PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Roemeense)

waterrat
20 juli 2017, 09:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Christina (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Heerlijke romige dame, zeer lief vriendelijk en vrolijk.

waterrat
20 juli 2017, 09:11
Christina Turks / Roemeens.

Uit het voormalige Planet Eden is Christina naar Bab gekomen.:a_t_nu06:
Zij vind Bab een leuke club, met een goede stemming en prettig clientele. Het is gezellig om met haar te praten en ze is niet meteen erop uit om een kamertje te scoren. ( mijn persoonlijke mening!)
Uiteindelijk na uitvoerige presales, met knuffelen, TZ , en verkennen van het gereedschap, naar een kamer vertrokken.

Daar begon het spektakel pas goed. Deze dame is flink bedeeld, met een mooie natuurlijk voorgevel:titten2:, en een prachtige set billen:hymnotized[1]:. Ze showt ze graag, en kwam lekker tegen me aanrijden met haar billen nog voor we goed en wel op bed waren geland. Natuurlijk is ze niet klein, maar veel vrouw voor je geld! :s026[1]:Ze weet je compleet op te winden, en ging op het bed zitten voor de inleidende werkzaamheden.
Al snel werd ik naast haar op het bed getrokken, en volgde een knuffelpartij,met diepe natte TZ en handen overal op elkaars lichaam.
Daarmee had ze geen enkele moeite, geen „nicht finger“ gewoon lekker losgaan. Dit mondde uit in een „ 69 „ die overging in cowgirl, om uiteindelijk in missio megagalactisch af te schieten…
Ik denk dat Forgetskinnyletsgetfatty ook zijn lol aan deze heerlijke dame met „ pak an „zou kunnen beleven.
Ik kom in ieder geval terug, in de eerste plaats omdat ze gewoon een hele lieve leuke dame is, en daarnaast in bed een geweldige belevenis is. HHG 200%!:a_t_ho02:

savesexer
30 augustus 2017, 11:15
Na 4 uur poolside genoot ik van een heerlijke barbecue en vleidde me naast een bevallige dame die er ietwat serieus uitzag. Mooi gezicht romig lichaam en een goede engelse babbel. Het bleek Cristina (ja zonder 'h' te zijn), 22 jaar en nog maar jong in het vak en ze heeft haar exitdate al geregeld namelijk 15/09. Dan keert ze terug naar Rom, voor wat vakantie, om terug te keren als waitress in een pizzatent in Köln.
Enfin we zullen wel zien. Het contact was van die aard dat ik besliste om een kamer op te zoeken. Het werd kamer 8 beneden. Als staande volgde een tast en zoenpartij en voelde ik al snel dat dit in orde ging komen. We betraden het bed en kusten er op los. Ze kust misschien niet zo heel erg diep maar wel afwisselend. We streelden elkaars lichaam en kwamen zo stilaan op bedrijfstemperatuur. Ik zakte af om het grotje te verwennen en trof een erg frisse poes. Tegelijkertijd ving ze aan met mijn hard geworden staaf te verwennen. Ze heeft daarvoor een ietwat speciale techniek die me goed beviel. Ik moest heel wat likwerk leveren vooraleer ze helemaal op kooktemperatuur was maar uiteindelijk geschiedde het toch en vermoed ik dat ze een orgasme kreeg. 5 minuten voor het half uur werd ik keurig verwittigd. Ik besloot er nog een half uurtje aan te breien. We gingen verder waar we mee bezig waren en ik genoot van haar pijpkunsten die soms erg diep gingen. Tussenin trok ze lichtjes af, tenminste ze had een heel speciale techniek waarbij ze de eikel in haar handpalm liet rondrollen, zalig en tegen het einde ben ik zo klaargekomen.

Cristina verrast en dat is altijd leuk.

swazontneuf
10 september 2017, 20:16
Bij mijn eerste bezoek aan Babylon in juli jl. viel mijn oog direct al op deze bebrilde Roemeense dame. Die zaterdag en ook de volgende drie bezoeken in augustus en september het grote geluk mogen hebben om mij met deze dame af te zonderen.

Christina is 22 jaar, maar heeft de verstandelijke vermogens van een 25-plusser. We dromen allemaal van het ideale en ongrijpbare buurmeisje, nou Christina is HET (voor mij in elk geval). Charmant, vriendelijk, intelligent, geestig, prikkelend, alles wat 69 in een vrouw zoekt, heeft Christina in haar bagage.

Achter "gesloten deur" is het uitermate prettig en ontspannend met haar vertoeven en als ik Christina mag geloven (en ik heb geen reden om aan haar woorden te twijfelen), geheel en al wederzijds. Haar dienstverlening, superbe!

Christina verrast elke keer. Haar lingam massage, van ongehoorde kwaliteit. Bij Massagewereld zou ze met die massage scoren met een hoofdletter S, A3 groot! Mondeling en intiem, genieten met een hoofdletter G, ook A3 groot!

Het is "a piece of cake" om met haar urenlang in afzondering te zijn en volledig te ontspannen. "Time flies when you are having fun" en dat spreekwoord is echt op haar van toepassing. Een topper in Babylon, die nu voor een paar weken van een welverdiende vakantie geniet!

O ja, alvorens een lezer nu denkt, 69 is hoteldebotel op haar.... om met Sjeufke te spreken: Illusion Plopp!

vanKees
11 september 2017, 05:50
Swazontneuf,
Citaat:"Een topper in Babylon, die nu voor een paar weken van een welverdiende vakantie geniet!"
Ich hoffe, dass deine Illusion //een paar weken vaknatie// nicht wie eine Seifenblase zerplatzt denn der Urlaub von Cristina kann möglicherweise
seeeeeeeehr lang dauern.

vanKees

swazontneuf
11 september 2017, 11:26
vanKees,

Wenn die Abwesenheit von Christina länger dauern wird als 'ein paar Wochen', dann ist es nicht 'Illusion Plopp!' für mich :)
Aber Du weisst auch, die Terminkalender von die Mädels in diesen Geschäft ändert sich sehr, sehr oft ;)
Und Oft, sehr Oft durch eine andere Finanzlage...

hasta la pasta
18 juni 2018, 11:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Christina (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info:

hasta la pasta
18 juni 2018, 11:36
Uiterst sympathieke en correcte meid. Het tongzoenen was wat mij betreft iets te veel met het puntje van de tong. Gedurende de date werd het wel wat beter. Ze is speels op de kamer en moedigde me aan om na verloop van tijd iets meer gas te geven. Al met al geen slechte date. Een herhaling zie ik niet zo 1-2-3 van komen omdat er wat mij betreft betere dames rondlopen.

Hooker lover1
18 juni 2018, 20:26
Ervaarde deze dame eigenlijk net zo:)
Stille meid,geen jaagster,symphatiek en correct.
Naar eigen zeggen in het vak om dochterlief groot te brengen,zoals we zo dikwijls horen bij die jonge meiden:gruebel:
Zeker geen slechte ervaring,maar er loopt mooier en beter rond voor hetzelfde geld;)

hasta la pasta
18 juni 2018, 20:35
Gelukkig ben ik dan niet de enige die het zo ervaarde :cool:. Op het Babylon forum wordt ze met 5 sterren gewaardeerd. Als de klik er wederzijds is , wordt het naar verluid dus beter. Met de beste wil van de wereld blijft het bij mij op 3 sterren steken. Maar goed, het kan verkeren.

Hooker lover1
18 juni 2018, 21:26
Tja die gekende klik,dan wordt het steeds beter:)
Ik kamerde Christina op een dag dat Babylon overdruk bezocht werd,het was zowat de enige meid die werkloos op haar vaste stek zat te wachten.Na wat blikken uitgewisseld te hebben,ging ze dan uiteindelijk toch speels over met wat verleidingsrituelen.
Aangenaam is ze zeker,humor heeft ze ook wel....
Op de kamer verloopt het allemaal vlot,ze doet wat van haar verwacht word.
Ik had een lekkere wip,maar van een halleluja moment was geen sprake.
Op zich geen schande,want dat komt wel vaker voor ook bij andere meiden.
Me in de gordijnen jagen van geiligheid,deed ze ook niet......ik wil maar zeggen,het bleef bij beschaafde basis sex;)
Niets mis met deze meid dus,maar Babylon huisvest gewoon veel te veel meiden die hier ver bovenuit steken.
3 sterren ja,5 sterren was het niet voor mij.....want bij 5 sterren kruip ik op handen en voeten van de kamer:)
De te sterke concurrentie in Babylon zorgt dan ook voor weinig kans op herhaling,plaats haar in een kleiner clubje met minder service kanonnen....en het wordt een geheel ander verhaal.

swazontneuf
19 juni 2018, 04:36
Van Christina is al een topic. Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49155-Christina-(Roemeense)
Moderator, s.v.p. samenvoegen.