Volledige versie bekijken : Katy (Roemeense)
cheasehead
6 juni 2017, 17:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Katy (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Billen, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Tong
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:
cheasehead
6 juni 2017, 17:06
Kamer 1: Na wat diversen speeddates te hebben gehad viel mijn oog op de Roemeense Katy.
Met haar lang gesproken en wat gedold met haar toen toch de beslissing genomen om met deze Roemeense schone na de kamer te gaan maar van te voren ging ik eerst nog even een douche pakken en daarna hebben we samen nog wat gedronken en toen zijn we dus richting de kamer vertrokken. We kwamen uit in kamer 2 die was voorzien van een tv en een jacuzzi maar van beide maakte we geen gebruik want we waren hier tenslotte voor andere dingen.
Snel ontdeden we ons van onze kleren en nu kon inspecteur Cheasehead het zaakje goed inspecteren. Ow boy wat een strak lichaam heeft deze 21 jarige zeg, heerlijke borstjes en een heerlijk kontje. Na wat zoenen en elkaars lichaam verkend te hebben nam zei de gummi knuppel van de inspecteur zachtjes in haar mondje en draaide met haar tongpiercing zachtjes rondjes om de gummi knuppel. Het geen enorm genot opleverde en de inspecteur werd hier bloedgeil van en vervolgens riep hij dat ze het gummi maar moest monteren want hij wilde haar natte druipgrotje eens gaan verkennen. Heerlijk gleed de knuppel van de inspecteur naar binnen toe en had hij uitzicht op haar heerlijke lichaam ow wat een straf zeg. Na diversen standjes als laatste aangekomen bij doggystyle en de inspecteur duwde zijn gummi knuppel langzaam naar binnen met als uitzicht haar heerlijke kontje. Het duurde dan ook niet lang totdat de inspecteur zijn DNA in het rubbertje achterliet.
Toen de inspecteur klaar was wees Katy hem er op dat ze nog 5 min hadden dus konden ze nog lekker nagenieten van elkaars lichaam.
Haar pre sales waren goed en haar aftersales waren ook goed het geen mij nog een bijt afdruk in mijn arm opleverde want ze wilde de inspecteurs parfum hebben maar deze liet hij niet los.
Hij werd aan alle kanten besnuffeld door haar maar gaf niet toe om zijn heilig water los te laten hetgeen wat resulteerde in een bijt afdruk haha.
Al met al een hele mooie dame met voldoende service en een prettig gesprek en wat gekke dingen er tussen door. Daardoor krijgt deze dame een cheesefactor van een 8. Geen super GFE maar wel gewoon goed.