PDA

Volledige versie bekijken : Nicole (Roemeense)



Johan35
19 juni 2017, 20:50
Ik kan geen thread van haar vinden. Mocht die er zijn, dan kan deze samen worden gevoegd......

Tijdens mijn bezoek aan PSR kwam ik een niet onwel bespraakte donkerharige dame tegen. Ze knoopte een kamergang-gesprek aan, overduidelijk, en was toch niet vervelend aanhoudend.
Het was overdag, de dames waren duidelijk aan het zoeken. Er hing een ronghang-sfeertje in de wellnes.

Haar benadering had iets van: 'Ik vind het uiteraard leuk om met je naar de kamer te gaan, maar als jij niet wilt...'en ze liet me vervolgens staan.
Na enig rondgeloop heb ik haar toch opgezocht, ze had me dus toch nieuwsgierig gemaakt.
Ze kwam lichtelijk gelaten over, maar toen ik bevestigend was, mocht ik op haar tas passen en haalde ze de sleutel.
na enige kruip door, sluip door gangetjes kwamen we bij een kleine kamer aan. Volgens mij ergens in de kelder. Maar geen Dracula of andere engerd in de buurt.
Oei, geen ramen. Nee, we moesten (')het(') doen met kunstlicht....

Ik zag een paar gaten in het bedlaken, 'oooooo jee, waar kom ik terecht....? Hangen de dames daarom zo rond in de club? Wil er niemand kameren in deze untergekommene Bude?'
Hoe het ook zei, dame en heer ontdeden zich van hun kleding. Nicole zag er donker zuidelijk uit, zoals wel meer Roemeensen.
Ik zag geen hinderlijke piercings of tatoeages. Haar lichaam zag er normaal geproportioneerd uit.
Haar leeftijd weet ik niet meer, wel dat ze niet meer piep was, tweede helft twintig, maar kan ook begin 30 zijn geweest.
Ik maakte haar duidelijk dat ik graag staande een pijpbeurt wilde. 'WAS!?' "O jeeeehh.' Maar ze ging toch op de rand van het bed zitten, en begon.
... en moet gezegd: dat deed ze zeer naar behoren. JV reageerde goed.

Daarna werd het tijd voor.... Nicole vroeg me beslist maar wel lief of ik haar van voren wilde nemen. Toen ze mijn verbaasde gezicht zag, legde ze uit dat ze zin had om klaar te komen. Of ik daar met JV voor wilde zorgen?
Ik ging gewoon bovenop haar en nam haar.
Rustig pompen, dat werkte voor haar het beste.
Het was bijzonder: ik ging rustig en gestaag heen en weer, en ik zag en hoorde haar onder mij zuchten. Ogen dicht, ze concentreerde zich.
Een minuut of 10 volgehouden, het zag er leuk uit. Haar gezicht ontspande.
Uiteindelijk kwam ik.
het voelde voldaan, zij was rustig.... blijkbaar was t goed.

We zijn rustig naar de lockers gelopen, en ik heb haar betaald. Kus na.
Later nog af en toe een oog van haar....als aftersales....
Al met al een leuke verrassende kamergang. Als eerste die dag....

HHG: niet echt, hoewel ik het wel een leuke kamergang vond. Het moment dat ze haar best deed te komen blijft me bij, eerlijk gezegd heb ik betere kamergangen als totaal beleefd. Niets ten nadele van Nicole...