onterecht, complete service, geen gefoefel met tijd en correcte afrekening.
Ze valt net buiten het podium maar blijft een optie indien gebrek aan beter.

hotrod68
22 april 2019, 21:34
Gisteren weer heerlijke sessie met haar gehad. Had de zaterdag weer een plakplaatje erbij laten zetten, is niet zo mijn ding.
Lekkere meid die weet wat mannen willen. Voor mij altijd een zekerheid tot een top kamergang.

brombeerzuid
14 mei 2019, 23:37
Gisteren verraste ze me met een top bj.
Gewoon goed en lekkere sex.

Tomkat
19 mei 2019, 19:47
Het kan niet anders dan een verwisseling zijn. Melanie is rustig maar heeft een prima service. Haar BJ zonder handen is zeker goed te noemen. Geen haastwerk en correcte service.

Melanie is die met die vlinderverzameling op haar rug.

brombeerzuid
19 mei 2019, 19:54
Euh dat is die melanie nu met diverse vlinder tattoo's op haar rug.
Verwisseling????

hotrod68
12 juli 2019, 09:14
Nu weer in BN te vinden.....

jemame
9 augustus 2019, 22:29
Is Melanie nog steeds in BN ? ook in het weekend ?

brombeerzuid
9 augustus 2019, 22:32
Is Melanie nog steeds in BN ? ook in het weekend ?

Ja ze is nog in bn, werkt zeker in het weekend.
Begint soms iets later met werken, tussen 12.00 en 13.00

ijsbeer63
10 augustus 2019, 21:09
Dan had ze vandaag zeker urlaub. Heb deze 'vroljke' dame niet zien lopen en was zelf van 1130-1800 aanwezig.

hotrod68
11 augustus 2019, 18:20
Afgelopen dinsdag heb ik haar wel even in kleding gezien (erg mooi), maar ze werkte niet die dag.....

jemame
11 augustus 2019, 22:07
Vandaag was ze er ook niet !

wooley
12 oktober 2019, 19:07
Vandaag was ze er... En hoe. Ze was wat onrustig en wandelde veel. Toch maar de gok genomen en de sleutel gevraagd... Was eerst wat zakelijk en gereserveerd maar na voortreffelijke pijp beurt ging ze in cowgirl op anaconda.. Strak doosje. Wow wat een tempo. Toen ze wat moe werd overgenomen en langzaam doorgestoten... Totdat ze zowaar begon te zuchten. De keiharde tepels en haar bezwete onderrug vertelden mij genoeg. Ze kreeg er ook plezier in. Cd volgemaakt en toen kon er zowaar een knuffel en kus af... Bij afrekenen correct en haar wat extra's gegeven.. Top wordt vervolgd. Ciao

jemame
2 juli 2021, 19:40
Melanie ook in Rheingold !

Herr Fick
11 augustus 2021, 15:17
Melanie niet meer in RG! Naar verluid ontvangt ze privé.

jemame
19 september 2021, 22:50
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/krefeld-melanie-10395495

Boy69
19 september 2021, 23:57
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/krefeld-melanie-10395495

Helaas ook al aan de botox 🥲🥲

Eddy_V
20 september 2021, 00:08
Helaas ook al aan de botox 沈沈
Ach, daarom herkende ik haar niet, dit begint een patroon te worden bij mij.
Zwierf in 2018 en 2019 ook al in Goch rond en tot de Corona sluiting in BN tegengekomen.
Was wel een aardige meid

deket
20 september 2021, 00:52
Die meiden maken elkaar gek door (a)sociale media en door simple minds die denken het warm water te hebben uitgevonden wanneer ze op hun hand pissen
Zo ken ik een dvp die mij vertelde dat ze geen vaccinatie mag laten zetten van haar vriendje ( haar pooier dus) omdat ze dan zwaar ziek zou worden en niet meer kan werken
Dan moet ik toch even slikken ipv die meid dat normaal doet
Het zijn vaak ook de pooiers die de meiden het debiel advies te geven,om hun lippen,borsten etc te laten behandelen wat een omgekeerd effect geeft want ze verliezen er klanten mee ipv er te winnen

deket
20 september 2021, 00:54
En de plastische chirurgen worden zo rijk als de zee diep is

hasta la pasta
20 september 2021, 17:43
Het zijn vaak ook de pooiers die de meiden het debiel advies te geven,om hun lippen,borsten etc te laten behandelen wat een omgekeerd effect geeft want ze verliezen er klanten mee ipv er te winnen

Vergeet er vooral ook niet bij te vermelden dat er geldelijk gewin in het spel is voor de pooiers. Voor elke klant die wordt ingebracht rinkelt de kassa. Zo bezien is het geen 'debiel' advies.

hanslatta
15 oktober 2021, 19:50
vandaag weer gespot bij Rheingold!

jemame
16 oktober 2021, 22:24
Heb haar live ontmoet in Rheingold en is echt naturel en helemaal niet aan de botox ! Denk dat het fotoshop is .

wooley
17 oktober 2021, 21:42
Is al wat bijgetrokken.. Was wel degelijk opgezwollen lippen... Nu weer zoals vroeger in Bn

mentholbear
17 oktober 2021, 23:38
Lekker strak lijfje heeft ze nog... :love:

jemame
22 januari 2023, 13:32
Nu te bewonderen bij Team Orchidee in Tonisvorst .

Patjax
3 september 2023, 03:53
Gespot in Magnum

Dannii
13 december 2023, 16:54
-> Living Room

WANDELAAR5
1 januari 2024, 09:32
Helaas een waardeloze kamer met haar gemaakt. Ze was me aangeraden, maar daar lag een misverstand aan ten grondslag. De betreffende kenner dacht dat een bepaalde handeling die in Duitsland illegaal is tot de definitie van “goede service” behoorde. W5 is een heer, dus zijn sperma dient altijd netjes te belanden in een hoogwaardige latex verpakking. Ik hanteer een wat andere definitie van goede service.
Afijn, met haar op bed beland en eerst diende mijn jongeheer een zeer grondige hardhandige poetsbeurt te ondergaan. Melanie had gezegd aan tongzoenen te doen. Dat deed ze ook, maar in haar definitie dienden onze lippen wel door minimaal 2cm lucht gescheiden te blijven tijdens die handeling. Op grote afstand roerde ze haar tong met grote snelheid tussen mijn lippen. Hier werd ik niet erg opgewonden van, dus haar gevraagd te gaan pijpen. Ook hier had zij weer haar eigen definitie van. Die handeling diende volgens haar voor meer dan 90% met de hand te worden uitgevoerd. Slechts een paar maal wist ik haar te motiveren ook haar mond hierbij te gebruiken. Dus het condoom gemonteerd en overgeschakeld op neuken. Helaas ook daar liepen onze definities uiteen. Zij vond dat haar rol was als een levenloze pop op bed liggen met haar ogen dicht en wachten tot ik klaar was. Dus ik heb de kamer maar afgebroken na iets meer dan 20 minuten om klok-kijk-definitie-verschillen te vermijden. De dame had ook al 3 minuten gesmokkeld bij het opschrijven van de tijd dat wij naar de kamer vertrokken. Ze was verbaasd toen ze mijn condoom eraf haalde “Waar is de sperma?” Tsja als ze denkt dat een man op die manier klaar komt.

Als ik de andere verhalen hier lees, dan zal ze haar dag wel niet hebben gehad.

cameltoe slide
10 januari 2024, 20:49
In 2020 bracht ik tijd door met Melanie (vlindertatoeage op haar rug) op de 1e verdieping van Club Rheingold. Ik heb goede herinneringen aan de tijd met Melanie in de kamer. Alles verandert in de loop van de tijd. Soms ook service van clubmeisjes op de kamer. Ik hoop dat Melanie gewoon geen goede dag had. Anders zou het zonde zijn.