PDA

Volledige versie bekijken : Leia (Hongaarse)



VAZKOR
17 juli 2017, 11:52
Leia (Samya) - Exotic Hungarian beauty
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=565445#post565445)

Paspoortje


https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif





Leia (Hongaarse)



Leeftijd
:
26-29 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (goed)


Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Lang


Lengte
:
1.60 m - 1.65 m
Postuur
:
Normaal


Tatoeage
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
n.v.t.


Cup-maat
:
C
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Groen
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg


Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten


Service
:
NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM


Extra info
:
Goed maar zit zeker meer in, goede klik gehad en leuk communiceren





Whereabouts - Deze dame reageerde enthousiast toen ik zei dat ik van België kwam en vertelde me dat ze 2 jaar in het noorden van Brussel achter de ramen heeft gewerkt tot enige maanden hiervoor. Dat kan in de Aarschotstraat zijn geweest, ze sprak van Schaarbeek. Het beviel haar beter hier in Samya. Kan ik geloven, ja.

Waar ik haar heb ontmoet - in de barruimte terwijl een dame danste op een Arabisch nummer (shik shak shok, erg bekend). Ze wiegde met haar heupen, buikdanste mee en verleidde me met haar mooie grote borsten, exotische uitstraling en prachtige lonkende ogen.

Bijzonderheden - Ik vond ze erg sexy, niet te slank en alles op juiste plaats, net als Ines daarnet. Ze is wat bruiner van vel en heeft mooie grote borsten, een cup C. Ze is afkomstig uit Hongarije dichtbij Roemenië.

Presales - moeilijk in deze club, zelfs hard praten lukte niet. Ze verleidde me steevast door sexy met haar lichaam te bewegen en ze deed haar BH even naar beneden om wat meer van die prachtige heuvels te tonen. Wat een decolleté, wat een prachtige zachte borsten, ik was al snel verkocht en stond helemaal hard. Ik hou van subtiele trage verleiding waarin ze heel traag met hun lichaam spelen, laten bewegen, traag hun schoonheid ten toon spreiden terwijl ze me strak in de ogen kijken, wulps met hun lippen bewegen en me dan stralend toelachen. Deze dame wist hoe het moet om een klant te vangen. Niet 'Go to room baby!' maar lichaamstaal. Ik wordt er zowaar weer geil van. We gingen uit de bar waar we verder spraken en ik haar m'n wensen heb uitgelegd. Daarop ging ze voor de sleutel kijken.

Kamer 15 - Deze keer was het een kamer in de bovenverdieping. Gelukkig want dit zijn betere kamers dan die achter de ontvangstbalie in ruimte zowel als verlichting. Ze was er zelf blij voor. De muziek kon onmiddellijk afgezet.


Kamergang, voorspel & Sex

Het enige minpunt is dat ze probeerde te upsellen of m'n extra wens (dominantie) aan te rekenen voor 25€. Ik zei dat Ines en anderen dit nooit doen en ze liet de 25€ snel vallen. Dat is erg goed, je ziet dat je altijd moet proberen assertief te zijn hierin. Gelukkig stoorde dit de rest van de kamergang niet. Ik vroeg haar de haren los te laten hangen. Dit doen de dames wel zo ook Leia. Ze heeft hele mooie wilde haren, die haar gezicht mooi omlijsten. Ik zie het nog voor me hoe ze wulps en begerig naar me keek met die wilde mooie haren die langs haar gezicht naar benden vielen. Ze schudde er mee en ik streelde ze. Puur genieten!

Ze heeft een lekkere ietswat zware sexy stem van een goed verleidster en dominantie is haar niet vreemd. Ik genoot enorm van haar mooie lichaam, liet me bedelven onder haar. Ik nam haar borsten vast en ze bewoog al die zotmakende zachtheid over m'n gezicht heen strelen en duwde haar borsten in m'n gezicht terwijl we droog neukten. Voor het neuken werd het tijd voor het condoom en er waren er 2 nodig eer ik die er zelf goed op kreeg. Het neuken was super maar deze onderbrak ik even om 90° te draaien zodat ik ze meer in het licht zie. Die onderbreking zorgde er voor dat ik niet te snel klaar kwam. Ze deed m'n spelletje verder, was lekker dominant. Neuken gebeurde met wisselend ritme, traag, snel. Ze deed alles goed, terwijl ik haar grote borsten vasthield kwam ik explosief klaar. Dit was het beste orgasme van het weekend geweest. Ik kon er lang in doorgaan. Ze zag me genieten in pure extase en lachte haar mooie witte tanden bloot. :) Ik bleef nog even in haar en dan trok ze zich terug. We hebben nog gepraat over m'n wens voor dominantie en haar tijd in Brussel. Ze zei net als Erika een maand eerder in Babylon, ook een Hongaarse, dat ik altijd wel weer bij haar terecht kon voor wat ik wilde.


Afsluiten - We ruimden af en gingen pratend naar beneden. De klik bleef sterk. Ik overhandigde haar het geld voor een half uur. Ze begon niet over die 25€ en aanvaardde het gewone tarief en gaf me een kus.

Aftersales - Als we elkaar kruisten zwaaide ze of gaf ze nog een kus, bezwaarlijk aftersaleswaardig natuurlijk. Vriendelijke dame, wel.

Conclusies en Score

Met haar ondervond ik een klik die beter werd naarmate de sessie vorderde. Het is verwonderlijk, deze dame heeft 2 jaar achter de Brusselse ramen gewerkt en daar hoor ik toch niet meteen de meest lovende zaken over. Of ze heeft zich enorm verbetert hier in Samya of de Aarschotstraat te Schaarbeek is een topper kwijt.

Ik heb in 2017 opmerkelijk meer Hongaarse dames gescoord. Is het een trend: meer Hongaarse? Met deze service is dat wenselijk want dat is tot op heden niet slecht. HHG is zeker aanwezig voor Leia.

Score: 8,5 / 10