PDA

Volledige versie bekijken : FKK_Sauna club tijdens de Carnaval Ja of Nee?

Big30
5 februari 2007, 18:58
Ikzelf heb nog nooit een FKK-Sauna bezocht tijdens de carnaval.

Heb begrepen dat sommige clubs dan wat speciaals organiseren (maak nog wel een overzichtslijstje ;))

Vraag: wie heeft ervaring met een FKK-Sauna tijdens de carnaval (of nog erger terwijl er een carnavals party plaats vindt :eek:).

Eigenlijk haat ik carnaval maar op de een of andere manier laat ik me toch elk jaar weer overhalen om carnaval te gaan vieren by the way :p!

Als een echte carnavalisti zegt dat je tijdens de Carnaval vooral een Duitse Club moet bezoeken weet ik wel hoe laat het is en zal ik daar bij het eventueel plannen van een bezoekje ernstig rekening mee houden, :thefinger :teuflisch :baeh:!

:wink: :wink:
Big30

little diablo
5 februari 2007, 20:03
Ook bij mij zit carnaval niet in me bloed. Ik vind het zo,n komische vertoning:rolleyes: En iedereen :fuck: er dan maar op los. Daar hou ik al helemaal niet van:p Nee voor mij geen caranaval. Ook probeer ik het in de club ter vermijden.

Saluti L Diablo

Forza...germania
5 februari 2007, 20:21
Ik heb vorig jaar op 'Rosenmontag' carnaval gevierd in Parkschloss Dali....erg gezellig was dat met z'n tweeën in een polonaise lopen terwijl de dames uit Pologne je verbaasd aankijken. Bezetting was daar trouwens op 1/3 van de normale bezetting, want de dames waren allemaal carnaval aan het vieren.... en natuurlijk het liefst zonder ijsbeertjes.
Resultaat: na 3 uurtjes was er geen bal meer aan...die 2-mans polonaise en onverrichterzake maar vertrokken :wink: :wink:

Big30
5 februari 2007, 21:10
Ik heb vorig jaar op 'Rosenmontag' carnaval gevierd in Parkschloss Dali....erg gezellig was dat met z'n tweeën in een polonaise lopen terwijl de dames uit Pologne je verbaasd aankijken.

Ik geloof dat de link die hier wordt gelegd tussen de Polonaise en Poolse dames enige uitleg behoeft ;)!

Dit jaar is het 18, 19 en 20 Februari weer zover ;) :cool:, hieronder een plaatje welke ik vorig jaar in mijn woonplaats heb gemaakt :p.

http://www.joyeuse-fete.com/carnaval-rio.jpg

Big30

Jansen
5 februari 2007, 21:28
Ja met de carnaval is het voor sommige ijsberen juist mooi om weer extra weg te kunnen gaan.
Ik ga dan in GT als ijsbeer.
Maar in PHG moet ik me vermommen of even niet komen.;)

Willem2
5 februari 2007, 21:36
Dit jaar is het 18, 19 en 20 Februari weer zover ;) :cool:, hieronder een plaatje welke ik vorig jaar in mijn woonplaats heb gemaakt :p.

Big30

Ze beginnen donderdag de 15de al :freu: en dat gaat door tm woensdag 21 februari :freu:

Geniet maar drink met mate :cool: :cheers: :Sandwich- :dance[1]: :dance00[1 :lostit: :prost: :hammer: :wink:

Big30
5 februari 2007, 21:42
Ze beginnen donderdag de 15de al :freu: en dat gaat door tm woensdag 21 februari :freu:

Geniet maar drink met mate :cool: :cheers: :prost: :hammer:

Gekkenwerk! Doe ik niet aan mee :D :p, gelukkig is Woensdag 14 Februari vrij van het Carnavals virus!

:essen2: :prost: :dance[1]: :hammer_2: :reib[2]: :ibidumm[1 :bLuti_smi

Willem2
6 februari 2007, 16:07
Gekkenwerk! Doe ik niet aan mee :D :p, gelukkig is Woensdag 14 Februari vrij van het Carnavals virus!

:prost: :dance[1]: :hammer_2:

Dus jij begint woensdag al :eek: IJsberenpolonaise :freu:

Big30
6 februari 2007, 17:07
Dus jij begint woensdag al :eek: IJsberenpolonaise :freu:

Dacht zelf meer aan een IJsberenroemenaise woensdag ;)!
Ook leuk :hah: :lostit: :freu: :fuck:! De clubs in Duitsland laat ik waarschijnlijk links liggen, denk ik althans.

Willi69
7 februari 2007, 19:04
Von Altweiber (Donnerstag) und Rosenmontag rate ich immer ab (eventuell zu viele Betrunkene), die anderen Tage sind normal.

099
8 februari 2007, 12:41
:smile2: Carnaval vieren we zoals elk jaar bij onze noorderburen :cool: !

De Cock
12 februari 2007, 02:21
Ik zit op de 20e in mijn KEIZER-RIJK en dat blijk Carnavals tijd te zijn en ik ben daar dus graag :thefinger Carnaval of NIET :smile2: .

Achteraf weet ik het juiste antwoord en Big30 komt daar ook wel achter :thefinger .

Groeten,

De Lichte Cock.