PDA

Volledige versie bekijken : Antwerpen / Lange Elzenstraat 117 Dox / MAY

Wandelaar
8 februari 2007, 21:29
:freu: Hey beste ijsberen. Eindelijk nog eens tijd voor een berichtje te posten. Ik heb redelijk wat gewandeld tijdens het eindejaar, maar echt géén toppers gevonden. :lostit: Tot ik tot mijn grote verassing een pracht Oosterse wipkip van 19 jaar voor de ( kiezen ) kreeg. Zoals de publiciteit voorspelde....je moet NIET zover reizen om je droom te vinden ( of zoiets ) Een fijn figuurtje met mooie stevige borstjes, lang pekzwart haar, prachtige witte tanden, en ook zoals de pub * MET OOSTERSE KLASSE * Ik wist niet dat het ook inclusief geweldige sex was ! Toeval is ook dat er een compleet nieuw Oosters appartement is met alles erop & eraan reuzebad enz. Prijs 75€ 1/2 u compleet zoenen, pijpen & neuken. Naar het schijnt doet ze ook lesbische trio ! Dat is voor volgende keer maar dan zeker een uurtje. May een aanrader.:teuflisch

Flurkman
9 februari 2007, 09:12
Noot voor ijsberen met geen of weinig ervaring: bovenstaand bericht is een typisch voorbeeld van reclame... Ervaren wandelaars hadden dit natuurlijk uit zichzelf al wel begrepen...

Ben zelf ook al wel eens bij Dox geweest. De ontvangst en de service zijn er niet beter of slechter dan elders. Er schijnt nu wel een nieuwe kamer of zo te zijn, maar daar liggen we nu ook weer niet bepaald van wakker. Prijzen zijn ook zoals elders, dus 150 voor een uurtje. Is dus zeker geen (grote) omweg waard.

Overigens mag bovenstaand bericht wat mij betreft rustig blijven staan: zo leren onervaren ijsbeertjes hoe reclame er uit ziet...

Anvers
10 februari 2007, 19:09
Noot voor ijsberen met geen of weinig ervaring: bovenstaand bericht is een typisch voorbeeld van reclame... Ervaren wandelaars hadden dit natuurlijk uit zichzelf al wel begrepen...
Overigens mag bovenstaand bericht wat mij betreft rustig blijven staan: zo leren onervaren ijsbeertjes hoe reclame er uit ziet...
100% akkoord met onze vriend Flurkman!

Als Wandelaar nu denkt dat wij ijsberen DIT niet doorhebben. :hammer:

Wandelaar schrijft een publicitair bericht over DOX op 10/8/2006 en NU opnieuw op 8/2/2007, en voor de rest NIKS. :motz:

Het verwondert mij dat de forumleiding dit niet doorheeft; maar tja, weeral maar eens het voordeel van de twijfel zeker? :confused:

Dat Wandelaar maar eens het tegengestelde bewijst door andere berichten te schrijven! :angryfire

Anvers :wink:

Willem2
11 februari 2007, 03:43
Dat hebben wij wel door ;) . Maar wat is er soms beter ? Laten we daar maar eens een nachtje over slapen ;)

Groeten Willem2

Wandelaar
18 december 2007, 19:44
Beste Flurkman & Wico & Willem2

Door de Nieuwjaarsgroeten van de admin heb ik nog even tijd genomen (spijtig genoeg te weinig) om het forum te bezoeken. Ik heb reeds heel wat gekisebis gelezen tussen de (ervaren ijsberen)

Daarom dat ik weinig gepost heb, juist om dit te vermijden !
Ik denk dat een goede nieuwe Dame moet gemeld worden, dat is de bedoeling van een forum !
Inderdaad één van mijn favoriete stekken is Dox daarom wil ik ook even iets rechtzetten een uurtje is géén 150 maar 130 €. Zo ontstaan de discusies. Opmerkingen MOETEN JUIST ZIJN !!
Na méér dan 35 jaar wandelen nationaal & internationaal kan ik een héél forum volschrijven over slechte / minder slechte en op het randje ervaringen. Dus mijn excuses voor deze 2 goede.
Daarom ook maar 2 recensies.
So have a nice fucking New Year ( PS Dit is vriendelijk bedoeld hé manne )