PDA

Volledige versie bekijken : Arnhem. Camilla privé. Stella



lampekap
26 juli 2017, 20:07
Camilla privé. Als je de deur open doet en naar boven ga, vraag je jezelf af waar ben ik terecht gekomen. Ziet er oudbollig uit. En er wordt stevig gerookt. De kamer daar integen ziet er smaakvol en geheel in stijl uit. Er waren 3 dames. Gekozen voor Stella. Leuke verschijning. Eerst even opfrissen en daarna op bed. Een beetje kussen en strelen en afzakkend naar beneden flink met Mn tong bezig geweest. Het deed haar niet veel maar ik kon wel lekker Mn gang gaan. Ze was fris. Soms deed ze of het lekker was. Maar tussentijds zat ze wel haar nagels te bekijken en met haar armbanden te spelen. Ze was geen klokkijkster en liet me lekker doorgaan. Na verloop van tijd cd erom en een relaxte pijpbeurt. Redelijk diep en alle tijd ging ze aan de slag. Het voelde lekker aan. Daarna Stella on top. Afgemaakt in missio en de cd gevuld. Na afloop bleef ze nog wat strelen en het werd tijd om te gaan. :):)

toyota
27 juli 2017, 08:35
Volgens mij is dit het enige privehuis dat Arnhem nog heeft.
Of bestaat Renate (Alexanderstraat, bij de koepel) ook nog ?
Wie kan meer duidelijkheid verschaffen ?
Bij voorbaat dank.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

lampekap
27 juli 2017, 18:11
Ik Heb geen andere kunnen vinden op het Internet.

toyota
27 juli 2017, 19:10
Bedankt voor de info.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Wentelt Eefje
28 juli 2017, 08:16
Google is your best Friends, Renate heeft een werkende website, bel het nummer en je weet of Renate en Femmie nog in business zijn...

klaasjev
9 juli 2021, 22:16
helaas is Camilla Prive permanent gesloten; nu terugvallen op de vele prive adresjes te scoren via Kinky bijv (velen daarvan behoren helaas tot het welbekende rondreizend circus, al zijn er wel een aantal toppertjes te vinden)

schoolmeester
10 juli 2021, 05:04
Als Camilla Prive is gesloten heeft een grote stad als Arnhem geen privehuis meer.
Camilla Prive was het laatste nog open zijnde privehuis van Arnhem.
Triest.

Groet, schoolmeester.

klaasjev
10 juli 2021, 19:06
Zeer triest, mijn favoriet daar was Layla en ook met Nina was het altijd goed.
Aangezien ik het wel gehad heb met prive ontvangst (veel fakers) en alleen maar thai massage ook gaat vervelen, wil ik dit jaar mijn debuut gaan maken in saunaclub.
Het zal waarschijnlijk Venus worden maar wellicht worden we verrast en gaat YinYang dit jaar ook weer open, fingers crossed!

schoolmeester
10 juli 2021, 19:09
Goed voornemen, er gaat niks boven een dagje saunaclub !

Groet, schoolmeester.