PDA

Volledige versie bekijken : München, Pallazo Der Sinne FKK Club, Algemeen



jeepie
8 februari 2007, 20:01
Palazzo Der Sinne FKK Club
Frankfurterring 137
80807 Munchen

www.fkk-palazzo.de

Telnr +49(0)89-83929266

Openingstijden dagelijks van 15:00 tot 4:00

Entree HappyHour van 15:00 tot 23:00 35,- na 23:00 55,-

Dames vanaf 1/2 uur incl pzc 50,-

willemdewandelaar
23 januari 2011, 00:07
Op ontdekkings reis hier Vrijdag avond geweest , wat een teleur stelling.
bij aankomst (2 e verdieping ) melden bij de (toilet juffrouw ziet er zo uit ) deze geeft duidelijke uitleg entre € 65,00 incl alcohol vrije drankjes en de drankje van de dames dienen ook apart betaald te worden, de vergoeding voor de diensten van de dames is € 100,00 , heb haar uitgelegd dat ik op hun site iets anders had gezien t.w. € 125,00 incl 2 dames , maar daarvoor was ik nu te laat, daarom heb ik haar vriendelijk bedankt, maar ze wilde wel een uitzondering maken , ik heb uitgelegd dat ik geen uitzondering ben en hun niet te kort wil doen, maar na aandringen toch gedaan ( spijt ) ik bleek de enige klant te zijn, Nicole ( volgens mij zusje Patty Brard van voor de operatie ) gaf me rondleiding wees me de locker ( bij ons is het was hok het zelfde) en claimde me gelijk ( dacht ze) eerst maar biertje besteld bij barkeeper ( leek een broer van Dries Roelvink) en alvast weer € 10,00 armer, dame wilde wel picolootje ( 100,00 ) maar niet gedaan , toen in sauna ( voor piggelmenen zo klein) geweest effe bubbele en douche , in de bar / woonkamer groter is het nl niet een dame uitgekozen ( keuze uit 6 stuks van cijfer 4 tot 7 ) Moinica uit Roemenie en wat denk je kon kiezen uit 2 x 1 dame voor elk 10 min of 1 dame 20 min, nu de 20 min ( actie ?) 1 dame viel ook nog eens tegen had het alleen maar over meer prijzen.
is voor mij geen FKK club maar meer een slechte nachtclub met bij behoorende prijzen.
ik hoop dat dit de slechtste ervaring van het jaar blijft , had vorig jaar deze prijs zeker gewonnen.
herhalings gevaar geen , zeker als je de tijd kan nemen om naar Colloseum in Augsburg te rijden.