Volledige versie bekijken : Back to basics
Das
23 augustus 2017, 12:02
Medeberen,
Wordt het eens geen tijd om dit forum te gebruiken waarvoor het volgens mij bedoelt is?
Namelijk informatie over de dames en de clubs.
De laatste tijd lees ik in de verschillende clubtopics meer geouwehoer over van alles en nog wat.
Maar bijna geen verslagen of clubinformatie meer...
en als er een verslag is dan wordt de schrijver dikwijls nog eens belaagd voor sommige domme details...
Geef je graag je mening over ander dingen doe het dan in een algemeen draadje zodat mensen het makkelijker kunnen negeren en alleen de clubtopics lezen.
MVG
DAS
SFL
23 augustus 2017, 13:23
Zo is dat! Heb gisteren Seks&Fun gezien in SS en wat bijgepraat met hem... Zulke zaken zijn de reden dat hij niet meer schrijft. Evenzeer het feit dat menig moraalridder van dit forum recensies bij desbetreffende wijven gaat vertalen. Mij kan dat allemaal geen bal schelen. De meeste mokkels met verstand geven daar niet om en vergeven me dat soort propaganda. Zij die het niet doen... die verdienen ook geen geld meer aan mij. Maar ik neem aan dat de meeste ijsberen die informatief schrijven niet gediend zijn met dit soort zaken en het feit dat ze zo bekend gemaakt worden bij de DVP's in clubs. Seks&Fun was nooit mijn allerbeste vriend op dit forum, maar onze ontmoetingen liepen verder gemoedelijk. Zo ook gisteren. Je kan van die man denken wat je wil... Maar qua clubinformatie zijn er maar weinig ijsberen die het zo tot in de puntjes uitwerken. Ook zijn recensies over mokkels waren zeer allesomvattend.
Anderzijds kijk ik positief naar het forum, want ten opzichte van een paar maand geleden zie ik toch terug meer uitgebreidere verslaggevingen en paspoortjes verschijnen. Alleen jammer dat er zoveel gekankerd wordt op schrijvende ijsberen. En daar geef ik kameraad Das volledig gelijk in!
WA
23 augustus 2017, 15:19
Dat gezanik en gezeur op elkaar en het detailneuken tot en met heeft voornamelijk te maken met het ontkennen van zelf gecreëerde illusies. Het kan toch niet zo zijn dat Jantje of Pietje het net zo leuk had, net iets meer mocht of ook die kleine inkijk in haar privé mocht ontvangen.....:eek::eek::eek::eek: Of dat iemand anders het niet leuk had bij een dame die door een vol klaslokaal na neukertjes wel de hemel ingeprezen word....:hammer::hammer::hammer: nog erger wellicht is berichten over een goede tot zeer goede ervaring bij een tot TMM bestempelde dvp uit dat zelfde klasje....:wand::wand::wand: NEEN, ge zult mee lopen met de rest van de community anders ben je al vrij gauw een dissident.
Wat dat betreft volgt dit forum prima de tendens die je in de sociale media ziet. Alleen dan behoorlijk uitvergroot omdat het direct naar een basis behoeft van het menselijke bestaan gaat. Seksualiteit en genegenheid. Redelijk anoniem kan iedereen zijn plasje plegen over elke poep of scheet die door anderen gelaten word. Spring een klein beetje uit de band en je bent al snel aangeschoten wild..... Een niet gering aantal forum leden is tot op het autistische af 24 uur per dag bezig met deze hobby. Het is soms bijna aandoenlijk hoe elk woord door sommigen gewogen word. Als of het hen in hun privé raakt.... er status ontleent word aan hun bekendheid als ijsbeer.
Sjeufke
23 augustus 2017, 15:35
Medeberen,
Wordt het eens geen tijd om dit forum te gebruiken waarvoor het volgens mij bedoelt is?
De laatste tijd lees ik in de verschillende clubtopics meer geouwehoer over van alles en nog wat.
Maar bijna geen verslagen of clubinformatie meer...
en als er een verslag is dan wordt de schrijver dikwijls nog eens belaagd voor sommige domme details...
Ik onderschrijf dit voor de volle 100%.
Niet alleen S&F! Er zijn wel meer leden die hier elke week hun clubverslag schreven en die ineens in rook zijn opgegaan.
Na alle geouwehoer over mijn laatste Babylon verslag, heb ik het wel gehad en wilde met de stille trom vertrekken. Ik werd door de post van Das toch getriggerd om een laatste post neer te pennen.
Ik schrijf hier jaren met veel plezier. Er is geen clubbezoek, waarover ik op dit forum niet heb geschreven. En daar waar het nieuwe dames betrof een damesrecensie.
Er is niemand die mijn clubuitgaven betaalt. Ik club dus op mijn manier! En ja ik ben een pannenkoeker. Gewoon, omdat IK daar het meeste plezier uit haal. Dat sommige leden dat belachelijk vinden, zal mij in ieder geval geen moer interesseren.
Na een verslag, regelmatig een hoop gezever en veronderstellingen van de 'kenners' en moraalridders met hun eigen etiquette. Als je daar niet aan voldoet, dan doe je het verkeerd! Gevolg, het afzeiken naar schrijvende leden. De een heel subtiel, met een ondertoon. De ander recht voor zijn raap. Geef je eens een keer een koekje van eigen deeg op het forum, zoals ik dat deze keer heb gedaan (Ga niet zoeken, het is meteen verwijderd!), dan sta je op lange tenen. Met een epistel via pm, waar de honden geen brood van lusten.
Dan zijn er van die zogenaamde app/viber groepen, waar roddel en achterklap welig tiert. Schijnbaar kijken die leden van die appgroepen zelf te weinig in spiegel als ik enkele namen in mijn gedachten voorbij laat komen. Ik zou van niets geweten hebben, maar het was wel heel dom van die ene 'meneer' van zo'n appgroep die óók nog eens rechtstreeks durft te vragen of het klopt dat (censored) .....................enz enz.? "Dat had hij 'gehoord' in zijn appgroep?" :confused: Je vraagt je af of die gasten niets beters hebben te doen. Als je dan doorvraagt én vraagt wie er zo naar geïnteresseerd zijn............, wordt er niet thuisgegeven. Had ook niet anders verwacht! Deze meneer zelf doet er niet aan mee, schreef hij....fuck you! Ik moet steeds denken aan een Asterix-stripverhaal: "De Intrigant".
Deze (schrijvende) forumwereld is niet zo groot. De lijntjes zijn kort. Ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden, maar met wat inventiviteit kom je er al snel achter hoe het netwerk in elkaar steekt en wie er zo nieuwsgierig is. Dan kom je er ook nog eens achter dat sommige trouwe en 'integere' stapmaten ineens tot de categorie 'kletskutten' en 'postduiven' (ook naar de meiden toe) blijken te behoren.
Het gaat u allen goed!
Gr,
Sjeuf
jansenroy
23 augustus 2017, 16:13
Doodzonde Sjeufke, altijd enorm genoten van jouw bijdrages. Jammer dat het verslag doen ook eindigt met om in jouw eigen woorden te zeggen: illusion plop!
Befke
23 augustus 2017, 16:37
Baai baai zwaai zwaai, Sjeufke.
We gaan je missen.
Nulnulzeseneenhalf
23 augustus 2017, 17:25
Ik snap het probleem helemaal. Toch wil ik hier enige kanttekeningen bij plaatsen. De live en algemene topics zijn volgens mij bedoeld voor alle informatie die niet direkt van toepassing is op een dame. Dat daar wat geneuzel tussen staat is begrijpelijk. Minder is het als daar anderen aan gevallen worden op wat ze beleefd hebben en daar over geschreven hebben. Maar goed, het zijn mensen, en soms reageren die wat direkt en impulsief. Dat dit ook in damestopics gebeurt, daarvan kan ik begrijpen dat sommigen dat wat minder vinden. Ik ben zelf ook zeker niet helemaal onschuldig op dit vlak. Toch denk ik altijd, op het moment dat ik het schrijf, dat het een grappige opmerking is. Maar soms moet ik constateren dat sommige mensen wat lange tenen hebben. Het zorgt er overigens ook voor dat ik niet altijd mijn belevenissen met dames op schrijf. Het gebeurt mij namelijk wel eens dat ik het niet geweldig vond met een dame die door het overgrote deel hier de hemel wordt in geprezen. Ik voorkom op die manier dat ik geneuzel over mij heen krijg.
Aan de andere kant ben ik wel van mening dat als je niet tegen kritiek kunt, dat je dan hier niet moet schrijven.
Ik lees hier ook lang niet alles, alleen dat waarvan ik denk dat het mij interesseert, of in de toekomst kan gaan interesseren. Geneuzel lees ik over heen. Het nadeel van social media en internetfora is gewoon dat mensen niet meer face to face met elkaar in gesprek zijn. Daardoor krijg je niet direkt de signalen door als iemand je houding vervelend vindt.
Maar ik wil hier nog wel melden dat ik moet constateren dat topicopener het laatste jaar zelf ook niet meer zoveel verslagen heeft gepost. Maar dat zal zijn redenen wel hebben.
Burman
23 augustus 2017, 19:52
Ik denk dat het grote probleem erin ligt dat veel members van dit forum het hoerenlopen zien als een competitie en denken dat ze zichzelf moeten bewijzen binnen deze community. Problemen beginnen zodra je gaat deelnemen aan allerhande party's en festijnen waarin je als member uit de anonimiteit treedt. Veel members willen zichzelf toch etableren als de perfecte hoerenloper/vrouwenkenner onder het mom van "ik zal jou wel eens even laten zien hoe je het aanpakt bij de vrouwtjes". En daarmee beginnen de problemen.
Mij lijkt het dat veel members in deze community datgene willen rechtzetten wat in hun dagelijks leven zo enorm fout is gegaan en dat is het contact met het andere geslacht, het opbouwen van een vaste relatie en het zorgen voor nageslacht hetgeen in onze samenleving wordt beschouwd als de norm voor een succesvol leven. Dit wordt dan vaak gedaan door persoonlijke belevenissen wat aan te dikken. Een flop en public bij een clubdame is dan vaak voor anderen het bewijs dat de persoon in kwestie dan toch niet die "kenner" is die hij op het forum beweert te zijn. Dit falen in de community levert dan al snel een behoorlijke deuk in het eigen ego op. En daarvoor moet wraak worden genomen. Geen middel wordt daarvoor onbenut gelaten. Er bestaan zelfs hoerenlopers die proberen het privé leven van andere hoerenlopers binnen te dringen om hen eventjes een hak te zetten. Dat vind ik een erg kwalijke zaak!
Ik zie het hoerenlopen niet als een competitie maar als de broodnodige stress afbouw die ik dus even echt nodig heb na een drukke werkweek. Ik meng mij niet in andermans zaken, zoek ook het contact met andere members niet op, behoudens dan wat vluchtige social talk. Wat ik met de dames doe op de kamer?? Dat gaat anderen al helemaal niets aan. Kan het mezelf ook niet veroorloven om uit de anonimiteit te treden vanwege mijn leidinggevende functie in de financiële dienstverlening. Ik zou mij daardoor chanteerbaar opstellen hetgeen de doodsklap is voor mijn carrière. Een zorgvuldig opgebouwde carrière moeten opgeven voor zoiets onbenulligs als het en masse neuken van prosti's, dat is wel het laatste wat ik wil.
Ik zie in de clubs veel mannen die op zoek zijn naar waardering bij zowel de dames als collega community members. Mannen die in dit wereldje een bepaalde identiteit proberen op te bouwen. Daarmee realiseren zij zich niet dat ze zich daarmee tevens zeer kwetsbaar opstellen. En als het dan misgaat zitten ze te piepen op fora als deze. Tja, jammer dan.
Ik juich daarom dan ook het publiceren van "to the point informatie" op dit forum toe. Dat dit dan ten koste gaat van verslagen waarin bepaalde leden zich proberen te etableren als de ultieme vrouwkenner vind ik niet erg.
Badslippers
23 augustus 2017, 21:59
Dat valt wel mee. Afgaande op de berichten die ik tel als ik op "Nieuwe Berichten" klik, is het merendeel dame/club gerelateerd. Om dat exact in kaart te brengen zou ik de ingekomen berichten een aantal dagen moeten loggen en in een mooi overzichtelijk excelbestand kunnen gieten maar daar heb ik geen zin in. Topicvervuiling kun je alleen tegen gaan door hard te modereren want hopen op forumdiscipline is ijdele hoop. De wijze van modereren bevalt me wel. Niet te strak. Is denk ik ook de charme van dit forum.
Dat zegt dan meer over de ijsbeer die de recensent belaagd voor sommige details. Nogmaals, dat is forumdynamiek. Een moeilijk uit te bannen verschijnsel op alle fora. Behalve dan die fora waar keihard gemodereerd wordt.
Als forumdeelnemer moet je een beetje gehard zijn en niet alles persoonlijk opvatten. Indien reacties je slapeloze nachten bezorgen kun je beter aan geen enkel forum deelnemen. Persoonlijk vind ik de toon hier over het algemeen correct. Natuurlijk zijn daar uitzonderingen op maar die kun je met een vergrootglas zoeken (als ze nog niet zijn geveegd). Elkaar de maat nemen moet kunnen en is wat mij betreft eerder amusant dan irritant.
Niet meer schrijven kan veel oorzaken hebben. Op een gegeven moment ben je ook wel een beetje uitgeschreven over de clubs en de dames. Of wil je voor de 63-ste keer lezen dat Ace2 met zijn bolide over de parkeerplaats van GT scheurt, zijn €60 euro net buiten bereik van de Empfangsdame houdt, uiteindelijk onder dwang van de "Türsteher" afrekent, zijn brede torso onder de douche afspoelt en met gewassen en natte haartjes de barruimte betreedt en daar in het rond brult dat de geweldige Hercules is gearriveerd?
Veel schrijvers hebben de pen aan de wilgen gehangen en veel nieuwe schrijvers komen. Enkele oudgedienden zoals Satanic Surfer, SFL, Megaboob, Sphinx, Vrije Jongen, Holland Male, NLNU schrijven steevast door en bieden waar voor hun geld. Net als degenen die nu hun recensies trouw schrijven. Vroeger las ik werkelijk alles. Dat doe ik allang niet meer. Nu lees ik alleen nog maar de berichten van ijsberen die een bepaalde en eigen stijl van schrijven hebben of als ze iets zinnigs te melden hebben. Al die Off-Topic shit is puur voor vermaak en daar mag ik natuurlijk graag aan meedoen.
Das
23 augustus 2017, 22:14
Maar ik wil hier nog wel melden dat ik moet constateren dat topicopener het laatste jaar zelf ook niet meer zoveel verslagen heeft gepost. Maar dat zal zijn redenen wel hebben.
De aangehaalde redenen.
Als ik iets post wordt het de dag erna vertaald naar sommige dames toe. En echt niet via google translate!
Vooral wanneer ik iets schrijf in het golden time topic.
Een dvp waar ik meer dan een jaar mee ging is om deze reden met me gestopt, een (jaloerse) beer is alles wat ik ooit heb geschreven gaan samenvatten voor haar... (als ik te weten kom wie, wordt hij de reden waarom ik wordt buitengegooid uit GT!!!)
en aangezien dat ik in het begin iets meer details prijsgaf stoorde dat haar, dat ik het nu niet meer deed maakte niets uit want: jullie hebben ook nog een im gedeelte wist ze en daar vertel je waarschijnlijk nog steeds alles!
Het is zelf al zo ver gegaan dat iemand een foto van me heeft verspreid naar de dames!
Kom ik een keer in een ander club krijg ik daar op een telefoon van een dvp een foto van mezelf te zien...
Was de foto al verder verspreid in een dvp whatsapp groep... Let op, deze man is forumschrijver!
Heb een tijdje helemaal niets meer geschreven... misschien beter opnieuw mee stoppen.
Probleem is: als je eenmaal de naam hebt bij de dvp geraak je er toch niet meer vanaf.
Ik moet bijna wekelijks aan een dvp uitleggen dat ik geen details over dames schrijf!
Omdat ze dan intern gehoord heeft dat ik schrijf...
Eddy_V
23 augustus 2017, 22:47
Wat een toestand allemaal...
ben blij dat ik mij in de clubs nooit achter een nickname verstopt heb, maar wel kleinzielig dat stukken aan dames voorgelezen worden door jaloerse mede-beren.
En Sjeufke , je laat je godnondeju toch niet wegjagen door die, door sommigen zo bewierookte ...... (censored)?!?
Die lange PM's heeft iedereen wel ontvangen als iets onwelvalligs geschreven wordt over meneers favo's.
Vond het ook al opvallend dat jou koekje van eigen deeg snel geveegd werd, terwijl daar nu net wel echte humor in zat.
Wat toestand allemaal..
"Vooral doorgaan" zeiden ze bij de Soundmixshow (geloof ik).
Dat werd gezegd door een Britse homo dus dan is het de waarheid :biggrin:
vrije jongen
23 augustus 2017, 23:10
Volgens mij hebben we dit soort topics al vaker gehad, ver voordat Das zijn eerste ijsberenstapjes heeft gemaakt (althans zich geregistreerd heeft). Inmiddels interesseert het mij persoonlijk niet zo veel meer. Wat zo een gemiddelde SS of GT bezoeker van een sessie vindt, biedt mij weinig garanties op de toekomst. Bij de gemiddelde dames schrijf ik zelf ook niet echt een recensie meer... dan kun je wel 2 of 3 sterren geven, maar je weet ook dat zeg een kanariepiet er zo 5 tegen aangooit.
De oudere garde (inclusief mijzelf waarschijnlijk) geeft ook alleen aan dat er bepaalde aspecten goed zijn. Bij enkele usernames is een goede recensie een teken dat er uberhaupt gepijpt werd (Bergmans anyone?), bij anderen dat dit in het openbaar gebeurde en bij sommigen dat een FT werd toegestaan. Ik kan bijvoorbeeld niet zeggen dat ik SeF echt gemist heb de laatste tijd. Als ie een goede dag beschreef betekende dat meestal voornamelijk dat de charcuterie goed was. Overigens, bij een groot deel van de veelplegers die gestopt zijn met paspoortjes blijkt na enkele real life ontmoetingen dat het hoogst waarschijnlijk betekende dat ze er zonder rubber overheen mochten. Misschien niet zo erg dat ze dat niet aan de grote klok hangen...
Nulnulzeseneenhalf
24 augustus 2017, 00:38
Ik begin de aversie van sommigen iets beter te begrijpen. Toch snap ik het niet helemaal, beter gezegd, als wij weer meer, allemaal dus, recensies to the point gaan schrijven, dan kunnen er dus nog meer details naar de dames worden doorgespeeld. Iets wat dus nu kennelijk te veel gebeurd. Ik zeg nooit in clubs dat ik schrijf, dat wil niet zeggen dat er niet een paar dames zijn die het ondertussen weten. Dames die niet willen dat er over hun geschreven wordt, hebben iets te verbergen. De wereld verandert en je verandert mee. Zo niet, dan blijf je alleen achter. Toen ik 15 jaar geleden de eerste wandelstappen maakte, kwam ik al dames tegen die zich druk maakte over het schrijven. Maar dan niet zozeer dat er geschreven werd, maar meer dat ze geen, of in ieder geval niet te veel, slechte recensies kregen.
Een dame die niet meer met jou wil omdat jij over haar hebt geschreven begrijpt niet hoe de wereld werkt. Die andere, die alles door brieft, is bij haar terecht gekomen omdat meerdere hebben geschreven dat ze zulk aangenaam gezelschap is. Die ander probeert nu sommigen zwart te maken zodat hij zelf meer tijd met haar kan doorbrengen, of beter gezegd, minder vaak bot vangt. Maar door geen reclame komen er geen nieuwe klanten meer.
Ik ben een maal door een dame aangesproken op het feit dat ik geschreven heb. Ik heb toen uitgelegd waarom ik dat gedaan had. Ze had overigens geen moeite met wat ik had geschreven. Ik heb het daarna met een grapje af gemaakt. De rest van de tijd dat de dame nog werkzaam was heb ik altijd uitstekend met haar overweg gekund, ondanks dat ik geen superklant was, of ben. Lees, ik ga zelden een uur en al bijna nooit langer.
Vorig jaar is mij eens in een andere discussie uitgelegd waarom dit forum is opgericht. Vraag me effe niet meer welke. Dat "andere" forum modereerde veel te streng, hier was het allemaal wat gemoedelijker. Ik geloof niet dat we hier ook deze kant op moeten.
@j
24 augustus 2017, 23:38
Met een epistel via pm, waar de honden geen brood van lusten.
Laat je niet wegjagen door zo'n zielige PM Sjeufke, daar is een simpele oplossing voor, zet zo'n figuur op je negeerlijst en je kunt geen berichten meer per PM van hem ontvangen !
Ik had ook zo'n zielepiet achter me aan, hup op de negeerlijst en ik ben er vanaf :)
rokkenjager
25 augustus 2017, 05:04
Vorig jaar is mij eens in een andere discussie uitgelegd waarom dit forum is opgericht. Vraag me effe niet meer welke. Dat "andere" forum modereerde veel te streng, hier was het allemaal wat gemoedelijker. Ik geloof niet dat we hier ook deze kant op moeten.
Mijns inzien zijn we hier al een eind deze kant op.
mechelen
25 augustus 2017, 12:18
Onzin. Dan schreef hier niemand nog.
deket
26 augustus 2017, 00:42
Niemand is verplicht alles te lezen, laat iedereen gewoon in zijn waarde, en neuken
en betreffende vervelende en/of stalkende mensen is er zoals opgemerkt een negeerknopje
Over te mijden personen gepraat, diegene die laten vertalen, doorvertellen tot zelfs fora willen hanteren als chantagemiddel (hier bestaan aparte topics over) zijn not done, om van te braken.
zelf gebruik ik het woord forum nooit bij een dvp.
en bij lezen selecteer je gewoon, de half flikkerige uitgebreide verhalen over hoe het fruit gesorteerd stond en de kleur van de handdoeken mis ik ook niet en de fantasietjes over 8 keer een meid laten klaarkomen en de befkoning spelen mijd ik ook.
wat ik wel lees zijn de clubs die mij interesseren en sommige beren, om met een positieve noot te eindigen, schrijven zelfs heel vermakelijk.
Bovendien zit ik ook vol nostalgie, maar het :"vroeger was het allemaal beter"gevoel is van alle tijden.
zelfs bij de Romeinen zegden de ouders tegen hun kinderen, :"in onze tijd, hadden we dit en dat nog niet, maar waren we veel gelukkiger".
Jan Verplancke
30 augustus 2017, 16:37
Ik denk dat het grote probleem erin ligt dat veel members van dit forum het hoerenlopen zien als een competitie en denken dat ze zichzelf moeten bewijzen binnen deze community. Problemen beginnen zodra je gaat deelnemen aan allerhande party's en festijnen waarin je als member uit de anonimiteit treedt. Veel members willen zichzelf toch etableren als de perfecte hoerenloper/vrouwenkenner onder het mom van "ik zal jou wel eens even laten zien hoe je het aanpakt bij de vrouwtjes". En daarmee beginnen de problemen.
Mij lijkt het dat veel members in deze community datgene willen rechtzetten wat in hun dagelijks leven zo enorm fout is gegaan en dat is het contact met het andere geslacht, het opbouwen van een vaste relatie en het zorgen voor nageslacht hetgeen in onze samenleving wordt beschouwd als de norm voor een succesvol leven. Dit wordt dan vaak gedaan door persoonlijke belevenissen wat aan te dikken. Een flop en public bij een clubdame is dan vaak voor anderen het bewijs dat de persoon in kwestie dan toch niet die "kenner" is die hij op het forum beweert te zijn. Dit falen in de community levert dan al snel een behoorlijke deuk in het eigen ego op. En daarvoor moet wraak worden genomen. Geen middel wordt daarvoor onbenut gelaten. Er bestaan zelfs hoerenlopers die proberen het privé leven van andere hoerenlopers binnen te dringen om hen eventjes een hak te zetten. Dat vind ik een erg kwalijke zaak!
Ik zie het hoerenlopen niet als een competitie maar als de broodnodige stress afbouw die ik dus even echt nodig heb na een drukke werkweek. Ik meng mij niet in andermans zaken, zoek ook het contact met andere members niet op, behoudens dan wat vluchtige social talk. Wat ik met de dames doe op de kamer?? Dat gaat anderen al helemaal niets aan. Kan het mezelf ook niet veroorloven om uit de anonimiteit te treden vanwege mijn leidinggevende functie in de financiële dienstverlening. Ik zou mij daardoor chanteerbaar opstellen hetgeen de doodsklap is voor mijn carrière. Een zorgvuldig opgebouwde carrière moeten opgeven voor zoiets onbenulligs als het en masse neuken van prosti's, dat is wel het laatste wat ik wil.
Ik zie in de clubs veel mannen die op zoek zijn naar waardering bij zowel de dames als collega community members. Mannen die in dit wereldje een bepaalde identiteit proberen op te bouwen. Daarmee realiseren zij zich niet dat ze zich daarmee tevens zeer kwetsbaar opstellen. En als het dan misgaat zitten ze te piepen op fora als deze. Tja, jammer dan.
Ik juich daarom dan ook het publiceren van "to the point informatie" op dit forum toe. Dat dit dan ten koste gaat van verslagen waarin bepaalde leden zich proberen te etableren als de ultieme vrouwkenner vind ik niet erg.
Dit dus.
Het lijkt vaak wel een wedstrijdje te zijn. Een beetje vergelijkbaar met zo'n veel te fanatiek bierelftal bij het voetbal. Elf lui vol met frustraties dat ze in hun jonge jaren nooit wat hebben gepresteerd in het voetbal. Of zo'n figuur dat zich op zijn 55e nog even volspuit met doping om het mannetje te zijn in de veteranenkoersen van een of andere wilde bond bij het koersen.
Geen wonder dat allerlei mensen hier dan ook duikelen (of beter gezegd: sukkelen) in allerlei zogenaamde "clubrelaties". Overal afgeven op het fenomeen "relatie", maar eenmaal in de club schaft menig beer zichzelf een "instant-vriendinnetje" aan. Een competitie van wie het zogenaamd "het beste doet bij de vrouwtjes", of wie het vaakst naar een club gaat (ook al wordt er amper nog geneukt), of toch even schrijven dat die dame die er niks van kan, niks van bakt en niks wil met beer X wel alles doet en nog goed ook... Puur voor het eigen ego, de eigen good-feeling, ergens bij willen horen en verder heeft het nul komma nul waarde.
Het is geweten dat er lieden met printjes van forumposts verhaal zijn gaan halen bij dames waarom beer X wel (of ook) een bepaalde service heeft gekregen. Of figuren die denken dat ze in de bovenste schuif komen te liggen, omdat ze de dames informeren over wat er allemaal op het forum staat.
Ben het helemaal eens met je 'analyse', maar om dan hier als een dolle te gaan modereren... Ik denk dat er dan weinig over schiet van het forum. Als je het puur zou beperken tot het leveren van paspoortjes, zou er niets van overblijven. De doelgroep is nu eenmaal voor een groot deel mensen die voor de gezelligheid naar clubs gaan, het leuk vinden daar een stoer verhaal dat niemand helemaal leest (maar wel voorziet van thanks) over te schrijven en in een club de weg wel weten of denken te weten.
En da's want anders dan de wandelaar die kost wat kost een misser wil vermijden, pas ergens binnenstapt als 'ie van minimaal 27 anderen heeft gelezen dat het de moeite waard is en met 'n lijstje met namen en rugnummers op stap gaat, zodat hij zeker niet mispakt.
Leven en laten leven dus. Zoals iemand anders al schreef. Het is de charme van die forum. Ga je het beperkten tot een database met puur feitelijkheden, dan kun je over 'n half jaar de handel sluiten.
mentholbear
14 oktober 2017, 22:27
Probleem is: als je eenmaal de naam hebt bij de dvp geraak je er toch niet meer vanaf.
Ik moet bijna wekelijks aan een dvp uitleggen dat ik geen details over dames schrijf!
Omdat ze dan intern gehoord heeft dat ik schrijf...
Ik heb hetzelfde gemerkt in happy. Een enkele dame kan me niet meer uitstaan, omdat ze er achter kwam dat ik schrijf. En waarschijnlijk een keer iets negatiefs over haar. Niks van aangedikt, heb haar eerst nog 3x de kans gegeven om het uit te leggen (zonder resultaat), en daarna het gebeuren genoteerd zodat de andere ijsberen er voor kunnen opletten. Verder geen last van, omdat ik verder correct ben. Maar snap ook wel dat niet iedereen onder een vergrootglas gelegd/gekeurd wilt worden. En dan vooral op dergelijk intiem gebied... Maar het zijn vooral degenen die constant matig bezig zijn, die er natuurlijk het meest tegenop zien.
Ik begon zelf met het schrijven, omdat ik 1. De recensies van anderen (destijds hookers met hun plattegrondje van het skw) erg handig vond. Zo ben ik bij een paar servicekanonnen terecht gekomen, waar ik niet uit mezelf op afgestapt zou zijn. Ik dacht met mijn recensies ook anderen te kunnen helpen.
En 2. Door toedoen van Bluebear vond ik het eigenlijk ook wel leuk en handig om m'n avontuurtjes terug te kunnen lezen. Ik vergeet nogal es wat, en dan Is het handig om terug te kunnen grijpen.
Na verloop van tijd ben ik van de recensie lijst afgestapt, niet omdat ik ze nutteloos vind, integendeel. Maar ik vergeet te veel details van de dame om een volledige of correcte recensielijst op te stellen. Handiger zou zijn als anderen het kunnen aanvullen en aanpassen.
En stoer doenerij hoor en zie ik vaak genoeg in de clubs. Niet (alleen) van ijsberen, want denk dat dit al gebeurt op de speelplaats in de kleuterklas tot aan het bejaardenhuis aan toe. Ik ben meer iemand die liever in alle stilte z'n ding doet. Contact met mede ijsberen Is minimaal. Ik zoek er niet naar, maar ben ook niet te beroerd om even een praatje te maken. Ieder zn ding denk ik dan maar en de clubs zijn vaak groot genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen.
Betreft pannenkoekers, ik veroordeel ze niet, alleen dat het voor mede beren dan niet tussen te komen Is. Die voor 'niks' komen. Ik herken het gevoel, en Was destijds sjeufke ook dankbaar dat ik even de gelegenheid kreeg om met Violetta te kameren. Ik Was speciaal voor haar gekomen, niet in de wetenschap dat ze diende gepannenkoekt zou worden. Andersom ook onbedoeld meegemaakt. Met de Poolse birinnen zat ik halve dagen op de kamers. En dat terwijl ze wisten dat ik een schrijvende ijsbeer ben, die over hen schrijft. Ook wanneer ze er zijn. Het Is natuurlijk lekker case met me, maar ik heb ze geregeld moeten vragen om ook effe met andere gasten te gaan, omdat anders mede ijsberen en non ijsberen voor niks komen. Maar nee, daar hadden ze niet altijd trek in. Tja, dan zat ik daar... Op het formulier schrijven dat de Poolse dames er zijn. En dan willen ze uren met me op de kamer... Er waren momenten dat ik mezelf letterlijk een pannenkoek vond...:redface: