Oost
1 juli 2017, 07:46
Zonder afspraak bel ik bij Soraya.
4 meisjes (- waarvan Lisa die ik te laat heb herkend).
Gekozen ik Jessie. Blond, fijn, slank. ± 24 jaar, 1.75 m, ± 60 Kg, lange blonde omhooggestoken haren, overal tatoeages.
Ik heb een klein voorgevoel dat de kamergang niks speciaal wordt, en beperk me daarom tot 50€/30min.
Eerst naar de douche.
Wanneer Jessie terugkomt in de kamer, merk ik dat ik geen drankje krijg. Nochtans een gewoonte in dit huis.
De Vlaamse Radio (Radio 2) speelt (veel te) luid… en vooral op een radio wordt te veel gepraat. Ik verkies een zacht achtergrond muziekje.
Zij kleedt zich uit, en wijst me om op het bed te gaan liggen.
Begint ze gelijk te pijpen. Niet slecht, maar zonder toewijding.
Eindelijk verplaatst ze zich een beetje, en ik bekom dat ze zich in 69 zet.
Heel mooi zich. Het betere moment van de kamergang.
Mooi klitjen, met stevige lippen die lekker naar buiten puilen. Genieten.
Zij doet of ze een orgasme krijgt, en trekt me een kondoom aan.
En ik neem ze in doggy om met het handje te beëindigen.
Er blijft een goede 10-minuten over, en hoewel zij me niet buitenkegelt, verveel ik haar.
Voor ik weg ga, ontvang ik enige kleine kusje van de zitting.
Conclusie: ik hoop dat dit meisje snel weer weg is, en dat een dergelijke sterile zitting niet de nieuwe norm is.
Gelukkig is de Ramadan beëindigd. Uitkijkend naar de terugkeer van Soraya en… vooral 'mijn' Sarah.
4 meisjes (- waarvan Lisa die ik te laat heb herkend).
Gekozen ik Jessie. Blond, fijn, slank. ± 24 jaar, 1.75 m, ± 60 Kg, lange blonde omhooggestoken haren, overal tatoeages.
Ik heb een klein voorgevoel dat de kamergang niks speciaal wordt, en beperk me daarom tot 50€/30min.
Eerst naar de douche.
Wanneer Jessie terugkomt in de kamer, merk ik dat ik geen drankje krijg. Nochtans een gewoonte in dit huis.
De Vlaamse Radio (Radio 2) speelt (veel te) luid… en vooral op een radio wordt te veel gepraat. Ik verkies een zacht achtergrond muziekje.
Zij kleedt zich uit, en wijst me om op het bed te gaan liggen.
Begint ze gelijk te pijpen. Niet slecht, maar zonder toewijding.
Eindelijk verplaatst ze zich een beetje, en ik bekom dat ze zich in 69 zet.
Heel mooi zich. Het betere moment van de kamergang.
Mooi klitjen, met stevige lippen die lekker naar buiten puilen. Genieten.
Zij doet of ze een orgasme krijgt, en trekt me een kondoom aan.
En ik neem ze in doggy om met het handje te beëindigen.
Er blijft een goede 10-minuten over, en hoewel zij me niet buitenkegelt, verveel ik haar.
Voor ik weg ga, ontvang ik enige kleine kusje van de zitting.
Conclusie: ik hoop dat dit meisje snel weer weg is, en dat een dergelijke sterile zitting niet de nieuwe norm is.
Gelukkig is de Ramadan beëindigd. Uitkijkend naar de terugkeer van Soraya en… vooral 'mijn' Sarah.