PDA

Volledige versie bekijken : Lorena (Roemeense)

sti6
16 juni 2017, 17:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Lorena (Roemeense)
Leeftijd:33 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Russisch
Extra info:ze vormt nog al snel een team met mirrella

sti6
17 juni 2017, 19:45
De afgelopen 2 dagen 3 kamers met deze dame gemaakt
Had in het verleden al een paar keer op de kamer geweest met deze dame op de kamer en deze kamers waren boven het gemiddelde
En zo kwam ik haar dinsdag weer tegen had al een beetje gehoopt dat ze terug aanwezig zou zijn naar haar vakantie thuis.ze blijft altijd één maand en gaat dan voor een maand naar huis
Ze komt op het eerste zich een beetje koel en professioneel over maar als je met haar in gesprek geraakt valt dit van haar af
Op de kamer komt ze helemaal tot leven ze begint zacht kussen en overgaande in tongzoen later komen nog alle andere onderdelen aan de beurt
Later gaat het tempo omhoog en ze houd wel van het ruigere harde sex
Ze heeft me lekker bereden in cowgirl positie en hier ken ze heel wat varianten van en vanaf hier gaat het er hard aan toe
De laatste sessie was een trio met Mirrella en Lorena
Lorena had hier al een paar keer op aangestuurd en omdat het de laatste kamer van mijn drie daagse en kamer nummer 11 heb ik hier in toegestemd
Moet eerlijke zijn beide dames hebben me kompleet gesloopt ze hitste elkaar altijd maar op
Ik moet toegeven dat Mirrella een kinky meid kan zijn op het einde begon ze half te wurggen ik voel 2 dagen nadien nog altijd waar ze handen op mijn strottenhoofd geplaatst heeft
Het is zeker de beste trio kamer die ik al gemaakt heb ze zijn beide zeer goed op elkaar in gespeeld

STI6