PDA

Volledige versie bekijken : Josi

Willem2
6 februari 2007, 10:40
Naam : Josi

Leeftijd : 26-28jaar

Haarkleur/lengte : Bruin halflang

Postuur / Cupmaat : Slank /B-cup

Service : PZC (zeer goed), NMC, kussen, massage, FT

Bijzonderheid : Staat in de top 10 van RF dus het zal wel een bezoekje waard zijn ;)

Internetadres : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=406

ferdinaand
28 maart 2007, 23:40
Staat in de top 10 van RF dus het zal wel een bezoekje waard zijn ;)

Dat kan ik alleen maar bevestigen ! In haar profiel staat ze beschreven als natuurgeil en temperamentvol, en daar is niets van gelogen. Ze heeft er echt plezier aan.

Dat hebben anderen uiteraard ook ondervonden. Josi is dan ook constant bezet. Enige manier om haar vast te krijgen, is haar aan te spreken wanneer de gelegenheid zich voordoet, waarop ze je in de wachtrij zet totdat jij aan de beurt bent. Mijn huidig favorietje.

ferdinaand
7 mei 2007, 02:31
Het is erg ontgoochelend wanneer je korte tijd nadat je vol lof over iemand schreef, Josi dus, dit nu al moet tegenspreken wegens een echt teleurstellende ervaring.

Ik was nu zaterdag nog eens in Samya, en wou mijn avond passend afsluiten met Josi. Daar ze echter bezet was, met haar de afspraak gemaakt dat ze me later zou vinden. Dit kan wel eens uitlopen: ze neemt de tijd voor je. Allemaal geen probleem. Nu duurde het echter wel heel lang. Ze was van de kamer gekomen, had rustig een koffie gedronken en was ineens verdwenen. Ik vond haar terug in de dames kleedkamer waar ze me afpoeierde dat ik nog even moest wachten, dat ze stress had. Toen dat even toch wel lang begon te duren, ik terug naar beneden om te vragen wat er aan de hand was. Nu stoorde ik haar in een discussie, en ja, ze zou wel komen. Ik had uiteraard toen mijn conclusies moeten trekken, maar zo kende ik haar niet en de opgebouwde goesting doet een mens ook niet helderder denken. Uiteindelijk kwam de aap op de koord. Bij nog eens checken zei ze me droogweg een ander te zoeken. Daar was het echter al te laat voor (half uur voor sluitingstijd).

Kortom, ze heeft me als een idioot 2 uur aan het lijntje gehouden. Reden is me volslagen onbekend. Zoals gezegd kende ik die kant van haar niet, was ze voorheen altijd zeer vriendelijk en is er ook niets vreemds tussen ons voorgevallen. Heb haar bij binnenkomen als gewoonlijk begroet, niets vreemd aan haar gedrag bemerkt en haar verder gedurende de dag ook nauwelijks gesproken.

Ik heb uiteraard mijn beklag gedaan bij de directie die haar op het matje riep en me verzekerde dat het niet meer zou gebeuren. Ook een tegoedbon gekregen.

Heb er op het moment echter (even) mijn bekomst van. Op dit forum wordt herhaaldelijk om respect voor de DVP gepleit (en terecht), maar het moet uiteraard wel van twee kanten komen. Spijtig.

Minette
11 mei 2007, 11:02
Zou het kunnen dat de reden voor de afwijzing niets met jou te maken had, maar met haar persoonlijke omstandigheden?
Hoewel ik begrip heb voor je frustratie - je had je zinnen ergens op gezet, dat ging niet door, teleurstelling tot gevolg - reken je je wellicht teveel eer aan wanneer je aanneemt dat het het hertje in kwestie om jou te doen was.
Enige distantie en reflectie had je tot dat besef kunnen doen komen, waarna je wellicht eenzijdig respect getoond had en begrip door je verlies op de koop toe te nemen en niet je beklag te doen bij de directie.

Hoewel deze hertjes ons diensten dienen te verlenen ter meerdere eer en glorie van ons ego, geloof ik toch dat ook zij aan persoonlijke omstandigheden ten prooi kunnen vallen die hen het werken moeilijk zo niet onmogelijk maken (zoals het steeds maar moeten voldoen aan al dan niet gerechtvaardigde torenhoge verwachtingen van mannen die geloven dat zij voor 50 euro recht hebben op alles).

ferdinaand
11 mei 2007, 23:23
Zou het kunnen dat de reden voor de afwijzing niets met jou te maken had, maar met haar persoonlijke omstandigheden?

Zou heel goed kunnen, maar zoals gezegd heb ik er het raden naar. Ik heb er trouwens het volste begrip voor dat het haar niet uitkwam op dat moment. Ik had mijn verlies dan ook sportief opgenomen, als ze tenminste de moeite had genomen me op de hoogte te brengen.

Sphinx
10 juni 2007, 17:23
"Gimme all yer lovin'. All your hugs and kisses too. Gimme all yer lovin', don't let up until we're through."

Blijkbaar heb ik donderdag een beetje geluk gehad met Josi. Ze was na een korte afwezigheid weer voor het eerst aan het werk en heeft een flink lange tijd met me zitten kletsen. Tussendoor is ze één keer met een klant weggeweest en heeft me daarna weer opgezocht. Het ging al vlug van kwaad naar erger (als meervoudig Hof-ganger ben ik dat wel gewend ;) ) en dus zetten we de zaken boven voort. Het was goed te merken dat ze pas weer werkte, want ze had behoorlijk veel energie. Pijpen deed ze diep en langzaam, maar toen ze op me ging zitten en Kleine Sphinx met wat wrijvingswarmte NOG groter probeerde te krijgen, kwam haar ware aard vlug boven. Er is een gezegde dat luidt: "Sport ist Mord", en dat waarschijnlijk op deze heftige sessie hebben geslagen. Na de finale bleven we even uitgeteld liggen; hoe we elkaar de trap af hebben geholpen willen jullie niet weten. Eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet meer :D

Gitan
4 januari 2008, 11:21
I’ve been to this club last Saturday (29/12) with 2 other members of the youppie forum.
Not as many girls present as expected via their web site: between 12 and 15 at the end of the afternoon and in the evening, on the other hand about 40 men trying to find a place to sit or a girl to go upstair. The food was good (better than GT or Oase) and they refilled when necessary. I was with Josi, a nice german girl who was both a real GFE and PSE: she told me “I like sex but I choose my customers”. In the evening my second session was with Aynur who was not as nice as Josi but she performed well in bed.
Too bad that the ratio between men and women was so high.

Heikneuter
12 september 2008, 07:36
Josi viel me al op bij binnenkomst, maar de inwendige mens moest eerst versterkt worden. Ze straalt plezier en enthousiasme uit. We belandden snel in een van de strandstoelen op het terras en na ongeveer een kwartier te hebben gekletst een uur boven geweest. Daar ontpopte ze zich nog verder als een GFE; we hebben elkaar bijna 1 1/2 liggen te verwennen, stoeien, etc. Later nog met Alexia geweest maar die haalt het toch niet bij Josi. Kortom: dit is er een voor een omritje. Maar dan moet het niet druk zijn natuurlijk..

bergm550
12 september 2008, 08:35
Het is erg ontgoochelend wanneer je korte tijd nadat je vol lof over iemand schreef, Josi dus, dit nu al moet tegenspreken wegens een echt teleurstellende ervaring.
.......

Hallo ferdinaand,

Ik heb ook twee maal zo iets meegemaakt met twee andere vrouwen in andere clubs. Ik ging altijd met deze vrouwen naar de kamer, en opeens wilden ze niet meer.

Iedere keer als ik vroeg of ze met me naar de kamer wilden, zeiden ze: "Spater" en hielden ze me aan het lijntje. Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd dat ze naar mij toe kunnen komen, als ze zin hebben.

Maar het is gewoon een vriendelijk gebaar van de DVP om aan de klant duidelijk te maken dat ze geen zin meer in je heeft. Ook al was het daarvoor altijd goed op de kamer, toch kan het voorkomen dat de DVP later geen zin meer in je heeft.

Het beste is om niet meer naar haar toe te gaan. Laat het initiatief aan haar over. Wanneer ze met je naar de kamer wilt, komt ze vanzelf wel.

Bergm550