PDA

Volledige versie bekijken : Geleenstraat 23 k 10, Kim (Hongarije)



Belladonna
2 februari 2007, 21:12
Haarkleur/-lengte : blond / lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / A
Nationaliteit/Taal : Hongarije/Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :Yes
Service: NMC / PMC
Voordelen:Beautifulllll
Nadelen: Gehaaste indruk
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: dagshift/nachtshift,wanner ze zin heeft


Zaterdagavond.Toeristenavond.:angryfire
Veel volk op de been, veelal kijkers en vragers
Maar niet bij allemaal;sommige meiden zetten op een dergelijke avond een heuse lopende band op gang:de ene klant naar binnen en de ander naar buiten,en dit achter elkaar. :hammer:

Zo ook bij Kim.
Na tevergeefs op haar collega Paola te hebben staan wachten( om haar ten slotte in burger te zien vertrekken ),m’n oog op deze hooggeblondeerde Hongaarse Babe laten vallen.
Een Natte Droom,ze ziet eruit om op te vreten,en daarom had ik zo m’n twijfels.
Ik had nou eigenlijk niet zo’n zin om als een Opeltje op haar lopende band terecht te komen,voor een snel-snel-behandeling.:moon:
Maarja,ik ben ook maar een mannetje,stond op scherp en in gedachten voelde ik al die lange witgelaarsde benen om m’n nek…dus naar binnen.

Geen onderhandelingen aan de deur,ze snelde rap de trap op,ik kon haar bijna niet bijbenen.
Op de kamer informeerde ze gelijk of ik ‘’maar’’ 50 euro wilde spenderen of miss.wat meer.
Voor ik er erg in had deed ze met in één hand nog m’n briefje van vijftig,in één beweging haar bovenstukje uit…en dat doe ik zelf zo graag….:angryfire
Jammer,jammer;en ze dácht er ook niet over om haar slipje nog even aan te houden….tijd is geld! :mad:

Goed.We spelen het zo dus,geen gemok,the show must go on.
Terwijl ik me uitkleedde en zij al op haar band :smile2: ,eh bed dus had plaatsgenomen,geïnformeerd wat er zo’n beetje wel en niet mocht,vingeren,aanraken enz.
Aanraken mocht,maar voor de rest was het voor Vijftig Euro Fuck en Suck en niets meer(las ik ergens dat dit meisje economie studeert?)
Door dat geldbedrag dat maar continue door de lucht vloog werd m’n stemming een beetje grimmig:motz: ,tot ze me aan het lachen kreeg door me te vragen of ze míj mocht aanraken.Waarop ik natuurlijk keihard NEE,niet voor vijftig euro antwoordde,haha :nee:

Even later op bed terwijl ze over me heen kroelde vroeg ze me of ik daar wel héél zeker van was…nou ja goed,voor deze keer dan.:smile:
Man,man wat een lijf.....
Eenmaal horizontaal was ze wat meer ontspannen en werd het toch een beetje knuffelen met als doel natuurlijk m’n alter-ego in de houding te krijgen,wat haar goed lukte.
Na het condoom te hebben omgedaan,begon ze me heel rustig,af en toe met haar tong spelend rond m’n eikel,nogal smakkend te pijpen.
Dit deed ze knielend tussen m’n benen,dus buiten m’n graaicirkel,maar wel goed.
Tegen de verwachting in nam ze er wel de tijd voor, zodat ook ik me wat ontspande.
Positie kiezen:doggy gekozen,waarbij ze in het begin wel steeds haar hand ertussen hield,maar ik kwam wel lekker in de stemming,want ze heeft een lekker strak doosje en ze kreunt niet overdreven.
Over haar heen buigend kon ik zo ook nog die lekkere naturel borstjes kneden;wat een genot toch,zo’n lekker lijf:la vita e bella!:freu:

Zoals onze kennismaking was begonnen verwachtte ik halfhalf dat ze me binnen onafzienbare tijd aan míjn verstrijkende tijd zou herinneren. ...en besloot er dus maar eens goed de vaart achter te zetten.
Omgedraaid in missionaris toch eerst nog wat plagerige kusjes in poesje-zone begonnen te geven,en zo naar boven werkend;kon ze toch moeilijk bezwaar tegen maken.en dat deed ze ook niet:baby2:
Dan in volle vaart,hophop,in een roes gerakend,m’n neus achter haar oorlelletje ; wat rook ze lekker(en ik ook later.. )nog even in die prachtige blauwe ogen kijken en…..klaar!:baeh:

Hygiënisch alles in orde,en madam had zelfs nog even tijd voor een praatje.
Prachtig mooie meid;fysiek helemaal m’n typ,alleen heel jammer dat ze aan het begin zo’n gehaaste indruk maakt,maar dat kan ook liggen aan het feit dat het Zaterdagavond was en druk.Het was ook de laatste keer dat ik op zo’n uitgaansavond zal gaan wandelen,mij te druk..
En,honderd euro zal ik bij een eerste bezoek nooit spenderen,en als ze vijftig euro te min vindt; jammer voor haar. :teuflisch
Ze stelde me voor een volgende keer eens een trio te doen met Paola….ik zal er eens over nadenken… :fuck:

Alla prossima!

Grtz.
B.

pascal
24 juli 2007, 00:03
Haarkleur/-lengte : blond / lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / A
Nationaliteit/Taal : Hongarije/Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :Yes
Service: NMC / PMC
Voordelen:Beautifulllll
Nadelen: Gehaaste indruk
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: dagshift/nachtshift,wanner ze zin heeft


.....
En,honderd euro zal ik bij een eerste bezoek nooit spenderen,en als ze vijftig euro te min vindt; jammer voor haar. :teuflisch
Ze stelde me voor een volgende keer eens een trio te doen met Paola….ik zal er eens over nadenken… :fuck:

Alla prossima!

Grtz.
B.

daarvoor wil ik ook tekenen,een trio met kimmi en paola.ik heb deze hongaarse schone ook geneukt.toch wel erg dat ze (bijna)nooit tongzoenen,paola uitgezonderd.nadien toen ik klaar was bij kimmi,had ik nog 50 euro op zak.die wou ik ook kwijt,had beter 100 euro uitgegeven bij de hongaarse kimmi,echt een lekker ding.mooie borstjes!!!ook spijtig dat je ze alleen met je handen mag aanraken.misschien dat je voor 100 euro wel hier en daar je tong mag gebruiken.
ze zal me zeker nog eens terug zien.qua hygiëne is ze wel principieel.
een heel proper meisje!
ik was tevreden met wat ik voor 50 euro aangeboden kreeg door kimmie,maar het wordt hoogtijd om nog eens naar een saunaclub te rijden.

ketserr
24 februari 2008, 15:59
Deze dame staat op Verversrui 7.1

Anvers
8 oktober 2008, 22:30
Kim is nu naar Nederland verhuisd.

Zij staat nu in Den Haag in Geleenstraat op 23 k 10


wico

mr williams
14 oktober 2008, 18:13
Ja heb dat blondje laatst zien staan ziet er fraai uit.:thefinger

ketserr
3 april 2011, 17:14
Kim is al heel lang zoek. Ze heeft nog op het ZP gestaan en is toen zoek geraakt.