Volledige versie bekijken : Nicole (Hongaarse)
Champollion
8 mei 2017, 12:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif
Nicole (Hongaarse)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Vingeren
Extra info:Sinds een maand in acag na een paar maanden in Great Palace. Uitstekend.
gwanfich
13 juni 2017, 05:24
This 35 year old hungarian woman has chestnut hairs and blue eyes, 1m65, natural boobs. Her body is normal, not skinny nor chubby. She has worked in Great Palace before.
She provides a quite good service with some skills and advantages: one of them is her way of caressing, knowing where and how, with the nails or not. She is flexible for making the foreplays and is active enough during this important step. Her blowjob is very pleasant and i enjoyed her technic much. I should have made lasting it more. Soft and well done at the same time but also with variety. She is close and Professional in the good sense of the word, but also in the bad sense. The good sense means she fills the contract completely and does the job seriously without cheating. She makes FK but a bit too much like lezard at first (tongue out entirely and not much contact with her lips), i corrected it quickly and she kissed then more normally. Sex was ok in every position, with gestures from her and accepted those i wanted. Pity that she uses gel. Her pussy could have been licked but i didn't do it contrarily to embraces lying on the bed. Good behaviour in the room. Efficient service which could be improved but having solid basis. We feel her experience, usually more "mature" girls have better service than twenty y.o girls.
Her bad side is that she keeps her pro aspect from the beginning to the end so that natural way of doing doesn't exist nor the requested (by me, at least) illusion aspect, we feel that she works... this is why i won't repeat with her but she works well at least! More eye contact would have been appreciated, thus. It's pity with such eyes. I was satisfied with her but not bewitched.
Level of service mark: :3ster:
Champollion
1 mei 2018, 22:04
Terug in Ratingen na 8 maanden afwezigheid.
mynasch
5 mei 2018, 11:30
4 mei 2018 bezoekje aan Acapulco Gold sessie twee Nicole
:);):);):);):);):);):);):);)
Uit mijn relaas van ACA gold…
....... Ik aarzelde tussen de duitse Emily (wel een hele geile verschijning) en de wat oudere hongaarse Nicole… het werd de laatste..
Ook hier maar eens begonnen om haar naar de kino te brengen en wat inleidende schermutselingen te laten plaatsvinden, gade geslagen door mijn vorige “date”.
Ook Nicole blijkt de kunst van verleiden en zoenen uitstekend te verstaan. Na een paar minuten vroeg ze of ze maar de sleutel zou gaan halen, clever, met de hand aan mijn inmiddels forse erectie… ze heeft een goddelijke “touch”, en naar snel zou blijken ook een super de luxe blowjob in de aanbieding. Ik had echt het GFE gevoel: veel aandacht voor elkaar, trachten het zo lekker mogelijk voor elkaar te maken, een befpartij die ik me nog lang als leekr zal herinneren, en volgens Nicole zij ook…. De daaropvolgende blowjob was echt superb. Afwisselend heel diep, en juist heel ondiep, dan weer met veel slijm, dan weer alleen heel zacht mijn ballen. En ook hier: zo lang mogelijk uitstellen… wat een techniek zeg. Ik vroeg haar of ze mij met de hand wilde masseren, en tegelijk stevig wilde tongzoenen, en mijn hand in en aan haar vagina. Wat een standje zeg… mijn sperma explodeerde naar buiten, en ik was er zelf ook verbaasd iin deze tweede sessie. Nicole was helemaal verbaasd door de hoeveelheid… Kortom een krachtige dame deze Nicole, die precies weet wat een beer verlangt!
:);):);):);):);):);):);):);)
blauwebeer
22 september 2020, 22:45
En ze heeft nog niets van bovenstaande verleerd :biggrin:
Piepo777
24 september 2020, 20:29
ik zat ook te twijfelen, ze zat zondag bij binnenkomst op de lange bank aan de frisdrankautomaat zeg maar. heel leuk gezicht, was als enigste zo,n beetje in een jurkje gekleed (bruin achtig).
Kon haar figuur en borsten dus niet goed zien, en dacht misschien valt dus tegen.
Wat kunnen de beren hier van zeggen ?
Piepo...
Dalton
5 oktober 2020, 16:40
Lees bovenstaande berichten want ze is er niet vaak maar wel goed op de kamer.
Ik denk dat ze alleen komt wanneer haar knip leeg is en ze heeft een mooie tat.
op haar arm daar herken je haar aan.
wooley
31 oktober 2021, 16:36
Vanmiddag kennismaking met deze mooie milf..
Houdt van slow Gfe sex zei zelf.. Op naar kamer om te zien of het waar is.
Heel veel Gfe tz knuffelen en daarna een blowjob die bijna net zo goed is als Heleen.. Pff
Daarna 69 en haar daarna nog even op anaconda gespietst.. Wow haar doosje was ondanks gel best nauw.
Weer een nieuwe favoriete dvp erbij
Graagneuker
19 december 2021, 03:06
Vandaag ook weer aanwezig..
Verstuurd vanaf mijn ASUS_I01WD met Tapatalk
Donbaise
3 januari 2023, 10:59
Nicole is nu in Lemiers.
JonnyFontane
3 januari 2023, 12:58
Nicole is nu in Lemiers.
Das een slowaakse.....
Donbaise
3 januari 2023, 21:24
Das een slowaakse.....
Nee. Hongaarse.
schoolmeester
4 januari 2023, 06:37
Wat maakt het uit waar ze vandaan komt, als de service ok is.
Groet, schoolmeester.
Rino123
6 januari 2023, 23:49
Is zij wat voller of slank? En blijft ze voorlopig in Sixsens?
JonnyFontane
7 januari 2023, 08:48
Is zij wat voller of slank? En blijft ze voorlopig in Sixsens?
Als je de Slowaakse bedoelt......die heeft gewoon een goed lijf.
Ze is groot, maar prima in verhouding.
Meestal is ze drie weken op en drie weken af in het hijgend hert.
Zit meestal in het hoekje bij de dj.
Johan35
10 januari 2023, 17:58
Ik heb 28.12 in AcaGold met de Hongaarse gekamerd.
Prima ervaring.
Een dame waarvoor je naar de club komt.
Zie mijn verslag bij AcaGold Algemeen.
Gr Johan
bettman
11 juli 2023, 09:21
Ik heb 28.12 in AcaGold met de Hongaarse gekamerd.
Prima ervaring.
Een dame waarvoor je naar de club komt.
Zie mijn verslag bij AcaGold Algemeen.
Gr Johan
Sie war einige Monate in einem Club in NL, den man hier nicht nennen darf ;) :biggrin: , und ist jetzt seit wenigen Tagen im LivingRoom in Kaarst.
Ihr Service verdient wie immer :5ster:
Kann also zum LivingRoom verschoben werden! ;)
Patjax
27 juli 2023, 16:32
Gisteren ook gespot in LR. Verplaatsing lijkt me op zijn plaats.
pret
18 augustus 2024, 08:52
@ Acagold
BefBeer
18 augustus 2024, 16:01
Denk dat ik haar als Nikita heb ontmoet en dat de draadjes samen kunnen.
Weet zeker dat ze in die niet te noemen club heeft gewerkt en rest komt ook aardig overeen.
Poppalarge
18 augustus 2024, 21:48
Nicole en Nikita zijn allebei Hongaars, alleen heeft Nikita rood krullend haar en Nicole donkerbruin haar...
Ze kennen elkaar overigens uit LR.
Sent from my Atari 4160STFM[emoji769]
pret
18 augustus 2024, 22:25
Popelarge heeft gelijk ik was in de war met Nikita. Excuses voor de verwarring.
Kurt Cobain
18 augustus 2024, 22:25
Ich denke auch, dass es sich um Nikita handelt, die jetzt im Aca Gold tätig ist. Nicole hat nämlich mit ihrem Mann den neuen Club Peaches in Rheinbach am Freitag eröffnet.
https://saunaclubpeaches.de/