PDA

Volledige versie bekijken : Karina (Italiaanse)

mynasch
20 mei 2017, 10:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/italy.gif

Karina (Italiaanse)
Leeftijd:32 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:spreekt verdacht goed roemeens.....

mynasch
20 mei 2017, 10:12
donderdag 18 mei sessie met Karina (It)
:);):);):);):);):);):);)

uit mijn verslagje van YY 18 mei

Leuke gesprekjes, met een aantal besliste kandidaten (Lorena, Alicia P, Jennifer, Karina It), maar ik kon ze natuurlijk niet allemaal uitproberen. Karinas tweede sollicitatie ronde bleek effectief, ze wist haar charme zo uit te baten dat ik als boter smolt in de koekenpan. Beetje erotiek aan de bar, handjes effectief gebruikmaken, en een volhardende winning smile. Op naar de kamer. Het bleek een mooie sessie, met een uitgebreide vrijpartij voor het bed, waar aanvankelijk schuchtere zoenen omgetoverd werden tot een partij tongzoenen waar de spetters van af vlogen. Op het bed werd deze GFE zoen partij heerlijk voortgezet, en wist Karina de kleine mynasch in sneltreinvaart omhoog te toveren. Tijd om een tegenaanval in te zetten, in die bleek effectief, daar van zachte erotische massage Karina geheel door stil viel, en zich helemaal gewonnen gaf. Wijdbeens op haar rug, zodat ik overal goed bij kon genoot ze volop van het aftasten van haar gehele body (voorzichtig bij haar haren bleek het enige gebod). Een heel gevoelig kutje, fris fruitig, wat smeekte om verschalkt te worden. Zachte drijfnatte befpartij resulteerde in een enorm knallend orgasme. Ik denk dat menigeen haar schreeuw gehoord heeft in YY… ik was aan de beurt. En de wetmatigheid die ik vaak ervaar, dat als je een dame met respect behandeld jezelf ook veel goeds ten deel valt bleek weer te werken. Een super vrij partij, blowjob van jewelste, en een neuk gedrag wat de inmiddels op volle sterkte gekomen niet meer zo kleine mynasch uiterst kon waarderen. Haar donker bruine ogen bleven als laserstralen mij in de ogen kijken, en een orgasme vanuit het diepste der diepste (ik was kennelijk al een poosje niet gekomen) maakte het condoom tot aan de rand toe vol….
Tijd om de inwendige mens weer eens te gaan versterken. Dan is yin yang toch een geweldig club. Met een aantal collega beren ervaringen uitgewisseld, beetje gesaunaad, beetje gezwommen in het binnen bad, heerlijk gegeten, en natuurlijk als maar van de prachtige line-up aan meiden genoten, die toch vaak uitnodigend naar je kijken, sommigen een aanvalletje plegen, je af en toe een wordt omhelsd, voor een beer van mijn leeftijd kan ik u verzekeren is dat een waar genoegen.

Karina meldde dat ze uit Italië kwam, en ik trof haar later met de spaanstalige Melany (?) aan de diner tafel, waar ze beiden vloeiend een taal spraken die nog op spaans nog op Italiaans leek… ik vermoed dat de landgrenzen in europa anders lopen bij deze meiden….

:);):);):);):);):);):);)