Volledige versie bekijken : Ina (Duitse)
yylover
15 juli 2017, 15:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Ina (Duitse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Aftrekken
Extra info:
yylover
15 juli 2017, 15:33
In het rookhok kwam een Duitse dame bij me zitten, ook al gespot als een mogelijk optie.
Ze stelde zich voor als Ina, inmiddels 4 weken hier aanwezig, en had hiervoor gewerkt in VV. Na een kort gesprek liet ik haar de sleutel halen.
Een lange, slanke dame van 1.80 mtr met een melkachtige witte huid.
Op de kamer ontkleedde ze zich en ze bleek verrassend kleine borstjes te hebben, voor mij overigens geen probleem.
Vervolgens vroeg ze keurig of ik op de hoogte was van de nieuwe prostitutiewet en het verplichte gebruik van een condoom.
Jawel, volledig op de hoogte, dus ging er netjes een condoom om mijn leuter en begon ze mij te pijpen.
Ok, geen PSE of GFE meid, maar meer iets van....snel pijpen...incasseren en hup, op naar een volgend klantje.
Voor mij al snel een gelatenheid, we houden het maar op een half uurtje (mijn laatste half uur kamertje was overigens al tijden geleden), en laat haar maar lekker aan de gang gaan. Ik mocht nog net (maar dan ook maar net) haar poesje strelen, en na een ruim kwartiertje was het condoom gevuld.
Niet al te lang nagekletst, en snel van de kamer af. Een slechte kamergang maar wel klaargekomen, HHG 0%.
Manureva
9 september 2017, 18:51
Visit of August :
Profile : 23yo, 1.80m, brown hair, white skin, tiny chest. I already saw her in VV a few months ago.
Service : contrasted session in two acts where she appears quite distant because she’s not oriented gfe and gives just some light kisses :frown:. After a cuni appreciated because she began to put her finger into her pussy :biggrin: ... the BJ was good and sex rather pleasant with a good participation :rolleyes:. Nevertheless, the repetition isn’t sure.
Appreciation : 6 / 10
Price : 50 € / 30 min – no extra.
Repetition : 40 %.