PDA

Volledige versie bekijken : Het Hofje 13 Linny



latinalover
26 april 2017, 21:20
Door het Hofje wandelend, Linny tegengekomen in nr 13.
Linny of iets wat er op lijkt, zal het wel weer verkeerd verstaan hebben (later maar aanpassen).
Is een zeer kleine Hongaarse mollige meid, stond uitdagend te doen bij de deur.
Bij de de tweede wandelronde de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gegaan.
Latinalover wil ook wel eens ander voer proberen dan latina's ,maar kreeg daar toch spijt van.
Na de verplichte rituelen op het bed plaats genomen, waarbij ze haar bh aanhield.
Geen goed voorteken dacht ik, maar ervaren als ik ben had ik die in een snelle beweging verwijderd :-)
Door mijn handeling zowaar een waarderend glimlachje, had ze zeker nooit meegemaakt.
Een poging om op te warmen met beffen gedaan, maar daarbij begon ze meteen over ,,money''
Dat zat er dus niet in, daarna een condoom over mijn op nog niet op oorlogsterkte geslachtsdeel gedaan, en stelde het pijpen weinig tot niets voor.
Over op de daad, een lik glijmiddel moest er bij komen,, geen gevoel, en daar werd ik ook niet geiler van en met een half slappe penis toch nog even in doggy en missio geneukt.
In missio hielt ze haar arm voor haar gezicht, om maar niet gekust of aangeraakt te worden.
Ik had er al genoeg van en wilde er een eind aan maken, maar wilde toch klaarkomen.
Zonder condoom aftrekken was geen sprake van, dus ik maar met condoom zo goed als het kon, met uitzicht op haar kutje klaargekomen.
Bij het wassen twee velletjes papier aangeboden, daar moest ik het mee doen.
Snel vertrokken en een negatieve ervaring rijker, wil haar niet meteen bestempelen met TMM ,maar voor mij een nogo.
Volgende keer maar weer een geile latina,, altijd goed.
Denk dat Linny (of zoiets) een eendagsvlieg is, en zoveel mogelijk ,,money'' wil incasseren, zonder een klantenkring op te bouwen.
Dat gezeur over ,,money'' is nog het meest demotiverend en spoort niet aan tot een erectie.