Volledige versie bekijken : Anastacia (Russische)
Champollion
5 augustus 2015, 21:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif
ANASTACIA (Russische)
Leeftijd:36 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Geen tatoe, geen piercing. Deze blonde MILF heeft sinds twee jaar bij LR, Magnum, Oceans en H7 gewerkt. Service in orde.
hasta la pasta
7 september 2015, 17:37
Ik kom graag en frequent in AG en dan ligt mijn intrinsieke luiheid toch echt wat op de loer. Ik val soms wat teveel in herhaling met wat niet nader te benoemen dames. Gelukkig doe ik op het hoeren lopen vlak ook nog wel eens wat anders dan een stamclub bezoeken. Zo heb ik vorige maand een club toertje gedaan waarbij me duidelijk is geworden dat verandering van spijs eten of in dit geval neuken doet. Ik had Anastasia al veel langer in het vizier. Zo besloot ik na mijn eerste kamergang om naast haar te gaan zitten. Ze is mijn type wel, geen 20-er, maar een prima geconserveerde 30-er. Ik was nog wat fris van de koude douche na de sauna en kom me in haar armen prima opwarmen. Deze Russische dame heeft geen beroerings angst en werd lustig wat geknuffeld op de bank. Na wat inleidend club gewauwel werd al vrij snel de kamervraag gesteld. Op zich geen probleem, een experiment kan je dus hoogstens 40 euro en dus niet je kop kosten. Dus hup naar de kamer. Het tongzoenen was niet echt uitbundig maar voldoende om er mee door te gaan. Ze wilde na wat zoenen direct mijn kleine vriend te lijf, ik dacht hier wat anders over dus eerst nog maar wat verder aangeklooid. Vingeren verder geen probleem, pijpen verrassend goed en beffen niet aan toegekomen vanwege geen zin ofzo. Na verloop van tijd heb ik geprobeerd om het al neukend af te maken. Dit leidde niet tot een orgasme, vanwege een tekort aan rusttijd na de eerste kamer. De laatste tijd nog wat knuffelend en pratend op de kamer doorgebracht. Na de kamer nog samen wat zitten eten en praten. Ik denk dat ik nog wel eens met haar op de kamer ga, maar er lopen nog genoeg andere, voor mij nieuwe vrouwen die ik nog wel een kans verdienen.
Sjeufke
10 november 2015, 23:14
De eerste kamer op 6 november was met Anastacia. Met Anastacia ooit een keer mee gekamerd in Heaven7 (Natasha). Die kamer was goed, met name haar blaaswerk en 'eiersaug-plop' kunsten stonden mij nog helder in het geheugen. Daarbij spreekt Anastacia goed Duits en kan je tijdens de presales het erotisch 'vorwerk' (TZ met inspectie onder het berenvel) afwisselen met een gesprek over actuele wereldgebeurtenissen. :gruebel:
De druk was er weliswaar tijdens mijn eerder bezoek in Mondial al afgehaald. Doch, de temperatuur bij petit Sjeuf steeg al snel ruim boven maximale keteltemperatuur en dirigeerde ik Anastacia richting bar om een hanger zonder sleutel te halen.
Op de kamer kwamen haar Russische kwaliteiten meteen uit de verf. Ze had er duidelijk zin. Een knuffelbeest pur sang. Diep en intens tongzoenen. Iets wat Sjeuf erg waardeert. Dan slaagt de kamer doorgaans op voorhand. En zo bleek ook wel. Pijpen dik oké met stevige zuigkracht. Alert was ik op haar hygiëne, omdat een collega ijsbeer tijdens zijn kamer onfrisse geurtjes had waargenomen. Daar was tijdens mijn kamer -gelukkig- geen sprake van. De gehele schaamstreek rook naar een prettige odeur. Ik heb dan ook een complete befprogramma afgewerkt waarvan ze -ogenschijnlijk- heeft genoten. En dan .....de bewerking van de 'appels des levens'! Dat wist ik nog van de kamer van Heaven7. Die werden goed onderhanden genomen en verdwenen regelmatig achter haar strak gespannen lippen :eek:
Van neuken is het niet meer gekomen............. .
Anastacia: Blond haar, tot ruim over de schouder. 75B, lengte 1,70m, 36 jaar, Russische, Spreekt goed Duits
PZC: Uitstekend; GOSP = 0,9M
EL: Het werd 'eier' zoeken
TZ: Afwisselend
Vingeren: yep
Beffen: yep
NMC: niet aan toegekomen
GFE: 100%
PSE: 20%;
Optiek: normaal postuur, girl next door
Extra's: FT
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: dik oké, ff knuffelen, zoenen....
Pietjepik
15 november 2015, 20:40
RMJ en ik neukten haar eens in een trio, vriendelijke vrouw die goed meedoet. Haar kutje echter ziet eruit als een kalkoen die meegesleurd is onder een vrachtauto. Maar hoeft niet per definitie een negatief kenmerk te zijn, ik hou persoonlijk wel van iets afwijkends.
Sjeufke
15 november 2015, 21:31
Haar kutje echter ziet eruit als een kalkoen die meegesleurd is onder een vrachtauto.
Eenmaal de 30 gepasseerd krijgen we allemaal rimpels :hammer_2:
Sjeufke
27 februari 2016, 12:05
Op 24 feb met Anastacia gekamerd. Ondanks haar ruim 35 levensjaren, zie je dat er niet aan af. Hoogblond, slank en gewillig. Dat gewillige hebben Russische dames toch wel van nature is mijn ervaring. Evenals de vorige keer neemt Anastacia ruim de tijd om te presalen. TZ liefdevol en precies zoals het moet zijn. Hoog knuffelgehalte. Ze krijgt kippenvel als je haar in oren bijt.:biggrin: Dat mag ze wel! Daty is ze weg van. Drijfnat! Vingeren with pleasure. Blasen met DT en 'eierschlucken' is haar specialiteit, waarbij ik een compliment kreeg over mijn scheerkwaliteiten. Dat ging zo goed zelfs dat ik aan een intiem vervolg niet ben toegekomen. Laat Anastacia haar gang maar gaan :biggrin:
uurtje
27 maart 2016, 22:11
Met recht een DAME en een verademing tussen het Roemeense geweld. Met een woord...top!
JonnyFontane
11 januari 2017, 22:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif
Anastasia (Russische)
Leeftijd:37 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Aftrekken
Extra info:Toppertje
pret
11 januari 2017, 22:24
Kan samengevoegd worden met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42463-Anastacia-(Russische)
JonnyFontane
11 januari 2017, 22:26
Vandaag tijdens mijn debuut in Acagold op aanraden van medebeer Toyota met haar gekamerd.
Na een gezellige babbel op de bank naar boven getogen en beland in kamer 2.
Hier gingen de remmen los, maar dan ook echt los.
Wat is deze milf goed.....volop zoenen, heerlijk pijpen en het neukwerk was super.
We waren allebei bezweet van de heftige sex....
Tot nu toe de beste kamer van 2017, maar dit kan altijd veranderen.
Ik heb een zwak voor milfjes, maar deze dame was superieur.
Echt.. als je van goede sex met een rijpere dame houdt, ga dan naar Acagold en zoek haar op.
uurtje
11 januari 2017, 22:28
dit is HET service kanon van ACA Gold.......echt waar.....niet meer normaal....het complete programma van links tot rechts en van voor tot achter.......
JonnyFontane
11 januari 2017, 22:32
dit is HET service kanon van ACA Gold.......echt waar.....niet meer normaal....het complete programma van links tot rechts en van voor tot achter.......
Niet normaal......wat een heerlijk wijf.
JonnyFontane
11 januari 2017, 23:13
Kan samengevoegd worden met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42463-Anastacia-(Russische)
Thnx Pret.....kon geen draadje over haar vinden, vandaar dit nieuwe.
pret
12 januari 2017, 10:56
Thnx Pret.....kon geen draadje over haar vinden, vandaar dit nieuwe.
Graag gedaan. Heb er ook af en toe last van..
phoenix
31 januari 2017, 21:33
leuke meid, altijd vrolijk, heerlijke reet, maar echt voor mij was het 1 keer, dat was genoeg...pff er valt zoveel te kiezen in aca gold...
satanic surfer
17 april 2017, 13:18
dame is noodgedwongen verhuisd richting elders...
Sjeufke
17 april 2017, 14:02
Jammer, was een van de betere in AG
dame is noodgedwongen verhuisd richting elders...
Noodgedwongen? Elders? :confused:
rmjhexe
17 april 2017, 15:25
Nieuwe werknaam is linda
satanic surfer
22 april 2017, 20:52
elle est déjà de retour au Aca Gold
Sjeufke
5 mei 2017, 10:42
Tijdens mijn bezoek aan AG was ik om half 3 's middags nummertje drie.
Inmiddels 39 vertelde ze...je zou het haar niet geven. Maar het is wel duidelijk dat ze de 30 is gepasseerd.
Ik ken Anastasia al 4 jaar, sinds ze begon met dit werk in Heaven 7 onder de naam Natasha. Het oude Heaven 7, voor de verbouwing en een andere clubleiding.
Anastasia geeft Russische service ...en die is uitstekend! Als je van jonge kippetjes houdt, dan valt Anastasia buten de boot. Wil je de hemel en aarde gelijktijdig ervaren op het moment dat Pasen en Pinksteren samenvallen, dan is Anastasia een aanrader. Ze vreet je ballen op. Het plafond hoeft niet meer gewit te worden.
Wel op tijd zijn, want op 30 juni maakt zij haar laatste dag. Zie clubverslag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=553393#post553393).....
Klatergoud
10 mei 2017, 16:25
Anastacia (Ru)
Natuurlijk wist ik al wie zij was, had recensies over haar gelezen en die waren altijd zeer positief. Dus toen het er een keer van kwam om naast Anastacia bij de deur te gaan zitten, om een praatje te maken, had ik er alle vertrouwen in.
Moet zeggen dat Anastacia een gezellige tante is. Ziet er (gekleed) goed uit en heeft lekker wat te kleppen. Op kamer viel ze mij iets of wat tegen. Het spatte er niet van af, terwijl ik dat wel verwacht had na alle commentaren. Maar goed, na die sessie was ik zeker niet ontevreden, maar ik denk niet dat ik haar weer opzoek voor een kamertje.
Overigens denkt ook Anastacia om het per 1 juli voor gezien te houden.
Moeten nog oppassen of het wordt nog rustig in de scene.
rmjhexe
22 mei 2017, 17:11
Ze blijft, is een oplossing voor het nieuwe gezets aan het zoeken , heeft nog wat geld nodig voor haar droom
Sjeufke
22 mei 2017, 18:36
Ze blijft, is een oplossing voor het nieuwe gezets aan het zoeken , heeft nog wat geld nodig voor haar droom
Ah ha! Dat is goed nieuws.
Bluebear
12 augustus 2017, 15:21
Deze dame kan verplaatst worden naar de PHG. Daar is ze sinds zes dagen werkzaam. Gisterenavond mee gekamerd en er is geen woord gelogen van voorgaande verslagen. Servicetopper pur sang. Heerlijk mens. PSE/GFE combinatie. In de PHG heet ze ook gewoon Anastacia. :tongue: :freu:
toyota
12 augustus 2017, 16:31
Voor de liefhebbers: tegen extra betaling kan je ook via de achterdeur naar binnen.
Dit is een echt servicekanon die er zelf ook van geniet.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
pret
12 augustus 2017, 21:19
Deze dame kan verplaatst worden naar de PHG. Daar is ze sinds zes dagen werkzaam. Gisterenavond mee gekamerd en er is geen woord gelogen van voorgaande verslagen. Servicetopper pur sang. Heerlijk mens. PSE/GFE combinatie. In de PHG heet ze ook gewoon Anastacia. :tongue: :freu:
Deze berichtgeving kan ik bevestigen. Momenteel is ze in PHG.
Bluebear
13 augustus 2017, 10:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Ukraine.gif
Anastacia (Oekraïnse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Anaal, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Russisch, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
Extra info:Zeer leuke Oekrainse MILF, die er goed uit ziet en ook een gezellige babbelaar is. Ze doet lekker actief mee en absoluut niet terughoudend. De absolute perfecte PSE/GFE combi. Ze was eerst lang werkzaam bij Acapulco Gold. Werkt tot 24:00 uur. Niet langer.
Sjeufke
13 augustus 2017, 10:44
Kan worden samengevoegd met deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42463-Anastacia-(Russische)
uurtje
13 augustus 2017, 11:33
pas dan meteen ff de lengte en afkomst aan. Deze ervaren mevrouw (service kanon) is minimaal 170 cm, komt volgens mij uit de Russische federatie
Sjeufke
13 augustus 2017, 12:02
pas dan meteen ff de lengte en afkomst aan. Deze ervaren mevrouw (service kanon) is minimaal 170 cm, komt volgens mij uit de Russische federatie
Inderdaad, ik weet ook niet beter dan dat ze Russisch is en minstens 1,70m. Ik heb haar voor het eerst ontmoet in het oude Heaven7 onder de nick Natasha. Topservice!
Bluebear
13 augustus 2017, 12:03
Wijsneus, op haar hakken dan en ze heeft me zelf vertelt dat ze uit de Oekraine komt. :nee: The battle is on!!!
uurtje
13 augustus 2017, 13:22
Bluebear, luister inderdaad meer naar de dames......lijkt mij de beste bron van informatie..... vooral doorgaan.........
JonnyFontane
13 augustus 2017, 14:12
Kloot dame heeft eerst in ACA Gold gewerkt......idd een servicekanon
Bluebear
13 augustus 2017, 14:43
Bluebear, luister inderdaad meer naar de dames......lijkt mij de beste bron van informatie..... vooral doorgaan.........
Nee, ze weet niet waar ze zelf vandaan komt. Waarom zou ze hier over liegen? Ze kan net zo goed tegen jou gelogen hebben. Wat dat betreft is het 50/50. Maar verder is deze hele situatie LBR. (Lekker belangrijk)
pret
13 augustus 2017, 14:44
Ach een Oekraïense is net zo een Russische als dat een Moldaiïvese een Roemeense is.
rmjhexe
13 augustus 2017, 15:22
Ze kan net zo goed liegen als haar Roemeense collega's
Bluebear
22 september 2017, 15:08
Even hier iets recht zetten. Afgelopen woensdag nog twee uur gekamerd met deze dame op de Banana en Dhr.N party. Op de kamer heb ik als geheim agent haar verhoord met enkele Spartaanse verhoormethoden zoals een kietelprocedure met mijn tong over enkele weke delen bij haar en het penetreren van haar lekkere lichaamsholtes. Door deze methodiek bekende ze aan mij dat ze inderdaad uit Rusland komt en niet uit de Oekraïne zoals deze geheim agent eerst beweerde.
Ik heb me dan ook moeten verantwoorden op headquarters en ben hiervoor berispt. Voorlopig mag ik me niet meer vertonen op de club en moet een paar dagen op de reservebank.
De betreffende dame genaamd Anastacia gaat zondag naar huis en keert een maand later weer terug. :freu:
27158
cassenoisette
22 september 2017, 18:46
She will be back in 3 weeks.
mentholbear
22 september 2017, 19:17
She will be back in 3 weeks.
Ai, had graag volgende week met haar willen kameren... dat van 3 weken, heeft ze al dr retourvlucht al geboekt. Vaak worden het een paar weken meer :rolleyes:
mentholbear
10 oktober 2017, 05:06
En het Is iets minder dan 3 weken geworden, want gisteren was ze alweer terug. Maar misschien niet voor lang, want als het zo rustig blijft in de Garden gaat ze misschien elders naartoe. Ik bedoel, voor haar was het wel gezellig met de andere russische dames waaronder Lena en Natasha. Maar de meesten zijn of weg of op vakantie. Daardoor zit ze hier er een beetje alleen bij.
Dus geniet er van, zo lang het nog kan.
cassenoisette
14 oktober 2017, 18:47
By the way, she told me that she was russian, not ukrainian.
mentholbear
24 oktober 2017, 00:39
Van Natasha vernomen dat Anastacia van happy is vertrokken. Als het goed is terug naar acapulco gold.
Bluebear
24 oktober 2017, 18:58
Van Natasha vernomen dat Anastacia van happy is vertrokken. Als het goed is terug naar acapulco gold.
Daar heeft ze een klein conflictje gehadt. Dat zal dan bij zijn gelegd. Vrede op aarde. :annieengel:
27932
mentholbear
24 oktober 2017, 21:05
Daar heeft ze een klein conflictje gehadt. Dat zal dan bij zijn gelegd. Vrede op aarde. :annieengel:
27932
Ik hoop het. Weet dat alleen niet zeker, maar ze had het er over. En Natasha ook, dus We zullen wel zien waar ze opduikt.
cassenoisette
2 december 2017, 11:25
==> AG
pasja
25 december 2017, 23:11
voor het eerst met deze dame de kamer op gegaan. Over de service niks te klagen, lekker tz en dt.. Haar figuur viel een beetje tegen en ook haar gebit was niet optimaal. Hoorde van een andere wandelaar dat ze al eind dertig is, dus achteraf had ik het wel een beetje kunnen verwachten. Jammer dat ik deze dame niet 15 jaar eerder heb ontmoet ,anders was het zeker voor herhaling vatbaar.
delaplace1
10 februari 2018, 19:46
I really like her high and sexy heels. :betrunken:
mentholbear
17 februari 2018, 03:11
I really like her high and sexy heels. :betrunken:
Is she back in aca gold? Last month I visited she wasn't present.
rmjhexe
17 februari 2018, 06:35
She isnt
delaplace1
17 februari 2018, 09:03
Acapulco Gold, Ratingen, Saturday, January 27th, 2018
After dinner, I start to look at the other girls : Anastasia.ru (and her hot sexy heels)...
mynasch
13 mei 2018, 09:58
12 mei 2018 3-jaar Acapulco Gold sessie 1 (Anastacia)
:):tongue:;):):tongue:;):):tongue:;):):tongue:;)
uit mijn ACAgold verslagje
een intake gesprek met Anastacia bleek veelbelovend. En zou later leiden tot een eerste sublieme kamergang! Deze 39 jarige russische heeft donders veel ervaring, en zet die om naar eer en geweten. De kleine mynasch verheugde zich inmens. Een blowjob van de eerste categorie viel mij te deel. Opmerkelijk dat er zoveel verschillen mogelijk zijn in deze oo zo verrukkelijke daad, maar ik geloof dat Anastacia in de prijzen zou kunnen vallen. Gelukkig bleek ze ook fors van zachte massage te houden, en kon ik haar met mijn handen en mond helemaal verk(w)ennen… wel een zaken vrouw, want toen ik haar achterste naderde bracht ze er kreunend uit dat dat wel extra zou kosten… een heugelijke eerste kamergang werd het. Waar haar heerlijke tongzoenen beslist niet onvermeld kunnen blijven. Leuke meid. Wel €50 voor een half uurtje in plaats van de verwachtte 40, nog een beetje geprutteld, maar Anastacia leek vrij beslist…
:):tongue:;):):tongue:;):):tongue:;):):tongue:;):) :tongue:;)
mentholbear
20 mei 2018, 16:18
Wel €50 voor een half uurtje in plaats van de verwachtte 40, nog een beetje geprutteld, maar [B]Anastacia leek vrij beslist…
Huh, zijn de prijzen in aca g veranderd?