PDA

Volledige versie bekijken : Amsterdam, Ruysdaelkade



Sailor76
10 juli 2017, 18:50
Haaloo idereen ik ben niew op dese saait en ik wau fiejaa dese weg wete of er nog mooje blonde Nederlandse mijsjes sijn op de ruisdaalkaade in Amsterdam ???? Ik heb gehort dat se daar hil goet sijn beeter dan op de walle

Punter
12 juli 2017, 18:20
Haaloo idereen ik ben niew op dese saait en ik wau fiejaa dese weg wete of er nog mooje blonde Nederlandse mijsjes sijn op de ruisdaalkaade in Amsterdam ???? Ik heb gehort dat se daar hil goet sijn beeter dan op de walle

Wat schrijf je raar Sailor? Toch niet dronkuh? Verwacht niet teveel van de Ruisdaalkade niets beter dan de wallen. Blonde lekkere Nederlandse snolletjes ga je daar niet treffen kan ik je vertellen.

Sailor76
12 juli 2017, 23:36
Dank je wel goser ja sory ik ben dislekties

Tinusteelbal
18 september 2017, 06:42
Echt wel je kan er wel een paar vinden op de rdk sowieso doordeweeks overdag op 121 links zit een Hollandse blondine op 123 rechts zit een blonde Nederlandse marrokaanse en op 143 rechts zit ene Hot Girl zij is ook Nederlands en blond ze heeft ook een Nederlands naambord

Tinusteelbal
18 september 2017, 06:46
Kijk ook eens rond op het singelgebied oude nieuwstraat enzo

Tinusteelbal
27 september 2017, 13:51
Weet iemand misschien of die Hollandse blondine op 121 links er nog zit overdag en op 143 rechts beneden die Hollandse dame met roodwitblauw naambord met Hot Girl erop?