mynasch
29 april 2017, 11:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Rebecca (D) (Duitse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:echt een leuke meid. werkte ook in PSR LR, magnum
mynasch
29 april 2017, 11:47
Yinyang 28 april sessie met Rebecca (D)
:annieengel::liebe2::betrunken::annieengel::liebe2 ::betrunken::annieengel::liebe2::betrunken:
(uit YY recensie)
ik zat rustig aan de bar (in de buurt van de Elvira club) toen een meisje (23) met lang blond haar voorbij liep en onze ogen elkaar troffen. Leuke blauwe kijkers, mooie oogopslag. Ze vroeg of ze naast me kon gaat zitten. Tja…. Ik zeg natuurlijk niet botweg nee. Rebecca (Duitsland) beetje forse dame bleek hier een aantal maanden te komen vanuit de Dortmundse regionen. (Trouwe lezers kennen mijn voorkeur voor een Moldavisch Rebecca in Villa Marisol...). Deze Rebecca had ervaring in o.m. PSR, LR en Magnum, en had het volgens haar zeggen hier erg naar haar zin. We kletsten wat aan over al wat er zo voorbij kan komen, en af en toe raakten onze benen en of handen elkaar, wat mij niet onberoerd liet. Ik had mijn zinnen aanvankelijk meer op bijvoorbeeld Mia/lorena/Adelina/Karina, en kreeg na deze ouverture toch echt behoefte om eens te kijken wat een Duitse Rebecca voor elkaar kon krijgen. Ze had zelf het gesprekje behendig op seksuele beleving gebracht en ik kon dan ook vrij gemakkelijk aan haar vragen wat zij zoal prefereerde… Ze had al een kamergang achter de rug, en ik vroeg hoe die bevallen was voor haar zelf. Het kon wat haar betreft nog wel een stuk beter… uitdaging voor deze oude beer (je zou ook kunnen schrijven ervaren beer, maar ik vrees dat ik daar niet voor kwalificeer. We keken elkaar nog een saand, Rebecca produceerde een onweerstaanbare glimlach, en mynasch ging door de knieën….
Gelukkig maar, want het bleek een voltreffer. Prachtige meid, met mooie rondingen en nog een supertstrak 23-lentes lichaam. Mooie tatoo op haar schouderbladen, en een tweetal piercing op de venus heuvel… voor het bed staand elkaar eens verkend, met een partij tongzoenen waar mynasch helemaal blij van werd, en rebecca zo te merken ook… na een poosje vrijen nodigde ze mij uit plaats te nemen op het bed, waar ik eerst eens haar hele lichaam minutieus verkende, en gelukkig bleek er heel wat te verkennen. Ze genoot (althans dat suggereerden haar reakties) erg, en vond het een fijn plan dat ik haar na haar achterkant alle eer te hebben aangedaan voorzichtig omdraaide en de voorkant onder handen en tong nam. Ze prees mijn tongvaardig in al haar duitse toonaarden…. En kwam klaar op een voor mij enthousiasmerende manier. Ik was duidelijk aan de beurt. Opnieuw prima vrijpartij, waarna haar orale kwaliteiten werden getoetst. BJ-academie cum laude lof gehaald zou ik zeggen… ze vroeg of ze mij mocht neuken…. En dat terwijl ik BJ happy ending ook al lekker zou gevonden hebben,…. Maar als Rebecca dat nou graag wilde vooruit dan maar weer. De kleine mynasch werd keurig van een jasje voorzien, en ik moest van haar op mijn rug blijven liggen. Ze bracht me voorzichtig bij haar naar binnen, en dat bleek een heerlijke omgeving, drijf nat, warm, heerlijk strak nog. En ze kon mij gemakkelijk opnemen, dat is wel eens anders… girl on top, een paar billen onder handbereik die wel heeeeel erg zacht waren. Kleine mynasch in positie, bereden door een geile duits schone, haar borsten tegen mij borst, en mij tongzoenend verder stimulerend. Deze oudere beer genoot volop. Na een paar keer het hoogtepunt te hebben weten uitgesteld kwam er toch een enorme drang in onze beide lichamen naar voren, en Rebecca wist de kleine mynasch nog een extra te omvatten…. We kwamen in een fraai orgasme klaar… heerlijk naspel, niet zo van hup douchen, nee hoor, tegen me aan gekropen, zachte strelingen, af e toe bij en bij haar nog een schokje….
Echt een heel plezierige kamergang. Rebecca zei zelf dat ze enorm genoten had, en de aftersales service demonstreerde dat dan ook…. Hele overtuigende glimlach viel mij steeds ten deel als ik haar weer even zag… leuk hoor.
Rebecca uit Duitsland, niks mis mee
:annieengel::liebe2::betrunken::annieengel::liebe2 ::betrunken::annieengel::liebe2::betrunken:
Gister middag ook in de YY beland.....een dag na de party...nou de party was blijkbaar nog niet over want het aanbod aan vrouwen was enorm. Ff op speurtocht en zo kwam ik er achter dat geen van mijn toppers aanwezig was (Vita, Christina, Sabine, Simone.....)
Shit wat nu.....zo'n jong Roemeens ding leek me toch wat te riskant....nog ff gepraat met die Duitse van 1.90 die vol staat met tatoe's......wel aardig maar ik had niet het gevoel dat ik daar een GFE mee zou gaan beleven deze middag.
Toen viel mijn oog op een kleine blonde stevige meid...Rebeca, 23 uit Dortmund. Klick was gelijk goed en na 10 min aan de bar gepraat te hebben naar de kamer vertrokken. Ze had super mooi lingerie setje aan waar haar lekker kontje heerlijk in stond.
Qua sex eigenlijk precies wat Mynasch schrijft....ze kan super lekker tongzoenen....teder en zacht en bouwt het langzaam op....ook haar pijpwerk was teder en zacht en als je haar hoofdje pakte voor een x lekker Deepthroat had ze daar ook geen problemen mee.
Haar kutje was heerlijk en ze werdt goed nat.....dat ze nog lekker nou is merkte ik ook.
Het uur vloog voorbij...en ik heb er een nieuwe topper bij!
Groeten Tony