PDA

Volledige versie bekijken : Simona (Bulgaria) ex LR

SFL
27 juli 2017, 11:21
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:

26520

Naam: Simona
Talen: Bulgaars, Engels
Leeftijd: 28
Roken: Ja en dat doet ze goed

De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: Donkerbruin
Lengte dame: 1m60
Postuur en Kont: normaal, met beetje buikje te wijten aan het werpen van een jong, wel mooie ronde en vaste kont en lichtgespierde benen
Cupmaat: B-cup, niet echt stevig te noemen
Tatoeages/Piercings: Grote op buik en nog wat kleintjes verspreid
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Mooie felle ogen. Makkelijk te herkennen aan moedervlekjes op voorhoofd, wang en tussen de tieten

De technische fiche:

Diensten & service:
Combi GFE & PSE, TZ, blowjob, rookfetisj, ballen likken, beffen, NMC

Standaardhandelingen:
Tongzoenen: :4ster:
Pijpen: :4ster:
Neuken: :4ster:

Randassortiment:
Rookfetisj: :3ster:

Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand: :5ster:
Correctheid + waarmaken beloftes: :5ster:
Netheid & persoonlijke hygiëne: :5ster:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :5ster:
Lieftallig- en schattigheidfactor: :5ster:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :4ster:

Prijs : 100€/uur + 5€ fooi
Score op uiterlijk 6.5/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.7/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%

De verslaggeving:

Voordelen:
Ik ervoer de “klik” wel met haar, het voelde bij haar allemaal heel echt en spontaan aan. Ze werd zelf ook heel nat aan haar kut, veel gekheid en plezier op de kamer, zeer lief, technisch sterk. Aftersales ook dik in orde!

Nadelen:
Haar tieten zijn niet meer zo stevig, maar dat is maar een detail waar ik niet over struikel. Anders kan ik hier niet echt iets noteren

De betaalde tijd:
Dit uitermate vriendelijke snolletje kwam ik meermaals tegen. Een goeie dag zeggen, altijd glimlachen en voor de rest drong ze zich niet op. Op een bepaald moment leken al de andere ijsberen al geneukt te hebben en zodus was het mijn beurt. Toen ze zat te roken in de sofa ging ik me bij haar zetten en we maakten kennis. Het duurde niet lang alvorens ik helemaal overtuigd raakte en we vertrokken naar de kamer. Daar toegekomen vloog ze als een bezetene op mij… Vol overgave TZ, strelen, wrijven en mijn lichaam likken. We doken op bed en ik deed hetzelfde bij haar. Ik befte haar zelfs een kwartier of langer… Ze werd drijfnat… Daarna ging ze ook mij pijpen. Lekker nat en zacht… Ook mijn ballen werden gelikt en gezogen. Daarna knuffelen en tongzoenen… En terwijl rookte ze ook een sigaret. Het algehele voorspel moet zo’n 3 kwartier geduurd hebben. Wanneer haar sigaret op was ging het condoom over mijn pik en ging ze neuken. Zij bovenop. Ik streelde haar kont en dijbenen terwijl. Die waren stevig en strak. Ze voerde het tempo langzaam op en na amper 10min neuken kwam ik klaar. De overige 5 minuten demonstreerde ze nog een aantal gymnastiek kunstjes. Naar eigen zeggen heeft ze jaren terug geleden op een zeker niveau keurturnen gedaan in Rusland… Afgaand op de lenigheid die ze demonstreerde, geloof ik haar.

Verdere opmerkingen:
Zalig vrouwmens… Leuke tijd met haar gehad. De andere meid die ik die dag had (Kim) was ongeveer van hetzelfde kaliber. Technisch een beetje sterker, maar ietsje meer zakelijker… Terwijl het met Simona echter aanvoelde en er meer spraken was van een klik tussen ons. Ook betreft aftersales was Simona beter. Altijd vriendelijk, nog altijd in voor een babbel.

26521

Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

rookieijsbeer
7 augustus 2017, 19:26
M'n tweede sauna bezoek, eerste was golden. Xtc op dus drama om Snel te vergeten.
Afgelopen vrijdag geweest in de livingroom. Kim stelde zich binnen 5 minuten voor. Afgaande op dit forum dom dat ik niet mee ging. Maar ik zat echt net. Ze zei dat er allemaal dezelfde mannen waren. Echt drie vrouwen per man zo rustig. Ik vroeg of t net als op hihjscool was the new Guy dat alle meiden zich daar op stortten. Dat was volgens haar wel beetje zo maja ze praten naar je mond en ik was argwannd want ja een rookie kan je makkelijker naaien dan een veteraan. Ik zeg maybe later en ze gaat. Twee minuten erna komt volgende. naam van kwijt. Blonde Roemeense met felgekleurde bikini. Stelde zich voor en vroeg meteen of ik mee wilde. Ik ben rookie maar kon nog net uitbrengen dat ik eerst nog even wilde wachten. Omdat m'n maat een op schoot had waar ie mee ging toch maar mee. Pijpte met condoom, praatte totaal niet. Totaal geen chemie dus das laatste keer dat ik op zon manier mee ging. Sterker nog ik was van plan nooit meer heen te gaan.
Toen half uur om was vroeg ze of ze af moest maken. Ja ik kom niet met condoom om m'n besneden pik als je zo doet. Dus wegwezen. Ben ik achterin de tuin op bank gaan liggen want daar zag ik interessante dingen gebeuren vor ik met haar mee ging. Ik zat tien minuten en daar stond SIMONA. Binnen. Ze keek en deed d'r vinger tegen d'r kaak. Ik deed dezelfde beweging en daar kwam ze. Wat wen moooooie ogen kanonne. Drawn in the ocean. We hebben wel een half uur of langer daar elegrnnz zoenend, aan m'n schakelklok zitten draaien en trekken dus die stond dat hele halve uur overeind. Ik kreeg mega zin en zeg haal de sleutel dan maak ik m'n vier op. Nee zegt ze eerst je bier op en dan haal ik de sleutel. Dus punten scoren deed ze. Uiteindelijk goot jk laatste erin want ik kon niet meer wachten. Toen ik haar vertelde dat ik van crazy hield zei ze Nice to meet you. Zeer goeie geile gfe ervaren.
Naar de kamer. En daar ging ze nadat we erin gingen het laken halen. ( na lezen hier snap ik dat dat tactiek is) maar alles heeft ze goed gemaakt.
Kut was mooi en nat. Ze kon de split, wat wel heel geil eruit ziet.
Mega zoenen likken wrijven in elkaar kronkelen. Echte interactie, lachen lol maken. En toen met m'n pik tussen d'r tieten zool ze m'n eikel tot ongekende dikte. Ik was er gewoon trots op. Ik haar gebeft denk wel een kwartier. En de maniernzoals ze kwam was iig geen nep fake gedoe. Of t ech was of niet kan ik natuurlkkk niet zeggen maar het was heel natuurlijk. Daarna ging ze pijpen. Heerlijk. Tussendoor haalde ze nog bier vor me. (Salitos want ik lust geen bier haha)Uiteindelijk condoo erom en heerlijk neuken deed ze. Bovenop zitten, pik naar onder duwen met haar kut en hard op en neer raggen dat het leek of ie in de fil stond. In de missionairis houding kwam ik. Nu het grappige en zoveel credits voor haar. Ik vrouw op gegeven moment: ist es schon ein uhr? Ze praat amper Engels dus Duits. Maar ik had om half 8 gezegd 1 uhr. Zij: 1 uhr???? Ik nog heel lief: because you worth it. Maat had al geappt jij vermaakt je zeker wel want die zat wr ook bijnop die bank. Buiten dan. Ik ja ein uhr. Ze zegt ein uhr oder ein stunde. Denk ik kut ja os een stunde. Ik zeg jaaah naturlich ein stunde. Zij beetje verward kijken en ik denk okk oeps daar gaat je portemoneee. Zat er zeker tegen 1,5 uur al. Nah zegt ze 1 stunde is Oke. Vraag ik hoe lang ben ik hier geweest? Zegt ze ein stunde und.... ah nut ein stunde. Dus een uur betaald, top ervaring gehad en ze kwam idd ook aftersales leveren. Kwam paar keer bij me zitten. En nu ben ik door haar ook verslaafd. Na een x kak in golden, 1x kak golfen eigen schuld en 1 kak in livingroom. Maar nu heb ik geleerd hoe t moet. En zorg ik dat ze me geil maakt voor de tijd. Desnoods als ze zich vooorstelt zoek ik haar hier op en als t niks is zeg ik t gewoon. En danke schon.
Lang verhaal maar Simona is een aanrader. Tieten zijn njet top maar als je op d'r tepels zuigt en eraan likt worden ze stuk mooier.

satanic surfer
9 september 2017, 08:04
==> al een aantal weken in Sharks

cassenoisette
31 maart 2018, 13:25
==> Sixsens i would say